Ga naar inhoud

Vuurzonnetje : 21 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi heb even meegelezen, ik heb dezelfde types als vonnepon alleen dan 310cc ;) ik heb een album dus kan je even kijken.!

 

verder wil ik je alvast succes wensen, en een goed herstel gewenst:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

43 minuten geleden zei Miss86:

Hoi heb even meegelezen, ik heb dezelfde types als vonnepon alleen dan 310cc ;) ik heb een album dus kan je even kijken.!

 

verder wil ik je alvast succes wensen, en een goed herstel gewenst:)

Ik lees hier ook mee, en heb even gespiekt. Prachtig!

En het verschil met jou en vonnepon zit hem ook in het profile he?

Jij hebt high profile denk ik?

En weet je wanneer je daar voor gaat ipv bijv 340 moderate profile(zoals bij vonnepon)

Ik ga zondag nog passen bij de pc hoor, maar wie weet kan jij dit beantwoorden.

Ik vind ze echt super! Wat was jou voorsituatie?

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Jesssi:

 

Ik lees hier ook mee, en heb even gespiekt. Prachtig!

En het verschil met jou en vonnepon zit hem ook in het profile he?

Jij hebt high profile denk ik?

En weet je wanneer je daar voor gaat ipv bijv 340 moderate profile(zoals bij vonnepon)

Ik ga zondag nog passen bij de pc hoor, maar wie weet kan jij dit beantwoorden.

Ik vind ze echt super! Wat was jou voorsituatie?

liefs 

Nu je het zegt ik was iets te snel met hetzelfde ik heb low height, high profile CGPTM 313 en dual plane geplaatst, ik had niet eens een a cup :huh: alleen tijdens borstvoeding B cup:Dmijn echte maat weet ik nog niet, zit nog 2,5 week aan deze bh vast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jessi wat ze je aanraden ligt aan de opmeting wat vonnepon ook al ergens vermelde, iedere huid en situatie is verschillend.

ik had best wat moeite om me voor te stellen of ik de maat goed vond, hij deed eerst 200nog wat en daarna gelijk 315 en al hoewel ik het nog moeilijk vond om te beslissen, hadden we opgezocht dat 310 max zou zijn voor mijn wensen en opmeting, dat voelde dan ook gelijk als keuze om daarvoor te gaan.! En heb er geen spijt van.

 

het is voor de buiten wereld niet opvallend met gewone kleding, volgend jaar zomer zien we wel verder :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Jesssi said:

 

Ik lees hier ook mee, en heb even gespiekt. Prachtig!

En het verschil met jou en vonnepon zit hem ook in het profile he?

Jij hebt high profile denk ik?

En weet je wanneer je daar voor gaat ipv bijv 340 moderate profile(zoals bij vonnepon)

Ik ga zondag nog passen bij de pc hoor, maar wie weet kan jij dit beantwoorden.

Ik vind ze echt super! Wat was jou voorsituatie?

liefs 

Hoi, ik heb de max qua breedte voor een moderate profile 265cc (11,5 cm). Dus ik kon op dat gebied niet groter gaan, maar dus wel in profiel. En ik vond de 265cc echt wel klein dus toen kwamen we op de 305cc. Als je naar de afmetingen kijkt dan zie je dat je ook dik een cm meer naar voren zit. Dat is dan moderate plus projection. Ik vraag me af of ik dan in profiel nóg groter had kunnen gaan, al is de stap dan best groot, namelijk high profile 380cc. Hij zei al dat ik aan de max zat, dus vermoed van niet. Vond de stap van 265 naar 305cc al echt wel duidelijk te zien, kun je voorstellen hoe nog 75cc eruit ziet xD. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Jesssi said:

 

Ik lees hier ook mee, en heb even gespiekt. Prachtig!

En het verschil met jou en vonnepon zit hem ook in het profile he?

Jij hebt high profile denk ik?

En weet je wanneer je daar voor gaat ipv bijv 340 moderate profile(zoals bij vonnepon)

Ik ga zondag nog passen bij de pc hoor, maar wie weet kan jij dit beantwoorden.

