Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Soofjetunie

Verteld aan ouders? Ja / nee / hoe?

Recommended Posts

51 minuten geleden zei Kelly_E:

@Soofjetunie hahaha zo grappig dat je dit schrijft!! Ik heb er namelijk ook al aan gedacht om stilaan wat opvulling te beginnen steken (ook voor op het werk) :36:

En zoals ik hierboven ergens las, tegenwoordig zijn er zoveel pushups dat je idd ook gewoon kan zeggen van "ja heb geweldig nieuw BH merk ontdekt" en dan zeg je Victorias secret ofzo (iets wat je bij ons niet kan kopen) en dat je dat via het internet besteld hebt en vanaf nu niks anders meer wil ;) MOESTEN ze een opmerking maken. Weet dat het in Nederland misschien anders is maar in belgie hier zijn ze niet zo rechtuit om te vragen of je een boob job gehad hebt. 

Ik heb volgende week 2 consults met 2 chirurgen en wil dan beslissen om in November geopereerd te worden. Ik ben tegelijkertijd super enthousiast en ook een beetje verward dat ik er echt mee doorga.. maar ik denk dat iedereen dat wel wat heeft hier en vooral de mensen die niet willen dat anderen het weten.  

We zijn boobsoulmates. 

Welke chirurgen heb je op t oog? 

Ik wil ook binnenkort een consult, maar ik wil echt pas in januari of februari geopereerd worden. Duurt nog even haha

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Soofjetunie:

We zijn boobsoulmates. 

Welke chirurgen heb je op t oog? 

Ik wil ook binnenkort een consult, maar ik wil echt pas in januari of februari geopereerd worden. Duurt nog even haha

@Soofjetunie boobiesoulmates indeed! :lol:

Volgende week ga ik op consultatie bij Dr. Straten en Dr. Van der Weij. Zie hier dat dr. straten vooral dual plane plaatst en Dr. Van der Weij voor de spier dus ben er nog niet uit wat ik zal kiezen. Ik hoop dat de consultaties me gaan helpen bij die keuze want beide maken echt mooi natuurlijk uitziende borsten vind ik. 

Jij kan hier en daar wel ook al eens gaan horen ook al wil je je operatie pas in het nieuwe jaar. Ik zou het ook aanraden want ik voel de druk opkomen omdat ik dit jaar nog

wil geopereerd worden (ivm beschikbare vakantie op het werk) en de tijd gaat erg snel als je in de fase van info-opzoeken zit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Kelly_E:

@Soofjetunie boobiesoulmates indeed! :lol:

Volgende week ga ik op consultatie bij Dr. Straten en Dr. Van der Weij. Zie hier dat dr. straten vooral dual plane plaatst en Dr. Van der Weij voor de spier dus ben er nog niet uit wat ik zal kiezen. Ik hoop dat de consultaties me gaan helpen bij die keuze want beide maken echt mooi natuurlijk uitziende borsten vind ik. 

Jij kan hier en daar wel ook al eens gaan horen ook al wil je je operatie pas in het nieuwe jaar. Ik zou het ook aanraden want ik voel de druk opkomen omdat ik dit jaar nog

wil geopereerd worden (ivm beschikbare vakantie op het werk) en de tijd gaat erg snel als je in de fase van info-opzoeken zit. 

Ik wil ook graag bij  straten en verdonck valt bij mij ook in de smaak.

Ja ik wil zeker de tijd hebben, dan kan ik het ondertussen vergeten tot het ineens operatie dag is hahahah. 

Ik ben erg benieuwd naar je ervaring van je consulten. Ik zou het leuk vinden als je tegen die tijd wilt laten weten hoe je ervaring was. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Soofjetunie:

Ik wil ook graag bij  straten en verdonck valt bij mij ook in de smaak.

Ja ik wil zeker de tijd hebben, dan kan ik het ondertussen vergeten tot het ineens operatie dag is hahahah. 

Ik ben erg benieuwd naar je ervaring van je consulten. Ik zou het leuk vinden als je tegen die tijd wilt laten weten hoe je ervaring was. 

@Soofjetunie doe ik! Nog 5 keer slapen ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com