Spring naar bijdragen
Borsten Forum
vuurzonnetje

Vuurzonnetje : 21 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

27 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@Vonnepon super handig dat documentje! Er gaat even een wereld voor me open. Ik ben er helemaal achter gekomen welke ik heb, er is namelijk maar 1 met 305cc anatomisch: CPGTM Implants 332, cohesive III, Tall Height, Moderate Plus Projection. Ik ben idd ook leeg bovenin en ik wilde echt wel mooie volle borsten. Het kon niet breder, maar ik kon wel meer projectie naar voren nemen. Waarschijnlijk daarom dus de moderate plus projection. Nu pas zie ik inderdaad dat sommige prothesen met veel meer cc minder projectie hebben, en dat de vulling dan aan de zijkanten zit. Wat een openbaring! :o 

@vuurzonnetje wat mij enorm geholpen heeft is deze video. Hij heeft een heel interessant YouTube kanaal. Heb er al veel van opgestoken!! 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Hopelijk heb je er ook wat aan! 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Vonnepon super handig dat documentje! Er gaat even een wereld voor me open. Ik ben er helemaal achter gekomen welke ik heb, er is namelijk maar 1 met 305cc anatomisch: CPGTM Implants 332, cohesive III, Tall Height, Moderate Plus Projection. Ik ben idd ook leeg bovenin en ik wilde echt wel mooie volle borsten. Het kon niet breder, maar ik kon wel meer projectie naar voren nemen. Waarschijnlijk daarom dus de moderate plus projection. Nu pas zie ik inderdaad dat sommige prothesen met veel meer cc minder projectie hebben, en dat de vulling dan aan de zijkanten zit. Wat een openbaring! :o 

Ja super handig! Alleen weet ik mijn afmeting niet meer.

Kan zelf wel meten maar ja..

Zondag weet ik het. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei vuurzonnetje:

Ik krijg ook de mentor 332 voor de spier, heb nu een slappe/leeg van boven 75dd en ik twijfel tussen 395 en 445cc.

de 395 moet er bij mij sowieso in om op te vullen. Ik loop iedere keer rond met zakjes rijst, gevuld met het 445cc om te kijken wat ik wil :4: Maar blijft lastig!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Peanut82:

Ik krijg ook de mentor 332 voor de spier, heb nu een slappe/leeg van boven 75dd en ik twijfel tussen 395 en 445cc.

de 395 moet er bij mij sowieso in om op te vullen. Ik loop iedere keer rond met zakjes rijst, gevuld met het 445cc om te kijken wat ik wil :4: Maar blijft lastig!

@Peanut82 laat je je ook door dr. Van der Weij opereren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
On 9/12/2018 at 9:33 PM, Smurfin1974 said:

@vuurzonnetje Spannend he? En voor je het weet is het zover! Heb je al een beetje hulp kunnen regelen voor de periode erna? Succes met aftellen!

Groetjes, Smurfin

Hoi @Smurfin1974! Ja echt super spannend!! Ik droom er echt elke nacht over xD maar soms ook wel nachtmerries door alle complicaties waar ik over gelezen heb. Met name een recente van Weij zelf, al ging dat om een combinatie operatie (waar hij niet in uitblinkt).

@Vonnepon vraagje aan jou! Heb jij push up BHs geprobeerd? En hoe ziet dat eruit? Ben ontzettend benieuwd hoe dat is met anatomische prothesen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei vuurzonnetje:

Hoi @Smurfin1974! Ja echt super spannend!! Ik droom er echt elke nacht over xD maar soms ook wel nachtmerries door alle complicaties waar ik over gelezen heb. Met name een recente van Weij zelf, al ging dat om een combinatie operatie (waar hij niet in uitblinkt).

@Vonnepon vraagje aan jou! Heb jij push up BHs geprobeerd? En hoe ziet dat eruit? Ben ontzettend benieuwd hoe dat is met anatomische prothesen.

@vuurzonnetje ik dacht dat ik ergens gelezen had dat pushups niet mogen bij anatomische implantaten dus ben even in de chat hier ook aan het vragen wat er nou van aan is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk omdat anatomische anders misschien van positie kunnen verplaatsen? Want anatomische moeten wel blijven zitten zoals ze ze er insteken natuurlijk anders krijg je wel heel rare borsten...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi heb even meegelezen, ik heb dezelfde types als vonnepon alleen dan 310cc ;) ik heb een album dus kan je even kijken.!

verder wil ik je alvast succes wensen, en een goed herstel gewenst:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Miss86:

Hoi heb even meegelezen, ik heb dezelfde types als vonnepon alleen dan 310cc ;) ik heb een album dus kan je even kijken.!

verder wil ik je alvast succes wensen, en een goed herstel gewenst:)

Ik lees hier ook mee, en heb even gespiekt. Prachtig!

En het verschil met jou en vonnepon zit hem ook in het profile he?

Jij hebt high profile denk ik?

En weet je wanneer je daar voor gaat ipv bijv 340 moderate profile(zoals bij vonnepon)

Ik ga zondag nog passen bij de pc hoor, maar wie weet kan jij dit beantwoorden.

Ik vind ze echt super! Wat was jou voorsituatie?

liefs 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Jesssi:

En weet je wanneer je daar voor gaat ipv bijv 340 moderate profile(zoals bij vonnepon)

liefs 

Nu je het zegt ik was iets te snel met hetzelfde ik heb low height, high profile CGPTM 313 en dual plane geplaatst, ik had niet eens een a cup :huh: alleen tijdens borstvoeding B cup:Dmijn echte maat weet ik nog niet, zit nog 2,5 week aan deze bh vast 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@jessi wat ze je aanraden ligt aan de opmeting wat vonnepon ook al ergens vermelde, iedere huid en situatie is verschillend.

ik had best wat moeite om me voor te stellen of ik de maat goed vond, hij deed eerst 200nog wat en daarna gelijk 315 en al hoewel ik het nog moeilijk vond om te beslissen, hadden we opgezocht dat 310 max zou zijn voor mijn wensen en opmeting, dat voelde dan ook gelijk als keuze om daarvoor te gaan.! En heb er geen spijt van.

het is voor de buiten wereld niet opvallend met gewone kleding, volgend jaar zomer zien we wel verder :33:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 hours ago, Jesssi said:

liefs 

Hoi, ik heb de max qua breedte voor een moderate profile 265cc (11,5 cm). Dus ik kon op dat gebied niet groter gaan, maar dus wel in profiel. En ik vond de 265cc echt wel klein dus toen kwamen we op de 305cc. Als je naar de afmetingen kijkt dan zie je dat je ook dik een cm meer naar voren zit. Dat is dan moderate plus projection. Ik vraag me af of ik dan in profiel nóg groter had kunnen gaan, al is de stap dan best groot, namelijk high profile 380cc. Hij zei al dat ik aan de max zat, dus vermoed van niet. Vond de stap van 265 naar 305cc al echt wel duidelijk te zien, kun je voorstellen hoe nog 75cc eruit ziet xD. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com