Ga naar inhoud

kiki : 8 februari 2011 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Lees dat je al weer heb gewerkt.Vind ik erg knap van je.

Vandaag was je controle toch?

Ben benieuwd of je die vreselijke oma bh in de kast mag gaan laten liggen.

De bh's van de hema zijn perfect....ik heb er daar ook twee van!!

Ik heb trouwens net een nieuwe foto geplaatst van mijn borsten.

Die foto is van 16 dagen na mijn bv.

Ga van de week nieuwe foto's maken en plaatsen.

Ben nu namelijk al weer drie maanden verder....

Gr misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Miss E :)

Controle gisteren was helemaal ok! :14:

Dr. Nio was zéér tevreden en hij zei dat de oma-bh niet meer aan hoeft! :63:

Dus ik ga zometeen even de stad in om sportbh's te kopen...

Ik ben zo benieuwd welke maat ik heb... (volgens de Hunkemöller-site 80C...)

Ik vertelde dat ik gewerkt had, maar dat ik nu twee dagen lang meer pijn had dan daarvoor en hij zei dat ik te veel hooi op mijn vork had genomen en blij moest zijn dat ik geen nabloedingen heb gehad, want dat gebeurd bij het merendeel van de vrouwen die te hard van stapel lopen... :blink:

Dus nu zei hij dat ik geen pijnstillers meer mocht slikken, zodat ik dan eerder naar mijn lichaam zal moeten luisteren... :unsure:

Nou dat merk ik nu al; opstaan was met flink wat steken in mijn rechterborst en alles waarbij ik mijn armen te ver rek/strek is pijnlijk... Dus dat wordt de komende dagen flink doorbijten...

Verder haalde hij gister de pleisters van de oplosbare hechtingen en dat was ook héél erg gevoelig... :wacko:

Ik heb daar echt met mijn tanden op elkaar de pijn doorstaan... Maar de hechtingen vallen mooi in de plooi :D

Lees ook dat sommige meiden zo'n martelband moeten dragen, maar dat hoef ik gelukkig niet :rolleyes:

Op het laatst vroeg dr. Nio of ik normaliter sport; dus ik zei dat ik normaal 2x per week cardio & krachttraining doe... Dat mocht ik dus de eerst komende twee weken niet doen zei hij... Daarna mag ik licht cardioën op een fiets en benen, billen & buik voorzichtig trainen. Pas na drie maanden mag ik dan voorzichtig met borst, rug en armen beginnen... Dat duurt dus nog wel eventjes... :9:

Ik heb je foto's net bekeken; dat ziet er goed uit :41:

Gister heb ik ook weer fotootjes gemaakt en die zet ik er nu ook op :D

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en en en en??? al bh's geshopt? Ik denk dat je wel groter uit komt hoor dan 80 C. tenminste als ik zo jouw borsten zie.

Ik ben nu bijna 6 weken po en ik wil zo graag weer hardlopen maar ik durf nog niet zo goed.

Ms eerst maar een blokje om mijn huis hahahah.

Groetjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat op de controle alles goed was!

Ik ga voor een eerste consult ja, dus ik ben erg benieuwd wat ik dan allemaal te horen krijg..

Tot die tijd lees ik in ieder geval heel veel informatie op dit forum, zodat ik een beetje beslagen ten ijs kom en duidelijk kan vertellen wat ik wil.

Mijn consultafspraak is verzet van 15 maart naar 11 maart, dus nog ietsje eerder.

Ik vind je borsten behoorlijk groot hoor, maar jij had ook al heel wat meer als ik, dus dan is het verschil minder groot. Bij mij zou dit formaat voor mijn gevoel niet staan, maar echt enorm zijn, al lees ik dat ook dat heel snel schijnt te wennen!

Ben heel benieuwd hoe het de komende tijd met je herstel zal gaan, en hoe je borsten er over een paar maanden uitzien. Ze zijn nu al mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Aangezien je bij de Hema de bh's niet kan passen ben ik eerst bij de Hunkemöller geweest om mijn maat te bepalen...

