Ga naar inhoud

TracyVDK : 6 juli 2011: Dr. Casaer : Jan Yperman Ziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

Hallokes,

even voorstellen, ik ben Tracy, 24 jaar, bijna 25 :P

Al een jaar of 5 ben ik info aan het zoeken i.v.m. borstverkleining.

Tot rond mijn 18 jaar had ik een mooie ronde C-cup, maar daarna ging het van kwaad naar erger.

Op een gegeven moment had ik een E-cup, begonnen ze wat door te hangen en kreeg ik enorm last van mijn schouders en rug, ook is er een groot verschil tussen mijn rechter en linker borst.

Ik ben wat beginnen sporten, vooral spieropbouwend want cardio kon ik niet door de zwaarte van mijn borsten, en zo ben ik 10kg vermagerd.

Met een D-cup als resultaat, maar met nog meer doorhangende borsten.

Ik heb er echt een hekel aan om lingerie en kleren te kopen, vaak kom ik al wenend de lingeriewinkel buiten en als ik dan nog een BH vind die mij past dan ben ik een pak geld kwijt. :(

's nachts slapen zonder BH gaat niet, want dan "hangen" ze of "liggen" ze altijd in de weg.

Sinds 7 weken ben ik mama geworden en de zwangerschap heeft als resultaat dat ik nu met een F/G-cup opgezadeld zit...

Ik weet wel dat ik mijn borsten weer wat zullen verminderen, maar ik zou toch graag terug naar die mooie C-cup gaan.

Nu weet ik al goed hoe alles in zijn werk gaat, voor, tijdens, na de operatie, maar waar en door wie weet ik nog niet...

Ik zoek p.c.'s in de buurt van Brugge, Roeselare, Gent.

Ik denk van eens een bezoekje te brengen aan dr.Heintz (Gent) en dr. De Frene en Casaer (Brugge).

Reacties of ervaringen over deze chirurgen zijn zeer welkom, alsook eventuele voorstellen voor andere p.c.'s en ervaringen.

Alvast bedankt om de tijd te nemen en mijn verhaal te lezen.

Groetjes Tracy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Tracy DVK

welkom hier op het forum

je zal idd. veel hebben aan deze info hier op het forum, alle bij mij was het toch zo.

zelf ben ik 37j en ook al een 12j dat ik keek voor een BVK

nu heb ik na een mamo en een echo de stap gezet.

ik heb ook een zeer groot verschil tussen rechts en links(8.50cm) dus is dit zeer groot.

heb een E cup als resultaat met ook doorhangende borsten.

Ik kan u echt begrijpen als je zegt dat kleren kopen en een lingeriewinkel binnen stappen een

zeer lastige stap is . want bij mij is dit ook zo. , zo dat het soms komt dat ik ze van thuis uit

bestel en als ze niet gaan ik ze gewoon terug stuur, zo niemand me hoefde te zien.

proficiat met je baby van 7w ( wat is het , een jongen of een meisje)

ik zie ook dat je een goeie p.c zoekt in de buurt van Brugge,

wel zelf ben ik hier eerst in Tielt geweest bij dokter van der plaetsen.

daar moest ik zei hij 2000€ betalen vlak voor de operatie en dat ze vanaf maar samenwerken

met het h.hart in Roeselare. , zodoende het bij allen zo ging zijn zei hij.

dan ben ik via internet opzoek gegaan naar een andere pc.

toen kwam ik terecht in een privekliniek de baronie in Brugge( assebroeck) de baron ruzettelaan.

bij dokter Myny.

nu die dokter is zeer lief , gemakkelijk en je bent er geen nummer maar een pers.

dat kwam zo bij me over.

wel kan ik u meedelen, dat die pc vroeger nog geweest het programma op vt4 gedaan heeft

make me beautiful , vrouwen die 6w weg waren van huis en verschillende ingrepen ondergingen.

daar was hij de pc.