Ik vind ze echt super! Wat was jou voorsituatie?

liefs 

@Jesssi wat @Miss86 ook zegt, als je huid nog strak is dan kan dat ook een belangrijke rol spelen in het profiel, je kan je huid ook niet teveel rekken dan mogelijk is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Miss86:

@jessi wat ze je aanraden ligt aan de opmeting wat vonnepon ook al ergens vermelde, iedere huid en situatie is verschillend.

ik had best wat moeite om me voor te stellen of ik de maat goed vond, hij deed eerst 200nog wat en daarna gelijk 315 en al hoewel ik het nog moeilijk vond om te beslissen, hadden we opgezocht dat 310 max zou zijn voor mijn wensen en opmeting, dat voelde dan ook gelijk als keuze om daarvoor te gaan.! En heb er geen spijt van.

 

het is voor de buiten wereld niet opvallend met gewone kleding, volgend jaar zomer zien we wel verder :33:

Ja het is ook lastig die maten, ik ga op het advies van mijn pc af idd.

Thanks voor je reactie! En je hebt borsten om trots op te zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jesssi:

Ja het is ook lastig die maten, ik ga op het advies van mijn pc af idd.

Thanks voor je reactie! En je hebt borsten om trots op te zijn :) 

:33: aaah Dankje, doet me goed om te horen... ben er ook erg blij mee, blijf er maar naar kijken in dw spiegel :blush:

Wanneer is je consult? Je 1e?

je moet ook goed naar je gevoel luisteren, als je consult niet fijn voelt moet je gewoon verder kijken.

en voelt het wel goed dan zal je keuze na advies ook een stuk makkelijker zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei vuurzonnetje:

Hoi @Smurfin1974! Ja echt super spannend!! Ik droom er echt elke nacht over xD maar soms ook wel nachtmerries door alle complicaties waar ik over gelezen heb. Met name een recente van Weij zelf, al ging dat om een combinatie operatie (waar hij niet in uitblinkt).

 

@Vonnepon vraagje aan jou! Heb jij push up BHs geprobeerd? En hoe ziet dat eruit? Ben ontzettend benieuwd hoe dat is met anatomische prothesen.

@vuurzonnetje sorry, lees je bericht nu pas. Ik heb t vd Weij gevraagd of ik push up’s mocht dragen en volgens hem was dat geen probleem. Echter ik heb er dus een paar gepast en OMG was echt geen gezicht :blink: Of ik heb t juiste model nog niet gevonden of t is gewoon niet mooi. Ben er nog niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Vonnepon:

@vuurzonnetje sorry, lees je bericht nu pas. Ik heb t vd Weij gevraagd of ik push up’s mocht dragen en volgens hem was dat geen probleem. Echter ik heb er dus een paar gepast en OMG was echt geen gezicht :blink: Of ik heb t juiste model nog niet gevonden of t is gewoon niet mooi. Ben er nog niet uit.

@Vonnepon zit ook al eventjes met die vraag want lees er tegenstrijdige berichten over. Van "mag niet met anatomische" tot "mag wel maar pas na 1 jaar" en nu zeg jij dat dr. Van der Weij gezegd heeft "doe maar" :106: ik ben er dus nog altijd niet uit of het kan/mag of niet. Maar anatomische hebben natuurlijk wel druppelvorm dus misschien is pushup dan toch alleen nog weggelegd voor ronde? Ik vraag het donderdag ook eens aan de andere pc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn bv vind vrijdag plaats... heb kriebels als de gek! En zo vaak van die momentjes dat ik ineens heel erg over de cc twijfel... en dan over de pc en dan over of ik t uberhaupt moet doen xD en dan ben ik weer super blij en gaat het riedeltje van voor af aan haha denk dat ik het gewoon op me af moet laten komen! Uiteindelijk weet de pc wat hij doet!

herkenbaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vuurzonnetje:

Mn bv vind vrijdag plaats... heb kriebels als de gek! En zo vaak van die momentjes dat ik ineens heel erg over de cc twijfel... en dan over de pc en dan over of ik t uberhaupt moet doen xD en dan ben ik weer super blij en gaat het riedeltje van voor af aan haha denk dat ik het gewoon op me af moet laten komen! Uiteindelijk weet de pc wat hij doet!

herkenbaar? 