En 80D zat als gegoten :14:

Wat is dat trouwens een rare gewaarwording: normaal kon ik altijd zo aan een bh zien of het een 80B was en of ik hem dan wel of niet zou passen...

Maar nu lijkt 80D elke keer vééééél te groot, maar dat is dus niet zo... :rolleyes:

Ik zal meteen de foto's in mijn album zetten met sportbh + foto's zonder de pleisters (eindelijk, want dat trekt een stuk minder aan de hechtingen en huid).

@Jayro: Gewoon rustig aan beginnen, met een goede sportbh, en dan komt het vast wel goed :35:

@Sannetje: Dank je wel! En dat is mooi vier dagen sneller; echt wel fijn voor je! :43:

@Feminine: Dank je wel! :D

@Chantall: Wat goed om te lezen! Doe lekker rustig aan voor een spoedig herstel! :116:

En met mij gaat het goed, zolang ik dus maar niet te veel wil doen... :rolleyes:

Heeft iemand trouwens een idee wanneer ik nu mijn eerste bh mag kopen?

Over 5 weken na mijn sportbh-periode? Of pas na 3 maanden???

Ik was namelijk al helemaal verliefd op 3 bh's bij de Hunkemöller, maar ik denk dat het nu nog niet verstandig is om ze te kopen...

(Rode ruffles, Rood met zwarte stippen en Zwart met paars kant; gaat een dure hobby worden :7: )

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek te bedenken dat ik straks ook zo'n gevulde sport-bh aan heb hihihi

Ik heb trouwens voor het weekend al men eerste bh gekocht :blush: Wat ik hier wel meer zag, is dat het voor even snel een foto niet veel uitmaakt.... Wat ik wel las is dat je na 3 mnd pas echt goed kan shoppen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Miss E :)

Controle gisteren was helemaal ok! :14:

Dr. Nio was zéér tevreden en hij zei dat de oma-bh niet meer aan hoeft! :63:

Dus ik ga zometeen even de stad in om sportbh's te kopen...

Ik ben zo benieuwd welke maat ik heb... (volgens de Hunkemöller-site 80C...)

Ik vertelde dat ik gewerkt had, maar dat ik nu twee dagen lang meer pijn had dan daarvoor en hij zei dat ik te veel hooi op mijn vork had genomen en blij moest zijn dat ik geen nabloedingen heb gehad, want dat gebeurd bij het merendeel van de vrouwen die te hard van stapel lopen... :blink:

Dus nu zei hij dat ik geen pijnstillers meer mocht slikken, zodat ik dan eerder naar mijn lichaam zal moeten luisteren... :unsure:

Nou dat merk ik nu al; opstaan was met flink wat steken in mijn rechterborst en alles waarbij ik mijn armen te ver rek/strek is pijnlijk... Dus dat wordt de komende dagen flink doorbijten...

Verder haalde hij gister de pleisters van de oplosbare hechtingen en dat was ook héél erg gevoelig... :wacko:

Ik heb daar echt met mijn tanden op elkaar de pijn doorstaan... Maar de hechtingen vallen mooi in de plooi :D

Lees ook dat sommige meiden zo'n martelband moeten dragen, maar dat hoef ik gelukkig niet :rolleyes:

Op het laatst vroeg dr. Nio of ik normaliter sport; dus ik zei dat ik normaal 2x per week cardio & krachttraining doe... Dat mocht ik dus de eerst komende twee weken niet doen zei hij... Daarna mag ik licht cardioën op een fiets en benen, billen & buik voorzichtig trainen. Pas na drie maanden mag ik dan voorzichtig met borst, rug en armen beginnen... Dat duurt dus nog wel eventjes... :9:

Ik heb je foto's net bekeken; dat ziet er goed uit :41:

Gister heb ik ook weer fotootjes gemaakt en die zet ik er nu ook op :D

Liefs :116:

Hey Kiki,

Wat fijn dat alles goed is...En wat heb je ook geluk gehad als ik het zo mag lezen..Daar moet je toch niet aan denken die enge complicaties.

