Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Mevrouw1987 zei:

Hoi Jesssi,

 

Ik begrijp uit de diverse berichtjes op dit forum dat jij voor je operatie tubulaire borsten had. Ik heb vandaag mijn eerste consulten gehad bij 2 verschillende pc's en mij is verteld door beiden dat ik ook tubulaire borsten heb (in milde vorm). 
Heb jij alleen een vergroting gekregen of is heb je meer een reconstructie gehad (en eventueel ook een tepelhofverkleining)? Ik ben nog niet lang lid op dit forum, dus weet nog niet helemaal hoe het werkt, maar mag ik misschien wat foto's van je zien hoe het geworden is?

 

Groetjes,

 

Jessie (a.k.a. Mevrouw1987)

Klopt! Ik heb je toegevoegd. Ik zal je morgen even een uitgebreid berichtje sturen met foto’s van vooraf. In mijn album staat er een maar in “koude” toestand dan weet jij wel dat je de echte vorm niet goed kan zien ;) 

Ik heb alleen een vergroting gehad en dat is voor mij voldoende. Maar ik heb nu weinig tijd, dus stuur je morgen even privé berichtje xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames hier even een dip..

Na drie weken leek het wondje dicht.

Een week lang, ik dacht Yes!

Maar zaterdag ging het open en kwam er vieze prut uit en het stond meer open dan daarvoor..

Contact opgenomen met de kliniek. Maar het was weekend en natuurlijk was er niemand aanwezig om mij te adviseren. Ik drong er op aan om een chirurg te spreken desnoods zondag dan maar.  Zondag zou van der Weij Aanwezig zijn en hij zou mij zelf terugbellen.

Toen hij dat om 16.00 uur nog niet gedaan had Heb ik zelf maar weer gebeld. Ik krijg meisje aan de lijn die zei dat het wel nodig was dat ik langskwam ik dacht hè hè. Maar na overleg met van der Weij Toch weer niet.. Hij kon nu toch niks voor mij doen volgens hem..Echt belachelijk hoe ze je aan de kant schuiven.

 Na contact met beste boobie de hap gebeld.  Omdat ik geen koorts gehad en geen zwelling vonden het ook niet nodig dat ik langs moest komen. Dus na twee dagen stress vanmorgen maar even langs mijn eigen huisarts gegaan.  Gelukkig zag het er vanmorgen alweer veel beter uit het lijkt weer dicht te gaan. Op hoop van zegen dan maar weer. Punt Inmiddels bijna zeven weken verder en helaas nog weinig kunnen genieten van mijn borsten op deze manier. Ik wil niemand bang maken en ik hoop ook niet dat dat gebeurd. Maar ik wilde het wel even kwijt. Wel merk ik dat mijn borsten nog steeds Iets zakken en zachter worden. Morgen tijd voor een nieuwe foto. Hier onder een foto tot en met week zes. Liefs

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mevrouw1987 zei:

@Jesssi Wat naar zeg! Zeker omdat de kliniek je niet serieus leek te nemen. Wat voor advies heb je nu van je eigen ha gehad? Komt er nu nog pus uit? (Ik ben doktersassistente, misschien kan ik je nog ergens mee helpen?) Heb je misschien een foto van je wondje?

Heel veel sterkte, komt vast goed! 

Liefs x

Ja heel naar, ben nu al 4 weken bezig met dat wondje inmiddels.. ik stuur je even een privé berichtje ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, wat denken jullie wat? Ben ik toch nog even gebeld net door Boer haven. Door een hele vriendelijke dame die mij mijn hele verhaal nog eens rustig liet vertellen.

Inclusief mijn ontevredenheid ongerustheid en teleurstelling van afgelopen weekend. Ze begreep het volkomen en had het graag anders gezien. In dit geval vond zij ook dat ik gezien had moeten worden ookal

dacht van der Weij daar anders over.

