Ga naar inhoud

kiki : 8 februari 2011 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen kiki,

Ja Tis heel vreemd.....ik wist ook echt niet wat voor maat ik had.

Ik dacht eigenlijk dat het een 70c was....maar zat er helemaal naast.

Het is een 70E.......klinkt nog steeds heel groot, maar had echt niet kleiner gewild.hihi ben dik te vreden!!

Is leuk hoor om straks bh's te passen...je voelt ook goed of de maat te klein of te groot is.

Ik ben toen een middag met een vriendin gaan passen....GEWELDIG!!!

Vandaag is feminine aan de beurt....ben zeer benieuwd hoe zij alles gaat ervaren.

Fijne dag vandaag!!

Gr misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Flat & Miss.E,

@Flat: dan hebben we dezelfde prothese als het goed is :rolleyes:

En ik heb helemaal niets over littekencreme te horen gekregen... en ik geloof er ook niet zo in als ik eerlijk ben :44:

De littekens die ik heb (een stuk of 5) zijn heel mooi geworden en dat zonder enige zalf :3:

Het enige dat ik nu doe is mijn borsten+littekens 1 a 2 keer per dag insmeren met Dove Silk bodylotion, zodat mijn huid lekker soepel en niet droog wordt.

@Miss.E: Ja, met een vriendin shoppen is ook een goed plan :7:

En ik ben inderdaad ook benieuwd naar hoe het Feminine is vergaan... :43:

Verder weet ik nu de pijn/overgevoeligheid aan mijn borsten te vergelijken; het lijkt op een behoorlijke zonverbranding alleen dan zonder rode huid... :81:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde eventjes kwijt dat ik nu al de hele avond last heb van steken onderin m'n linkerborst... :blink:

Echt, ik word er helemaal gek van :wacko:

En dat terwijl ik de hele dag niks geks heb gedaan, op een afwasje na dan...

Is dat dan de boosdoener? Maar dat is toch geen zwaar huishoudelijk werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen KIki,

Er is bij mij ook niks verteld over een littekencreme.

Heb er uit eindelijk wel 1 aan geschaft...Die van Biodermal.

De eerste week smeerde ik netje elke dag.

Maar of er echt verschil door is.....Heb geen idee!!

Ik smeer nu eigenlijk ook bijna nooit meer.

Alleen met dove bodylotion..die gebruik ik voor mijn gehele lichaam.

Met een vriendin winkele is echt leuk hoor...Lachte gieren brullen in de pas hokjes!!Nooit gedacht om bh te gaan passen met een vrienden...Wilde er niet eens aan denken voor mijn bv.

Wat vervelend die stekende pijn :wacko:

Heb je er nu nog steeds last van?

Ik heb toen ook een keer gehad dat ik het niet vertrouwde...Heb toen met de parkkliniek gebeld.(Loos alarm)

Zij vertelde mij....zolang ik geen korts had of dat mijn borsten erger gignen zwellen ik me geen zorgen hoefde tee maken.De 1 moet niet groter worden als de ander.

Als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon even bellen.

Ze hebben liever dat je even belt dan dat je met iets blijft lopen.

Gr MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

De steken zijn weer weg, maar de gevoelige huid en tepels blijven :wacko:

En vandaag heb ik weer gewerkt en dat ging prima :)

Qua littekencrême heb ik echt geen flauw idee en mijn vriend vindt het ook maar onzinnig :rolleyes:

Dus ik ga daar niet aan beginnen...

Als ik de verslagen van de meiden hier op het forum lees, mag je vanaf 2 weken PO beginnen met smeren als de korstjes droog zijn... Dus dan kan je eventueel beginnen, Fem.

Ik zal de volgende keren (3, 4, 5, etc. weken PO) ook weer de littekens fotograferen om daar ook een verloop in te kunnen laten zien... Vorige keer, 2 weken PO, ben ik dat helemaal vergeten om te fotograferen :rolleyes:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat het werken goed ging joh!

Wat ik hier lees maakt het ook niet uit waar je mee smeert... Ach heb alles in huis en smeer wel met wat ik tegen die tijd het lekkerste vind smeren hihihi

Ben erg benieuwt naar volgende foto's en van de littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer eventjes een update van mij 20 dagen PO:

Ik ben benieuwd wanneer het eindelijk over is met die pijnlijke borsten...