Het schrikte me eerst af dat hij een privekliniek had , dacht die zal wel zeer duur zijn.

maar hij opereert ook in het az jan palfijn in gent.

zo ik op 8 april aan de beurt kom en ook daar mijn operatie zal hebben.

hij verzekerde me dat het zeer doenbaar was voor een BVK en dat het idd een groot verschil zou zijn

want van mij is het ook zo liggen in mijn bed doet zeer veel pijn , en zeker daar ik ook op mijn buik slaap.

Nu ik hoop dat u hieraan al iets hebt gehad. en je kan altijd mijn topic lezen,

ik zet er zoveel mogelijk in.

ook als ik maandag terug ben geweest naar de pc laat ik er mijn bevindingen achter.

groetjes

Prutseke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes,

even voorstellen, ik ben Tracy, 24 jaar, bijna 25 :P

Al een jaar of 5 ben ik info aan het zoeken i.v.m. borstverkleining.

Tot rond mijn 18 jaar had ik een mooie ronde C-cup, maar daarna ging het van kwaad naar erger.

Op een gegeven moment had ik een E-cup, begonnen ze wat door te hangen en kreeg ik enorm last van mijn schouders en rug, ook is er een groot verschil tussen mijn rechter en linker borst.

Ik ben wat beginnen sporten, vooral spieropbouwend want cardio kon ik niet door de zwaarte van mijn borsten, en zo ben ik 10kg vermagerd.

Met een D-cup als resultaat, maar met nog meer doorhangende borsten.

Ik heb er echt een hekel aan om lingerie en kleren te kopen, vaak kom ik al wenend de lingeriewinkel buiten en als ik dan nog een BH vind die mij past dan ben ik een pak geld kwijt. :(

's nachts slapen zonder BH gaat niet, want dan "hangen" ze of "liggen" ze altijd in de weg.

Sinds 7 weken ben ik mama geworden en de zwangerschap heeft als resultaat dat ik nu met een F/G-cup opgezadeld zit...

Ik weet wel dat ik mijn borsten weer wat zullen verminderen, maar ik zou toch graag terug naar die mooie C-cup gaan.

Nu weet ik al goed hoe alles in zijn werk gaat, voor, tijdens, na de operatie, maar waar en door wie weet ik nog niet...

Ik zoek p.c.'s in de buurt van Brugge, Roeselare, Gent.

Ik denk van eens een bezoekje te brengen aan dr.Heintz (Gent) en dr. De Frene en Casaer (Brugge).

Reacties of ervaringen over deze chirurgen zijn zeer welkom, alsook eventuele voorstellen voor andere p.c.'s en ervaringen.

Alvast bedankt om de tijd te nemen en mijn verhaal te lezen.

Groetjes Tracy

Hoi Tracy,

in Roeselare heb je de Quan clinic waar dr casaer oa opereert.Blijkaar doet ie dat ook nog in Brugge-Ieper-Veurne samen met zn collega Dr Defrene.

Kdenk eerlijk gezegd toch dat ze gaan voorstellen om nog x-aantal maand te wachten tot je lichaam weer helemaal de oude is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Tracy,

leuk, nog iemand die voor een bvk gaat (bv doen er meer)!

ik moest na het stoppen met de borstvoeding nog een aantal maanden wachten voor ik mijn bvk krijg!

het viel me tegen dat dat zo lang was, maar er is me verzekerd dat het dan mooier blijft/wordt.

ook na een zwangerschap moet je (ik geloof minimaal 6) een aantal maanden wachten.

succes ook met zoeken naar een goede pc, ik woon in amsterdam en kan je hier niet mee helpen.

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal, ik ben een jonge mama van 23 en men kindje is nog maar 3,5 maand oud en nu zaterdag ga ik voor een borstvergroting...

van mijn pc mocht ik het al laten doen hoefde ik niet te wachten zoals ik hier al veel gehoord heb moet je een half jaar tot een jaar wachten bij mijn pc niet, maar natuurlijk het is een borstvergroting bij een borstverkleining kan dat natuurlijk wel anders zijn dat weet ik niet, maar wou jullie het toch even laten weten :)

ik word geholpen in de Quan clinic :) kan niet meer wachten...

succes voor jou ook hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

bedankt voor jullie leuke reacties.

