Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur terug, Mevrouw1987 zei:

Wat een mooie bh’s! Wat zal dat goed voelen! Ik snap het compliment van de verkoopster helemaal; ik vind ze supermooi. Ik zei al eerder tegen je: ik neem je foto’s mee naar mijn aankomende gesprekken. 

Hoe gaat het nu met je wondje?

 

liefs xx

Ja ook al zo een mooi compliment! 

Wondje lijkt ok, even duimen nog.. durf niet meer zo goed te vertrouwen.

Maar ziet er veel beter uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Kim2018 zei:

Hi Jesssi! Ben blij voor je dat je zo’n leuke dag hebt gehad met je vriendinnen en daarbovenop nog eens de bevestiging van een experte dan nog wel! Geniet van je nieuwe bh’s (ze zijn heel leuk!) en de tijd zonder compressiebh! Liefs xxx 

Thanks, lief van je. Ga ik doen :) xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Alice 0509 zei:

@Jesssi,...heel mooi! De verkoopster heeft helemaal gelijk. Je hebt prachtige borsten en die bh's staan je super. Daar mag je trots op zijn en van genieten!

Xxxx

Dank je wel, lief!

Xxx

 

Jeetje wat een overdaad aan complimentjes zeg.. kon ik echt even goed gebruiken.

Door dat stomme wondje keek ik bijna niet meer naar mijn borsten.

Moet het echt meer gaan doen en meer van genieten. Bedankt iedereen nogmaals!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, DoubleD zei:

Zeker doen Meis! Ze zijn ook prachtig! Is het wondje nu dicht gebleven? 

Gisteren kwam er een vies korstje los, en daaronder ziet het er nu wel rustig uit. Dus het lijkt zowaar de goede kant op te gaan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele mooie bh’s heb je gescoord! Wat een heerlijk gevoel is dat dan hè. Alles staat nu zo mooi, goed gevuld zonder van die kussentjes erin. En je hebt idd prachtige borsten :33: 

 

En wat goed te lezen dat je wondje nu goed gaat. Is het nu helemaal dicht? 

Liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Vonnepon zei:

Hele mooie bh’s heb je gescoord! Wat een heerlijk gevoel is dat dan hè. Alles staat nu zo mooi, goed gevuld zonder van die kussentjes erin. En je hebt idd prachtige borsten :33: 

 

En wat goed te lezen dat je wondje nu goed gaat. Is het nu helemaal dicht? 

Liefs

Vonnepon

Hoi! Leuk dat je hier nog rondhangt! :)

Ja heel fijn zonder die dikke kussens hihi.

Zelfde maat he ;) Nice!

Ja ik denk dat he nu ein-de-lijk dicht blijft.. dat kan ik gaan relaxen en genieten. Hoe gaat het met jou? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Jesssi zei:

Hoi! Leuk dat je hier nog rondhangt! :)

Ja heel fijn zonder die dikke kussens hihi.

Zelfde maat he ;) Nice!

Ja ik denk dat he nu ein-de-lijk dicht blijft.. dat kan ik gaan relaxen en genieten. Hoe gaat het met jou? Xx

Ja idd zelfde maat, zeker nice ;)

 

Gelukkig dat je wondje nu dicht is want je maakt je toch zorgen of het wel goed gaat. 

 

Met mijn gaat het top. Ben al maanden weer lekker aan het sporten en helemaal weer op schema met alles. En gelukkig worden ze niet kleiner, was ik een beetje bang voor. Ik ben echt nog elke dag blij met m’n beslissing. En ohja, ik kan weer op m’n buik slapen :59: zo blij mee. 

 

Ik ga mezelf nog 1 jaar aanmelden als abonnee omdat ik een aantal waaronder jou nog wil volgen en om ervaringen te delen. 

 

Liefs 

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Vonnepon zei:

Ja idd zelfde maat, zeker nice ;)

 

Gelukkig dat je wondje nu dicht is want je maakt je toch zorgen of het wel goed gaat. 

 

Met mijn gaat het top. Ben al maanden weer lekker aan het sporten en helemaal weer op schema met alles. En gelukkig worden ze niet kleiner, was ik een beetje bang voor. Ik ben echt nog elke dag blij met m’n beslissing. En ohja, ik kan weer op m’n buik slapen :59: zo blij mee. 

 

Ik ga mezelf nog 1 jaar aanmelden als abonnee omdat ik een aantal waaronder jou nog wil volgen en om ervaringen te delen. 

 

Liefs 

Vonnepon

Wat fijn dat je alles weer lekker op de rit hebt en dat je zo blij bent!

En buikslapen, wat lekker voor je :) 

 

Het wondje lijkt nu goed te komen, joehoe!

Ben er idd erg mee bezig helaas.

Maar nu heb ik er wel vertrouwen in eindelijk.