Vanmorgen werd ik wakker met giga-gevoelige tepels; echt een brandend gevoel.

En later gingen ook de littekens weer meebranden... :wacko:

Douchen is nog steeds helemaal het einde, maar het afdrogen van m'n borsten is nog altijd zéér gevoelig (zachtjes deppen).

Vanmiddag naar mijn vader gereden met de auto, maar op de hobbelwegen voel ik dat ook flink aan mijn borsten... :wacko:

Gister al mijn oude bh's gepast en ik pas er nog 6 enigszins van!

Deze bh's heb ik zo'n 6 jaar bewaard in de kast, omdat ik altijd hoopte ze ooit weer aan te kunnen doen... :blush:

85 C past, maar dan wel op het kleinste haakje...

Bij de meeste bh's is de cup te klein (die halen niet volledig de buitenkant met de beugel) en de omtrek is te groot (dat resulteert in een omhooggetrokken achterkant)...

Dus ik zal alsnog m'n nieuwe maat moeten uitvinden :106:

Ik zal morgen weer wat foto's maken, want dan ben ik 3 weken PO.

En dan maak ik meteen wat foto's van m'n oude bh's :rolleyes:

Verder mag ik morgen weer beginnen met cardioën (zittend op een revalidatie-fiets); ik heb er zo'n zin in :101:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kiki

Alweer 3 weken po ,gaat hard hoor van mij kan het niet snel genoeg gaan ben nu 2 weken po

ik moet zeggen heb geen pijn,maar ook gevoelige tepels heb

Verder kan ik best veel zelf ,me moeder om iedere dag om half 8 hier om de kids en huishouden te regelen .

dus zal blij zijn als ik me zooontje van 9 maanden weer mag optillen ,ik moet woensdag terug op contole dus ben erg benieuwd

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Vandaag dus voor het eerst gecardioot met mijn ventje, beiden op een revalidatiefiets 45 minuten zitten zweten...

Dat was echt heerlijk! :43:

Eindelijk weer wat bewogen en morgen gaan we weer en dan ook benen, billen en buik licht trainen.

Vervolgens heb ik weer overheerlijk gedoucht, zo fijn om even geen bh aan te hebben!

Ik heb trouwens 2 dagen geleden zelf m'n haren kunnen wassen i.p.v. bij de kapster.

Dus dat kan ik ook weer vaker gaan doen :D

Daarna heb ik meteen weer wat fotootjes gemaakt voor het album; ook van de oude bh's die nog min-of-meer paste... :3:

Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden...

Verder heb ik weer even m'n maten opgemeten en ik heb nu een onderwijdte van 78cm i.p.v. 81cm!

Dus door het rustige leventje dat ik nu leid eet ik minder en ben ik afgevallen :14:

Ook m'n taille is van 81cm naar 74cm gegaan en alleen m'n heupen blijven 101cm in omtrek...

@chantalle: De tijd vliegt voorbij en voor je het weet hebben we onze nieuwe lingerie/bikini aan! :14:

Fijn dat je moeder je meehelpt in het huishouden!

Hoeveel weegt de kleine?

Want tot 10 kg mag wel toch? Mits je met je ellebogen tegen je bovenlijf tilt...

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisie,

Ik las het woord foto's en boem zat al in je album hahahaah :11:

Ze worden met de dag mooier meid!!

Je lijf denkt natuurlijk: he ze heeft mooie boobs even overal de vorm aanpassen hihihi

Blij dat het sporten zo goed is gegaan ben zoooo benieuwt naar hoe de andere oefeningen je morgen vergaan.

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem.,

Dank je wel voor je complimentje! :D

Echt hè?!?

Ik was zo verbaasd vanmiddag!

En dat in 3 weken tijd...

Ik word steeds beter in 'nee' zeggen tegen taart, chips en ander suikerwaar...

's Morgens havermout doe ik nu ook al 3 weken elke ochtend en dat vult ook beter dan boterhammetjes.

Straks kan ik ook misschien ook een 75D aan...

