Ga naar inhoud

Vuurzonnetje : 21 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@Vonnepon hoe zijn jou boobs nu eigenlijk? Lekker kneedbaar, bubbly en bewegelijk? En vanaf wanneer?

Als ik de mijne nu zie denk ik echt gaat hier ooit nog beweging in komen xD 

 

@vuurzonnetje na 6-8 wk werden ze wat zachter en soepeler en in de loop van de tijd wordt dat steeds beter. Nu kan ik zeggen dat ze echt lekker zacht zijn en goed kneedbaar. Voel de protheses niet zitten wanneer ik er in knijp ofzo, beetje gek om zo te zeggen hihi. En ze bewegen nu ook natuurlijk mee. Maar als ik echt op m’n rug lig dan zijn ze stug zeg maar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo weer even een update!

 

Gisteren langs geweest voor mn 1e controle, 1 week po. Dr van der weij bleek uren uit te lopen, dus iemand anders heeft mij uiteindelijk behandeld. Verder prima gedaan. Pleisters eraf, zag er goed uit! Beetje geel en blauw eromheen, maar dat was normaal. Kreeg een ander pleistertje erop ter bescherming. Die mocht ik er na een week zelf afhalen en dan smeren met littekencreme maar! 

 

Heb wat nieuwe fotos geupload in een album :) het staat op prive, als je wil dat ik je toevoeg geef het even aan!  

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei vuurzonnetje:

Zo weer even een update!

 

Gisteren langs geweest voor mn 1e controle, 1 week po. Dr van der weij bleek uren uit te lopen, dus iemand anders heeft mij uiteindelijk behandeld. Verder prima gedaan. Pleisters eraf, zag er goed uit! Beetje geel en blauw eromheen, maar dat was normaal. Kreeg een ander pleistertje erop ter bescherming. Die mocht ik er na een week zelf afhalen en dan smeren met littekencreme maar! 

 

Heb wat nieuwe fotos geupload in een album :) het staat op prive, als je wil dat ik je toevoeg geef het even aan!  

 

 

 

 Wat fijn dat alles er goed uit zag. Weet nog wel dat ik die bevestiging na een week toch wel erg prettig vond. Ondanks ik vrijwel nergens last van had ! 

 

Draag je de carefix Ava ;)? Ik bekeek je schermplaatje en zie de afdrukken staan, herkenbaar van mijn eigen borsten hahaha. Op je schermplaatje zien je borsten er erg mooi uit. Zou ik ook in je privé album mogen kijken?

 

Liefs!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei vuurzonnetje:

Zo weer even een update!

 

Gisteren langs geweest voor mn 1e controle, 1 week po. Dr van der weij bleek uren uit te lopen, dus iemand anders heeft mij uiteindelijk behandeld. Verder prima gedaan. Pleisters eraf, zag er goed uit! Beetje geel en blauw eromheen, maar dat was normaal. Kreeg een ander pleistertje erop ter bescherming. Die mocht ik er na een week zelf afhalen en dan smeren met littekencreme maar! 

 

Heb wat nieuwe fotos geupload in een album :) het staat op prive, als je wil dat ik je toevoeg geef het even aan!  

 

 

 

 

Wat fijn dat alles er goed uit zag! Ik heb je foto’s bekeken het ziet er idd al heel mooi uit. Heb je nog veel last van je borsten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, jewel88 said:

Fijn dat het goed verlopen is. Hoe voel je je? Blij?

 

Mag ik ook spieken. Voor mij nog 5,5 week 

@jewel88 heb je toegevoegd en geantwoord in pb ;) 

 

@Denca heb je toegevoegd! En inderdaad goed gezien de carefix ava hahaha enige nadeel ervan zijn die afdrukken ja xD ja dat sowieso, ondanks dat je je goed voelt weet je nooit hoe het wondje eruit ziet, maar t zag er heel mooi uit gaf de arts aan! Dus heel blij mee. 

 

@MCR eigenlijk geen last van mn borsten nee, voel t soms wel steken en jeuken maar dat hoort er wel bij volgensmij! Voor nu heb ik gewoon het meeste last van de ongemakken van het slapen en niet alle bewegingen kunnen doen. Je moet toch rustig aan blijven doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@jewel88 heb je toegevoegd en geantwoord in pb ;) 

 

@Denca heb je toegevoegd! En inderdaad goed gezien de carefix ava hahaha enige nadeel ervan zijn die afdrukken ja xD ja dat sowieso, ondanks dat je je goed voelt weet je nooit hoe het wondje eruit ziet, maar t zag er heel mooi uit gaf de arts aan! Dus heel blij mee. 