Gezellig dat je blijft hangen, ik heb veel aan je gehad.

Ik blijf zelf ook nog ;)

Spreek je xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jesssi,

 

Bij mij worden de protheses ook voor de spier geplaatst en heb ik misschien ook licht tubereuze borsten. De chirurg heeft het woord tubereus niet gezegd, maar het komt wel overeen met hoe hij de vorm beschreef. Hierover had ik vragen gesteld in de chat en jij had deze beantwoord (weet niet of je het nog kan herinneren).

Het lezen van je topic stelt wel gerust en op de foto's van na de operatie ziet het er erg mooi en natuurlijk uit! Ik hoop dat het ook zo mooi wordt bij mij. Ik krijg 340 of 360cc motiva ergonomix, dus dat is wel een ander soort implantaat en daarnaast had jij bij de voorsituatie al grotere borsten dan ik nu heb.

 

Toch wel fijn om je topic (gedeeltelijk) te hebben gelezen. Hopelijk heb je geen problemen meer met het wondje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Krullenbolletje22 zei:

Hoi Jesssi,

 

Bij mij worden de protheses ook voor de spier geplaatst en heb ik misschien ook licht tubereuze borsten. De chirurg heeft het woord tubereus niet gezegd, maar het komt wel overeen met hoe hij de vorm beschreef. Hierover had ik vragen gesteld in de chat en jij had deze beantwoord (weet niet of je het nog kan herinneren).

Het lezen van je topic stelt wel gerust en op de foto's van na de operatie ziet het er erg mooi en natuurlijk uit! Ik hoop dat het ook zo mooi wordt bij mij. Ik krijg 340 of 360cc motiva ergonomix, dus dat is wel een ander soort implantaat en daarnaast had jij bij de voorsituatie al grotere borsten dan ik nu heb.

 

Toch wel fijn om je topic (gedeeltelijk) te hebben gelezen. Hopelijk heb je geen problemen meer met het wondje!

Wat fijn dat je er wat aan hebt gehad! En dank voor het compliment!

Dan had hij het vast over een driehoek en korte onderpool ;)

Stel gerust vragen, mag ook privé.

Heb je al een datumof ga je bij meer op consult? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jesssi zei:

Wat fijn dat je er wat aan hebt gehad! En dank voor het compliment!

Dan had hij het vast over een driehoek en korte onderpool ;)

Stel gerust vragen, mag ook privé.

Heb je al een datumof ga je bij meer op consult? Xx

 

Ja klopt dat was ik. 

Ik heb 2 januari de operatie bij dr. Cromheecke. Ik zal wel wat vragen privé sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jorinde97 zei:

@Jesssi wauw wat een mooi compliment van de verkoopste ! En heerlijk eindelijk mooie setjes shoppen dat ook mooi staat! 

Vraagje, weet jij of van der weij ook in het weekend opereert ? 

Thanks! Geen idee eigenlijk. Maar ik denk het niet. Wel doet hij consulten maar ik dacht niet opereren. 

Hoe gaat het met je? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2018 om 10:33, Jesssi zei:

Thanks! Geen idee eigenlijk. Maar ik denk het niet. Wel doet hij consulten maar ik dacht niet opereren. 

Hoe gaat het met je? Liefs 

@Jesssi Dan maar hopen voor een maandag of vrijdag! Ik ga zondag 9 dec (over 3 dagen!!) op consult en dan de datum prikken! Hoop eind 2e week van januari eigenlijk. 

Heb het gevoel dat het nog zo ver weg is en voelt ook nog echt niet werkelijkheid terwijl het eigenlijk al zo dichtbij is

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Jorinde97 zei:

@Jesssi Dan maar hopen voor een maandag of vrijdag! Ik ga zondag 9 dec (over 3 dagen!!) op consult en dan de datum prikken! Hoop eind 2e week van januari eigenlijk. 

Heb het gevoel dat het nog zo ver weg is en voelt ook nog echt niet werkelijkheid terwijl het eigenlijk al zo dichtbij is

Spannend! Ja ik ken dat gevoel, maar als de datum vast staat voelt het weer heel fijn en eng tegelijk. Dan kwamen de twijfels ook opeens heel gek.. maar komt goed! Ben benieuwd de 9e! Laat je het weten? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-12-2018 om 21:45, Jesssi zei:

Spannend! Ja ik ken dat gevoel, maar als de datum vast staat voelt het weer heel fijn en eng tegelijk. Dan kwamen de twijfels ook opeens heel gek.. maar komt goed! Ben benieuwd de 9e! Laat je het weten? Xx

@Jesssi Jaa spannend ! Ben echt zo benieuwd, hoop dat er 11-12-13 of 14 januari kan! Cross my fingerss! 

Jaa geloof ik direct, lijkt nu nog zo onwerkelijk. 

Laat het je weten! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.