Maar ik wil dolgraag een mooie platte buik van de zomer, dus morgen lekker rustig verder werken aan mijn zomerlichaam in spé... :7:

Fijne nacht! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kiki

Ik hoop het ha ha ,dat het maar snel mei is dan gaan we lekker naar de zon

hij weegt 9,5 kilo,dus op het randje ha ha ,zwaar hoor

Ik wacht morgen even af wat mijn arts zegt

Fijn dat je weer wat ge sport hebt :43: ,en fijn he als je zelf je haren kunt wassen hi hi

Mij is het ook gelukt ,ik heb echt geen pijn an me borsten .alleen wat gevoelige tepels ,me borsten worden zelfs al wat zachter ,hoe is dat bij

jou

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Chantall,

Oh ja, dat is inderdaad wel op het randje qua gewicht... :rolleyes:

Zolang ik m'n armen niet te ver boven m'n schouders beweeg, niet te ver uitstrek naar voren/onderen en geen druk zet met m'n borstspier gaat het allemaal wel goed :35:

Ze voelen ook vele malen zachter dan de eerste week PO; ik kan er zacht in knijpen, maar de huid vanaf m'n tepels t/m de littekens is zéér gevoelig :wacko:

Ook het insmeren met Dove is nog geen fijn karwei... :unsure:

En m'n vriend maar vragen: "Kan ik je niet eventjes helpen, ik heb magische handjes..."

Pfff, zo moe word ik daar soms van (al 3 weken elke dag dezelfde vraag: "Mag ik ze eventjes vasthouden, please???")

Heb ik hem ook al honderden keren gezegd dat ik dat gezeur beu ben...

Maar morgen doet hij het zo weer... :145:

Succes morgen bij de dokter! :71:

Ik ben benieuwd wat hij zegt.

Weltrusten :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan meid, mag gezegd worden he!

Wel super hoor, maar ook van het nee zeggen. Dat scheelt enorm natuurlijk.

Jij loopt straks met mooie boobs en een mooi lijf hihihi Super hoor in maar 3 weekies. Ik ben zelf ook compleet verslaafd aan haverhout, lekker met kaneel!

Succes morgen en lees wel hoe het je is vergaan morgen :D

Knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Vandaag heb ik 30 minuten gecardioöt (leveltje zwaarder) en 4 been-oefeningen gedaan (4 sets van 20 herhalingen) :D

Toen zat ik er al helemaal doorheen...

Het leukste vond ik dat er natuurlijk overal spiegels zijn op de sportschool en toen ik de leg-extention deed zag ik in de spiegel de kijk op m'n borsten van schuin-onderen...

Dan lijken ze ook mega-groot :101:

Nu af en toe wat steken in m'n borst gehad vanavond, dus misschien was het wat te veel van het goede... :rolleyes:

Morgen even rustig aan doen weer.

@Feminine: Havermout met kaneel heb ik nog nooit geprobeerd; dat ga ik ook proberen!

Ik doe altijd appel en rozijnen erin :D

@ML86: Jaja, zelfs twee fans, want mijn kleine hondje kruipt normaal ook maar wat graag over mijn voorgevel...

En dat gaat nu niet dus ik moet hem (ook een mannetje) ook elke dag daar op wijzen :lol:

Dank je wel voor je compliment en ze voelen inderdaad nog nep (haha, tuurlijk zijn ze nep :152: )

Op zich gaat het allemaal verder wel, maar het engste vind ik nog als ik ze stoot van onderaf (met m'n arm of aan tafel)... Ik heb dan het idee dat ze er gewoon afscheuren :wacko:

Dat kan natuurlijk niet, maar het is echt een scenario dat zich in mijn hoofd afspeelt...

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kiki

heb net inje album gespiekt..wouw hoor jij mag zeker trost zijn ...had twee dagen geleden voor het eerst gesport maar volede dat toch wel heel goed in mijn boobs hoor ..en een fijn gevoel geeft dat he als je in de spiegel kijkt en je hebt gewoon boobs..hihihi je volet je dan stiekum toch meer vrouwlijkier en meer zelfverzekerd ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kiki,

Wij hebben gen spiegels in de sportschool, snik! Kan me voorstellen dat je in je nopjes was hahahaha. Vind het toch knap 30 min cardio en 4x20 setjes! Misschien was het net iets teveel van het goede, maar je luisterd wel naar je lichaam. Heb bewondering voor hoe je het sporten weer zo oppakt.

