Ga naar inhoud

kiki : 8 februari 2011 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

6 maanden PO:

Vandaag is het een half jaar geleden dat ik onder het mes ging en ik ben nog steeds elke dag heel erg blij met m'n nieuwe boobs :1big_boobs:

Ik moet echt binnenkort eventjes tijd maken voor het plaatsen van al m'n foto's die ik nog tussentijds heb gemaakt :rolleyes:

Misschien dat ik dan ook een album aanmaak op MijnAlbum...

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

@sannetje: Voor je het weet heb je het achter de rug en ben jij ook een half jaar PO :101:

Alvast heel veel succes voor als ik je niet meer spreek :71:

De hele middag ben ik bezig geweest met een album te maken en ik heb het af...

Het album in de gallerij heb ik uitgedund en ik voeg daar niets nieuws meer aan toe.

Dus wil je up-to-date blijven PB me dan voor m'n WW :36:

En dan kun je via deze link inloggen: http://misskiki.mijnalbums.nl/

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist heb ik nog eventjes foto's toegevoegd aan mijnalbum.nl van het resultaat tot op heden: 6 maanden PO :14:

Voor je het weet ben ik weer een half jaar verder en moet ik weer alles bijwerken (kost veel tijd) :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gisteren was ik 7 maanden PO, dus ik ben weer druk bezig geweest met foto's maken :rolleyes:

Foto's maken van m'n nieuwe :1big_boobs: is echt een obsessie geworden, zodra ik weer iets nieuws heb

(of oude kleding nog niet op de foto heb gezet waarvan ik denk: 'WAUW!') dan MOET ik dat gewoon vastleggen... :68:

Gaat dat ooit nog over???

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Alweer 8 maanden PO en ik heb dus weer foto's gemaakt en geplaatst in mijn album :44:

Ik ben echt heel blij met m'n boobs, maarrr...

Sinds Femmy onder het mes is geweest voor haar wissel ben ik helemaal in de ban van die 100% gevulde siliconen en zit ik steeds meer te denken of ik ook beter voor deze soort had moeten gaan... Als ik mijn borsten nu vergelijk met een paar maanden daarvoor zie je echt dat ik die bolling bovenin steeds meer verlies (zeker als je de foto's van opzij ziet)... :unsure:

En dat was nu net één van de belangrijkste punten waarvoor ik onder het mes ging...

Ik zit erover te dubben of ik weer een gesprek met dr. Nio aan zal vragen en dit aan hem voor zal leggen...

Pfff, ik word echt zo moe van mezelf (en 't kraken van m'n hersens)... :9:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi moppie toch!! ik snap dat je er van baalt tenslotte wilde je bolling! maar je boobs zijn wel super mooi! een gesprekje kan nooit kwaad maar femmy haalt obs allemaal over hihi :D ik zou eerst nog genieten van je mooie boobs en dan lekkrr wisselen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Marisjuh :D

Ja, ik was ook net zo aan het vergelijken met 2 weken PO (in dat Kinky 3/4-bh'tje) en dan vind ik ze echt veel mooier toen dan nu :9:

Ik zit er gewoon heel erg over in (misschien nog meer dan voor de BV) :rolleyes:

Eerst dacht ik dat ik het moest laten rusten, maar misschien is het nog handiger om er juist over te praten/schrijven (dat lucht ook op) ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Naomi,

Ja, die bolling zakt steeds meer weg met de tijd bij mij...

En nu ik meerdere foto's van de 100% gevulde ronde siliconen heb gezien ben ik echt helemaal gek op die bolling boven de tepels...

En ik vraag me af of ik er ook beter aan had gedaan om ook voor die soort te gaan :rolleyes:

Misschien dat ik inderdaad nog eens op gesprek moet gaan bij Nio, zoals Marisjuh zegt, dat kan natuurlijk nooit kwaad...

Kan ik hem meteen het hemd van het lijf vragen omtrent mijn twijfels, gedachten en ervaringen :36:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vandaag al weer 11 maanden PO !

Ik ben echt veels te lang niet online geweest...

Duidelijk had ik het veels te druk en daardoor minder over m'n boobs ingezeten...

Laatst toen ik uitging dacht ik dat ze veel te klein waren en dat het niemand opvalt dat ik een BV heb laten doen, maar als ik dan de foto's van na het stappen zie denk ik: "Wat een mega TIETEN!"

Nieuwe foto's staan weer in mijn album :D

Laat me maar weten wat jullie er van vinden :101:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Femmie :D

Ik probeer me inderdaad meer met andere 'normale' vrouwen te vergelijken i.p.v. met alle boobbabes van hier :1big_boobs:

Zo stond ik met een meisje aan de bar te praten en zij vond alle danseressen, van het feest die avond, met siliconen lang niet zo mooi als de meiden die puur natuur waren... Ze weet nog niet dat ik onder het mes ben geweest, maar ik zei dat meningen verschillen en ik toch echt de voorkeur geef aan nep boven echt...

Het enige kleine minpuntje vind ik dat ik nog steeds geen normale rimpeling van de onderste helft van mijn tepels heb...

Ik ben nu bijna een jaar verder en de onderste helft van mijn borsten blijft gevoelloos...

Dit stuk is precies de breedte van de littekens en loopt vanaf het litteken tot en met de tepel...

Als ik het dan ijskoud heb en ik sta voor de spiegel heb ik helemaal kippenvel, maar de onderkant van m'n tepels doet mooi niet mee :140:

Aan de andere kant vind ik dit 'probleem' lang niet zo zwaar opwegen tegen de (letterlijke) pluspunten die het met zich meebrengt :101:

Ik denk ook niet dat dr. Nio daar echt veel aan kan doen; die zenuwen zijn kapotgesneden denk ik en ik weet niet of die nog herstellen een jaar of wat later... :106:

Dusss, I'm still happy :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je tevreden bent. Wel balen van dat dode gevoel, ik heb het ook nog. Aan een kant voel ik niks onder de tepel, aan de andere kant heel licht. Ik hoop dat het bij gaat trekken?? Zo raar, de eerste weken was het overgevoelig, nu sommige deeltjes gevoelloos.. Nou ja, ik ben net als jij wel heel blij dat ik de stap heb genomen. De nadelen wegen niet op tegen de voordelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo dan, voor dat je het weet ben je alweer 1 jaar en 8 dagen PO ^_^

Ik heb nog wat foto's die ik zo direct online zal zetten...

Helaas heb ik het op dit moment razend druk en daardoor bar weinig tijd om hier te zijn...

Dus heb je vragen stuur me dan een persoonlijk berichtje :36:

P.S. I'm so happy with this pink forum :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo Kiki,

Ik ben afgelopen maandag bij dr. Nio geweest voor eerste consult en heb echt alle vertrouwen in hem. Ik lees dat jij erg tevreden bent en ik hoop voor je dat je nu nogsteeds tevreden bent en je er nog jaren van kan genieten....

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.