 

@MCR eigenlijk geen last van mn borsten nee, voel t soms wel steken en jeuken maar dat hoort er wel bij volgensmij! Voor nu heb ik gewoon het meeste last van de ongemakken van het slapen en niet alle bewegingen kunnen doen. Je moet toch rustig aan blijven doen. 

Hoe bepalen jullie de maat voor die Carefix Ava eigenlijk? Ik krijg mijn sport BH mee in de kliniek (heb ik zo gevraagd) omdat ze dan toch direct de goede maat kunnen geven maar zou wel een extra willen bestellen. Uit ervaring (zoals iedereen) dat merken nog wel is kunnen verschillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Kelly_E said:

Hoe bepalen jullie de maat voor die Carefix Ava eigenlijk? Ik krijg mijn sport BH mee in de kliniek (heb ik zo gevraagd) omdat ze dan toch direct de goede maat kunnen geven maar zou wel een extra willen bestellen. Uit ervaring (zoals iedereen) dat merken nog wel is kunnen verschillen.

Ik heb een beetje gegokt, ik had van de kliniek een m gehad, dus van de carefix ook een m, dan nog kiezen tussen de a-c of d-f, ik heb totaal geen idee op welke ik zou komen, maar ik gokte op een f, even uitgaande dat ik met 305cc 2 cupmaten omhoog ga. Hij zit wel net iets aan de strakke kant moet ik bekennen, denk dat de d-f wat lekkerder zou zitten, maar minder stevigheid zou geven. Hier nog een handig overzichtje! 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, vuurzonnetje said:

Ik heb een beetje gegokt, ik had van de kliniek een m gehad, dus van de carefix ook een m, dan nog kiezen tussen de a-c of d-f, ik heb totaal geen idee op welke ik zou komen, maar ik gokte op een f, even uitgaande dat ik met 305cc 2 cupmaten omhoog ga. Hij zit wel net iets aan de strakke kant moet ik bekennen, denk dat de d-f wat lekkerder zou zitten, maar minder stevigheid zou geven. Hier nog een handig overzichtje! 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Kelly_E ik bedoel c, niet f!! Ik begon niet bij een D xD was dat maar zo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, vuurzonnetje said:

Ik heb een beetje gegokt, ik had van de kliniek een m gehad, dus van de carefix ook een m, dan nog kiezen tussen de a-c of d-f, ik heb totaal geen idee op welke ik zou komen, maar ik gokte op een f, even uitgaande dat ik met 305cc 2 cupmaten omhoog ga. Hij zit wel net iets aan de strakke kant moet ik bekennen, denk dat de d-f wat lekkerder zou zitten, maar minder stevigheid zou geven. Hier nog een handig overzichtje! 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Stephh90 hier had ik toevallig even  kelly beantwoord met dezelfde vraag :) alleen een foutje, bedoel niet f maar c. Het is gwn een beetje een gokje op basis van je voorsituatie en dan de hoeveelheid cc, ongv 200cc per cupmaat zeggen ze. Omdat ze de maten toch vrij breed nemen, dus d-f en jij je omtrekmaat sowieso al weet (die verander namelijk niet) kan je gokken op wat het moet zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, even een vraagje voor de dames die een bv al hebben gehad @Vonnepon @Theezakje34 en alle anderen.

 

Met 1 week bij de controle ging mn eerste pleister eraf, toen kreeg ik er nog een hechtpleister op die ik zelf na 1 week mocht verwijderen (was overigens niet van der weij zelf, die liep uren uit dus ik kreeg een vervanger). Vandaag dus. Net gedaan en ik vind de uiteinden van mn litteken er een beetje eng uitzien :( beetje zwarte prut lijkt het. Zie de fotos hieronder. Is dit gewoon normaal en heeft het nog ff tijd nodig? Of ff belletje kliniek doen? 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei vuurzonnetje:

Hoihoi, even een vraagje voor de dames die een bv al hebben gehad @Vonnepon @Theezakje34 en alle anderen.

