Ga naar inhoud

Vuurzonnetje : 21 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@vuurzonnetje gefeliciteerd meis met je nieuwe boobs. Fijn dat de operatie zo ontspannen verlopen is. Ik ben heel benieuwd naar t resultaat. Zou je me willen toevoegen aan je album? Ik wens je een heel goed herstel en doe vooral echt rustig aan. Je zult de eerste dagen echt wel wat last van druk hebben door t vocht. Goed drinken en regelmatig een rondje huiskamer wandelen.  

 

Liefs,

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Vonnepon said:

@vuurzonnetje gefeliciteerd meis met je nieuwe boobs. Fijn dat de operatie zo ontspannen verlopen is. Ik ben heel benieuwd naar t resultaat. Zou je me willen toevoegen aan je album? Ik wens je een heel goed herstel en doe vooral echt rustig aan. Je zult de eerste dagen echt wel wat last van druk hebben door t vocht. Goed drinken en regelmatig een rondje huiskamer wandelen.  

 

Liefs,

Vonnepon

Hey @Vonnepon dankjewel! Ik ben tot nu toe heel blij met t resultaat, het is nog wel even wachten op het drop en fluff effect :1bouncingboobs:  

Hopen dat de rest gewoon goed gaat! Inderdaad last van druk en zwelling maar had begrepen dat dat na dag 3 afneemt, wel volgensmij echt last van spierpijn bij mn oksels. Bedankt voor de tips in ieder geval! En ik heb je toegevoegd aan mn album :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei vuurzonnetje:

@MCR heb je net toegevoegd! Succes? Wat is tot nu toe het plan qua implantaten? 

 

Mij was in de veronderstelling dat ik al had gereageerd maar blijkbaar is dat niet goed gegaan :106:

 

Maar het ziet er al allemaal al goed uit! Hoe voel jij je nu? 

 

Ik heb 300 cc dual plane. Dat is voor mij ook de max volgens van der weij. Eigenlijk stond mijn operatie donderdag 27 september gepland maar  ik kreeg een belletje van boerhaave dat de operatie naar een dag eerder is verplaatst... het was even schakelen Haha vooral met de planning voor de kids... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei vuurzonnetje:

Hey @Vonnepon dankjewel! Ik ben tot nu toe heel blij met t resultaat, het is nog wel even wachten op het drop en fluff effect :1bouncingboobs:  

Hopen dat de rest gewoon goed gaat! Inderdaad last van druk en zwelling maar had begrepen dat dat na dag 3 afneemt, wel volgensmij echt last van spierpijn bij mn oksels. Bedankt voor de tips in ieder geval! En ik heb je toegevoegd aan mn album :) 

@vuurzonnetje ik heb net gekeken en wauw, ziet er goed uit hoor!!! Ja ze zitten nog hoog en staan strak maar ze staan al mooi symmetrisch. Dat worden perfect mooie boobs! En dat gevoel onder je oksels dat herken ik wel. Alsof ze onder je oksels zitten in plaats van voren. Komt allemaal goed. Na 3-4 dagen wordt de zwelling en druk al een stuk minder. Goed water drinken en regelmatig een rondje door de huiskamer wandelen, daarmee voer je t vocht af. Succes met je herstel en geniet van je nieuwe mooie boobs. Over 6 weken ga je shinen in prachtige mooie bh’s :43:

 

liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, MCR said:

 

Mij was in de veronderstelling dat ik al had gereageerd maar blijkbaar is dat niet goed gegaan :106:

 

Maar het ziet er al allemaal al goed uit! Hoe voel jij je nu? 

 

Ik heb 300 cc dual plane. Dat is voor mij ook de max volgens van der weij. Eigenlijk stond mijn operatie donderdag 27 september gepland maar  ik kreeg een belletje van boerhaave dat de operatie naar een dag eerder is verplaatst... het was even schakelen Haha vooral met de planning voor de kids... 

 

@MCR dankjewel! Voelt nog natuurlijk beetje ongemakkelijk allemaal, strak en wat pijnlijk, maar het valt me erg mee! Hopen dat het zo blijft en er geen complicaties zijn!

 

wel balen dat het verzet is... vind eigenlijk die dat dat zomaar kan, zeker omdat er voor jou ook zoveel regelen aan te pas gaat... heb je gevraagd waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi @Iwb @Theezakje34 @Kelly_E Ik heb een album geupload en jullie toegevoegd. Is het gelukt? XD vind t nog wel lastig 

@vuurzonnetje hoe exciting, je nieuwe boobs! Die gaan volgens mij echt wel supermooi worden als alles wat ontzwelt en zakt, dat zie je nu al. Was je misselijk van de narcose of viel dat mee?

