Ga naar inhoud

kiki : 8 februari 2011 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai hai,

Vanmorgen weer samen met m'n vriendje naar de sportschool geweest en ik heb daar weer weer 45 minuten gecardioöt.

Dit keer rechtop zittend op de hometrainer, omdat ik last van m'n ruggenwervels krijg op de revalidatie-fiets :rolleyes:

's Middags gezamelijk boodschapjes gedaan, was gevouwen en vanavond ook nog gekookt; ik ben nu helemaal gesloopt weer :100:

@Chantall: dat is goed om te horen :35:

Waar ga jij het litteken mee insmeren?

@Fem, Emmy, Shadow & ik: Dat wilde ik jullie niet onhouden :3:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Miss E,

Aha, erg is dat als je internet niet lekker werkt :rolleyes:

Ik moet daar nu niet aan denken, want ik ben helemaal verslaafd aan het forum hier :101:

Minstens één keer per dag zit ik er wel een paar uur achter ...

Met mij gaat het goed.

Nog steeds niet mijn armen te ver strekken (=steken)

En de gevoeligheid is nog altijd aanwezig, vooral m'n tepels... :124:

Dat gaat voorlopig nog niet over... :unsure:

Maar op de sportschool gaat het ook goed :35:

Ik luister goed naar m'n lichaam en overdrijf het niet, lekker rustig aan doen is m'n motto.

Het is ook verder niemand opgevallen op de sportschool (of ze zien het wel maar zeggen er niets van :44: )

Maandagavond ga ik weer cardioën en dan misschien weer wat beenoefeningetjes...

@Feminine: Jaja :14:

Ik had trouwens ook een oude voorgevormde bikinitop gepast, maar dat zag er niet meer uit! Paste van geen kant :39:

Maar als ik weer fotootjes ga maken, zal ik de passende bikinitopjes ook vastleggen op de gevoelige plaat :38:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi..meestal zien ze het wel hoor kiki maar men durft tegenwoordig niet op de man af te vragen..lijkt mij niet dat je 400 cc niet kan zien ...maar wel fijn dat het goed gaat..je hebt ze voor de spier toch? ..ik ben pas begonnen met sporten maar als ik borstspieroefeningen doe dan voel ik dus echt mijn protese zoo raar gevoel vondik dat de eerste keer..ik denk nie dat je dat hebt voor de spier of hebjij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja het was echt heel vervelend.

Gelukkig werkt het nu weer wat beter, en vanmiddag komt er een monteur dus dan moet het goed komen :rolleyes:

Denk idd dat je tepels nog lang gevoelig zullen blijven.

Ik heb er ook nog steeds last van...Het heeft voor en na delen...HIHIHI

Sporten zeker langzaam opbouwen...wat je zegt!!!Je voelt zelf het beste wat je wel en niet kan.

Ik denk dat niet iedereen het op valt dat je een bv heb laten doen.

Bij mij heeft er nog nooit iemand naar gevraagt die er niet van af wist.

Terwijl ik toch van een A hele kleine b naar een grote D kleine E ben gegaan.

Gr MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Las ik van jou nu dat je nog knoopjes naar buiten hebt zitten? Als dat zo is zou ik die er toch ff af/uithalen. Je litteken geneest niet zo mooi op de plekjes waar de draadjes naar buiten steken, het kan zelfs een beetje gaan ontsteken/irriteren (was bij Petra zo). Bij mijn lift had ik best wat knoopjes naar buiten en die mochten er niet uit na 2 weken omdat mijn boobs nog zo gespannen stonden, ze zijn er pas na 4 weken uitgegaan, en waar die knoopjes hebben gezeten zijn de littekens iets dikker. Dat vervaagd ook wel weer maar toch he.. Ff een tip wat ik je wilde meegeven. Je kunt ze er waarschijnlijk zo uittrekken met een pincet.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

@ML86: Vandaag inderdaad 1 maand PO! :43:

En ik leef nu echt uit naar die magische 6 weken...

BH's SHOPPEN!!! :14:

Gisteravond was ik weer lekker op de sportschool en ik heb weer 30 minuutjes op de hometrainer gezeten en 4 beenoefeningetjes gedaan :36:

Helaas toen weer steken in m'n borst, dus die buikspieroefeningen zullen nog eventjes op zich moeten laten wachten :106:

@Emmy: ik heb ze inderdaad voor de spier, maar ik voel ze wel over m'n borstspier glijden als ik, per ongeluk, druk op mijn borstspier uitoefen...