Ik heb een paar drukke dagen achter de rug, vandaar nu pas mijn reactie. Nu dat de kleine even slaapt en ik 5min. op mijn gemak zit :)

@Prutseke,

Het is een jongen, zijn naam is Kyan.

In Tielt zou ik zoizo niet gaan, da's uitgesloten.

Die dr.Myny ga ik op mijn lijstje zetten en nog wat meer info over hem zoeken.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo afziet van die grote borsten, voor mijn zwangerschap sliep ik ook altijd op mijn buik, vaak stak ik er dan een kussen onder zodat mijn borsten niet helemaal plat gedrukt werden. :P

Dat probleem is nu gelukkig van de baan, na al die maanden op mijn rug en zij te slapen heb ik dat afgeleerd.

Ik ga zeker ook eens grondig mijn tijd nemen om je topic te lezen en mocht ik nog vragen hebben, dan stuur ik je een privéberichtje!

xxx

@Sanka,

alvast bedankt voor je berichtje, dokter Heintz staat ook op mijn lijstje, alhoewel ik wat twijfel omdat hij het ankerlitteken gebruikt.

Nu, het bijzonderste is dat ik later gemakkelijk ben, het litteken speelt voor mij niet de hoofdrol.

b.t.w. ik ben blij dat je tevreden bent met jou resultaat, ik wens je een spoedig herstel toe!!

xxx

@P&S en Suzan03,

Dr.Casaer en Dr. Defrene staan voor het ogenblik bovenaan mijn lijstje, omdat 1. Brugge niet zo ver is voor mij, 2. Het ziekenhuis van dezelfde groep is als dat in Oostende waar ik bevallen ben. 3. ik al veel foto's gezien heb en het toch wel een mooi resultaat is.

Nu nog afwachten of ze i.r.l. ook wat gaan meevallen. :)

Zoizo ga ik nog x-aantal maanden wachten want ik ben alles behalve klaar voor een operatie, mijn lichaam heeft de voorbije maanden te veel moeten doorstaan.

In januari vorig jaar een miskraam gehad met veel bloedverlies, daarna een redelijk zware zwangerschap met veel last van mijn rug, dan een bevalling van 33u met nog eens enorm veel bloedverlies, dan 4 weken met slapeloze nachten door de reflux van onze kleine en 14 dagen geleden een spoedopname, weer veel bloedverlies en een curettage gehad.

Ook ga ik zeker nog 4 maand borstvoeding geven (mooie borstvoedingspremie van de liberale mutualiteit).

Maar die periode geeft me tijd om verschillende p.c.'s te bezoeken en kan ondertussen ook nagaan hoe lang ik eventueel zou moeten wachten hé.

xxx

@Latoya;

Ik vermoed dan dat je geen borstvoeding geeft of al een tijdje gestopt bent.

Een borstvergroting is net wat anders dan een verkleining he :) bij de vergroting hoeven ze enkel wat bij te steken, maar een verkleining nemen ze weefsel weg, en met borstvoeding is dat niet evident :P

Suc6 alvast en ik hoop dat je tevreden bent met het resultaat!

xxx

Ik hoor graag de positieve ervaringen, maar negatieve zijn ook welkom, zo weet ik welke p.c.'s ik het beste kan vermijden!