Heb aan jou gedacht toen ik bij Van der Weij op consulatie was ;)

Ik doe mijn verslagje wel in mijn eigen topic (anders moet ik het hier 20 keer schrijven in alle verschillende topic voor iedereen die er naar vraagt :P ) ik zal je taggen!

En rust maar goed uit nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Kelly_E said:

@vuurzonnetje hoe exciting, je nieuwe boobs! Die gaan volgens mij echt wel supermooi worden als alles wat ontzwelt en zakt, dat zie je nu al. Was je misselijk van de narcose of viel dat mee?

Heb aan jou gedacht toen ik bij Van der Weij op consulatie was ;)

Ik doe mijn verslagje wel in mijn eigen topic (anders moet ik het hier 20 keer schrijven in alle verschillende topic voor iedereen die er naar vraagt :P ) ik zal je taggen!

En rust maar goed uit nu.

@Kelly_E ben heel benieuwd naar zijn advies! Tag me maar in je verslagje :) 

moet eerlijk zeggen dat ik totaal niet misselijk was, de verpleegkundigen gaven al aan dat ze me daarvoor genoeg medicatie hadden gegeven onder narcose, ik had juist honger als een paard toen ik wakker werd xD 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cristaline1990:

Heb dual plane, is goed en ik zal wat meer foto’s toevoegen. 

@Cristaline1990 Passen echt mooi bij je lichaam zeg! Ik vraag me nu wel af of het bij mijn lichaam niet te groot zal zijn. En die dual plane ziet er echt heel naturel uit. Ik voeg je ook even toe aan mijn album van mijn voorsituatie dan kan je eens kijken of jouw voorsituatie gelijkaardig was of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@Kelly_E ben heel benieuwd naar zijn advies! Tag me maar in je verslagje :) 

moet eerlijk zeggen dat ik totaal niet misselijk was, de verpleegkundigen gaven al aan dat ze me daarvoor genoeg medicatie hadden gegeven onder narcose, ik had juist honger als een paard toen ik wakker werd xD 

@vuurzonnetjeJa ik hoor dat je tegenwoordig minder en minder misselijk bent van narcose en dat ze je er eventueel wel iets voor kunnen geven direct. Ben ooit al eens onder narcose geweest en was gewoon hele dag nog heel slaperig. Verder niets van gevoeld.

Ben aan mijn verslagje bezig, dus komt eraan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Kelly_E said:

@vuurzonnetje Hoe gaat het nou met jou? Nog veel last?

Hey @Kelly_E, het gaat eigenlijk goed! Ben nu dag 5 po. Ik zal bij 1 week po even nieuwe fotos erop zetten. Maak er nu gelijk een update van! 

 

Zoals al bekend was waren echt de eerste 3 dagen het ergst. En dan niet eens qua pijn, want dat viel me echt mee, maar vooral het slapen en het krampachtige bewegen. Moet zeggen dat ik nu de afgelopen 2 nachten ook prima slaap en geen rugpijn heb! Verder zit mn huid vooral nog onwijs strak en is t geduld geduld geduld totdat mn boobies zijn gedaald. Ook gewoon qua bewegingen rustig aan doen. Af en toe even de bh los voelt ook wel fijn xD Voel t vandaag alleen jeuken en beetje prikken maar dat hoort erbij heb ik begrepen. 

 

Heb braaf de 1e 3 dagen wel pijnstilling en ontstekingsremmers genomen, maar meer uit voorzorg dan omdat ik echt pijn had. 

 

Al met al echt meegevallen! Gewoon rustig aan doen en dan komt t goed :) 

 

Morgen langs de pc en dan mogen de pleisters eraf!! Ben heeeeel benieuwd hoe het eruit ziet! Fingers crossed. Verbaas me wel een beetje erover, want hoor toch wel dat ze het meestal 2 weken laten zitten? Wie heeft het ook na 1 week verwijderd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vuurzonnetje fijn te lezen dat je herstel goed verloopt. Ja die jeuk, dat zal nog wel even aanhouden. En bereid je voor op übergevoelige tepels :93: das echt zo irritant, zelfs de stof van je bh is dan teveel hahaha Maar hoort er allemaal bij. 

 

Ja bij mij werden de pleisters ook precies na 1week verwijderd en kreeg toen ook gelijk litteken crème mee en omdat de wondjes al mooi dicht waren mocht ik gelijk beginnen met smeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei vuurzonnetje:

Hey @Kelly_E, het gaat eigenlijk goed! Ben nu dag 5 po. Ik zal bij 1 week po even nieuwe fotos erop zetten. Maak er nu gelijk een update van! 

