Ga naar inhoud

Vuurzonnetje : 21 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Update tijd weer!

 

Foto's gestuurd naar de kliniek, zeiden dat het er verder goed uit ziet maar voor de zekerheid even nog een week wachten met smeren. Pfew!

 

Heb nieuwe fotos geplaatst van 2 weken po! Ziet er voor mn gevoel goed uit. Al ietje gezakt, alleen lijken mijn tepels twee levens te leiden? xD Hoop dat dat met de tijd wel gelijk trekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei vuurzonnetje:

Update tijd weer!

 

Foto's gestuurd naar de kliniek, zeiden dat het er verder goed uit ziet maar voor de zekerheid even nog een week wachten met smeren. Pfew!

 

Heb nieuwe fotos geplaatst van 2 weken po! Ziet er voor mn gevoel goed uit. Al ietje gezakt, alleen lijken mijn tepels twee levens te leiden? xD Hoop dat dat met de tijd wel gelijk trekt. 

Zag het net, mooi! Komt vast goed met de tepels! Ik

heb net ook

nieuwe geplaatst maar of het gelukt is? Wil jij eens kijken? Zie jij 2 foto’s po? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei vuurzonnetje:

Hahah ja dat scheelt zeker!!

Ziet er al super goed uit! Echt mooi en symetrisch! Heb je nu ook een lift gehad (vanwege die 2 strepen in het midden van je borsten)? Ik dacht van niet? 

Dank je! Nee ik durfde gisteren nog niet hard te boenen dus er zaten nog flink wat stiftstrepen op ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Net even een foto update geplaatst :) 

 

Nu 3 weekjes po en het gaat eigenlijk heel goed! Soms vergeet ik even dat ik nog rustig aan moet doen, maar dan fluit mn lichaam me ook weer terug. Boobies worden mooier en mooier en ben er super happy mee! Merk nu wel dat de bh is gaan irriteren en dat ik wat uitslag op mn borsten heb. Is dit voor anderen ook herkenbaar? Nog iets aan te raden om te doen? 

 

X vuurzonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vuurzonnetje:

Net even een foto update geplaatst :) 

 

Nu 3 weekjes po en het gaat eigenlijk heel goed! Soms vergeet ik even dat ik nog rustig aan moet doen, maar dan fluit mn lichaam me ook weer terug. Boobies worden mooier en mooier en ben er super happy mee! Merk nu wel dat de bh is gaan irriteren en dat ik wat uitslag op mn borsten heb. Is dit voor anderen ook herkenbaar? Nog iets aan te raden om te doen? 

 

X vuurzonnetje

Ik heb net gekeken,(via je profiel want in je album zie ik niks?) En wauw! Echt prachtig.

Fijn dat het zo goed gaat!

Klopt het dat ze “gegroeid” zijn in de loop van de weken? 

Ik hoop dat mijn boobies hetzelfde gaan veranderen. Iets groter zou ik niet erg vinden ;) 

En die jeukende bultjes heb ik ook, tips? Ik lees mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Jesssi said:

Ik heb net gekeken,(via je profiel want in je album zie ik niks?) En wauw! Echt prachtig.

Fijn dat het zo goed gaat!

Klopt het dat ze “gegroeid” zijn in de loop van de weken? 

Ik hoop dat mijn boobies hetzelfde gaan veranderen. Iets groter zou ik niet erg vinden ;) 

En die jeukende bultjes heb ik ook, tips? Ik lees mee! 

Dankjewel @Jesssi!! Als je per dag kijkt lijken ze hetzelfde, maar zo met de weken naast elkaar dan denk ik ook wauw zo veranderd! Ze zijn inderdaad wel gegroeid, maar misschien meer naar voren, eerst zaten ze zo plat op mn borst en nu krijgen ze steeds meer soepelheid en vorm. Van mij mocht het ook wel groter! Ik was er eigenlijk na 1 week al aan gewend xD 

Hoe gaat het bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei vuurzonnetje:

Net even een foto update geplaatst :) 

 

Nu 3 weekjes po en het gaat eigenlijk heel goed! Soms vergeet ik even dat ik nog rustig aan moet doen, maar dan fluit mn lichaam me ook weer terug. Boobies worden mooier en mooier en ben er super happy mee! Merk nu wel dat de bh is gaan irriteren en dat ik wat uitslag op mn borsten heb. Is dit voor anderen ook herkenbaar? Nog iets aan te raden om te doen? 

