Ga naar inhoud

kiki : 8 februari 2011 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben een vrolijke meid van 24 jaar.

Op mijn 14de ging ik ineens van niets naar 90C...

Helaas heb ik alleen vulling onderin mijn borst en nooit bovenin gehad.

Maar na veel sporten/dansen heb ik nu nog een kleine 80B over en draag altijd push-up bh's.

Ik heb nu 2 consulten gehad: eentje bij dr. Maas en eentje bij dr. Nio.

Dr. Maas raadde mij de Mcghan 410 (anatomisch model) 360cc aan.

Dr. Nio raadde mij de Natrelle (rond, soft touch) 375-400cc aan.

8 februari laat ik mijn borstvergroting doen door dr. Nio in de Parkkliniek Rotterdam!

Natrelle, rond, soft touch 400cc voor de spier...

Ik ben zo zenuwachtig... Zullen ze niet te klein worden?

Hoop dat ze net zo mooi worden als de vele anderen die ik hier in de gallerij heb zien staan...

En dan hoop ik van de zomer een mooi gevulde voorgevel te hebben :68::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kiki,

Spannend allemaal he? Snap goed dat je zenuwachtig bent. Maar bij dokter Nio ben je echt in goede handen. Wanneer je je wensen duidelijk kenbaar hebt gemaakt, heb je niets te vrezen. Ik heb hem foto's laten zien van wat ik mooi vond en het is wellis waar groter uitgepakt maar geen probleem Ik kwam van een 75 AA met 350 anatomisch dualplane heb ik nu een mooie D cup.

Nog 7 nachtjes slapen. Succes met het aftellen.

Petra :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kiki,

Wat spannend, zo snel al! Ik ben de 21e aan de beurt en begin al zenuwachtig te worden :)

Met ongeveer 400cc kom je echt op een mooie cupmaat uit hoor! Ik ga voor 295cc en hoop hiermee een grote B te krijgen :)

Heb je wel lang genoeg vrij genomen en krijg je hulp de eerste daagjes?

Houd ons op de hoogte!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Thanks allemaal!

Ja, qua voorbereiding gaat het allemaal lukken.

Ik ben student en deze maand heb ik vrij om vervolgens 1 maart te beginnen met mijn stage (=labwerk; dus geen zwaar werk). Verder woon ik samen met mijn vriend en hij kan mij mooi verzorgen als ik ben geopereerd.

Het enige dat ik nog moet kopen is een goed kussen, want het vodje waar ik nu op slaap is niet veel soeps meer...

Ik denk dat ik misschien ook nieuwe t-shirtjes moet kopen, maar dat komt dan na de operatie.

Met een D ben ik dik tevreden denk ik zo, want het kan nu alleen maar beter worden :rolleyes:

Maar mijn twijfel slaat toe als ik hier op het forum van sommige meiden de foto's zie en verhalen lees.

Dr. Nio zei ook dat veel meiden achteraf spijt hebben en het liefst nog een groter aantal cc's zouden willen hebben...

Aanstaande vrijdag heb ik een hertentamen, maar het enige waar ik aan kan denken is mijn borstvergroting! :43:

@ML86: de 21ste is ook al snel! Veel succes alvast!

Liefs van mij :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik ken het focus probleem, ik kan ook aan ongeveer niets anders denken...

Ik heb 3 dagen voor mijn BV toelating voor een nieuwe studie. Super spannend en heel belangrijk! Dus misschien ben ik na de 21e wel helemaal grijs van alle stress haha!

Misschien kun je nog contact opnemen met de chirurg, of hij ook bijv. 420/450cc protheses kan bestellen. Zo kun je nog kiezen op de dag zelf! Ik denk dat 400cc heel mooi wordt! Maar ik ken de twijfel, het ene moment ben ik bang dat ze te klein worden, het andere moment denk ik dat ze veel te groot zijn :blink: Het is ook niet niks zo'n operatie/keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is helemaal spannend ja!