Mag op gebied van karakter zijn, operatie's, resultaat, ...

xxx-jes Tracy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik was ook eerst bij een pc geweest die de sleutelgat methode zou gebruiken omdat er volgens hem niet veel moest weggenomen worden. Ik vroeg me dan af aan hem wat dan het nut was van mijn verkleining als hij niet veel zou wegnemen... Toen hij zich er aan het uitpraten was en ik bleef doorvragen verklapte hij zich. Hij gaf toe dat de kans bestond dat hij mijn huid ging moeten dichttrekken nadat hij weefsel weggenomen had. En wanneer hij teveel weefsel had weggenomen hij mijn huid zodanig moest dichttrekken dat er onderhuidse bobbels gingen ontstaan door te veel huid dat er was ten opzichte van de hoeveelheid weefsel dat weggenomen was. Dan zou er nog een operatie moeten volgen om dit te herstellen. Wat natuurlijk wel buiten de prijs viel uiteraard... Ook moest ik volgens die dokter 5 dagen in het ziekenhuis blijven! Dokter Heintz werkt direct met het anker litteken omdat hij (volgens zichzelf) geen half werk leverd. Dat hij niet volgens het sleutelgat werkt omdat hij weet dat er kans is dat hij een herstel operatie moet uitvoeren... Ik moet wel zeggen dat de littekens heel fijn zijn! Die van mijn tepel naar beneden zie je bijna niet meer. Ik plaats snel nieuwe foto's...

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus is de ankermetheode in feite mooier dan de sleutelgatmethode.

Het litteken komt voor mij niet op de eerste plaats, maar het speelt toch wel een klein beetje een rol, het belangrijkste is dat het correct uitgevoerd wordt en blijkbaar is dat dus via de ankermethode. Goed, 2 vliegen in 1 klap dan :D Waardevolle informatie!!

bedankt Sanka!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie, mijn 1e consultatie met Dr. Casaer staat vast, die zal door gaan op 18 februari om 15u00!!!

Dr. Heintz en Dr. Myny hebben allebei 14 februari om 16u voorgesteld, spelen die onder 1 hoedje ofzo :P??? 1 van de 2 zal dus nog veranderen.

Ik zie er zo naar uit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes,

even voorstellen, ik ben Tracy, 24 jaar, bijna 25 :P

Al een jaar of 5 ben ik info aan het zoeken i.v.m. borstverkleining.

Tot rond mijn 18 jaar had ik een mooie ronde C-cup, maar daarna ging het van kwaad naar erger.

Op een gegeven moment had ik een E-cup, begonnen ze wat door te hangen en kreeg ik enorm last van mijn schouders en rug, ook is er een groot verschil tussen mijn rechter en linker borst.

Ik ben wat beginnen sporten, vooral spieropbouwend want cardio kon ik niet door de zwaarte van mijn borsten, en zo ben ik 10kg vermagerd.

Met een D-cup als resultaat, maar met nog meer doorhangende borsten.

Ik heb er echt een hekel aan om lingerie en kleren te kopen, vaak kom ik al wenend de lingeriewinkel buiten en als ik dan nog een BH vind die mij past dan ben ik een pak geld kwijt. :(

's nachts slapen zonder BH gaat niet, want dan "hangen" ze of "liggen" ze altijd in de weg.

Sinds 7 weken ben ik mama geworden en de zwangerschap heeft als resultaat dat ik nu met een F/G-cup opgezadeld zit...

Ik weet wel dat ik mijn borsten weer wat zullen verminderen, maar ik zou toch graag terug naar die mooie C-cup gaan.

Nu weet ik al goed hoe alles in zijn werk gaat, voor, tijdens, na de operatie, maar waar en door wie weet ik nog niet...

Ik zoek p.c.'s in de buurt van Brugge, Roeselare, Gent.

Ik denk van eens een bezoekje te brengen aan dr.Heintz (Gent) en dr. De Frene en Casaer (Brugge).

Reacties of ervaringen over deze chirurgen zijn zeer welkom, alsook eventuele voorstellen voor andere p.c.'s en ervaringen.

Alvast bedankt om de tijd te nemen en mijn verhaal te lezen.

Groetjes Tracy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey TracyVDK,

Alle je hebt toch al 2datum waar je kan naar uitkijken voor

een eerste gesprek.