 

X vuurzonnetje

Heb ook via je profiel gekeken. Je ziet idd week na week een groot verschil! En dat ze groter zijn. Ze zien er erg mooi uit!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2018 om 19:44 zei vuurzonnetje:

Dankjewel @Jesssi!! Als je per dag kijkt lijken ze hetzelfde, maar zo met de weken naast elkaar dan denk ik ook wauw zo veranderd! Ze zijn inderdaad wel gegroeid, maar misschien meer naar voren, eerst zaten ze zo plat op mn borst en nu krijgen ze steeds meer soepelheid en vorm. Van mij mocht het ook wel groter! Ik was er eigenlijk na 1 week al aan gewend xD 

Hoe gaat het bij jou? 

Fijn om te horen, ik hoop nml een beetje dat ze naar voren komen ook idd.

Ik vind ze bloot prachtig maar met kleding valt er wel veel weg jammergenoeg. Maar wie weet gaan ze bij mij ook nog groeien hihi.

Zijn jou littekens nu helemaal dicht? 

Geen draadjes meer gezien? 

Hier gaat het goed, wel strak en gevoelig nog. Vooral rechts. 

En jeuk en een band onderin die ik haat ;) 

Voelt als blauwe plek gewoon, en ook net als jij jeuk en uitslag.

Verder eigenlijk wel prima Haha 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Jesssi said:

Fijn om te horen, ik hoop nml een beetje dat ze naar voren komen ook idd.

Ik vind ze bloot prachtig maar met kleding valt er wel veel weg jammergenoeg. Maar wie weet gaan ze bij mij ook nog groeien hihi.

Zijn jou littekens nu helemaal dicht? 

Geen draadjes meer gezien? 

Hier gaat het goed, wel strak en gevoelig nog. Vooral rechts. 

En jeuk en een band onderin die ik haat ;) 

Voelt als blauwe plek gewoon, en ook net als jij jeuk en uitslag.

Verder eigenlijk wel prima Haha 

xx

 

Inderdaad @Jesssi, bloot en in een strak shirt ziet het er goed uit, maar in een wat losser shirt valt er heel wat weg. Maarja, nog steeds al heel wat meer als wat ik had dus ik ben dik tevreden. Nu is het tenminste “echt” :46:

 

Litteken ziet er goed uit voor mijn idee en is dicht, maar ik zie nog wel korstjes (zie fotos hieronder van vandaag). Ik ben daarom toch maar nog niet gaan smeren. Heb liever dat het echt helemaal weg is voordat ik dat doe. Vind het wel jammer dat je bij boerhaave niet bij 6 weken ook een controle hebt, gewoon voor de zekerheid. 

 

Ik merk nu wel dat het heel makkelijk is om me als vroeger te bewegen en denk algauw dat ik weer een heleboel kan. Maar merk toch dat ik ineens wat steken krijg als ik net dat beetje teveel doe. Dus niet vergeten, gewoon rustig aan blijven doen deze 6 weken! 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei vuurzonnetje:

 

Inderdaad @Jesssi, bloot en in een strak shirt ziet het er goed uit, maar in een wat losser shirt valt er heel wat weg. Maarja, nog steeds al heel wat meer als wat ik had dus ik ben dik tevreden. Nu is het tenminste “echt” :46:

 

Litteken ziet er goed uit voor mijn idee en is dicht, maar ik zie nog wel korstjes (zie fotos hieronder van vandaag). Ik ben daarom toch maar nog niet gaan smeren. Heb liever dat het echt helemaal weg is voordat ik dat doe. Vind het wel jammer dat je bij boerhaave niet bij 6 weken ook een controle hebt, gewoon voor de zekerheid. 