Dat is echt een heel vreemd gevoel, al-hoe-wel ik daar nu al wel aan begin te wennen; net of iemand me in mijn borst prikt...

@Ingrid: Dank je wel voor de tip! Ik heb al meerdere malen zachtjes aan het uitstekende visdraadje getrokken, maar ik krijg er geen beweging in...

Dus dan zal ik morgen eventjes bellen met de kliniek :rolleyes:

Het enige dat ik nu jammer vind is dat beide littekens bij mij nu echt aan de onderkant van m'n borst zitten en niet meer in de plooi :unsure:

Hoop dat de littekens echt heel klein en dun worden nu...

Zou het misschien komen doordat m'n sportbh toch te klein is dan?

Ik heb op bhmaat.nl mijn maten ingevuld en dan kom ik op een 75F uit! :blink:

En ik draag nu dus een 80D...

@Miss E.: Voordelen? Ik heb alleen maar nadelen... :rolleyes:

Zelfs als ik het warm heb, zoals gisteren op de sportschool, heb ik harde tepels en lijkt het alsof ik het ijskoud heb of gigantisch opgewonden ben... :blush:

En dat laatste ben ik echt niet op dat moment, hahaha :45:

Vandaag ook weer gewerkt en ik heb mijn manager verteld van mijn BV i.v.m. zwaar tilwerk dat gepland stond...

Ze was heel meelevend en bleef superaardig, ze was ook blij voor mij en dat ik die stap durfde te nemen :D

Zometeen zet ik nog wat fotootjes in mijn album van de vooruitgang :36:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige dat ik nu jammer vind is dat beide littekens bij mij nu echt aan de onderkant van m'n borst zitten en niet meer in de plooi :unsure:

Hoop dat de littekens echt heel klein en dun worden nu...

Zou het misschien komen doordat m'n sportbh toch te klein is dan?

Ik heb op bhmaat.nl mijn maten ingevuld en dan kom ik op een 75F uit! :blink:

En ik draag nu dus een 80D...

Dat is bij mij ook een beetje zo, zitten net op de borst iplv in de plooi waar ze eerst wel waren, komt gewoon door het indalen, heeft niets met de maat van je sportbh te maken hoor. Vind je littekens er nu al heel dun en fijn uitzien hoor, straks als ze zijn uitgerijpt en wit zijn geworden zullen ze bijna onzichtbaar zijn, zou ik me geen zorgen om maken hoor! (maar wel geduld hebben hihi, dit duurt toch echt wel maanden! :rolleyes: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kiki..

dat gevoel van je protese voelen glijden over je borstspeir gaat wel weg hoor ik ben nu twee maanden po en nu voel ik dat niet meer ..alleen bji het aanspannen van je borstspier voelt een beetje vreemd...maar het zal wel wennen...hihihih nog twee weekjes dan mag je bh's gaan shoppen....yiehaaa...hihihi mischien krijg je er wel een nieuwe verslaving bij hahahah..heb nu twee maanden mijn boobs maar heb al 10 nieuwe setjes en twee nieuwe bikinies gescord...auw doet toch wel pijn aan je portomenee hoor..moet nu effe nokken maar het is zo leukk..alles staat gewoon veel beter vind je ook niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kiki, wat leuk om al jouw verslagen te lezen! En wat zien je :1big_boobs: er mooi uit! In die bikini's zien ze er echt prachtig uit! Mag ik vragen waar die bandeau (bloemetjes) bikini vandaan komt? Die is echt super! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super foto's weer! En ze zien er echt natuurlijk uit he! :)

Mijn geduld is bijna op, terwijl ik echt nog een maand moet voor ik lekker kan shoppen haha!

Wel heerlijk dat je weer kan sporten zeg! En dat hoeveel je ook afvalt, je boobs blijven mooi vol! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Vanmorgen heb ik voor het eerst één uur gefietst op de hometrainer op de sportschool en dat ging lekker :101:

Vanmiddag heb ik de Parkkliniek gebeld en ik vroeg wat ik nu het beste kon doen met mijn uitstekende oplosbare hechting uit het litteken...