Probeer nu echt zo goed mogelijk naar je lichaam te luistere!!

Is echt heel erg belangrijk.

IK heb nu soms ook nog wel eens dat ik denk...FF een tikkie rustiger aan.

Werk in een winkel....en dat kan best nog wel eens zwaar zijn.

Leuk he....in eens een volle bh!!!GEWELDIG

Daar doen we het allemaal voor :136:

Kan niet wachten op de zomer.. :126:

Bedankt voor je reactie op mijn foto :rolleyes:

Ik ga zo nog even snel naar die van jou kijken :rolleyes:

En dan snel naar mijn werk.

Gr MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Vandaag 2e dag zonder pijnstillers...

Op zich gaat het allemaal goed, als ik inderdaad maar naar mijn lichaam blijf luisteren en dat luistert best nauw...

Bij het minste of geringste krijg ik flinke steken in mijn borst :wacko:

Het ligt er maar net aan wat ik doe en met welke kant.

Alles tot op borsthoogte is goed te doen, maar verder dan dat gaat niet...

De magnetron staat bijvoorbeeld op ooghoogte en die kan ik absoluut niet bedienen :blink:

Dus bij het ontbijt eet ik graag havermout en dat maak ik altijd met de magnetron...

Dan moet ik mijn vriend vragen of hij het in de magnetron zet, de magnetron aanzet en er na 3 minuten weer uit wilt halen...

Vanmiddag wilde ik twee sneetjes brood eten en ik had al heel erg trek en wilde niet wachten tot ze ontdooid waren, dus had ik weer de magnetron nodig... Maar ik wilde niet weer mijn vriend storen voor mijn happie en ik probeerde zelf de magnetron aan te zetten... Geen problemen tot zo ver...

Maar nu in de namiddag zijn we een stuk gaan wandelen en ik kreeg al vrij snel steken in beide borsten...

Ik denk dat dat er toch mee te maken heeft dat ik nu word teruggeroepen door mijn lichaam voor het minimale strekken van mijn armen vanmiddag bij het ontdooien van mijn boterhammetjes... :140:

Zit nu echt de hele tijd met mijn ellenbogen en bovenarmen tegen mijn lichaam aan en dan is het allemaal wel weer te doen, maar ik zette net het licht aan met mijn linkerarm en dan heb ik al weer steken in de linkerborst... :82:

Ook zijn mijn tepels echt ontzettend gevoelig!

Met het afdrogen na het douchen streek de handdoek over mijn borsten en dat doet gewoon pijn :wacko:

Alsof er allemaal speldenprikjes op worden gezet...

Dr. Nio had me hier gelukkig al voor gewaarschuwd en het gaat ook wel weer over...

Maar dat is dus weer afwachten geblazen... :124:

Ik heb wel vanmiddag even wat bikini- en strapless-topjes gepast die ik voorheen ook al droeg en dat maakt me dan wel weer helemaal vrolijk :14:

Wat een verschil met vroeger!

En dan verheug ik me inderdaad op de zomer; die kan nu al niet meer stuk :43:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj meiden,

ik ben nieuw hier sinds vandaag.

Ik moet wel zeggen dat ik het erg spannend vind om jullie verhalen zo te lezen,

vooral aangezien wat mij nog te wachten zal staan

ik heb maandje terug een consult gehad bij vlietland ziekenhuis, in Schiedam bij dr Lommen.

Ik ben net 22 jaar geworden.

In april krijg mijn anethesist onderzoek en 28 juni wordt k geopereerd.

ik heb te horen gekregen van dokter lommen dat die 300 CC ronde profile zetten

, ik heb nu een 75 A maar kwil toch naar de 350 Cc richting een grote C cup

Raden jullie mij dat ook aan om iets groter te gaan dn wt besproken is? ik hoor graag jullie mening hierover

xxx janaa89

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Janaa :)

Welkom op het Borstenforum!

Dat is inderdaad héél erg spannend! :38:

Hoe worden jouw protheses dan geplaatst?