Nu ik ben de 31ste terug gegaan voor de 2de consultatie en dat

viel weer enorm mee, echt , was wat nerveus ervoor en anders heb ik dit nooit

maar vanaf ik een 2 min binnen was, was ik weer volledig op mijn gemak.

Mijn zenuwen waren weg.

Hij maakte ertussen nog eens een grapje.

Kon lachen met mijn man , toen hij zei, je moet nu ook niet te klein gaan. zo ik ook nog iets heb.

waar dr myny dan meedeelde nee, nee, je zal nog genoeg hebben wees daar maar zeker van , en ze zullen

ook weer mooi zijn.

Het is idd. een groot verschil met de pc in Tielt hoor.

Het is niet dat dit dicht bij mijn deur was en hij zo deed anders deed ik het daar.

Maar na de houding van de pc in Tielt had ik genoeg.

Van dr Myny vind je nu zoveel niet maar toch het is echt de moeite om es bij hem langs te gaan.

Je bent er zeker van dat je als mens word behandeld ook en niet als nummer.

En dat vind ik wel zeer belangrijk.

Mijn BVK gaat nu door op 8april om 11u moet ik in het zh. zijn.

wel wat laat maar er staat al iemand voor mij erop.

Dus ja, Nu die week is al rap weg dus het zal wel vlotten.

grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

tweede poging ,hopelijk lukt het nu,ben nie zo sterk in computeren hahaha

wilde laten weten dat ik op 16 febr afspraak heb bij dr de kerpel in eeklo

Zal je mijn bevindingen laten weten

groetjes anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we hebben een 3e afspraak.

op 28 feb. om 16.30 mag ik naar dr. Myny voor een gesprek!

Als ik bij alle 3 langs geweest ben ga ik een vergelijking maken van mijn eigen ondervindingen.

Dit zijn de vragen die ik o.a. ga stellen:

• Hoeveel kost het?

• Hoeveel is mijn eigen aandeel?

• Welke techniek wordt gebruikt? Borstvoeding achteraf?

• Hoe lang duurt de opname?

• Hoe lang ben ik werkonbekwaam?

• Hoe lang is de wachtlijst?

• Hoe lang moet ik eigenlijk wachten na mijn borstvoeding?

En natuurlijk ga ik ook kijken of die p.c. wat vriendelijk is, of hij mij aanstaat :P

Zijn er nog zo'n dingen die ik beter kan navragen??? Of is mijn lijstje redelijk volledig?

@Prutseke,

Het zal nu wel vlug dichterbij komen, wachten is natuurlijk wel heel vervelend he :)

Ik verlang ook al heel erg naar mijn afspraken, en nog meer naar een datum voor mijn bvk.

xxx

@Anja,

ik kijk al uit naar je ervaring met dr. De Kerpel, wie weet maak ik dan ook nog een afspraak met hem!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Tracy,

Ja , het begint te korten he, Ik reken al zo ,

Morgen zijn we de 8ste dan nog 2m maar daar febr. al een 2d minder zijn dan

een normale maand reken ik vanaf vandaag nog 2m.

Had het zojuist eigenlijk ook nog tegen mijn ma erover.

van kijk echt ik ben zo op mijn gemak he bij die pc.

Dat mijn ma ook zei, van ja het zijn tot ook je boobies en je moet je wel goed voelen

Nu van de wachtlijst heb ik eigenlijk tegen de dokter niet gehad. Nu Tegen dat je bij Dr. P.Myny zal gaan

zal ook je aanvraag voor het ziekenfonds al weg zijn he, van mij was dat ook zo.

Moest ik van u zijn laat ik mijn aanvraag al opmaken bij Dr.Heintz,

het heeft niet bij welke pc u dit laat opmaken en Dan kan je nog altijd kiezen bij wie u het laat

uitvoeren; Zou zelfs al kunnen dat tegen je de 28ste op consultatie gaat bij Dr.Myny dat je al weet

of het ziekenfonds tussenkomt.

Heb jij een Hospitalitatieverzekering, en dit Prive of bij ziekenfonds.