De mevrouw aan de lijn zei dat ik het stukje hechting het beste kon afknippen en de rest, aan de binnenkant, zal na 3 maanden oplossen ^_^

Zo gezegd, zo gedaan!

Vanavond was ik lekker op dreef met het koken en ik dacht m'n vriend een plezier te doen door ook meteen af te wassen (de arme stakker doet dat nu keer op keer al een maand lang), maar na de afwas had ik toch weer steken in m'n borst... :19:

@Eefje: Dank je wel voor je complimentjes :D

Normaal ben ik de geduldheid zelf, maar met m'n borsten & littekens is dat (voor de eerste keer) een heel ander verhaal :7:

Dus ik zal ze elke week weer fotograferen om zo ook zelf de vooruitgang te kunnen zien.

@Emmy: Het mooiste is dat ik al voorheen een bh/lingerie-verslaving had :3:

Ik heb nu zo'n 30 bh's, 10 korsetjes en 3 bikini's die ik in de verkoop doe (B- en C-cups), sommige heb ik maar enkele keren gedragen...

Echt zonde :rolleyes:

Maar ik heb al weer veel nieuwe setjes op het oog...

Dus dan zal ik mijn verslaving in stand houden :148:

Alleen jammer dat de leukere setjes bij Pabo en Otto t/m C gaan en vanaf D wordt het nog duurder :145:

Dat wordt dus een nog duurdere verslaving :141:

@Doperwt: Dank je wel! :14:

Die bandeau-bikini heb ik twee jaar geleden gekocht en komt van de Hunkemöller.

@ML86: Voor je het weet zijn die 4 weken ook voor jou voorbij :38:

En ze zien er inderdaad natuurlijk uit; ben er echt blij mee :57:

Soms word ik alleen jaloers als ik lees dat meiden meer cc's hebben of als het er (naar mijn idee) nog mooier bij hen uitziet... :69:

Het aantal cc's went echt gigantisch snel... :unsure:

Maar dan kijk ik naar mijn foto's van vóór m'n BV en dan realiseer ik me dat ze zoveel mooier zijn geworden! :14:

En het is niet te vergelijken met anderen, omdat het resultaat van persoon tot persoon verschilt...

Ik ben ook blij dat ze nog steeds iets veranderen, want ik vind zo'n decolleté-spleetje (zonder bh) ontzettend sexy...

Ik ben alleen bang dat dat bij mij er niet inzit omdat m'n borsten altijd ver van elkaar af hebben gestaan, maar ze dalen nog wel en ik heb het idee dat ze nog elke week iets meer naar elkaar toe komen te staan...

Ach we zullen wel zien :rolleyes:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis bedankt voor je leuke reactie!! Ja het was wel pijnlijk die versiering (hahaha)was toentertijd nog zonder verdoving oeii oeiii toen voelde ik de 1e x dat ik tietjes had hahahah met mijn Acupje hihiiii

Liefs ange

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ange,

Graag gedaan :35:

Ik wilde ook altijd nog tepelpiercings (in beide tepels), maar op dit moment moet ik daar niet aan denken :rolleyes:

M'n tepels zijn nog altijd overgevoelig sinds 1 week PO...

Misschien iets voor de toekomst :3:

(M'n vriend ziet dat helemaal zitten...)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Kikik

Lekker dat je het sporten weer op kunt pakken he?

Zelf werd ik helemaal gaar van de cardio training. fietsen, crostrainer, slide etc. Maar achter af voelde het wel lekker om iets te doen. :rolleyes:

Nu volledig met de groepsles in de weer, heerlijk de adrenaline. Voel me echte een junk, kan niet zonder. :101:

Je foto's zijn trouwens prachtig en het lijkt minimaal een E!!!!

bay bay petra :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

@ML86: Vandaag inderdaad 1 maand PO! :43:

En ik leef nu echt uit naar die magische 6 weken...

BH's SHOPPEN!!! :14:

Gisteravond was ik weer lekker op de sportschool en ik heb weer 30 minuutjes op de hometrainer gezeten en 4 beenoefeningetjes gedaan :36:

Helaas toen weer steken in m'n borst, dus die buikspieroefeningen zullen nog eventjes op zich moeten laten wachten :106:

@Emmy: ik heb ze inderdaad voor de spier, maar ik voel ze wel over m'n borstspier glijden als ik, per ongeluk, druk op mijn borstspier uitoefen...

