Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai! Ik lees net dit topic, en ik zie mijn maten steeds voorbij komen.

Ik heb aanstaande woensdag OK, en ik heb gekozen voor 300cc (drs. Schuringa). Maar ik heb ook de 340cc gepast, en hij gaf aan dat 340cc echt mooi zou zijn. Maar ik ben bang dat ze te groot worden... Nu na het lezen van jullie berichten, twijfel ik enorm.. wat is het (visuele verschil) van 40cc? Mijn maten zijn 75a (cup iets te groot), 1,57m 48kg.

 

Alvast bedankt voor de reacties!! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, SL1987 zei:

Hai! Ik lees net dit topic, en ik zie mijn maten steeds voorbij komen.

Ik heb aanstaande woensdag OK, en ik heb gekozen voor 300cc (drs. Schuringa). Maar ik heb ook de 340cc gepast, en hij gaf aan dat 340cc echt mooi zou zijn. Maar ik ben bang dat ze te groot worden... Nu na het lezen van jullie berichten, twijfel ik enorm.. wat is het (visuele verschil) van 40cc? Mijn maten zijn 75a (cup iets te groot), 1,57m 48kg.

 

Alvast bedankt voor de reacties!! 

X

Hoi hoi, ik heb dus wel de 340 gekozen maar ik ben 1,68 en 62 kilo.

Dus niet echt een goede vergelijking.

Waarschijnlijk zijn je protheses al besteld of kun je nog wijzigen?

Het verschil is minimaal maar 300 bij jou postuur lijkt mij prachtig.

Weet je welke implantaten je krijgt? Merk/type? 

Mals je mentor krijgt kan deze tabel je misschien helpen? Liefs https://www.mentorwwllc.eu/products/Breast/4/93#93

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Jesssi zei:

Hoi hoi, ik heb dus wel de 340 gekozen maar ik ben 1,68 en 62 kilo.

Dus niet echt een goede vergelijking.

Waarschijnlijk zijn je protheses al besteld of kun je nog wijzigen?

Het verschil is minimaal maar 300 bij jou postuur lijkt mij prachtig.

Weet je welke implantaten je krijgt? Merk/type? 

Mals je mentor krijgt kan deze tabel je misschien helpen? Liefs https://www.mentorwwllc.eu/products/Breast/4/93#93

Dankje voor je reactie! 

Ja, het zou best kunnen.. maar voordat ik de telefoon pak, dacht ik laat ik even kijken op de forum kijken wat anderen hun ervaringen zijn.

Ik krijg mentor half-anatomische implantaten dual plane geplaatst. 

Ik vond 300cc voor mijn postuur (smal en tenger) eigenlijk al best groot.. :) 

Het is voor de linkerborst tevens ook een reconstructie, dus mijn verwachtingen waren erg laag. 

Des te meer verbaasd was ik toen dokter Schuringa vertelde dat hij ze weer prachtig kon maken. 

Vandaar ook dat ik zo snel een afspraak heb gemaakt. Ben pas vrijdag op consult geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, SL1987 zei:

Dankje voor je reactie! 

Ja, het zou best kunnen.. maar voordat ik de telefoon pak, dacht ik laat ik even kijken op de forum kijken wat anderen hun ervaringen zijn.

Ik krijg mentor half-anatomische implantaten dual plane geplaatst. 

Ik vond 300cc voor mijn postuur (smal en tenger) eigenlijk al best groot.. :) 

Het is voor de linkerborst tevens ook een reconstructie, dus mijn verwachtingen waren erg laag. 

Des te meer verbaasd was ik toen dokter Schuringa vertelde dat hij ze weer prachtig kon maken. 

Vandaar ook dat ik zo snel een afspraak heb gemaakt. Ben pas vrijdag op consult geweest. 

Wat fijn dat hij je weer “heel” kan maken en je straks hopenlijk weer echt vrouw kan laten voelen! Echt mooi.

 

Half anatomisch? Is dat nieuw?

Ik ken alleen anatomisch en rond nml.

Ja lastig he..die maat kan je goed bezig houden, daar weet ik alles van ;)

Hou rekening met je eigen bouw, en dat het met kleding aan echt kleiner oogt dan met passen en bloot.

En volg je gevoel!

Als ik je nog ergens mee kan helpen, let me know!

Suc 6

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Jesssi zei:

Wat fijn dat hij je weer “heel” kan maken en je straks hopenlijk weer echt vrouw kan laten voelen! Echt mooi.

 

Half anatomisch? Is dat nieuw?

Ik ken alleen anatomisch en rond nml.

Ja lastig he..die maat kan je goed bezig houden, daar weet ik alles van ;)

Hou rekening met je eigen bouw, en dat het met kleding aan echt kleiner oogt dan met passen en bloot.

En volg je gevoel!

Als ik je nog ergens mee kan helpen, let me know!

Suc 6

Bedoel je dat de “pasbeha” ze groter doet lijken? Ik volg idd mijn gevoel.. en ik was al blij met 240cc die ik als eerste paste. Toch zei de pc dat er genoeg huid is om 300cc te vullen. 340cc zou op het randje zijn, het maximale. Ja, half-anatomisch.. hij had er drie liggen (rond, skischans, half). Half is ietsje boller aan de bovenkant.. doordat ik geen weefsel aan de bovenkant heb, zorg deze implantaat ervoor dat er ook aan de bovenkant volume zit, met de lichte “schans” effect. 

