Ga naar inhoud

kiki : 8 februari 2011 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Kiki,

Gefeliciteerd!!! :64: Leuk verslagje heb je geschreven! Rust nu maar lekker uit en laat je verwennen!

Oh, lijkt me niet fijn morgen naar de tandarts te moeten zo vlak na je bv en een etentje op het werk, inderdaad nog maar even afwachten hoe je je morgen voelt! Wens je in ieder geval een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Kiki,

Fijn dat alles goed is gegaan.

Geweldig he nu al een deccollete :rolleyes:

Ik zou lekker rustig aan doen de eerst komende week....En als je denkt dat het etentje niet gaat zou ik lekker thuis voor de buis blijven.

Je voelt het snel genoeg wat je wel of niet kan.

Ben benieuwd naar je foto's over een paar dagen.

Ik heb de eerste paar dagen mijn haar niet gewassen.

Zag het niet zitten om gebogen bij de was tafel te staan.

Groetjes MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Superleuk verslag om te lezen! Fijn dat je het resultaat nu al prachtig vind...

Haren wassen vond ik nog wel gaan, mijn moeder of man hielp dan boven het bad. Maar het fohnen ging niet echt goed. Mijn moeder deed dat voor mij. Je kan ook altijd lekker jezelf laten verwennen in de kapsalon.

Goed herstel toegewenst!

Groetjes van ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kiki,

Nou heerlijk alles achter de rug. Laat je lekker verwennen en succes met het rustig aan doen. Ben benieuwd naar je foto's en je verdere herstel.

En geniet van je douche momenten. Weet dat ik errrrggggggggg lang voor de spiegel stond te kijken en bewonderen. De hoogte punten van de dag.

Bay bay Petra :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes!

Vannacht goed geslapen; lekker schuin gelegen met drie kussens op elkaar (!)

Helaas waren de diclofenac en paracetamol niet genoeg om de pijn te drukken (veel last van pijn met het ademen, maar mijn vriend had nog sterkere pijnstillers die hij ook naast de eerst genoemde medicatie mocht gebruiken; die hielpen me echt heel erg goed).

Beetje last van mijn rug nu, maar voor de rest gaat het prima. :rolleyes:

Net even de lekverbandje mogen verwijderen en er had niets gelekt. De pleister op de oplosbare hechtingen ziet er netjes klein uit en ik ben er helemaal blij mee.

Zometeen even (ouderwets) een washandje gebruiken om me op te frissen en dan op weg naar de tandarts voor het vernieuwen van een oud vullinkje (ik hoef niet verdoofd te worden, dus het zal allemaal wel meevallen).

Ik twijfel nog of ik vanavond beter thuis kan blijven of dat ik naar het etentje van het werk ga, maar dat bekijk ik als ik van de tandarts kom.

Mijn borsten zijn nu heel erg gespannen, maar dat hoort erbij heb ik hier op het forum gelezen. :108:

Dus het gaat allemaal wel zijn gangetje :D

En ik kijk uit naar de 1ste keer douchen over twee daagjes; lekker dat compressievest uit om de boel eventjes te luchten, verfrissen en te aanschouwen... :01:

Ik denk dat ik inderdaad over een paar daagjes bij de kapsalon langs ga om mijn haar te laten wassen en kammen, want ik heb echt moeite met mijn armen boven mijn schouders te doen.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Vroeg me af of het bij jou voor of achter de spier is geplaatst...

Maar ik zie het hier boven al staan.

Vond het al zo knap dat jij je armen al een beetje om hoog kon doen...tenminste dat begrijp ik uit je verhaal.

Ik kon de eerste paar dagen mijn boven armen heel slecht bewegen.

De eerste paar keer douche heeft mijn vriend me ook echt moeten helpen..Gelukkig was hij ook de eerste week vrij na mijn openratie.

Heb je vannacht al minder pijn gehad?

Fijn he die pijnstillers :rolleyes: Die doen wondere!!

Hoe ben je eigenlijk bij de parkkliniek terecht gekomen?