Dat is echt een heel vreemd gevoel, al-hoe-wel ik daar nu al wel aan begin te wennen; net of iemand me in mijn borst prikt...

@Ingrid: Dank je wel voor de tip! Ik heb al meerdere malen zachtjes aan het uitstekende visdraadje getrokken, maar ik krijg er geen beweging in...

Dus dan zal ik morgen eventjes bellen met de kliniek :rolleyes:

Het enige dat ik nu jammer vind is dat beide littekens bij mij nu echt aan de onderkant van m'n borst zitten en niet meer in de plooi :unsure:

Hoop dat de littekens echt heel klein en dun worden nu...

Zou het misschien komen doordat m'n sportbh toch te klein is dan?

Ik heb op bhmaat.nl mijn maten ingevuld en dan kom ik op een 75F uit! :blink:

En ik draag nu dus een 80D...

@Miss E.: Voordelen? Ik heb alleen maar nadelen... :rolleyes:

Zelfs als ik het warm heb, zoals gisteren op de sportschool, heb ik harde tepels en lijkt het alsof ik het ijskoud heb of gigantisch opgewonden ben... :blush:

En dat laatste ben ik echt niet op dat moment, hahaha :45:

Vandaag ook weer gewerkt en ik heb mijn manager verteld van mijn BV i.v.m. zwaar tilwerk dat gepland stond...

Ze was heel meelevend en bleef superaardig, ze was ook blij voor mij en dat ik die stap durfde te nemen :D

Zometeen zet ik nog wat fotootjes in mijn album van de vooruitgang :36:

Liefs :116:

Dat laatste dat komt nog wel :rolleyes:

Nog even geduld...

Maar geloof me, dan heeft het ook een voordeel!!! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Kik!!

Die harde tepels alsof het lijkt alsof je gigantisch opgewonden bent had ik gister. Nou was ik dus totaal niet hahaha

Je hebt van die handige plakkers bij de Hunkemöller, zie je het niet :P Plus dat je helpen tegen het hyper gevoelige gevoel ;)

Kan jij je billen en buik al trainen???

Ik moet nog wachten tot volgende week donderdag met langzaam starten, niet zo lang meer dus :D

Liefs Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :D

Vandaag ben ik 5 weken PO! :43:

Ik heb bijna geen pijntjes en lig weer zo nu en dan op mijn zij te slapen...

Niet te lang, want dan krijg ik wel weer kleine steekjes in m'n borst en dan ga ik maar weer op m'n rug liggen.

Ook de gevoeligheid van de borsten neemt nu af, alleen de tepels zijn nog mega-gevoelig (zeker met afdrogen) :blink:

Ik begin alleen te twijfelen of ik straks al, na 6 weken, een beugelbh aan mag...

Volgens mijn nazorgpapieren moet ik de eerste 6 weken m'n compressievest met sportbh afwisselen, maar voor daarna staat er niets meer...

Ik had nog eventjes geïnformeerd bij m'n vriendin, die me dr. Nio had aangeraden, en zij heeft echt de volle 3 maanden een sportbh moeten dragen... Maar ze heeft ook 600cc gekregen (me jalous) en dat was een prothesewissel...

Ik heb het nu helemaal gehad met de sportbh's en wil het liefste nu gaan shoppen... (Miss Ongeduld spreekt hier)

@Petra: Thanks voor je compliment! :14:

Sporten is al heerlijk; mag alleen cardioën als ik zit (dus de hometrainer) maar daar ben ik al helemaal tevreden mee :D

Benen trainen gaat ook prima :35:

Ik ben niet zo van de groepslessen, maar ik ben blij als ik weer aan de apparaten mag hangen en met de dumbels mag trainen...

@Chantall: Het gaat hier lekker :35:

Alles doen is een groot woord, want ik mag pas na 3 maanden PO weer borst, rug en armen trainen :rolleyes:

Maar voor de rest doe ik nu al weer de afwas en poets en veeg het huis weer.

Hoe is het met jou?

@Miss E: Ik ben benieuwd; ik zal het afwachten :44:

@Feminine: Voor je het weet is het donderdag :38:

Die plakkers doe je die dan op je kleding plakken? Of op de tepel?