 

Ik merk nu wel dat het heel makkelijk is om me als vroeger te bewegen en denk algauw dat ik weer een heleboel kan. Maar merk toch dat ik ineens wat steken krijg als ik net dat beetje teveel doe. Dus niet vergeten, gewoon rustig aan blijven doen deze 6 weken! 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja idd nu is het echt Haha! 

Oh je littekens zijn alweer mooier geworden zie ik.

Maar zou idd wachten met smeren.

Ja na drie maanden controle is wel laat, vind ik ook.

Had jij nou ook dr snel met controle?

Ik vind het jammer dat ik

van der Weij helemaal niet meer gezien heb. Maar ja uren wachten had ik ook geen zin in..

 

En inderdaad ik doe ook teveel ook vaak. Vandaag ook opeens weer meer strak en pijnlijk gevoel in de boobs. Even kalm aan :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Jesssi said:

Ja idd nu is het echt Haha! 

Oh je littekens zijn alweer mooier geworden zie ik.

Maar zou idd wachten met smeren.

Ja na drie maanden controle is wel laat, vind ik ook.

Had jij nou ook dr snel met controle?

Ik vind het jammer dat ik

van der Weij helemaal niet meer gezien heb. Maar ja uren wachten had ik ook geen zin in..

 

En inderdaad ik doe ook teveel ook vaak. Vandaag ook opeens weer meer strak en pijnlijk gevoel in de boobs. Even kalm aan :) xx

Ik had inderdaad ook een andere arts, wel prima en niks over te klagen, maar had toch wel graag weer dr van der weij gezien. Heb niet voor niets voor hem als arts gekozen. Hopelijk is hij er wel met de 3 maandelijkse controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei vuurzonnetje:

Ik had inderdaad ook een andere arts, wel prima en niks over te klagen, maar had toch wel graag weer dr van der weij gezien. Heb niet voor niets voor hem als arts gekozen. Hopelijk is hij er wel met de 3 maandelijkse controle!

Ja inderdaad, vind ik ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Meiden!

 

Aandachtig heb ik deze topic gelezen aangezien ik 14 nov onder het mes ga bij Vd Weij.

Net als @vuurzonnetje kreeg ik advies voor 265CC en 300CC max. 

Bij mijn eerste consult (Bergman) kreeg ik 345CC advies.. dus heb ik  bij Boerhaave meteen voor 300CC gekozen.

 

Ik ben gaan twijfelen en wilde misschien toch groter en besloot te bellen. Nu ben ik net terug gebeld en Vd Weij zei nee je kan geen 320CC nemen, de volgende stap is 345CC en daar is je borst te smal voor.. dus toch op 300CC gebleven...

 

Nu lees ik dus net door @Vonnepon die tabel dat er meerdere protheses zijn met verschillende dieptes e.d

wauuuw haha, ik had geeeeen idee.. of naja heb geen idee!

Nu weet ik nog steeds niet welke ik krijg, maar zou wel graag volle borsten (high projection) willen..

 

Hoop dat ik een nog een keuze kan maken, aangezien het over 4 weken is en ze wel besteld moeten worden geloof ik.

 

Wat een gedoe, ik dacht dat ik er al was, maar thanks for the heads up!!

 

Ben zo blij dat dit bestaat en ben blij voor iedereen die zo lekker tevreden is met het eindresultaat! Ik kan echt niet wachten :):):)

 

xxxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei renano:

Hiii Meiden!

 

Aandachtig heb ik deze topic gelezen aangezien ik 14 nov onder het mes ga bij Vd Weij.

Net als @vuurzonnetje kreeg ik advies voor 265CC en 300CC max. 

Bij mijn eerste consult (Bergman) kreeg ik 345CC advies.. dus heb ik  bij Boerhaave meteen voor 300CC gekozen.