Voor, dual plane (=half achter de spier) of achter de spier?

En wat heeft dr. Lommen als maximaal aantal cc's aangeraden bij jou?

Dokters kunnen geen cup-garantie geven, want het aantal cc's kan van persoon tot persoon een hele andere maat geven!

Wat je wel kan doen is bij een andere plastisch chirurg op consult gaan en kijken wat deze jou aanraadt...

Een consult is vrijblijvend en kost gemiddeld 50 euro.

Misschien dat je je meer kan vinden in het antwoord van een andere pc of misschien voel je je beter bij deze pc.

Dit was namelijk bij mij het geval... Ik had al een druppelvorm van mezelf en bij mijn eerste consult raadde de pc mij een druppelvormige prothese aan... Bij mijn tweede consult bij dr. Nio kon ik mij beter vinden in zijn antwoord en ik voelde mij er meer op mijn gemak :D

Veel lees- en kijk-plezier hier op het forum toegewenst!

En voor meer vragen; stel deze gerust :38:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Janaa :)

Welkom op het Borstenforum!

Dat is inderdaad héél erg spannend! :38:

Hoe worden jouw protheses dan geplaatst?

Voor, dual plane (=half achter de spier) of achter de spier?

En wat heeft dr. Lommen als maximaal aantal cc's aangeraden bij jou?

Dokters kunnen geen cup-garantie geven, want het aantal cc's kan van persoon tot persoon een hele andere maat geven!

Wat je wel kan doen is bij een andere plastisch chirurg op consult gaan en kijken wat deze jou aanraadt...

Een consult is vrijblijvend en kost gemiddeld 50 euro.

Misschien dat je je meer kan vinden in het antwoord van een andere pc of misschien voel je je beter bij deze pc.

Dit was namelijk bij mij het geval... Ik had al een druppelvorm van mezelf en bij mijn eerste consult raadde de pc mij een druppelvormige prothese aan... Bij mijn tweede consult bij dr. Nio kon ik mij beter vinden in zijn antwoord en ik voelde mij er meer op mijn gemak :D

Veel lees- en kijk-plezier hier op het forum toegewenst!

En voor meer vragen; stel deze gerust :38:

Liefs :116:

Hai kiki

Bedankt voor je advies, ik zal het idd nog met myn pc

Erover hebben , ik voelde by hem erg op me gemak

Kga het toch daar laten doen, kheb al eerder gesprek gehad vorig jaar by de

Bergman kliniek met dhr koopmann was ook wel goed bevallen

Maar kd8 kga toch ergens anders heen voor nog een gesprek.

My was vertelt dt ze de druppelvorm haast nie meer gebruiken heel zelden,

Dus by mij gaat er duel plane maximale CC's had dhr nog niet gezegd.

Maar wanneer ik myn anethesist onderzoek heb gaan we nog alles doornemen

Nogmaals en bespreken. Dus dn ga k ook aangeven dt er wel wat meer CC's in mogen

Als dt mogeliJk is. Wel beter dt het by jou goed is gelopen.

IK word 28 juni geopereed, en in april heb k die onderzoek.

Miss kan je me wat vertellen over de napijn of die onderzoek die kzal krijgen.

Alvast bedankt kuss xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

@Miss E: Tja echt rustig heb ik niet gedaan vandaag, maar wel zo rustig mogelijk... Ik moest namelijk weer werken, maar kon nu goed letten op wat ik wel en niet kon doen, omdat ik mijn pijnstillers nu niet slik. Ging prima :14:

Verder zet ik alles klaar dat ik in de magnetron wil hebben en dan loop ik naar m'n vriend en vraag dan keer op keer poeslief dat ik hulp nodig heb in de keuken :rolleyes: Succes gegarandeerd :36:

Hij vraagt alleen steeds of hij 'ze' al aan mag raken...

