Ga naar inhoud

Hoeveel verschillende PC


Soofjetunie

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Koptelefoon:

Ik ben maar naar 1 kliniek gegaan, dat voelde goed dus niet verder gekeken. 

 Me too! Recenties, gekeken naar de boobies van 2 nichtjes en vriendin, die zijn super mooi:123:

 

Op consult geweest bij dr Hawinkels meteen een fijn gevoel, nam voor al mn vragen ruim de tijd, kliniek super netjes, paar x de receptionistes aan de telefoon gehad en telkens keurig te woord gestaan. Dus was na 1 consult eruit:35:

 

Kliniek en pc kieze waar je je goed bij voeld meid, is dat kliniek nr 1, alleen maar fijn;)

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er 3 gepland. Bij nr 1 dacht ik ok prima. 

Maar toch even langs nr 2.

En dat was hem, toen zag ik pas wat de eerste miste.

Totaal verschillende adviezen gekregen maar heb mijn gevoel gevolgd.

Nr 3 afgezegd.

 

Ik zou zelf nooit meteen bij de eerste ja zeggen zonder ook een ander te bezoeken omdat ik wil vergelijken.

Maar ieder zijn keus.

Lekker gaan en over je heen laten komen zou ik zeggen.

Welke staan op je lijstje?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze week 2 consultaties gepland. Dacht eerst ook gewoon voldoende informatie te zoeken en dan gewoon een keuze te maken van bij welke chirurg ik wil gaan, consult plannen en operatie te laten uitvoeren dus had initieel maar 1 afspraak gemaakt. 

 

Dan toch nog wat meer opzoekingen gedaan en een heel goed gevoel bij een 2e chirurg dus wel blij dat ik ook daar nu een afspraak mee heb en dan kan ik ook eens vergelijken van wat ze alle twee adviseren.  

 

Hoop dat dat de keuze vergemakkelijkt en niet moeilijker maakt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook van plan om naar meerdere te gaan. Maar toen ik bij de eerste was geweest had ik meteen zo’n goed gevoel dat ik meteen had besloten. 

Ben nu heel blij met de keuze omdat ik het resultaat prachtig vind! Ook had ik een klik met de chirurg waardoor ik de operatie dag zelf als heel leuk en gezellig, positief heb ervaren!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 consulten gehad. Zoals @Jesssi ook zegt, ik dacht dat de 1e prima was, maar pas bij de 2e merkte ik hoe verschillend het was! Ga op je gevoel af, bij wie voel je je op je gemak? Waar vertrouw je het advies en voel je je het beste begrepen met wat je wil? Vaak zijn meerdere PCs goed hoor, maar doen ze niet allemaal wat je zelf wenst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

2 maar heb de eerste afspraak meteen afgebeld nadat ik een onprettig gevoel kreeg toen ik de foto van de chirurg zag, dat gevoel was wel op zijn plaats ik vond op google enkele zeer verontrustende berichten over de betreffende arts.

Ik ben dus enkel naar de 2e kliniek gegaan en had daar meteen een goed gevoel, later bleek dat mijn huisarts deze kliniek ook als zeer kundig bestempeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.