Ga naar inhoud

Vuurzonnetje : 21 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Het is dan zover! Na veel wikken en wegen (en heeeel veel lezen op het forum) toch besloten om voor een BV te gaan en van mijn kleine A cup af te komen. Ontzettend blij dat dit forum er is en dat het me een heeft geholpen bij mijn vragen en keuzes.

 

Bij Diana Gabriels heb ik een consult gehad. Viel opzich niet tegen. Vond het toch wel een nadeel dat je niet gelijk bij een arts zit. Die kan je toch weer heel ander advies geven en de consulent kan je eigenlijk ook geen antwoorden geven op je vragen. Op de mijne tenminste.

 

Maar bij Dr van der Weij voelde ik mij pas echt op mn plek. Hij was ontzettend rustig. Gaf me de ruimte om vragen te stellen en onderbouwde zijn advies ook echt. Zijn advies was anatomisch 265cc mentor voor de spier, 300cc was de max en daar ben ik uiteindelijk ook voor gegaan (op basis van wat ik heb gelezen hier, altijd voor de max gaan haha). 

 

21 september is het zover, kijk er nu ontzettend naar uit! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@vuurzonnetje  Gefeliciteerd met je datum :) Leuk om te lezen dat je heeeeel veeeel heb gelezen en daardoor je beslissing heb kunnen nemen. En al helemaal dat je het verschil heb kunnen zien in beide klinieken. Moest wel even reageren dat dit de max is van jouw PC he.. Een andere PC kan hoger uitkomen (hoeft niet) maar dat je wel weet dat er een mogelijkheid is als je meer had gewenst ;) 

 

Goodluck en op naar mooie boobies

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, BrownieG said:

@vuurzonnetje  Gefeliciteerd met je datum :) Leuk om te lezen dat je heeeeel veeeel heb gelezen en daardoor je beslissing heb kunnen nemen. En al helemaal dat je het verschil heb kunnen zien in beide klinieken. Moest wel even reageren dat dit de max is van jouw PC he.. Een andere PC kan hoger uitkomen (hoeft niet) maar dat je wel weet dat er een mogelijkheid is als je meer had gewenst ;) 

 

Goodluck en op naar mooie boobies

XX

@BrownieG Dankjewel! Ik had inderdaad daarom ook bij diana gabriels een consult, omdat zij bekend staan dat ze meer ccs kunnen geven. Verbazend genoeg was ook daar het advies 275/300cc. Als ik meer wilde zou het in stappen moeten, omdat mijn huid te strak was.

Toch super blij met wat van der weij adviseerde, het zag er bij het passen mooi vol uit op mijn toch nogal petite lichaam. Had echt niet gedacht dat dat met 300cc al zou zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@BrownieG Dankjewel! Ik had inderdaad daarom ook bij diana gabriels een consult, omdat zij bekend staan dat ze meer ccs kunnen geven. Verbazend genoeg was ook daar het advies 275/300cc. Als ik meer wilde zou het in stappen moeten, omdat mijn huid te strak was.

Toch super blij met wat van der weij adviseerde, het zag er bij het passen mooi vol uit op mijn toch nogal petite lichaam. Had echt niet gedacht dat dat met 300cc al zou zijn! 

 

En daar gaat het om als JIJ het mooi vindt en tevreden bent. En dus niet kijken naar het aantal CC maar naar het resultaat.

 

Er zijn een paar PC's die groter zetten ( boven de 500CC) en ook de kundigheid hiervan in hun vingers hebben en dat zijn vooralsnog ( mijn mening) Dr nio en Dr Plovier.  Dr. van der Weij is een goeie PC maar staat hier niet om bekend. 

 

En nu ben je vast al aan smullen op internet...want dat deed ik wel vooraf..kijken wat ik allemaal zou aanschaffen na de 3 maanden hahaha.

 

Fijne avond xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vuurzonnetje:

Hoi allemaal, 

Het is dan zover! Na veel wikken en wegen (en heeeel veel lezen op het forum) toch besloten om voor een BV te gaan en van mijn kleine A cup af te komen. Ontzettend blij dat dit forum er is en dat het me een heeft geholpen bij mijn vragen en keuzes.

 

Bij Diana Gabriels heb ik een consult gehad. Viel opzich niet tegen. Vond het toch wel een nadeel dat je niet gelijk bij een arts zit. Die kan je toch weer heel ander advies geven en de consulent kan je eigenlijk ook geen antwoorden geven op je vragen. Op de mijne tenminste.

 

Maar bij Dr van der Weij voelde ik mij pas echt op mn plek. Hij was ontzettend rustig. Gaf me de ruimte om vragen te stellen en onderbouwde zijn advies ook echt. Zijn advies was anatomisch 265cc mentor voor de spier, 300cc was de max en daar ben ik uiteindelijk ook voor gegaan (op basis van wat ik heb gelezen hier, altijd voor de max gaan haha). 

 

21 september is het zover, kijk er nu ontzettend naar uit! 