Maar dat is niet zo'n goed idee zeg ik dan; want ze zijn gigantisch gevoelig tot het pijnlijke aan toe... :19:

Ik smeer ze lekker 2x per dag in met Dove Silk bodylotion en dat voelt dan al veel beter aan, maar ik ben benieuwd wanneer het wat minder gevoelig gaat worden...

Ook als ik de hele dag in mijn Hema-sport-bh heb gelopen doen ze zo'n zeer, vooral aan de onderkant.

Zodra ik dan mijn oma-bh (jaja :104: ) aan doe is die pijn weer weg... ?

Heeft dat te maken met het wennen aan de zwaartekracht die aan mijn borsten trekt?

Ik trek nu elke avond mijn oma-bh weer aan en ook met het slapen; voelt stukken beter... :rolleyes:

@Janaa: De napijn verschilt van persoon tot persoon, dus dat is heel persoonlijk hoe je dat ervaart :rolleyes:

Ik heb geen vooronderzoek gehad van de anesthesist, dus daar kan ik je niet mee helpen...

Verder wil ik nog eventjes kwijt dat ik vanmorgen voor het eerst eindelijk minder pijn had met opstaan :14:

Normaal had ik, nadat ik met de pijnstillers moest stoppen, elke keer bij het gaan liggen en opstaan behoorlijke steken in mijn rechterborst. Maar sinds vanmorgen viel dat eigenlijk best wel mee :43:

En ik moet me echt inhouden dat ik nog geen mooie bh's ga kopen bij de Hunkemöller en Pabo, want ik heb daar nu zo'n behoefte aan :123:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou idd gewoon lekker aan trekken wat het lekkerst zit.

Met bepaalde kleding zie je ook niet dat er een oma bh onder zit.

Geef je groot gelijk.....niemand die het ziet.

Zat me wel af te vragen?

Misschien is je hema bh te klein of te groot...

Kan me goed voorstellen dat je vriend er aan wil zitten...dat wilde die van mij ook!!hihihi

Je voelt het van zelf wanneer het kan....Bij de 1kan het sneller als de ander.

Ik heb bijvoorbeeld best nog een tijdje gehad met het afdrogen van mijn borsten na het douche dat ik bijna door de grond ging.

Moest het deppen.

Weet niet of je met zulke dingen ook nog steeds last heb?

Dan zou ik er denk nog even mee wachten.

Gr misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Miss E,

Ja, met afdrogen is de handdoek inderdaad net schuurpapier :wacko:

En als ik ook maar iets tegen mijn tepel voel aanstoten is het zo ontzettend gevoelig dat het gewoon pijnlijk is... :blink:

Dit geldt vooral voor de tepel en het borstgedeelte daaronder + het litteken.

De bovenkant voelt wel goed :D

's Avonds als ik de Hema-bh uit doe heb ik wel een lichte afdruk op mijn huid, maar echt veel te strak vind ik hem niet zitten... Zou hij dan te klein zijn...?

Op laten meten durf ik niet (nog nooit laten doen), maar was ik wel misschien van plan als ik weer bh's ga kopen over vier weken...

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kiki,

Alles goed? Ik denk dat je de gevoeligheid nog wel even houdt. Mijn onderkant van de borsten zijn nog steeds gevoelig en de tepels ook. Wordt wel minder gelukkig.

Mijn man kan ze wel al aanraken hahahah.

Qua bh's die moet je gewoon passen hoor. Dan weet je vanzelf wat lekker zit.

Nog even en je kan de pabo leeg shoppen hahahah.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Ik had er ook echt last van..Kon er niet eens naar kijken HAHA!!

Dat voelde ik al.

Moet zeggen dat mijn tepels nu vaak nog gevoelig zijn...Maar lang niet meer zo als in het begin!!!

Dat was echt te erg.

Ik heb geen idee of je bh's te klein zijn.

Ik zou zeggen dat je dat wel zou moeten voelen.Anders moet je ff contact op nemen met de kliniek..Misschien kunnen hun jou vertellen of het misschien vaker voor komt als je gaat verwisselen van oma bh naar een sportbh.

Ik heb na mijn openratie ook nog twee keer gebeld.