Het is inderdaad een mega moeilijke keuze zo zonder dat je weet hoe het er precies uit gaat komen te zien.

Dr. Nio heeft gezegd dat ze van de ronde protheses alle maten op voorraad hebben, dus op de dag zelf zal ik het er nog met hem over hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm het is inderdaaad waar dat veel meiden achteraf meer hadden gewild..

als ik je een advies mag geven, ik zou voor de grootste gaan!!!

Ik wilde eerst een C... toen is het toch maar een D geworden en nu heb ik een E,

maar je ziet het er niet vanaf!!

Grootte went echt zo ontzettend snel!!!

succes ! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, zal zoiezo overleggen met dr. Nio.

Maar volgens mij is 400cc het maximale aantal cc dat hij aanraadde :)

En ik vertrouw hem, want een stapvriendinnetje heeft ook een borstvergroting bij hem laten doen en bij haar ziet het er ook fantastisch uit :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kiki, welkom hier !

Spannend he , maar ik zou inderdaad maar gewoon op dr Nio vertrouwen. Hij weet perfect in te schatten wat hij met de voorgestelde cc`s kan bereiken.

De PArkkliniek is echt eeen fijne ervaring kan ik je alvast vertellen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Bizzie,

Thanks!

Ik heb net jou foto's en verslag gelezen.

Wat een mega mooie borsten heb je gekregen van dr. Nio!

Het doet me goed te lezen dat jij ze eerst te groot vond en er later toch helemaal aan gewend raakt :)

Ik denk dat ik me qua borsten voor de borstvergroting enigszins met jou kan vergelijken.

Misschien ga ik zoiezo nog foto's maken van voor en na de operatie voor in mijn album.

Dat helpt ook weer anderen die hier op het forum rondneuzen :36:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Vanmorgen heb ik een foto van voor de BV gemaakt, maar durf deze foto er niet op te zetten... :unsure:

Wat is de realiteit hard en confronterend :blink:

Ik ben blij dat daar over 3 nachtjes verandering in wordt gebracht!

Liefs van een onzeker meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kiki,

Heel herkenbaar hoor! Straks als je ze hebt voel je je vast beter om je voorfoto te plaatsen, wacht er nog maar effe mee, is niet erg hoor! Als je ze straks hebt zul je wel blij zijn dat je toch nog een foto hebt van hoe ze waren, weet je weer waarvoor je het allemaal gedaan hebt hihi

Nog veeel aftelplezier, nog niet te veel zenuwen?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Eefje :)

Dat zat ik ook te denken; dat ik ze tegelijk met de BV fotootjes erop ga zetten.

En ik ben onwijs zenuwachtig... Als ik eventjes niets te doen heb krijg ik helemaal last van mijn prikkelbare darmen (krampachtig gevoel), maar dat heb ik altijd met veel zenuwen... Ik had dit ook aan dr. Nio verteld en die heeft 2 kalmeringspillen voorgeschreven die ik in de ochtend van de operatie mag innemen.

Pfff, kan echt niet meer wachten.

Morgen nog even het huis kuisen en bij m'n vader op visite (die heb ik nog niets verteld; evenals mijn moeder).

Goede nacht nog!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kiki,

Ja, goed idee! :35:

Hier ook eentje met pds, phffff, niet zo handig hé als je zenuwen hebt, ja bezig blijven helpt om het een beetje van je af te zetten! Nog maar effe aftellen!!! :101: Geniet nog enkele nachtjes van je favoriete slaaphouding!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot gelijk meid.

Ik heb ze er toen ook tegelijk op gezet....

Ik had voor mijn bv nooit gedacht dat ik mijn voor foto's er op zou zetten.

Maar na je bv kijk je er in eens heel anders tegen aan...tenminste dat is mijn ervaring!!

Hoe laat gaat het morgen gebeuren?

Gr misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Dank jullie wel voor jullie berichtjes.