Yes heeeel herkenbaar! Maar ik doe het wel punt Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Jesssi said:

Hoe gaat het met je, morgen de dag toch? 

Hoi @Jesssi pfff ik heb echt kriebels als ik eraan denk! Vind het toch echt wel heel spannend en komt nu zooooo dichtbij! Maar heb er echt zin in, al helemaal naar als het allemaal hersteld is en ik in mn bikini mag stralen :1bouncingboobs: hahah, baal wel dat ik niet kan sporten de komende tijd, dus even goed letten op het eten :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei vuurzonnetje:

Hoi @Jesssi pfff ik heb echt kriebels als ik eraan denk! Vind het toch echt wel heel spannend en komt nu zooooo dichtbij! Maar heb er echt zin in, al helemaal naar als het allemaal hersteld is en ik in mn bikini mag stralen :1bouncingboobs: hahah, baal wel dat ik niet kan sporten de komende tijd, dus even goed letten op het eten :wacko:

Ja snap ik, ik begin ook kriebels te krijgen nu.

Heb jij ook twijfels? Ik blijf maar twijfelen.

Toen ik dacht dat ik 300 ging doen bleef ik bang dat het te klein was.

Na mijn 2e consult vol overtuigd van de 340 en beloofd om niet meer te twijfelen maar nu.. Haha denk ik oh jee toch niet te groot.

Jij twijfelde ook tussen deze maten geloof ik toch ongeveer?

Wat heb jij besloten? 

Maar ik blijf erbij hoor(340), twijfel hou je hoe dan ook wel denk ik

Heeeeel veel Suc6 en plezier alvast morgen.

Ik ben aan het werk maar ik spiek wel af en toe of er nieuws is.

Hoe laat melden? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Jesssi said:

Ja snap ik, ik begin ook kriebels te krijgen nu.

Heb jij ook twijfels? Ik blijf maar twijfelen.

Toen ik dacht dat ik 300 ging doen bleef ik bang dat het te klein was.

Na mijn 2e consult vol overtuigd van de 340 en beloofd om niet meer te twijfelen maar nu.. Haha denk ik oh jee toch niet te groot.

Jij twijfelde ook tussen deze maten geloof ik toch ongeveer?

Wat heb jij besloten? 

Maar ik blijf erbij hoor(340), twijfel hou je hoe dan ook wel denk ik

Heeeeel veel Suc6 en plezier alvast morgen.

Ik ben aan het werk maar ik spiek wel af en toe of er nieuws is.

Hoe laat melden? Liefs 

@Jesssi ik had eerst 265 als advies maar ik wilde groter, dus 305 was dan de max. Dan had ik een hoger profiel. Volgensmij komt dan dan wel qua look op hetzelfde neer als jou 340 aangezien ik een smallere breedte heb (11.5 cm). Over te groot twijfel ik eigenlijk niet meer, maar nu juist te klein xD maar ik zit al aan de max. Er zijn vast wel pcs die het groter kunnen doen, maar ik vertrouw op het advies van van der weij, ik wil wel dat het medisch verantwoord is en dat mijn lichaam het ook aan kan. Mijn huid staat nu nog hardstikke strak, wie weet over een paar jaar een wissel! Eerst kijken hoe dit bevalt. Ik vond bij jou persoonlijk de 340 heel mooi staan! Past gewoon bij je figuur.