(Dat laatste moet ik echt niet aan denken :wacko: )

Benen trainen gaat prima, maar buik ben ik nog niet aan begonnen omdat ik telkens steken krijg (zoals vorige keer bij het slepen van die 10kg schijven) en dan houd ik het voor gezien...

Dus misschien ga ik dat vandaag wel proberen...

Dan maak ik na het trainen en het douchen weer wat foto's :D

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Kiki,

Het zijn van de siliconen plakkers, je plakt ze direct op de tepel. Doet geen zeer hoor ;) En daarna heb je dat gevoel van de gevoelig tepels niet meer :D

Je hebt gelijk hoor, het is zo volgende week donderdag hihihi

Zodra je steken krijgt lijkt het me inderdaad niet slim, maar goed iets oppakken is natuurlijk al heerlijk! Ben benieuwt of je het vandaag gaat proberen, vind het wel leuk te lezen hoe het jou vergaat met sporten. En ben zeeeeer benieuwt naar de nieuwe pica’s!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :D

Vandaag ben ik 5 weken PO! :43:

Ik heb bijna geen pijntjes en lig weer zo nu en dan op mijn zij te slapen...

Niet te lang, want dan krijg ik wel weer kleine steekjes in m'n borst en dan ga ik maar weer op m'n rug liggen.

Ook de gevoeligheid van de borsten neemt nu af, alleen de tepels zijn nog mega-gevoelig (zeker met afdrogen) :blink:

Ik begin alleen te twijfelen of ik straks al, na 6 weken, een beugelbh aan mag...

Volgens mijn nazorgpapieren moet ik de eerste 6 weken m'n compressievest met sportbh afwisselen, maar voor daarna staat er niets meer...

Ik had nog eventjes geïnformeerd bij m'n vriendin, die me dr. Nio had aangeraden, en zij heeft echt de volle 3 maanden een sportbh moeten dragen... Maar ze heeft ook 600cc gekregen (me jalous) en dat was een prothesewissel...

Ik heb het nu helemaal gehad met de sportbh's en wil het liefste nu gaan shoppen... (Miss Ongeduld spreekt hier)

@Petra: Thanks voor je compliment! :14:

Sporten is al heerlijk; mag alleen cardioën als ik zit (dus de hometrainer) maar daar ben ik al helemaal tevreden mee :D

Benen trainen gaat ook prima :35:

Ik ben niet zo van de groepslessen, maar ik ben blij als ik weer aan de apparaten mag hangen en met de dumbels mag trainen...

@Chantall: Het gaat hier lekker :35:

Alles doen is een groot woord, want ik mag pas na 3 maanden PO weer borst, rug en armen trainen :rolleyes:

Maar voor de rest doe ik nu al weer de afwas en poets en veeg het huis weer.

Hoe is het met jou?

@Miss E: Ik ben benieuwd; ik zal het afwachten :44:

@Feminine: Voor je het weet is het donderdag :38:

Die plakkers doe je die dan op je kleding plakken? Of op de tepel?

(Dat laatste moet ik echt niet aan denken :wacko: )

Benen trainen gaat prima, maar buik ben ik nog niet aan begonnen omdat ik telkens steken krijg (zoals vorige keer bij het slepen van die 10kg schijven) en dan houd ik het voor gezien...

Dus misschien ga ik dat vandaag wel proberen...

Dan maak ik na het trainen en het douchen weer wat foto's :D

Liefs :116:

Geloof me...Het gaat helemaal goed komen!!!

Heb nu soms nog wel moementen dat ze erg gevoelig zijn maar dat is meestal een dag of twee en niet meer zoals de eerste 6 a 7 weken.

Toen kon ik er nog niet eens naar kijken...dan voelde ik het al.

Sportbh mog ik na 6 weken in de kast gooien...maar misschien is het per persoon verschillend.

Ik draag ze nu nog steeds tijdens mijn werk....Het geeft me meer steun en loop toch in mijn werk kleding!!!Niemand die het ziet. :rolleyes:

Gr MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Nieuwe foto's van 5 weken PO staan in mijn album!

(En alvast bedankt voor je compliment Fem. :14: )

Ik vind alleen dus twee dingetjes vreemd aan m'n rechterborst:

1) als ik m'n sportbh uit heb gedaan blijft er lange tijd een vlak stuk zichtbaar boven m'n rechter tepel ?!?