 

Zoals al bekend was waren echt de eerste 3 dagen het ergst. En dan niet eens qua pijn, want dat viel me echt mee, maar vooral het slapen en het krampachtige bewegen. Moet zeggen dat ik nu de afgelopen 2 nachten ook prima slaap en geen rugpijn heb! Verder zit mn huid vooral nog onwijs strak en is t geduld geduld geduld totdat mn boobies zijn gedaald. Ook gewoon qua bewegingen rustig aan doen. Af en toe even de bh los voelt ook wel fijn xD Voel t vandaag alleen jeuken en beetje prikken maar dat hoort erbij heb ik begrepen. 

 

Heb braaf de 1e 3 dagen wel pijnstilling en ontstekingsremmers genomen, maar meer uit voorzorg dan omdat ik echt pijn had. 

 

Al met al echt meegevallen! Gewoon rustig aan doen en dan komt t goed :) 

 

Morgen langs de pc en dan mogen de pleisters eraf!! Ben heeeeel benieuwd hoe het eruit ziet! Fingers crossed. Verbaas me wel een beetje erover, want hoor toch wel dat ze het meestal 2 weken laten zitten? Wie heeft het ook na 1 week verwijderd? 

@vuurzonnetje wat goed om te horen zeg! Altijd fijn om zo'n zaken te lezen, zeker nu ik vanmorgen mijn operatiedatum officieel heb vastgelegd :blink::P

Heb geen idee hoe lang ze de pleisters laten zitten. Zal ook wel weer te zien zijn hoe het er zal uitzien zeker? Misschien doen ze er wel nieuwe pleisters op moest het nodig zijn die je er zelf dan na een weekje afhaalt ofzo. Hij zal het wel weten, dit is routine voor hem ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei vuurzonnetje:

Hey @Kelly_E, het gaat eigenlijk goed! Ben nu dag 5 po. Ik zal bij 1 week po even nieuwe fotos erop zetten. Maak er nu gelijk een update van! 

 

Zoals al bekend was waren echt de eerste 3 dagen het ergst. En dan niet eens qua pijn, want dat viel me echt mee, maar vooral het slapen en het krampachtige bewegen. Moet zeggen dat ik nu de afgelopen 2 nachten ook prima slaap en geen rugpijn heb! Verder zit mn huid vooral nog onwijs strak en is t geduld geduld geduld totdat mn boobies zijn gedaald. Ook gewoon qua bewegingen rustig aan doen. Af en toe even de bh los voelt ook wel fijn xD Voel t vandaag alleen jeuken en beetje prikken maar dat hoort erbij heb ik begrepen. 

 

Heb braaf de 1e 3 dagen wel pijnstilling en ontstekingsremmers genomen, maar meer uit voorzorg dan omdat ik echt pijn had. 

 

Al met al echt meegevallen! Gewoon rustig aan doen en dan komt t goed :) 

 

Morgen langs de pc en dan mogen de pleisters eraf!! Ben heeeeel benieuwd hoe het eruit ziet! Fingers crossed. Verbaas me wel een beetje erover, want hoor toch wel dat ze het meestal 2 weken laten zitten? Wie heeft het ook na 1 week verwijderd? 

Had het al een beetje op de chat gelezen, echt fijn. Klinkt als een voorspoedig herstel! Ben benieuwd met de pleisters, bij mij mogen ze er ook na een week af las is. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Vonnepon said:

@vuurzonnetje fijn te lezen dat je herstel goed verloopt. Ja die jeuk, dat zal nog wel even aanhouden. En bereid je voor op übergevoelige tepels :93: das echt zo irritant, zelfs de stof van je bh is dan teveel hahaha Maar hoort er allemaal bij. 

 

Ja bij mij werden de pleisters ook precies na 1week verwijderd en kreeg toen ook gelijk litteken crème mee en omdat de wondjes al mooi dicht waren mocht ik gelijk beginnen met smeren. 

Ben heel benieuwd, ik hoop ook dat ze mooi dicht zitten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Kelly_E said:

@vuurzonnetje wat goed om te horen zeg! Altijd fijn om zo'n zaken te lezen, zeker nu ik vanmorgen mijn operatiedatum officieel heb vastgelegd :blink::P

Heb geen idee hoe lang ze de pleisters laten zitten. Zal ook wel weer te zien zijn hoe het er zal uitzien zeker? Misschien doen ze er wel nieuwe pleisters op moest het nodig zijn die je er zelf dan na een weekje afhaalt ofzo. Hij zal het wel weten, dit is routine voor hem ;)

@Kelly_E oooh is t zover! En welke dag wordt het? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.