 

Met 1 week bij de controle ging mn eerste pleister eraf, toen kreeg ik er nog een hechtpleister op die ik zelf na 1 week mocht verwijderen (was overigens niet van der weij zelf, die liep uren uit dus ik kreeg een vervanger). Vandaag dus. Net gedaan en ik vind de uiteinden van mn litteken er een beetje eng uitzien :( beetje zwarte prut lijkt het. Zie de fotos hieronder. Is dit gewoon normaal en heeft het nog ff tijd nodig? Of ff belletje kliniek doen? 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey Vuurzonnetje,

Ik heb nog geen bv gehad, maar heb wel al ervaring met operatiewonden. Volgens mij ziet het er heel goed uit en ik denk dat dat zwart gedroogd bloed is. Maar als je je niet zeker voelt, moet je beter de kliniek bellen: beter eens te veel dan te weinig bellen! Hoop dat je snel gerust gesteld bent! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Kim2018 said:

Hey Vuurzonnetje,

Ik heb nog geen bv gehad, maar heb wel al ervaring met operatiewonden. Volgens mij ziet het er heel goed uit en ik denk dat dat zwart gedroogd bloed is. Maar als je je niet zeker voelt, moet je beter de kliniek bellen: beter eens te veel dan te weinig bellen! Hoop dat je snel gerust gesteld bent! Liefs

 

Dankjewel @Kim2018! Ik ga toch maar voor de zekerheid gewoon fotos doorsturen, dan weet ik ook zeker dat ik mag beginnen met littekencreme smeren. Maar ben in ieder geval gerustgesteld door jullie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei vuurzonnetje:

Hoihoi, even een vraagje voor de dames die een bv al hebben gehad @Vonnepon @Theezakje34 en alle anderen.

 

Met 1 week bij de controle ging mn eerste pleister eraf, toen kreeg ik er nog een hechtpleister op die ik zelf na 1 week mocht verwijderen (was overigens niet van der weij zelf, die liep uren uit dus ik kreeg een vervanger). Vandaag dus. Net gedaan en ik vind de uiteinden van mn litteken er een beetje eng uitzien :( beetje zwarte prut lijkt het. Zie de fotos hieronder. Is dit gewoon normaal en heeft het nog ff tijd nodig? Of ff belletje kliniek doen? 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@vuurzonnetje ziet er prima uit hoor! Due zwarte puntjes zijn kleine korstjes die aan de knoopjes van de hechtingen zitten. Die gaan er vanzelf af. Die knoopjes aan de uit eindes kunnen best lang blijven zitten. Bij mij zelfs tot de 5e week. Heb er toen over gebeld maar was normaal. En idd een par dagen na dat telefoontje waren ze weg. Ik heb ook even gehad dat de hechtingen beginnen te trekken waardoor t leek alsof ik een deukje in m’n huid kreeg. Bleek een inwendige hechting te zijn. Toen die opgelost was trok m’n huid ook weer netjes in de plooi. Hou je littekens gewoon goed in de gaten. Mochten ze rood en warm worden of iets dan wel even bellen. Maar echt ze zien er prima uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Vonnepon said:

@vuurzonnetje ziet er prima uit hoor! Due zwarte puntjes zijn kleine korstjes die aan de knoopjes van de hechtingen zitten. Die gaan er vanzelf af. Die knoopjes aan de uit eindes kunnen best lang blijven zitten. Bij mij zelfs tot de 5e week. Heb er toen over gebeld maar was normaal. En idd een par dagen na dat telefoontje waren ze weg. Ik heb ook even gehad dat de hechtingen beginnen te trekken waardoor t leek alsof ik een deukje in m’n huid kreeg. Bleek een inwendige hechting te zijn. Toen die opgelost was trok m’n huid ook weer netjes in de plooi. Hou je littekens gewoon goed in de gaten. Mochten ze rood en warm worden of iets dan wel even bellen. Maar echt ze zien er prima uit.

Oke gelukkig, dankjewel @Vonnepon

begon m ff te knijpen net haha maar dit stelt me allemaal behoorlijk gerust. Ik hou het in de gaten en dan kan in nu in ieder geval beginnen met smeren! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik denk dat het er goed uit ziet! Belangrijkste is dat het dicht is! Zou voor de zekerheid even wachten net smeren tot de korstjes weg zijn. Deze miet je er niet per ongeluk afsmeren namelijk! En bij twijfel kunnje altijd even bellen!

 

dit was bij mij met 3 en met 4 weken po, in een week kan het ineens al heel anders eruit zien!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Theezakje34 said:

Ook ik denk dat het er goed uit ziet! Belangrijkste is dat het dicht is! Zou voor de zekerheid even wachten net smeren tot de korstjes weg zijn. Deze miet je er niet per ongeluk afsmeren namelijk! En bij twijfel kunnje altijd even bellen!

 

dit was bij mij met 3 en met 4 weken po, in een week kan het ineens al heel anders eruit zien!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Theezakje34 Het zit wel dicht, maar inderdaad toch maar wachten met smeren vanwege het korstje. Ik ga het voor de zekerheid toch met de kliniek overleggen! 

Oh wauw die fotos!! Dat lijkt eerder op maanden verschil ineens! Wat bizar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.