Ga naar inhoud

kiki : 8 februari 2011 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Heyy Kiki,

Graag gedaan! Volg jou echt op de voet hahaha Weet ik wat ik kan verwachten bij mezelf. Ben soms best onzeker, maar als ik dan jou foto’s zie dan denk ik dat gaat helemaal goed komen hier en ben ik weer gerustgesteld :D Vind ze nu echt zo perfect bij jou hihihi

Over je rechterborst, denk dat de BH erg drukt in de huid dat het daardoor komt?

Hechtdraadje dat hele kleine puntje, voel ik bij men linkerborst. Je ziet hem niet bij mij, maar met smeren voel ik hem ook. Zal vast met 3 maanden compleet zijn opgelost hoor meid.

Hoe heb jij je buikspieroefeningen gedaan meid?? Denk dat je rug gewoon wat stijf is van de afgelopen weken, moet weer soepel worden natuurlijk. Gevolgd door spierpijn. Gewoon rust nemen 2 dagen en dan weer langzaam proberen denk ik??

Wat leuk jou pas avontuur te lezen meid! Lastig met al die maten he, hoorde laatst van iemand dat je het beste zelfs met 8 weken kon gaan passen. Pfff vind tot 6 weken wachten al moeilijk laat staan 8 weken hahaha. Net wat jij zegt er ligt zoveel leuk spul, het liefste wil je het allemaal hebben natuurlijk. Ben erg benieuwt hoe jou de tepelcovers bevallen. Ik vind ze nog steeds erg fijn, draag ze als ik de deur uitga. Scheelt dan echt vind ik.

Klinkt als een erg leuke dag! Lijkt me echt een heerlijk gevoel. Ben benieuwt naar je shopsessie volgende week of je maat dan al wat makkelijker te bepalen is. Het is net wat Mii zegt, ieder merk valt anders natuurlijk. Gewoon lekker blijven passen met die mooie boobs :D

Liefs Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi kiki

Goed bezig met sporten ,en dat lijkt me ook zo leuk lekker bh shoppen

hier gaat alles prima ,doe alles zelf alleen stofzuigen niet en de kids in bad doen .ik heb ook nergens last van

je lichaam geeft zelf wel aan wanneer iets niet kan

maar ben toch blij als ik 6 weken po ben .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Gisteravond had ik een wasje opgehangen en daarna ging het niet zo best met me...

Ik ging daarna naar de wc en ik dacht dat ik een hartaanval kreeg, zo'n pijn had ik in m'n linkerborst... :wacko:

De hele avond heb ik braaf op een stoel voor de tv gezeten en kon absoluut niet leunen op de armsteunen, want dan kreeg ik meteen weer steken in m'n borsten :blink:

Nu gaat het allemaal wel weer :D

Alleen nog nek en rugpijn (bovenrug) van die buikspieroefeningen denk ik...

@Mii: Thanks, ja ze gaan er met de week mooier uitzien :14:

Maar ik ben zo snel aan het aantal cc's gewend geraakt dat ik ze nog wel groter had willen hebben :rolleyes:

(Helaas was 400cc het maximale aantal cc's dat dr. Nio kwijt kon, dus dat bewaar ik voor een wissel in de toekomst... :36: )

Verder vind ik het fijn om te lezen dat jij ook 3 verschillende maten past :35:

Dus dan ga ik gewoon de bh's kopen die het mooiste zitten en kijk ik niet specifiek naar de maat :D

@Fem.: Thanks, ik volg jou ook op de voet :36:

We zijn allebei bij dezelfde dokter geholpen en zo kort na elkaar, dat schept een band :43:

Die buikspieroefeningen heb ik op zo'n bankje gedaan met zo'n voetensteun op het einde waar je benen in een hoek van 90 graden zitten.

Dan doe ik 10 sit-ups voor de rechte buikspieren en daar achteraan 10 gedraait naar de zijkanten (om-en-om) voor de schuine buikspieren.

En dit 4 keer.

Ik durfde de machines nog niet aan, want daar zet ik volgens mij ook wel wat kracht op m'n borstspier dus die vermijd ik nog een kleine 2 maanden.

Ik denk inderdaad dat m'n sportbh m'n rechterborst letterlijk platdrukt.

En onder de douche wordt het weer warmer en soepeler.

Toch gek, want ik heb heel wat weefsel van mezelf en toch zie je die vlakte dan...

De tepelcovers zijn perfect! :43:

Helemaal geen last gehad van die gevoelige tepels :35:

Dank je wel voor deze goede tip :14:

En 8 weken wachten moet ik ook niet aandenken, dan moet ik nu nog eens 2 weken wachten :huh:

Dat doe ik niet, tenzij de dokter/kliniek dat uitdrukkelijk heeft vermeld...

Misschien dat ik de kliniek nog even bel daarover, maar denk dat ik gewoon een paar mooie bh's ga kopen volgende week :3:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Kiki,

Ja dat is het ook, we zijn beide door dezelfde pc geholpen en dat schept zeker een band. Vind het leuk jou foto’s te zien steeds. Zeker die van 5 weken po, die vind ik zo mooi!! Beide zien ze er zo gelijk uit, mooi ingedaald, ja gewoon prachtige boobs dus hihihi

De buikspieren klinken mij nu een beetje vermoeiend hahaha Voel je dan niet erg je boobs of valt dat juist mee?