 

Begrijp ik het goed dat je boven op de spier hebt laten plaatsten? En ronde mentor? Foto’s zien er echt prachtig uit!!! Kan me niet eens voorstellen dat mijn resultaat ergens bij de jouwe in de buurt kan komen <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, SL1987 zei:

Bedoel je dat de “pasbeha” ze groter doet lijken? Ik volg idd mijn gevoel.. en ik was al blij met 240cc die ik als eerste paste. Toch zei de pc dat er genoeg huid is om 300cc te vullen. 340cc zou op het randje zijn, het maximale. Ja, half-anatomisch.. hij had er drie liggen (rond, skischans, half). Half is ietsje boller aan de bovenkant.. doordat ik geen weefsel aan de bovenkant heb, zorg deze implantaat ervoor dat er ook aan de bovenkant volume zit, met de lichte “schans” effect. 

 

Begrijp ik het goed dat je boven op de spier hebt laten plaatsten? En ronde mentor? Foto’s zien er echt prachtig uit!!! Kan me niet eens voorstellen dat mijn resultaat ergens bij de jouwe in de buurt kan komen <3

Ok dan heb jij waarschijnlijk geen mentor prothese.

Ik heb mentor anatomisch voor de spier.

Ben er ook blij mee en ze worden steeds mooier zachter en vormen steeds natuurlijker.

Ik hoop dat jij straks ook heel blij bent! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Jesssi zei:

Ok dan heb jij waarschijnlijk geen mentor prothese.

Ik heb mentor anatomisch voor de spier.

Ben er ook blij mee en ze worden steeds mooier zachter en vormen steeds natuurlijker.

Ik hoop dat jij straks ook heel blij bent! 

Hahahaha, het zou idd goed kunnen.. Ging het toch iets te snel allemaal voor me ;)

Super bedankt voor je reacties, heb veel gehad aan je (eerdere) informatie! Top! 

Kan inderdaad niet wachten.. Eindelijk na 5 jaar mogen de kipfilets voorgoed de prullenbak in :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees dit nu pas.. wat n toestand allemaal. Hopelijk gaan zij nu iets aan de nazorg doen want dit is egt niet tof, je voelt je wl bezwaard genoeg om te bellen en dan helpt dit allemaal niet mee!

wat een elkende dat t gwn weer open is gegaan.. leek t eindelijk achter de rug! Hopelijk heelt t nu voorspoedig en kun je gaan genieten v j prachtig mooie boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, DoubleD zei:

Lees dit nu pas.. wat n toestand allemaal. Hopelijk gaan zij nu iets aan de nazorg doen want dit is egt niet tof, je voelt je wl bezwaard genoeg om te bellen en dan helpt dit allemaal niet mee!

wat een elkende dat t gwn weer open is gegaan.. leek t eindelijk achter de rug! Hopelijk heelt t nu voorspoedig en kun je gaan genieten v j prachtig mooie boobs!

Lief van je! Dank je, jij Genietse en kalm aan. Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gisteren zo goed als dicht.. fingers crossed :71:

En foto week 7:

Wel een gekke gevlekte huid door douchen en flits :19:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Heel mooi hoor meid! :35:

Leuk en overzichtelijk zo'n fotocollage van week tot week om je verloop goed te kunnen zien/bijhouden; voor anderen maar ook voor jezelf natuurlijk

Thanks, in mijn zoektocht voor mijn bv was ik zelf ook op zoek naar dit soort foto’s. Weinig te vinden helaas. Veel dames verdwijnen als het achter de rug is hier jammergenoeg.

Dus inderdaad voor dames hopelijk handig en voor mijzelf ook leuk:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff dan denk je er eindelijk klaar mee te zijn begint dit op te komen.. Zit niet mee he.. hoe komt het eigenlijk dat het wondje ineens open ging en hoe hebben ze dit opgelost? Heb je nog veel last gehad, geen ontstekingen van binnen?..

 

Ik heb een beetje zitten zoeken naar mn antwoorden maar 55 pagina’s is wel heel veel whahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Vogeltje zei:

Pff dan denk je er eindelijk klaar mee te zijn begint dit op te komen.. Zit niet mee he.. hoe komt het eigenlijk dat het wondje ineens open ging en hoe hebben ze dit opgelost? Heb je nog veel last gehad, geen ontstekingen van binnen?..

 

Ik heb een beetje zitten zoeken naar mn antwoorden maar 55 pagina’s is wel heel veel whahah.

Geen idee, waarschijnlijk een hechting die naar buiten wilde. Op de drie andere uiteinden heb ik zeker zelf uitgetrokken, daar kwamen ze wel naar buiten. En dan door de prut, de spanning en bewegen dat het weer open ging. Hopelijk geen ontsteking van binnen maar het wondje zoiezo wel. 

Dus twee maal per dag spoelen, betadine erop en vette en droge gaasjes.. al 4 weken lang grrrr

Afwachten en duimen.. ja laaaaang topic.

Als je je verveeld? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Kim2018 zei:

Ze zijn supermooi Jesssi! Blij dat ook je wondje beter blijkt te gaan! En nu zorgeloos genieten!!! Liefs x

Dank je! Als het nu echt dicht blijft ga ik 1000% genieten. Fingers crossed xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.