Morgenochtend om 9u vertrek ik met mijn vriend in de auto naar Rotterdam.

Het is een klein uurtje rijden en dan hebben we nog een half uurtje speling.

Om 10.30u wordt ik verwacht in de kliniek en om 11.30u wordt ik dan geopereerd.

Als alles meezit mag ik om 15.30u-16u weer naar huis.

En als ik me dan goed genoeg voel zal ik, morgenavond of overmorgen, nog een verslagje schrijven van de operatie om jullie op de hoogte te houden :101:

Ik ben nu al heel erg zenuwachtig, maar tegelijkertijd heb ik er ook gigantisch veel zin in! :43:

Vanmiddag ben ik bij mijn vader op visite geweest en ik heb hem van mijn BV morgenochtend verteld. Hij was heel enthousiast en vond het goed van mij dat ik de stap durf te zetten. Ik kreeg nog een extra knuffel en drie zoenen bij vertrek plus succeswensen. Dat voelde echt goed en ik ben blij dat ik het hem durfde te vertellen. :136:

Nu nog eventjes een dvdtje kijken en dan slapen...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kiki,

zo lang afgeteld en nu is het vandaag eindelijk zo ver!

Boobie day!!!!

Heeeel veeel succes en sterkte met de laatste zenuwen :71:

Groetjes Sim@

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Dank jullie wel voor jullie succeswensen!

De operatie is goed gegaan en wat ik heb gezien, tot zover dat van bovenaf kon, ziet het er goed uit en ben ik al dik tevreden :14:

Vanmorgen werd ik om 7.45u wakker en heb ik meteen het bed schoon opgemaakt.

Daarna ben ik lekker ontspannen gaan douchen en heb me netjes geschoren.

Toen heb ik mijn trainingsbroek aangedaan, mijn favoriete push-up bh, zwart hipstertje, elastisch zwarte longshirt en een wollen vestje met rits. Vervolgens nog even mijn teennagels bijgeknipt en daarna mijn kalmeringstabletje ingenomen. Die begon al na een kwartiertje te werken, helemaal dizzy werd ik er van, en om 9.15u zijn we, m'n vriend en ik, de auto ingestapt.

Om 10.05u kwamen we aan in de kliniek en we mochten nog even plaatsnemen in de wachtkamer. Iets over 10.30u werden we door de verpleegster opgehaald en gingen we met de lift naar de 1ste verdieping. Daar kreeg ik mijn eigen kamertje met een bed, toillette, douche, kledingkastje met mini-bar (gevuld met cola en fanta) en een tv/radio/internet-beeld + toetsenbord met touchscreen. Na een intakegesprekje met wat standaardvragen (soort operatie, lengte, gewicht, allergieën etc.) moest ik me meteen omkleden, want ik zou om 11u opgehaald worden. Ik heb dus meteen m'n baby-blauwe operatie-jas aangedaan met de bijpassend baby-blauwe anti-slipsokken en haarmuts. Daarna was het wachten geblazen... en nog meer wachten én nog meer wachten...

Uiteindelijk werd ik om 12u opgehaald door de verpleegster en ze vertelde dat een patiënt(e) voor me was uitgelopen.

Na afscheid te hebben genomen van mijn vriend, liep ik de verkoeverkamer binnen en mocht ik op een smal bed/brancard liggen. Ik kreeg daar twee dekentje over mij heen en nog een intakegesprekje met de anesthesiste. Daarna werd mijn infuus geprikt in de binnenkant van mijn rechter elleboog (=heel vervelend en gevoelig) en rond 12.10u kwam dr. Nio langs om mijn borsten af te tekenen. Hij nam eerst nog wat fotootjes en verzekerde mij toen dat die 400cc mij hele mooie borsten zouden opleveren :14:

Om 12.25u werd ik naar de ok gereden en moest ik overstappen op de elektrisch voorverwarmde(=heerlijk warm!)