Denk het ook hoor dat je bh de handel plat drukt, ik heb dat met mijn tri-action ook. Godzijdank hoef ik die mooi niet aan nu, dus de band heeft wel een voordeel hahaha

Graag gedaan voor de tip meid, ik vind ze zelf ook zo fijn!! Je hebt dan gewoon geen last meer, plus dat mensen het mooi niet kunnen zien als je zomaar uit het niets met stijve tepels loopt hahaha Dat gebeurd hier dus ook om de haverklap hahahaha

Heb je goed hoor, gewoon lekker shoppen! Ga ik ook doen 6 weken po, bh’s kopen waar ik nu zo verliefd langs moet lopen :P

Liefs Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem.,

Nee, bij het buikspieren trainen voel ik m'n borsten helemaal niet :D

Waar ik wel gigantisch last van heb gehad die donderdagavond is mega krampen in m'n buikspieren...

Ik had maar één dag rust ertussen gelaten, maar dat is dus nog wat te weinig... :wacko:

Gisteren ging het allemaal weer helemaal ok.

Ik moest gisteren nog aan je denken, want ik ging naar een verjaardag van een vriendin in Amsterdam en reed nog langs het SLAZ :)

Ik verheug me op het bh's shoppen aanstaande dinsdag :101:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Meid,

Ohhh dat is wel beter!! Is toch even onderzoeken denk ik met wat je ze wel of niet voelt. Is natuurlijk nieuw sporten met boobs hihihi Vind het leuk te lezen wat ik ongeveer kan verwachten. Beter 2 dagen rust er tussen dus hihihi die onthoudt ik ook even :D

Jij mag gewoon dinsdag al shoppen, wat is die tijd snel gegaan he!! Jij bent vast al helemaal in de voorpret voor dinsdag? :P

Liefs Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Thanks voor de complimentjes.

Sinds gisteren ben ik (zijn wij, m'n boobs en ik) 6 weken PO

En dat betekend geen sportbh's meer aan tenzij ik naar de sportschool ga :101:

Dus na het trainen en douchen, ben ik gelijk richting de Hunkemöller gegaan...

Daar had ik eerst die met wit en blauwe streepjes uit het schap gepakt in de maten 80D en 80E...

80D zat losjes en 80E was te groot...

Maar gelukkig waren er hele fijne dames in de shop die om de 5 minuten kwamen vragen of alles lukte en/of paste in de paskamers :lol:

Dus is zo van: Nee, ik ben er nog niet helemaal uit...

En zij zei: Oh, welke maat heb je nu aan?

Ik: Een 80D.

Zij trok even aan de achterkant van bh en zei: Deze zit wat los, je moet een 75E hebben. Ik zal hem meteen voor je pakken.

En toen ik die eenmaal aan had zat die als gegoten :14:

Daarna heb ik nog 5 bh's gepast en aangezien de actie 3 halen 2 betalen er weer is heb ik de 3 mooiste meegenomen :36:

Ik heb ze bij thuiskomst meteen op de foto gezet voor in het album :38:

(Dus die staan er nu in samen met de foto's van 6 weken PO).

En het zit vele malen beter dan alleen maar die sportbh's :D

Verder heb ik maandag de kliniek gebeld en gevraagd of ik nu zonder compressievest mag slapen...

En dat mag als ik verder geen last heb van m'n borsten...

Dus ik heb heerlijk geslapen met m'n slaaphempje aan :43:

En op m'n zij slapen lukt nu ook zonder steken :D

Echt overheerlijk is dat!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ikke59,

Haha, ja dat moet ik inderdaad ook aanpassen :rolleyes:

Thanks :D

En ja, bh's kopen is nu helemaal geweldig! :43:

Ik was helemaal in m'n nopjes gisteren na m'n koop :14:

En één van de dames van de winkel zei ook nog tegen me dat m'n borsten er zo natuurlijk uit zagen :D

Ik was helemaal gelukkig :35:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kiki,

Hoelang moest jij dat compressievest nou dragen? Ik heb 'm voor 4 weken (dag en nacht) gekregen en het ziet er nogal opvallend uit onder dunne kleding. Ik zou ook graag (al is het maar voor een gelegenheid) een sportbh aan willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Esje,

De eerste week PO moest ik dag en nacht het compressievest dragen.

Vanafde 8ste dag droeg ik 's avonds (vanaf een uur of zeven) en 's nachts het compressievest.

Overdag mocht ik een sportbh aan van de dokter :35:

Dit moest ik tot 6 weken PO blijven doen.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Gisteren na het trainen ben ik nog even snel de Hunkemöller, daar in de winkelstraat ernaast, ingelopen.

Ik wilde namelijk nog graag twee bh's hebben die ik daar had gezien :rolleyes:

Ze hingen niet meer in de winkel dus vroeg ik aan de dame achter de balie of ze de rode met zwarte stippen en de zwart/witte met fantasie-print nog in 75E hadden...