Intussen kan je mss. al informeren of ze er ook in tussen komen.

De opname bij mij duurt eigenlijk maar bijna 1d

daar ik de 8ste erom 11u moet zijn en de

dag erna mag ik al naar huis. dit tegen 13u mag ik het

ziekenhuis verlaten als alles goed is natuurlijk.

dus is maar een dag he .

ja de wachttijd is een kleine 2.5m van mij maar ja, dat gaat wel vlug en

U kan altijd vragen al om een datum van zodra je weet bij wie u gaat en ook al zit

die periode van de borstvoeding er nog bij. Het minderd dan ook in tijd he.

Nu dat de dagen van mij maar vlug gaan, kan niet rap genoeg,

en is eigenlijk niet te begrijpen ik die anders zoveel geduld heb

nu niet he.

Wees wel zeker Tracy , Ik had het gevoel dat ik wel al mens werd

behandeld en niet als nummer.

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag Prutseke,

Bedankt voor de info omtrend de aanvraag voor het ziekenfonds, ik ging weeral gewacht hebben tot ik beslist had bij welke p.c. ik wilde gaan :P

Ik heb een hospitalisatieverzekering bij Vanbreda, heb hen ook al gemaild, ze bekijken elk geval apart, ze kijken naar je lengte, gewicht en de hoeveelheid die weggenomen word.

Ik weet dus maar pas na de operatie of ze er al dan niet in tussenkomen...

Wat de opname betreft heb ik al verschillende dingen gelezen, de ene 1 dag, een ander tot 4 dagen, 'k ga dat dus eens goed vergelijken, ook om de opnamekosten wat te druken mocht de hospitalisatieverzekering niet tussenkomen.

En nu maar vol spanning afwachten tot valentijn :) :) Wie weet word het mss een van de mooiste dagen van mijn leven (op mijn huwelijk na natuurlijk :P)

Ik breng zeker een verslagje uit als ik ze alle 3 met elkaar kan vergelijken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey TracyVDK,

Ja het is inderdaad goed als je al een brief kan opsturen naar het ziekenfonds,

want van mij is dat ook door de pc in Tielt opgemaakt op 27dec.

En ik ben opgeroepen geweest van de adviserende geneesheer op 19jan. dus ik heb een tijd moeten wachten he

Zo je intussen dan ook al de andere pc's zal hebben gezien of dat je al van iets weet.

De opname kosten zouden ze normaal wel vergoeden hoor de hospitalitatieverzekering , maar ja.

Het is ook te zien he hoe of wat.

Je kan het ook lezen in de kleine lettertjes van je polis ook, als het daar niet bijstaat ( wat ze wel en niet terugbetalen)zouden

ze normaal alles moeten vergoeden.Bij mij zou het geen probleem mogen geven (AG Insurance , medicare)

nu , maar je weet eigenlijk nooit he.

groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes allemaal,

vandaag was dus de 1e grote dag :) mijn 1e consult bij dr. Heintz.

Mijn verslagje:

Ik heb niet lang moeten wachten in de wachtzaal, hij was voor tijd! da's dus al positief, aangezien ik geen tijd gehad heb om met te zitten enerveren.

Dr. Heintz is een vriendelijk man, zeer los in omgang, wat nonchalant,... maar wel heel uitgebreid met zijn uitleg.

Dit waren mijn vragen en zijn antwoorden:

1. Hoeveel kost de BVK?

tussen de €3000 en €3500

2. Hoeveel is mijn aandeel?

€1500

3. Wat met het ereloon?

Dat zit in die €1500

4. Hoeveel zou er weggehaald worden?

Rechts tussen 100 en 200 gram, links tussen de 500 en 700 gram (i know, groot verschil...)

5. Uiteindelijke cupmaat?

Een grote C

6. Welke techniek?

Links zou er gewerkt worden met het gewone anker, rechts gaan ze uitgaan van een sleutelgat tot kleine anker omdat er relatief weinig weggenomen moet worden.