Die havermout wat je doet met appel en rozijnen doe ik ook regelmatig, voeg daar eens een vleugje kaneel aan toe en je hebt een super gezond lekkernij in de vroege ochtend :P Ik ontbeet vroeger nooit, maar sinds ik dit heb uitgevonden ben ik helemaal verslaafd hihihi

Je bent dat gewicht wat je nu meedraagt niet gewend, dan krijg je al snel dat soort rare scenario’s in je hoofd. Die niet realistisch zijn, maar zo wel voelen hahaha Heb dat zelf ook heel erg, dan denk ik oeh ze vallen eraf of men prothese schiet eruit hahahah :11: ben blij dat het verder zo goed met je gaat meid! Vind het erg leuk al jou updates te lezen!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :D

@Emmy: Dank je wel :14:

En ik voel me inderdaad nog meer vrouw, daardoor veel zelfverzekerder, en ik ben veel meer in verhouding nu :35:

Gewoon goed naar je lichaam luisteren en dan komt het allemaal wel goed :38:

@Fem: Vanmorgen meteen uitgeprobeerd, de havermout met appel, rozijnen én kaneel... was overheerlijk :35:

Had je nooit ontbeten vroeger??? Dat heb ik nooit daan, ik heb een hele lage bloedsuikerspiegel en binnen een uurtje ga ik dan van m'n stokje ...

Goed dat je dat nu wel doet :136:

Als ik hele erge trek heb in iets lekkers tussendoor snoep ik een handje nootjes (walnootjes zijn mijn favoriet) :14:

Al die angst-scenario's zijn echt idoot ja...

Fijn om telkens hier op het forum te lezen dat ik dan niet de enige ben :rolleyes:

Ik ben ook blij dat het zo lekker verder gaat en ik schrijf hier graag om alles met lotgenoten te kunnen delen, want mijn vriend wordt soms helemaal gek van mij... Jullie begrijpen me tenminste, omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten :)

Vanmorgen zat ik trouwens LA Ink te kijken met Kat von D.

Ik vind dat zo'n onwijs gaaf programma :14:

Maar vanmorgen ging Kat samen met haar vriendin Pixie bikini's passen en toen vond ze ineens dat ze, in vergelijking met Pixie, maar weinig boezem had... Dus ging ze nadenken over een boobjob.

Echt leuk om dat dan te zien; ging ze op consult bij ene dr. Fischer en die liet zien hoe sterk de siliconen waren door er eentje keihard tegen de muur op te gooien...!

Echt HILARISCH :45:

Fijne dag verder!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kik!

Van huis uit nooit een ontbijt mens geweest, maar toen ik wilde gaan afvallen is ontbijten gewoon erg belangrijk. Ik ben dus de enige van mijn familie die ontbijt hahaha (natuurlijk ontbijt mijn kleine gewoon met mama mee). Heerlijk he met kaneel, kreeg die tip toen van een vriendin hahaha

Siliconen gooien zie het al helemaal voor me hihihihi :152:

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt leuk om dat dan te zien; ging ze op consult bij ene dr. Fischer en die liet zien hoe sterk de siliconen waren door er eentje keihard tegen de muur op te gooien

whahaha, zie het al helemaal voor mij: een heel groot dartbord op de muur schilderen en dan maar mikken!

bulls eye!! :154::154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker toch, met valse boobs kegelen :)

ik wou dat bij mijn consult ook doen :) ik had die zo in mijn hand en was ze steeds zo in kleine hoogtes aan het opgooien :D hihi,

tot mijn pc zei:"dus dan zullen we ze maar eens uitproberen zeker :D"

hij vond het even hilarisch als ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kiki

alles was goed op controle ,in een borst nog wel een beetje vocht ,maar dat trekt vanzelf weg.

ik mag nu ook beginnen met mijn litteken in te smeren.

En mij zoontje mag ik volgende week weer lekker op tillen ,nu kan ik hem lekker op schoot nemen en knuffelen gelukkig .

over 4 weken moet ik weer op controle .

Oh jij ook al zo'n man die je graag wil helpen met in smeren hi hi ,die van mij zegt ook al zal ik dat even doen hi hi

Die mannen toch ook ze zijn allemaal het zelfde

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.