 

Ik ben gaan twijfelen en wilde misschien toch groter en besloot te bellen. Nu ben ik net terug gebeld en Vd Weij zei nee je kan geen 320CC nemen, de volgende stap is 345CC en daar is je borst te smal voor.. dus toch op 300CC gebleven...

 

Nu lees ik dus net door @Vonnepon die tabel dat er meerdere protheses zijn met verschillende dieptes e.d

wauuuw haha, ik had geeeeen idee.. of naja heb geen idee!

Nu weet ik nog steeds niet welke ik krijg, maar zou wel graag volle borsten (high projection) willen..

 

Hoop dat ik een nog een keuze kan maken, aangezien het over 4 weken is en ze wel besteld moeten worden geloof ik.

 

Wat een gedoe, ik dacht dat ik er al was, maar thanks for the heads up!!

 

Ben zo blij dat dit bestaat en ben blij voor iedereen die zo lekker tevreden is met het eindresultaat! Ik kan echt niet wachten :):):)

 

xxxx

 

 

 

@renano die tabel is idd handig om beetje inzicht te krijgen in de maten. De maat is afhankelijk van de breedte van je huidige borst. Bij mij was die 13cm (per borst dus) en de prothese die ik nu heb is 12,5 cm. Ik zou nog een keer gaan passen en dan ook vragen of je groter mag passen wat binnen je borstbreedte past. Vergeet niet dat vd Weij een sterke voorkeur heeft voor de echt natuurlijke look dus niet te groot. Je kan als ik me goed herinner tot 2 weken vooraf nog kiezen/wijzigen dus zou snel nog een pasafspraak maken. Succes met je keuze.

liefs

Vonnepon

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi @vuurzonnetje, ik zie dat jij 305cc pas hebt laten plaatsen..is dit voor of achter de spier en anatomisch?

Ik krijg in dec 315cc medium high moderate profile dus ben erg benieuwd naar de jouwe, zou ik misschien je album mogen zien? En wat had je hiervoor voor maat? Vind het zo spannend en mn grootste angst is dat het te groot word..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Odys zei:

@vuurzonnetje dag babe, even een vraagje aangezien je al wat langer po bent :) hoe staat het met het gevoel in je borsten en tepels? En... als je weer gevoel hebt, hoe lang heeft dit geduurd? Xx

@Vonnepon sorry dit is jou topic en gek genoeg had ik jou in me hoofd maar stuurde het richting vuurzonnetje! Haha.. anyway aan jou dus bovenstaande vraag :blush:  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Odys zei:

@Vonnepon sorry dit is jou topic en gek genoeg had ik jou in me hoofd maar stuurde het richting vuurzonnetje! Haha.. anyway aan jou dus bovenstaande vraag :blush:  xx

@Odys hahaha nou onze nicknames beginnen wel allebei met een V :45:

 

De eerste weken waren ze een soort van verdoofd, een doof gevoel zeg maar. Net als na een verdoving bij de tandarts. ik kreeg rond de 3-4e week juist enorm gevoelige tepels, dat was echt even niet grappig :93:Na de 5e week werd dat wat rustiger. Heb wel best lang erg gevoelige tepels gehad. Na 3 maanden was dat wel weer redelijk normaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Vonnepon zei:

@Odys hahaha nou onze nicknames beginnen wel allebei met een V :45:

 

De eerste weken waren ze een soort van verdoofd, een doof gevoel zeg maar. Net als na een verdoving bij de tandarts. ik kreeg rond de 3-4e week juist enorm gevoelige tepels, dat was echt even niet grappig :93:Na de 5e week werd dat wat rustiger. Heb wel best lang erg gevoelige tepels gehad. Na 3 maanden was dat wel weer redelijk normaal. 

Hahaha en jullie zijn beide al tijdje geleden geopereerd maar bedankt voor je bericht :)  dan heb ik nog 2,5 maand te gaan! Haha het is soms echt een aparte gewaarwording om je hand op je borst te zien liggen maar het amper te voelen in je borst.. al voelen ze vandaag heeel irritant! Continue in een soort van ‘ik heb het koud stand’ zonder harde tepels haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.