@vuurzonnetje Ben benieuwd voor jou! Heb diezelfde dag bij hem een consult, hoe grappig. Ik zal even wuiven vanuit de wachtkamer :P:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Vonnepon said:

Gefeliciteerd @vuurzonnetje Het aftellen is begonnen. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat straks. Ik ga je volgen. Fijn weekend meis, nog maar 12 nachtjes slapen :43: 

Liefs,

Von

@Vonnepon ontzettend bedankt! Kan echt niet wachten en het voelt ook wel een heel gek, kan het nog niet helemaal geloven! Jou borsten zijn echt mn voorbeeld, hoop dat ze zo mooi worden! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎9‎-‎9‎-‎2018 om 08:43 zei Vonnepon:

@vuurzonnetje Lief *bloost* :53:

 Hoi @Vonnepon ik had eigenlijk nog een vraagjes over jouw implantaten, jij weet heel precies welke implantaten er geplaatst zijn bij je, profiel etc etc. Ik heb geen idee en de telefoniste kon me ook niet verder helpen. Wist jij het ook pas achteraf vanwege het kaartje dat je krijgt?

En de pasfotos van jou in het shirtje van boerhaave, is dat uiteindelijk ook de 340cc waar je voor was gegaan? De mijne is namelijk 305cc (zie fotos)  maar oogt echt groter, wil niet met te groot rondlopen straks :o 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vuurzonnetje ik had het opgeschreven welke implantaten ik kreeg dus vandaar dat ik t precies wist. En na de operatie krijg je de kaartjes mee waarop ook het type/cc staat vermeld en de “barcodes” die de kliniek ook voor je registreert. Je kunt t ook zelf nakijken zolang je weet hoeveel cc en welke vorm je kiest https://bloomedical.com/wp-content/uploads/2015/03/025632-1cc 41126_EMEA-MENTOR-IMPLANT-CATALOGUE_CA-040816.pdf

 

Ik heb dus 340cc, anatomisch, tall high, Coh III - CPG 331

 

Op de pasfoto heb ik 300 cc. Ik ben vergeten om foto’s te maken van het passen van 340. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 340 cc tijdens het passen groter ervaarde dan in de werkelijkheid maar mss ben ik er ook snel aan gewend. 

 

Nu scheelt die 40 cc extra denk ik uiteindelijk niet zo heel veel. 

 

Ik vind t bij jou erg mooi staan maar als je twijfelt zou ik toch voor de grootste kiezen. 

 

Liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Vonnepon said:

@vuurzonnetje ik had het opgeschreven welke implantaten ik kreeg dus vandaar dat ik t precies wist. En na de operatie krijg je de kaartjes mee waarop ook het type/cc staat vermeld en de “barcodes” die de kliniek ook voor je registreert. Je kunt t ook zelf nakijken zolang je weet hoeveel cc en welke vorm je kiest https://bloomedical.com/wp-content/uploads/2015/03/025632-1cc 41126_EMEA-MENTOR-IMPLANT-CATALOGUE_CA-040816.pdf

 

Ik heb dus 340cc, anatomisch, tall high, Coh III - CPG 331

 

Op de pasfoto heb ik 300 cc. Ik ben vergeten om foto’s te maken van het passen van 340. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 340 cc tijdens het passen groter ervaarde dan in de werkelijkheid maar mss ben ik er ook snel aan gewend. 

 

Nu scheelt die 40 cc extra denk ik uiteindelijk niet zo heel veel. 

 

Ik vind t bij jou erg mooi staan maar als je twijfelt zou ik toch voor de grootste kiezen. 

 

Liefs

Vonnepon

 @Vonnepon aha, nu is het wel zo dat van der weij eerst 265 adviseerde maar ik dat sowieso al te klein vond, 305 was volgensmij de max. Misschien ga ik toch maar weer even langs om te passen en te kijken of het groter kan. Beter om het zeker te weten! Bedankt voor de info :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vuurzonnetje als je weet hoe breed je eigen borst is (die van mij aa 13 cm breed) dan kun je kijken welke maat bij jou zou kunnen passen. Vd Weij hield bij mij een halve cm marge ten opzichte van de implantaat 12,5 cm) Daarbij moet je wel rekening houdent met de projectie. Zoals je bij mijn voorsituatie kunt zien was ik aan de bovenkant van m’n borsten helemaal plat/leeg. Vandaar tall high, Coh III 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Vonnepon said:

@vuurzonnetje als je weet hoe breed je eigen borst is (die van mij aa 13 cm breed) dan kun je kijken welke maat bij jou zou kunnen passen. Vd Weij hield bij mij een halve cm marge ten opzichte van de implantaat 12,5 cm) Daarbij moet je wel rekening houdent met de projectie. Zoals je bij mijn voorsituatie kunt zien was ik aan de bovenkant van m’n borsten helemaal plat/leeg. Vandaar tall high, Coh III 

