Ga naar inhoud

TracyVDK : 6 juli 2011: Dr. Casaer : Jan Yperman Ziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

Tjah mannen...pff :75: ..gelukkig heb je er ook een paar tussen zitten die het wel begrijpen...

Je hebt gelijk tracy over dat 2 kilo suiker om hun nek...zou ik een man wel eens willen zien doen hoor..haha :4::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Jah ik weet het ik heb nog mijn diploma uitreiking er tussen en dat is ook zo...ik zie mijn PC komende donderdag nog, dan kan ik de laatste vraagjes stellen en dan kan mijn moeder ook haar vragen stellen want de vorige keer was ze er niet bij...haha...tjah zich eigen geruststellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog een kleine 2 weekjes, wat gaat die tijd toch snel, en net telefoon gekregen van de baas, volgede week maandag en dinsdag moet ik niet werken :D:101: Komt goed uit om de was, de strijk en de plas te doen. En om mijn valiesje natuurlijk klaar te maken want anders moet ik elke dag weren :D Lang leve de overuren!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe lang leven de overuren idd :153: ..mag ik vragen wat valiesje betekent? want dat snapte ik niet helemaal?....is dan je koffer ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat betekend idd koffer :) hehe, ik heb ook nogal de gewoonte van in mijn West-Vlams te typen.

Ma a'k da ga aan begun gaat er iere genene piet mie nog e bekke verstan vrees'k, of't zoe oes Prutseke moe't z'n. hehe :)

ff vertalen: "maar als ik daar ga aan beginnen gaat ier hier niemand mij nog een beetje verstaan vrees ik, of het zou ons Prutseke moeten zijn"

Als je iets niet verstaat moet ja maar een roepen he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehehe...ik versta belgisch als het gesproken is mr geschreven iets minder....hee heb ik toch goed geraden van dat koffer :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

< 2 dagen... en daar zijn de zenuwen... :wacko:

Al 20x mijn valies gecontroleerd om te zien of ik alles mee heb, hopelijk vergeet ik nix, morgen nog een half dagske werken en alles in orde brengen voor mijn werk en het is zover... mijn nieuwe :1bouncingboobs: zijn bijna een feit!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh, jij ook al zo snel hè!

Ik nog een week.

Ik ben benieuwd hoe het je bevalt en hoe je het straks doet met de kids!

Heb je in huis ook al alles klaar?

Extra veel kussens, tv, dvd's, etc,...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal van jou ook snel inkorten! Mijn was is gedaan, vandaag en morgen nog strijken zodat alles aan de kant is.

Mijn man neemt 3 dagen verlof en de week erna heeft hij de namiddag om te werken, dus de voormiddag zal hij voor ons kleintje zorgen en in de namiddag komt er telkens iemand anders om hem zijn fruitpapje te geven en voor de rest zien we wel hoe alles verloopt.

Voor ontpanning heb ik nix extra's klaargelegd, we hebben onze digibox en als ik filmpje wil zien dan vraag ik die aan via prime. En ik heb mijn pc, The Sims 3 + alle uitbreidingspakketten, waar ik me uren kan mee bezig houden.

Meer moet ik niet hebben. Oja, en een ventje die me ten volle zal verwennen :)

Jij al veel extra's in huis gehaald??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent al bijna aan de beurt.

Ik wil je alvast veel sterkte en succes wensen. Straks lekker geen pijn meer in de schouders, nek en rug.

Ik ben momenteel herstellende (2,5 week geleden een bvk gehad)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehhh even denken,

voor thuis heb ik geregeld en in huis gehaald:

-paracetamol

-waterdichte plijsters

-oordopjes

-slippers (makkelijk aan te trekken ;) )

-hulp met de kids (5weken)

-lekker-lui-lezen-kussen (wig kussen)

-extra kussens

-4x 0,5liter met sportdop

-auto-dvd spelertje (geeft mooier beeld dan de compu :20: )

-dvd's van de buren geleend,... die hebben veel series en dat kijk ik nooit

verder heb ik een extra stoel voor in de slaapkamer

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tracy keiveel succes morgen en ik kijke nu al uit naar uw verslagje :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes gewenst!!!

Ik hoop dat ik je verslagje nog kan lezen voor ik zelf onder handen word genomen,

maar alleszins al een rustig herstel toegewenst!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.