Groetjes MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Gister bij de tandarts vroeg ik of ze geen spulletjes op mijn borst wilden neerleggen aangezien ze net nieuw waren. Dus de assistente zegt: ik heb ze vijf jaar geleden ook laten vergroten! Maar dat ik nu al weer liep vond ze frapant, want zij kon de eerste dagen haar bed niet uit komen... De tandarts wilde mij eerst niet behandelen, omdat het te kort geleden was na de operatie. Dus ik zei tegen hem dat ik van de kliniek al meteen diezelfde middag geholpen had kunnen worden (dat was namelijk eerst de planning, maar toen de operatie gepland was heb ik de tandartsafspraak verzet naar een dag later). Ik zei ook dat het geen probleem was aangezien hij alleen een vullinkje zou vervangen zonder verdoving (zoals hij bij de controle had gezegd). Zo gezegd, zo gedaan.

Daarna was ik nog eventjes de stad in gegaan met mijn vriend om een kopje koffie te drinken en éénmaal thuis was ik zó moe. Dus ik heb het werk gebeld om te zeggen dat ik niet mee kon naar het etentje. Dat vonden ze wel jammer, maar verder hoefde ik me niet te verantwoorden.

Vannacht heb ik weer goed geslapen en dat zonder extra sterke pijnstiller (naast de gewone medicatie).

Mijn armen kan ik tot mijn schouderhoogte bewegen en niet ver naar achter.

@Miss.E: De Parkkliniek, en dan dr. Nio in het bijzonder, kreeg ik aangeraden van een vriendin die ik ken van het stappen.

Ik heb op dit moment een heel erg gespannen gevoel in mijn borsten en ben benieuwd wanneer dit af zal nemen...

Morgen lekker(?) douchen... :106:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verstandig dat je goed naar je lichaam heb geluisterd.

Je heb toch een openratie achter de rug.....en des te sneller ben je genezen.

:rolleyes:

Fijn he de parkkliniek....ik heb het ook via een vriendin!!

En toevallig vroeg een kennis ook info over waar ik de bv heb laten doen.

Zij heeft nu begin maart een consult in de parkkliniek.

Vandaag mag je lekker even douche toch?

Geniet er van :rolleyes:

Gr misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Vannacht voor het eerste wat moeite gehad met slapen op mijn rug... Echt irritant dat ik niet op m'n zij kan/mag liggen!

Mentaal is het echt een uitputtingsslag en gelukkig ben ik op een gegeven moment zo moe dat ik weer in slaap val... op m'n rug <_<

Daarnaast heb ik elke nacht last van 'slapende'/tintelende armen... denk dat dat door het compressievest komt...?

Verder ben ik elke avond al snel moe en gister lag ik al om 19u op apengapen :100:

Maar daar geef ik dan aan toe en nu ben ik de hele dag al veel energieker :101:

Voor de rest iets wat moeite met opstaan, met voornamelijk steken in m'n rechterborst :blink:

En dat compressievest zit zó ontzettend strak en benauwend...

Dus toen ik die vanmiddag voor het eerst uit mocht doen om te douchen, was dat echt een verademing! :14:

Eerst echt een kwartier alleen maar in de spiegel staan kijken... :33:

Ik weet gelukkig, door alle berichtjes & foto's op dit forum, dat er nog een hoop gaat gebeuren voor het is zoals het moet worden; maar ik ben al heel erg blij met het volume :43:

Ik heb nu de foto's in mijn album staan van voor en na de BV!

(Ter vergelijking: mijn lengte is 1.73m en ik weeg 69kg).

@Feminine: Ik hoop het ook voor je; gewoon goed naar je lichaam luisteren! :36:

@Miss.E: Dankjewel, heb er echt gigantisch van genoten! Kijk nu al uit naar de douchesessie morgen :14:

@Chantall: Dat wordt eventjes afwachten nog; maar je lichaam laat je weten wanneer het genoeg is geweest :D

@Jayro: Dankjewel! :D

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog gefeliciteerd met je nieuwe boobs !

Ik heb ze net bekeken en ze zijn mooi hoor :127:

Je verhaal klinkt zeer bekend en ik kan je vertellen; het word nog mooier, je gaat weer lekker kunnen slapen (alhoewel ik nog steeds niet op mijn buik kan liggen) en dat compressievest ga je uiteindelijk toch wel fijn vinden. Ik draag hem nu soms nog snachts of soms wanneer ik een coltruitje aan heb overdag....gewoon omdat ie nu precies lekker zit :blush:

Doe lekker rustig aan en geniet ervan :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen,

Daar ben ik weer de vroege vogel.