operatietafel. Daar deden ze mijn operatie-jas uit en kreeg ik mijn dekentjes weer over mij heen. Mijn armen moest ik op de daarvoor bestemde armsteunen leggen en toen spoot de anesthesiste mij een vloeistof in het infuus. Ik vroeg of de gigantische kramp in mijn arm erbij hoorde en zij zei dat dat zo hoorde. Toen kreeg ik een zuurstofmasker op en vroegen ze mij diep in te ademen en aan een mooie vakantiebestemming te denken... en weg was ik :79:

Rond 14.45u werd ik weer wakker op de verkoeverkamer en ik tilde meteen de deken op en ritste mijn compressievest (=soort huidskleurige oma-bh met ritssluiting+haakjessluiting voor) naar beneden om eventjes te spieken... :44:

Ik heb al metten een decolleté zónder push-up bh :123:

De verpleegster kwam langs en vroeg hoe ik me voelde. Ik voelde me kiplekker en had heel erg honger en dorst. Ze zei dat ik meteen mee mocht naar mijn kamer en daar te eten en te drinken zou krijgen.

Na een paar bruine broodjes met chocopasta, een jus d'orange, een theetje en een soepje voelde ik me prima en moest meteen plassen. De verpleegster heeft mijn vriend gebeld dat hij me op mocht komen halen en ik heb in de tussentijd lekker tv gekeken. Wel kreeg ik op een gegeven moment een steeds meer zeurende pijn aan de onderkant van mijn borsten en mijn linkertepel leek wel in brand te staan... Maar dat laatste werd minder en alleen de zeurende pijn blijft aanhouden. In de tussentijd nog een paar boterhammetjes met jam gegeten en nog een kopje thee gedronken. Tot slot werd het infuus eruit gehaald en heb ik me omgekleed. Ik kreeg nog een receptje voor de diclofenac mee en info over wat ik allemaal niet mag doen (eerste 3 dagen niet douchen, 4 weken geen huishoudelijke taken en niet mijn armen boven mijn schouders doen etc.) Om iets over 18u kwam mijn vriend binnen wandelen en hij vroeg of ik nog niet voorover was gevallen met al het gewicht :131: Na nog 2 paracetamolletjes werd ik in mijn jas geholpen door mijn vriend (heel gentleman; nog nooit meegemaakt van hem :P) en werden we naar beneden gebracht.

Daar mocht ik een afspraakje maken voor de controle over een weekje.

De autorit was helaas een ware hel als het ging om oneffenheden in de (snel)weg en drempels. Vooral de onderkant van mijn linkerborst is mega gevoelig.

Maar zo thuis op een stoel met kussens in de rug en een stoel onder mijn benen is het goed toeven!

Ik had alleen op een gegeven moment weer een mega zeurende pijn onder mijn linkerborst en ook met ademen deed het behoorlijk pijn. Nu heb ik een zwaardere pijnstiller van mijn vriend gekregen en gaat het prima.

Ik duik nu lekker mijn bed in en hoop dat ik morgen niet al te veel pijn zal hebben.

Morgen om 15.30u moet ik even een vullinkje laten vervangen bij de tandarts en daarna is er een etentje van het werk waar ik graag heen zal willen (ze weten daar nog helemaal van niets...) Even afwachten hoe het morgen allemaal loopt...

En als ik over 3 dagen m'n compressievest uit mag doen, zal ik proberen een fotootje te maken van het resultaat en deze dan te plaatsen met de foto van voor de BV.

Ik vroeg me alleen af hoe jullie je haar hebben gewassen na de BV?

Gistermiddag heb ik na het sporten nog mijn haar gewassen en doe dit normaal om de 2-3 dagen...

Heel veel liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Kiki,

Gefeliciteerd je hebt ze!

Lekker lang verhaal, leuk om te lezen!

Hoop dat je een prettig herstel hebt.

Gr Sim@

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.