Die laatste hadden ze niet meer, maar de rode nog wel in 75F.

Volgens de winkeldame zou die me wel passen...

Dus ik passen en die zat ook super?!?

Ik had nog voor de zekerheid gevraagd of deze mooi zat en zij zei dat ik echt niet kleiner moet hebben, want deze zat perfect.

Misschien dat het aan het model lag dat deze kleiner viel...

Weer een bh rijker dus en vanmiddag komen 2 Sapph-bh's (75E) binnen die ik eergister heb besteld...

En ik heb heus geen geld te veel ofzo... :118:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihihi koopverslaafde!! Ben er benieuwt naar je aankoopjes!!

Heerlijk he al dat shoppen :D Kan ook niet wachten hoor hihihi

Niet alleen met lingerie maar ook kleding, zie nu zoveel leuks waarvan ik denk: ja dat zal me nu erg leuk staan hahaha :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem.,

Ja, dat is zo!

Zeker de strapless jurkjes en topjes staan nu zoveel beter :14:

Wel heb ik heel wat trainingshempjes en casual-t-shirtjes die me nu te klein zijn geworden :rolleyes:

M'n boobs worden er helemaal in platgedrukt of het zijn nu naveltruitjes door die gigantisch borsten :lol:

Maar dat vind ik niet erg :101:

Dan kan ik fijn nieuwe gaan shoppen!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook niet wachten tot ik die strapless jurkjes en topjes kan gaan passen hihihi Was in de nieuwe geopende H&M hier en zoveel leuk lente/zomer spul!! Dacht meteen: hebben, hebben, hebben hahahaha

Mijn hemdjes ed. die ik voor de bv had vallen nu ook een stuk hoger. Voorheen bijvoorbeeld over de broek heen, nu net op de band of erboven hahahaha

Precies, hebben we een excuus nieuwe te gaan shoppen hahaha

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh Yeah, m'n Sapph setjes zijn net bezorgd door de postbode :101:

75E en ze zitten prachtig :14:

Ik zal ze zometeen in m'n album zetten (als de batterij van m'n toestel is opgeladen <_< )

Pfff, 6 setjes in 4 dagen tijd... :rolleyes::68:

Dat moet géén gewoonte worden :118:

Maar blij dat ik er van word! :123:

(Ventje weet nog niets van die Sapph-setjes...)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi leuk he een nieuwe garderobe lingerie aanschaffen!

Wij vrouwen weten wel hoe we dat moeten doen :rolleyes:

Zitten de beugelbh's jou al lekker? Na 2 uur ook nog?

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi leuk he een nieuwe garderobe lingerie aanschaffen!

Wij vrouwen weten wel hoe we dat moeten doen :rolleyes:

Zitten de beugelbh's jou al lekker? Na 2 uur ook nog?

Groetjes Sima

Hai Sima,

Jaja, dat kunnen wij heel goed :136:

En ik draag nu sinds een week voorgevormde beugelbh's en dat gaat prima :14:

's Avonds als ik hem uitdoe voel ik het wel een beetje, dat de zwaartekracht er weer aan trekt, maar dat is verder niet pijnlijk.

M'n tepels zijn iets minder gevoelig dan eerst, geen echte pijn meer maar nog wel te gevoelig bij aanraking :blink:

Dus die voorgevormde beugelbh's zijn dan wel een uitkomst :D

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Vandaag ben ik (zijn wij :rolleyes: ) 7 weken PO!

Ik ben zo blij met m'n boobs :14:

Ik voel me op en top vrouw met m'n prachtige bh's :wub:

En ik krijg daardoor geen genoeg van m'n spiegelbeeld :123:

Vanmiddag bij het was ophangen had ik geen problemen, maar 10 minuten daarna had ik toch weer wat steken in beide borsten... :blink:

Dan houd ik me rustig en gaat het allemaal wel weer.

Vanavond weer lekker 30 minuutjes gecardioot en benen, billen & buik getraind.

Echt prima te doen allemaal.

Ik had een wit hempje aan en het was gigantisch druk op de sportschool...

En de meeste mannen- en vrouwen-ogen bleven steken op borsthoogte, dat had ik al tijden (jaren!) niet meegemaakt...

Ik vond het eigenlijk niet eens heel erg :rolleyes:

Bevestigde nu toch dat het dus wel degelijk opvalt... :3:

Voor de rest gaat het slapen op m'n zij ook weer lekker, alleen moet ik wel veel afwisselen van linker- en rechter-zij want anders krijg ik steekjes in m'n borsten...

Helaas is m'n vriend een echte wildebras en ook als hij zegt dat hij zachtjes doet, is het mij nog steeds te wild... :145:

Ik heb vandaag nog niet eens fotootjes gemaakt, maar misschien dat ik dat pas volgende week weer doe...

Er is niet veel verschil volgens mij, behalve dat m'n tepels steeds meer de 'oude' worden :)

(De onderkant van m'n tepels rimpelt nog niet helemaal zoals ze eerst deden).

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.