Ik kijk altijd even op het borstenforum voor dat ik naar mijn werk ga.

En ja HELAAS moet vandaag ook werken...

Die leuke oms bh....zo noemde ik hem altijd.

Daar moet idd je aan wennen...vind het de eerste paar dagen ook echt heel erg strak!!Deed hem soms ook even open tussendoor...

Heerlijk even luchten HAHA

Ik mocht hem na de eerste controle helemaal uit laten.

En een goede sportbh gaan dragen.

Overdags en snachts.

Wie weet mag jij het ook wel :rolleyes:

Heb je ze al in huis?

Ik heb er toen drie gekocht.

En draag ze tijdens mijn werk nog steeds.Vind het hele goede steun geven!!

In het weekend en vrije tijd draag ik wel andere bh's :rolleyes:

Fijn weekend...ennuhhh weer veel plezier met douche :35:

Fijn weekend!!

Gr missE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Vandaag mijn eerste dag gewerkt (simpel kassawerk als bijbaantje) en dat ging wel goed.

Niemand die het opviel dat ik mijn BV heb gehad... Ze worden ook behoorlijk platgedrukt met dat compressievest :unsure:

M'n rechterborst is nog steeds pijnlijk met opstaan (steken bij de hechting) en aan die kant is de tepel ook overgevoelig... Voor de rest kan ik nog niet zonder m'n paracetamolletjes, want ik heb vanavond na 6 uur lang niet te hebben genomen toch wel een gespannen gevoel in mijn borsten als ik loop. :wacko:

@Miss.E: ik hoop inderdaad, na de controle dinsdagavond bij dr. Nio, te horen te krijgen dat die oma-bh de kast in kan :rolleyes:

Ik heb nog geen sportbh's gekocht, maar kreeg van die stapvriendin te horen dat die van de Hema supergoed zijn en niet duur. Dus ik denk dat ik die dan aan ga schaffen...

En douchen is helemaal het einde :wub:

@Bizzie & Feminine: Dank jullie wel!

Ik vraag me alleen af hoe lang het duurt voor mijn tepels weer 'normaal' reageren?

Ze zijn nu zo uitgerekt, en dat is zeer gevoelig...

En ik ben nu al zo aan het volume gewend. Ik hoop dat ze niet meer veel zullen slinken...

Ik heb vanmorgen de bovenwijdte opgemeten en die was 98cm...

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt allemaal erg goed!

Ik ga 15 maart op consult bij dokter Nio.

Heb na twe zwangerschappen een kleine 75 AA overgehouden, en ben daar echt niet gelukkig mee. Ik ben me nu aan het orienteren wat voor maat ik mooi zou vinden, het hoeft niet te groot, maar wel mooi vol.

Zie best tegen na die tijd op, maar als ik zo lees is dat even doorbijten en maakt het resultaat het allemaal de moeite waard.

Als ik foto's van bv wil zien die door dokter Nio zijn uitgevoerd, kan ik daar op selecteren? (weet nl. nog niet hoe dit alles werkt :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sannetje1980 :)

Welkom hier op het Borstenforum!

De foto's kun je in de gallerij bekijken onder het kopje "Borstvergroting".

Onder de foto staat bijna altijd aangegeven welke dokter de BV heeft uitgevoerd.

Ook kun je in het zoekbalkje dr. Nio in tikken en dan krijg je de topics te zien waar hij in genoemd wordt en zo kun je eventueel verder kijken in desbetreffende profielen naar het album.

Goede keus, dr. Nio ;)

Ik voelde me zeer op mijn gemak bij hem en hij neemt echt ruim de tijd voor je consult.

En als je iemand hebt die voor je zorgt na de operatie dan is het zéér goed te doen heb ik gemerkt :14:

Neemt trouwens niet weg dat ik toch wel wat pijn heb, zeker nu ik steeds mijn paracetamolletjes probeer uit te stellen... :70:

Ik denk dat ik nu weer even op mijn plaats wordt gezet met het oog op mijn werkdag gister... :wacko:

Dus vandaag weer lekker de hele dag in huis rondgehangen en eventjes mijn haar laten wassen bij de kapper :43:

Alvast veel succes/plezier toegewenst bij jouw consult!

Is dat je eerste consult?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.