Ik heb haar een hele tijd aan de lijn gehad en was veel begrip en de deur staat altijd open zei ze. Ze bood ook aan om vandaag nog gezien te worden, dat heb ik afgeslagen omdat ik het wel even goed vindt zo nu.

Dat ik dat liever afgelopen weekend had gehad en dat begreep ze. Mochten er veranderingen zijn moet ik bellen en word ik zeker gezien. Het was een heel prettig gesprek. Ik heb ook gezegd dat hun wel iets aan hun nazorg mogen doen dat dit niet heel goed bekend staat. Dat ging ze ook zeker terugkoppelen en ze kon ook niet anders doen dan mij volledig gelijk geven.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Jesssi zei:

Hoi hoi, wat denken jullie wat? Ben ik toch nog even gebeld net door Boer haven. Door een hele vriendelijke dame die mij mijn hele verhaal nog eens rustig liet vertellen.

Inclusief mijn ontevredenheid ongerustheid en teleurstelling van afgelopen weekend. Ze begreep het volkomen en had het graag anders gezien. In dit geval vond zij ook dat ik gezien had moeten worden ookal

dacht van der Weij daar anders over.

Ik heb haar een hele tijd aan de lijn gehad en was veel begrip en de deur staat altijd open zei ze. Ze bood ook aan om vandaag nog gezien te worden, dat heb ik afgeslagen omdat ik het wel even goed vindt zo nu.

Dat ik dat liever afgelopen weekend had gehad en dat begreep ze. Mochten er veranderingen zijn moet ik bellen en word ik zeker gezien. Het was een heel prettig gesprek. Ik heb ook gezegd dat hun wel iets aan hun nazorg mogen doen dat dit niet heel goed bekend staat. Dat ging ze ook zeker terugkoppelen en ze kon ook niet anders doen dan mij volledig gelijk geven.

xx

Ja die nazorg vind ik ook niet helemaal

oke. Bij mij werden toen ook wisselende dingen gezegs met de koorts of ik werd niet terug gebeld.

 

wat vervelend zeg. Op deze manier blijft het toch stressen rondom je borsten terwijl je wil genieten. Als het niet oke voelt misschien toch bij boerhaave nog even laten nakijken van de week. Hopelijk heelt het snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, jewel88 zei:

Ja die nazorg vind ik ook niet helemaal

oke. Bij mij werden toen ook wisselende dingen gezegs met de koorts of ik werd niet terug gebeld.

 

wat vervelend zeg. Op deze manier blijft het toch stressen rondom je borsten terwijl je wil genieten. Als het niet oke voelt misschien toch bij boerhaave nog even laten nakijken van de week. Hopelijk heelt het snel.

Nou inderdaad!

Ja kijk het even aan en anders ga ik zeker langs. 

Thanks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nog even je frustratie en onvrede kwijt kon. Beetje mosterd na de maaltijd, maar toch fijn dat je het ook even bij de kliniek zelf kwijt kon. Is Boerhaave zo slecht in nazorg? Dan zullen ze dit verhaal toch al wel vaker teruggehoord hebben, zou je denken.

Hopelijk gaat nu alles zoals het hoort en kan je wondje mooi genezen. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Mevrouw1987 zei:

Fijn dat je nog even je frustratie en onvrede kwijt kon. Beetje mosterd na de maaltijd, maar toch fijn dat je het ook even bij de kliniek zelf kwijt kon. Is Boerhaave zo slecht in nazorg? Dan zullen ze dit verhaal toch al wel vaker teruggehoord hebben, zou je denken.

Hopelijk gaat nu alles zoals het hoort en kan je wondje mooi genezen. 

 

xxx

Ja ik lees het vaker helaas, hopelijk gaan ze er iets aan doen. Nazorg hoort er tenslotte ook bij.

Thanks xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt me mee dat ze toch nog hebben gebeld maar slordig is het wel. Ik begrijp dat ze wellicht weinig kunnen doen maar soms gaat het vooral om de geruststelling.