 

heb inderdaad net een belletje gehad, melden om 9u en operatie om 9:30:o vervelend tijdstip qua files, dus extra vroeg vertrekken xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi ik had eerst 265 als advies maar ik wilde groter, dus 305 was dan de max. Dan had ik een hoger profiel. Volgensmij komt dan dan wel qua look op hetzelfde neer als jou 340 aangezien ik een smallere breedte heb (11.5 cm). Over te groot twijfel ik eigenlijk niet meer, maar nu juist te klein xD maar ik zit al aan de max. Er zijn vast wel pcs die het groter kunnen doen, maar ik vertrouw op het advies van van der weij, ik wil wel dat het medisch verantwoord is en dat mijn lichaam het ook aan kan. Mijn huid staat nu nog hardstikke strak, wie weet over een paar jaar een wissel! Eerst kijken hoe dit bevalt. Ik vond bij jou persoonlijk de 340 heel mooi staan! Past gewoon bij je figuur.

 

heb inderdaad net een belletje gehad, melden om 9u en operatie om 9:30:o vervelend tijdstip qua files, dus extra vroeg vertrekken xD

Ja wel een nadeel dat je dat echt pas een dag van tevoren hoort.

Oh wel fijn in de ochtend lekker op tijd.

Ja wel file tijd ja, kom je van ver?

En wat je zegt ik vertrouw volledig op dr van der Weij.

Ik heb tenslotte nog geen lelijke boobies gezien van hem.

Wat mij trouwens wel opvalt is dat in de papieren alleen paracetamol en ibuprofen staat. (En maagbeschermers) 

Geen antibiotica of zwaarste pijnstilling.

Hoop dat het voldoet..

Maar komt goed, zal aan je denken morgen :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Jesssi said:

Ja wel een nadeel dat je dat echt pas een dag van tevoren hoort.

Oh wel fijn in de ochtend lekker op tijd.

Ja wel file tijd ja, kom je van ver?

En wat je zegt ik vertrouw volledig op dr van der Weij.

Ik heb tenslotte nog geen lelijke boobies gezien van hem.

Wat mij trouwens wel opvalt is dat in de papieren alleen paracetamol en ibuprofen staat. (En maagbeschermers) 

Geen antibiotica of zwaarste pijnstilling.

Hoop dat het voldoet..

Maar komt goed, zal aan je denken morgen :) 

 

@Jesssi Het is een uurtje rijden, maar zal toch een extra uur eerder vertrekken. Je weet maar nooit in Amsterdam! 

 

Ik heb inderdaad genoeg pijnstillers en maagbeschermers ingeslagen, dus hoop dat dat voldoende is! Denk dat ze echt sterke pijnstillig pas voorschrijven als het echt nodig is. Laten we hopen dat dat niet het geval is! Hoop vanacht nog wat slaap te kunnen pakken voor B-day. Zal een update geven morgen (als het me lukt). :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh morgen spannend! Ik ben vandaag geopereerd en lig nog lekker van alles te lezen. Altijd vertrouwen op je pc. Ook ik twijfelde op cc met pc afgesproken dat hij tijdens operatie zou kijken wat het mooist zou staan ondat je dan pas echt zie hoe je borst er van binnen uit ziet.

 

het is mij tot nu toe erg meegevallen. Wel wat pijntjes maarja dat hoort erbij is niet niks natuurlijk. Moet wel zeggen dat ik 4x oer dag 1000mg PCM in moet nemen 2 keer daags 500mg ontstekingsremmer met pijnstilling en nog extra pijnstilling mee heb voor de zekerheid indien dit nodig is. Dit was bij mij vooraf ook niet bekend dis wellicht krijg je morgen gewoon een recept mee. Laat het over je hene komen het is soannend maar je gaat lekker slapen en word wakker met mooie boobies 

 

succes morgen! 

 

Geoetjss Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi Het is een uurtje rijden, maar zal toch een extra uur eerder vertrekken. Je weet maar nooit in Amsterdam! 

 

Ik heb inderdaad genoeg pijnstillers en maagbeschermers ingeslagen, dus hoop dat dat voldoende is! Denk dat ze echt sterke pijnstillig pas voorschrijven als het echt nodig is. Laten we hopen dat dat niet het geval is! Hoop vanacht nog wat slaap te kunnen pakken voor B-day. Zal een update geven morgen (als het me lukt). :63:

Je bent er nu als het goed is, zet hem op xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.