Was geen probleem.Staan altijd voor je klaar.

Het op meten van je maat zou ik over vier weekjes wel doen...

Je kan het ook zelf doen...Je kan op internet van die tabelltjes vinden.

Je toets gewoon bij google bh maat meten in.

Je moet wel even goed kijken en meten maar het is niet moeilijk.

Gr MissE :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Dank jullie wel voor de reacties!

Vandaag ben ik 2 weekjes PO en het gaat goed, maar sinds gisteren heb ik dat als ik mijn rechterarm beweeg en als ik ga liggen op bed en weer omhoog kom dat ik volgens mij de prothese over mijn borstspier voel glijden/drukken... :unsure:

Is dat ok?

Herkennen jullie dit?

(Anders ga ik zeker morgen eventjes de kliniek bellen, want het voelt heel vreemd en links heb ik er geen last van...)

@Jayro: Hoe lang duurde dat bij jou dat je man je borsten weer aan kon raken?

(Mijn ventje is behoorlijk hardhandig, dus voorlopig mocht hij alleen de bovenkant aaien...)

@Miss.E: Volgens het tabelletje van de Hunkemoller, en mijn onder- en bovenwijdte, heb ik een 80C, maar die past dus niet... Dus ik ga zeker volop passen tegen die tijd :rolleyes:

Ik zet zo ook nog nieuwe foto's in de gallerij; reacties zijn van harte welkom :43:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kiki,

Ik heb een dag na jou een bv gehad, voor de spier via de borstplooi. Het gevoel dat je beschrijft herken ik helaas niet. Heb je al de kliniek gebeld om het even na te vragen?

Voor de rest verloopt ons herstel heel gelijkaardig :) Ik ben dit weekend gaan passen in een lingeriezaak, en mijn nieuwe maat is 75D (ik was vroeger 75B). Denk je dat ze veel gaan krimpen nu? Want ik sta natuurlijk te springen om nieuwe lingerie te gaan kopen. Ik heb al mijn oude behaatjes (wel 20!) al in de vuilbak gekieperd :blush:

Groetjes

Flat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Flat,

Dat is ook leuk :)

En nee, ik heb de kliniek niet meer gebeld omdat ik gisteren hier ergens op het forum een berichtje (van B-cupje volgens mij) heb gelezen dat dat gevoel er ook bij hoort...

Ik zat net jou topic eventjes te lezen en vroeg me af welke vorm prothesen jij hebt gekregen? Rond of druppel?

Want dan ben jij met minder cc's toch ook 2 cups gegroeid...!

Vreemd dat dat zo van persoon tot persoon kan verschillen :huh:

En ik denk niet meer dat ze zullen slinken... Het (operatie)vocht is er nu wel uit denk ik zo...

Officieel mag ik pas na 6 weken weer een beugelbh aan, maar ik heb ook al verschillende keren (zowel op internet als in de winkel) op het punt gestaan om bh's te kopen... :67:

Mijn oude bh's heb ik nog in de lingerielade liggen en ik heb er ook zo'n 20 stuks + nog 15 uit mijn C-periode...

Ik denk dat ik ze allemaal ga fotograferen en dan in de verkoop doe, dan kan ik van die centen weer een nieuw setje kopen... (student he :38: )

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kiki,

Ik heb ronde protheses (McGhan Inspira TRM). Het is idd niet te voorspellen met welke maat je gaat eindigen he :) Ik was met een C ook al tevreden geweest, maar nu het een D is ben ik zo trots op mijn nieuwe borsten :)

Van de PC mag ik nu het litteken gaan masseren met littekenzalf. Welke gebruik jij? Ik had Cicaplast gekregen van de apotheker, maar ik las nu ergens dat Cycalfate beter zou zijn? Heb jij een idee?

Slim zeg om je bh's te koop te zetten! Dat ik daar niet aan gedacht heb ... Er zat een Marlies Dekkers setje bij dat ik maar 1 keer gedragen heb ... Zonde van het geld!

Groetjes

Flat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.