2) het hechtdraadje dat uit het rechter litteken stak heb ik afgeknipt, maar ik voel nog steeds een puntje dat ik er niet meer afgeknipt krijg en het is ook nog zichtbaar in het litteken (helemaal aan de buitenkant). Ik hoop dat dit na drie maanden dan eindelijk is opgelost... :unsure:

Trainen vandaag ging lekker; dit keer kon ik niet op de hometrainer dus heb ik op de loopband 30 minuten gecardioöt en ik moest me echt inhouden om niet te snel te willen... Dus de helling lekker schuin gezet :rolleyes:

Daarna weer m'n 4 been/bil oefeningetjes gedaan en nu toch eindelijk afgesloten met buikspieroefeningen.

Dat ging prima, alleen ik voelde een tikje in mijn rug (bij mijn schouder; alsof m'n rug kraakte) en nu heb ik al de hele avond last van m'n schouderbladen/nek: die zijn helemaal stijf en pijnlijk nu :wacko:

In de namiddag moest ik even de stad in om m'n jas op te halen en toen kon ik het niet laten om meteen wat bh's te gaan passen... :blush:

Eerst kwam ik bij de New Yorker.

Wat een hoop A-, B- en C-cups waren daar...

Her en der kwam ik een D tegen en ik ging meteen het pashokje in met een mooi roze geruit exemplaar 80D...

Nou die zat voor geen meter...

Geen enkele E te vinden?!?

Daarna kwam ik bij de H&M terecht.

Ik kwam daar wel een stuk meer 80D-bh's tegen, maar groter dan dat hadden ze ook niet :mellow:

Ik weer met twee mooie bh's, zwart kant en oudroze met zwart kant, de paskamer in...

Beiden zaten ok, maar niet lekker...

Door naar de Hunkemöller.

Daar hebben ze zoiezo grotere maten dan 80D.

Ik heb meteen de rood met zwarte stippen gepakt voor de zekerheid nam ik ook gelijk een 75F mee het pashokje in....

De 80D zat ok, maar de 75F zat veel beter!

Toch heb ik ze nog eventjes teruggehangen en ben de deur daar uitgegaan met de siliconen tepelcovers :D

Morgen ga ik ze meteen uitproberen!

Als laatste ging ik nog de V&D in en daar heb ik echt m'n ogen uitgekeken, want ik was daar nooit op de lingerie-afdeling geweest... :rolleyes:

Wat gigantisch veel keus in merken!

* Hunkemöller (maar die had ik al gehad);

* After Eden, veel push-ups in ook grote maten in prachtige kleuren en kant;

* Sensa, helemaal mijn smaak - echt schattig design met strikjes/ruches;

* Daphne Deckers TC WOW L-shape, prachtige lingerie met een prijskaartje en

* Sapph lingerie, net een tikkie anders dan anders, modern & kleurrijk.

Van de Sapph heb ik twee 'Biker'-modelletje meegenomen naar de paskamer: een 80D en een 80E...

En beide zaten prima naar mijn idee ?!?

Vreemd, want ik ben nu dus nog steeds niet uit mijn 'definitieve' maat voor m'n shopsessie volgende week... <_<

Wat ging die middag snel om, want ik had geen idee van de tijd en bleek al 2 uur bh's aan het passen te zijn...

Dus ik ben snel naar huis gegaan om eten te koken met m'n vriendjelief... :rolleyes:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi leuk he bh's shoppen als je ineens borsten hebt... :43:

Dan wil je ze het liefst allemaal wel !!

Bij new yorker gaan de bhs maar tot een D , helaas want daar hebben ze echt leuke!

Laatst heb ik daar wel mijn nieuwe setje gekocht !

H&M is ook erg jammer, want die zijn ook meestal erg leuk!

Ja dan blijft de hunkemoller en V&D nog over,

maar ook meteen een stukje duurder!

Tja die bh maat, ik heb ook meeste bhs 75E, maar ook een paar 80D en 1tje van 75F,

dus er valt niks aan vast te knopen, elke bh verschilt weer!

Gewoon de maat pakken waarvan jij hem lekker vind zitten !!

Owja, heb je fotos bekeken... ze worden steeds mooier he ? :43:

Slaap lekker :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.