7. Is borstvoeding achteraf mogelijk?

In principe wel, maar dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen.

8. Hoe lang duur de opname?

1 nacht

9. Hoe lang ben ik werkonbekwaam?

2 tot 4 weken, in mijn geval 4 weken (thuisverpleging, heffen en tillen)

10. Hoelang is de wachtlijst?

ongeveer 1 maand

11. Hoelang moet ik wachten na borstvoeding?

ongeveer 3 maanden na stop borstvoeding

Zo, ik hoop dat anderen er ook wat aan hebben, vrijdag volgt er dan ook een verslagje van bij dr.Casaer

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat je het ook zo goed gesteld hebt dolfijn en dat alles zo snel gaat voor jou!

Ik zit nu toch een klein beetje in zak en as en sta voor een groot dilemma.

Nu ik die eerste stap gezet heb wil ik dat alles zo snel mogelijk gaat, maar het eerste knelpunt is de brief voor de adviseur, 1 april veranderen we van ziekenbond, dus moet ik zoizo wachten om die brief binnen te brengen tot we overgestapt zijn.

Daarnaast krijg ik nog een premie van €625 als ik nog 6 maand borstvoeding geef, 't is een mooi bedrag die ik kan gebruiken voor mijn borstverkleining, maar dan moet ik nog eens 3 maand lang wachten eer de operatie kan doorgaan :139:

Dat zou willen zeggen dat ik pas ergens in november mijn borstverkleining zou kunnen krijgen, pffff, zo lang nog! :139::103::102:

Of ik kan beslissen van mijn borstvoeding stop te zetten, dan kan ik binnen 3 maand geopereerd worden, maar dan loop ik de €625 mis...

Wat moet ik nu doen?? Aan de ene kant wil ik die verkleining o zo graag, maar aan de andere kant is die €625 zo'n mooi geschenk...

Pff, tijd brengt raad zeggen ze dan.

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Tracy VDK,

Ik heb zopas uw verslagje gelezen en leuk zeg

dat het zo is meegevallen. :101:

en dat je Op al je vragen een antwoord hebt.

nu met dat je juist ook veranderd van ziekenfonds moet je nu wel wachten voor je je brief kan binnen doen.

en voor je premie van borstvoeding is het nu ook aan u om het te overwegen, maar het is toch altijd beter

voor de baby he borstvoeding.

En zolang hij genoeg gegeten heeft is het goed.voor imuniteit en weerstand he.

de wachtijd in principe gaat wel rap hoor,

Ik had hier ook zo van amai tot 8 april.wachten en dit sinds eind jan.

maar als ik dit inzie he, gaat dit redelijk rap , we zitten al in de 3de week

nu na het definitief vaststellen van een datum.

het is nu wel nog een goeie 6w maar ja, ik zie het positief in al had ik het ook wel al

liever gisteren dan vandaag hoor.

en zoals je wel zegt he,

tijd brengt raad.

nu op naar de volgende consultatie. wie weet he ????

Groetjes . :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tracy

Ik denk dat we hier allemaal wel hetzelfde gevoel hebben... eens de beslissing genomen, kan het plots niet snel genoeg meer gaan!!! Ik begrijp je verdeelde gevoelens dus volledig. Zelf heb ik nooit borstvoeding gegeven, maar ik ben wel mama van 2 lieve kindjes.

Ik denk dat jij alleen de beslissing hierin kan nemen...

Nog succes met de komende consultaties!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Tracy,

moeilijke beslissing!

ik heb voor de borstvoeding gekozen en ben daar nog steeds heel blij mee.

ik ben ook wel ongeduldig van aard, maar heb het gevoel dat ik de bvk anders beter jaren terug had kunnen laten doen.

en de premie die je krijgt is haast de helft van je eigen aandeel in de bvk,... die zou ik liever niet laten schieten!

maar de beslissing is aan jullie!

ik hoop dat jullie er snel uit zijn.

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.