 

Zoals ieder al heeft gezegd is het toch fijn dat je je verhaal hebt kunnen doen. Rustig aan en maak je hoofd niet gek..

 

doe jij inmiddels je armen alweer boven je hoofd enz? En hoe voelt dat? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Odys zei:

Valt me mee dat ze toch nog hebben gebeld maar slordig is het wel. Ik begrijp dat ze wellicht weinig kunnen doen maar soms gaat het vooral om de geruststelling.

 

Zoals ieder al heeft gezegd is het toch fijn dat je je verhaal hebt kunnen doen. Rustig aan en maak je hoofd niet gek..

 

doe jij inmiddels je armen alweer boven je hoofd enz? En hoe voelt dat? xx

Ja inderdaad.

Dank je.

Ja doe ik nu wel(7 week po nu) wel zo min mogelijk ivm spanning op het wondje.

Voelde wel onwennig met die luie spiertjes Haha maar went snel ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah @Jesssi, da's flink balen zeg, juist omdat je dacht dat het zo goed als dicht was, je wondje..

Snap dat je er een beetje klaar mee bent  want het is toch een beetje raar dat dat wondje niet uit zichzelf sluit en er weer pus uitkomt.. Goed in de gaten houden hoor, en als je er niet gerust over bent, gewoon deze week terug naar de kliniek gaan, hoe vervelend dat ook is..

Beter een keer te veel dan te weinig, denk ik..

Maar hopelijk is dat niet nodig en komt het snel goed!

Heel veel sterkte toegewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Robijntje02 zei:

He bah @Jesssi, da's flink balen zeg, juist omdat je dacht dat het zo goed als dicht was, je wondje..

Snap dat je er een beetje klaar mee bent  want het is toch een beetje raar dat dat wondje niet uit zichzelf sluit en er weer pus uitkomt.. Goed in de gaten houden hoor, en als je er niet gerust over bent, gewoon deze week terug naar de kliniek gaan, hoe vervelend dat ook is..

Beter een keer te veel dan te weinig, denk ik..

Maar hopelijk is dat niet nodig en komt het snel goed!

Heel veel sterkte toegewenst!!

Ja inderdaad. Doe ik zeker!

Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Kelly_E zei:

Wat vervelend @Jesssi :( maar komt wel goed. Binnenkort is alles achter de rug en kan je gaan genieten. Niet panikeren maar goed in het oog houden! Wel sneu dat ze je zo wat afgewimpeld hadden.. zou echt niet mogen. Maar wel goed dat je dit geadresseerd hebt, hopelijk doen ze er nou ook iets mee. 

Hoop ik ook ja.

Dank je. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jorinde97 zei:

@Jesssi wat vervelend om te lezen zeg. Zou ook direct lekker stressen en dat wil je juist niet. Hoop dat het nu alleen maar beter gaat! Veel liefs en sterkte 

ps. probeer er ook van te genieten he :-*

Thanks meis 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi ik lees net je verhaal over je wondje. Jee ik dacht dat je er wel klaar mee was, dat het wel dicht zou zijn. Balen zeg. En jammer dat de nazorg niet zo goed is. Ik hoop echt dat het vanaf nu klaar is en dat je eindelijk kan genieten. Komend weekend ga je lekker shoppen toch? Koop maar een paar mooie bh's. Sterkte meis! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, An1977 zei:

@Jesssi ik lees net je verhaal over je wondje. Jee ik dacht dat je er wel klaar mee was, dat het wel dicht zou zijn. Balen zeg. En jammer dat de nazorg niet zo goed is. Ik hoop echt dat het vanaf nu klaar is en dat je eindelijk kan genieten. Komend weekend ga je lekker shoppen toch? Koop maar een paar mooie bh's. Sterkte meis! X

Hoop ik ook, dank je!

Zondag shoppen ja, ik hoop dat ik tegen die tijd wel een dicht wondje heb dan kan ik mij iets meer verheugen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.