@Vonnepon super handig dat documentje! Er gaat even een wereld voor me open. Ik ben er helemaal achter gekomen welke ik heb, er is namelijk maar 1 met 305cc anatomisch: CPGTM Implants 332, cohesive III, Tall Height, Moderate Plus Projection. Ik ben idd ook leeg bovenin en ik wilde echt wel mooie volle borsten. Het kon niet breder, maar ik kon wel meer projectie naar voren nemen. Waarschijnlijk daarom dus de moderate plus projection. Nu pas zie ik inderdaad dat sommige prothesen met veel meer cc minder projectie hebben, en dat de vulling dan aan de zijkanten zit. Wat een openbaring! :o 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@Vonnepon super handig dat documentje! Er gaat even een wereld voor me open. Ik ben er helemaal achter gekomen welke ik heb, er is namelijk maar 1 met 305cc anatomisch: CPGTM Implants 332, cohesive III, Tall Height, Moderate Plus Projection. Ik ben idd ook leeg bovenin en ik wilde echt wel mooie volle borsten. Het kon niet breder, maar ik kon wel meer projectie naar voren nemen. Waarschijnlijk daarom dus de moderate plus projection. Nu pas zie ik inderdaad dat sommige prothesen met veel meer cc minder projectie hebben, en dat de vulling dan aan de zijkanten zit. Wat een openbaring! :o 

@vuurzonnetje wat mij enorm geholpen heeft is deze video. Hij heeft een heel interessant YouTube kanaal. Heb er al veel van opgestoken!! 

 

Dr. Eddy Dona op YouTube

 

Hopelijk heb je er ook wat aan! 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Vonnepon super handig dat documentje! Er gaat even een wereld voor me open. Ik ben er helemaal achter gekomen welke ik heb, er is namelijk maar 1 met 305cc anatomisch: CPGTM Implants 332, cohesive III, Tall Height, Moderate Plus Projection. Ik ben idd ook leeg bovenin en ik wilde echt wel mooie volle borsten. Het kon niet breder, maar ik kon wel meer projectie naar voren nemen. Waarschijnlijk daarom dus de moderate plus projection. Nu pas zie ik inderdaad dat sommige prothesen met veel meer cc minder projectie hebben, en dat de vulling dan aan de zijkanten zit. Wat een openbaring! :o 

Ja super handig! Alleen weet ik mijn afmeting niet meer.

Kan zelf wel meten maar ja..

Zondag weet ik het. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Vonnepon super handig dat documentje! Er gaat even een wereld voor me open. Ik ben er helemaal achter gekomen welke ik heb, er is namelijk maar 1 met 305cc anatomisch: CPGTM Implants 332, cohesive III, Tall Height, Moderate Plus Projection. Ik ben idd ook leeg bovenin en ik wilde echt wel mooie volle borsten. Het kon niet breder, maar ik kon wel meer projectie naar voren nemen. Waarschijnlijk daarom dus de moderate plus projection. Nu pas zie ik inderdaad dat sommige prothesen met veel meer cc minder projectie hebben, en dat de vulling dan aan de zijkanten zit. Wat een openbaring! :o 

Ik krijg ook de mentor 332 voor de spier, heb nu een slappe/leeg van boven 75dd en ik twijfel tussen 395 en 445cc.

de 395 moet er bij mij sowieso in om op te vullen. Ik loop iedere keer rond met zakjes rijst, gevuld met het 445cc om te kijken wat ik wil :4: Maar blijft lastig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Peanut82:

Ik krijg ook de mentor 332 voor de spier, heb nu een slappe/leeg van boven 75dd en ik twijfel tussen 395 en 445cc.

de 395 moet er bij mij sowieso in om op te vullen. Ik loop iedere keer rond met zakjes rijst, gevuld met het 445cc om te kijken wat ik wil :4: Maar blijft lastig!

@Peanut82 laat je je ook door dr. Van der Weij opereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/12/2018 at 9:33 PM, Smurfin1974 said:

@vuurzonnetje Spannend he? En voor je het weet is het zover! Heb je al een beetje hulp kunnen regelen voor de periode erna? Succes met aftellen!

 

Groetjes, Smurfin

Hoi @Smurfin1974! Ja echt super spannend!! Ik droom er echt elke nacht over xD maar soms ook wel nachtmerries door alle complicaties waar ik over gelezen heb. Met name een recente van Weij zelf, al ging dat om een combinatie operatie (waar hij niet in uitblinkt).

 

@Vonnepon vraagje aan jou! Heb jij push up BHs geprobeerd? En hoe ziet dat eruit? Ben ontzettend benieuwd hoe dat is met anatomische prothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei vuurzonnetje:

Hoi @Smurfin1974! Ja echt super spannend!! Ik droom er echt elke nacht over xD maar soms ook wel nachtmerries door alle complicaties waar ik over gelezen heb. Met name een recente van Weij zelf, al ging dat om een combinatie operatie (waar hij niet in uitblinkt).

 

@Vonnepon vraagje aan jou! Heb jij push up BHs geprobeerd? En hoe ziet dat eruit? Ben ontzettend benieuwd hoe dat is met anatomische prothesen.

@vuurzonnetje ik dacht dat ik ergens gelezen had dat pushups niet mogen bij anatomische implantaten dus ben even in de chat hier ook aan het vragen wat er nou van aan is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.