Ga naar inhoud

TracyVDK : 6 juli 2011: Dr. Casaer : Jan Yperman Ziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

hallo,

Nog een tipje voor als je aankomt in de Baronie( dr.myny)

Van aan de buitenkant zie je het niet goed dat het een kliniek is .

je moet er al voor staan.

het is gelijk zou je denken een appartement maar de voordeur is open,

als je binnenkomt zie je voor je een trap en rechts ervan nog een deur

daar moet je dan aanbellen, aan die deur , die word geopend en dan heb je de

balie waar ze eerst uw gegevens invullen en dan mag je naar de wachtzaal

die ligt links van u .

Dit is een tipje, want de eerste keer moest ik zoeken hoe ik bij

de dokter kon komen

Veel succes vanavond. alle vooravond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

dag Tracy

ben ook benieuwd om uw verslagje te lezen!

kijk er al naar uit!

ik heb vandaag gebeld naar de mutualiteit ,mijn aanvraag is al 2weken onderweg ,daar wisten ze me te vertellen dat ze het niet direkt vonden

Degene die er normaal werkt is ziek geweest en alles loopt daar zo beetje met achterstand.

maar ale...ze wil mij morgen bellen ...

hopelijk zijn ze mijn brieven niet kwijt!Weer typisch iets voor mij!

hoop van zo vlug mogelijk iets te horen dat ik datum kan vastleggen want begin juni hebben wij met groepje wk geboekt in limburg om met onze paarden te gaan wandelen,dus heb nie veel speling meer he

groetjes anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

ja, het heeft ietsje langer geduurt dan anders. Prutseke, alvast bedankt voor de tip, het is idd niet eenvoudig daar, parking was ook al zo'n probleem.

Gisteren dus op consultatie geweest bij Dr. Myny, doodziek, 39° koorts, vandaar dat ik nu pas verlagje maak, had direct in mijn bed gekropen toen ik thuis kwam.

Ik ga er geen doekjes om winden, het is niet mee gevallen!!

40 min. zitten wachten, maar soit, dat was het minste. Zeer vriendelijk man toen we binnen kwamen, tot hij ons beebje zag, vroeg kortaf "hoe oud is dat" :blink: , 'k zeg 2 maand'n half, en kreeg onmiddelijk een blik van 'wat zit jij hier te doen'...

Jama zegt ie, da ga nog nie gaan ze en ik reageer er op, 't is daarom da'k kom, om wat inlichtingen te krijgen.

Dan heeft hij mijn borsten opgemeten en maakte hij een probleem van mijn rechter borst, blijkbaar zou de tepel te groot zijn en de borst te klein :wacko: vreemd, Heintz en Casaer hebben daar nix van gezegt. Volgens hen zou ik een grote C overhouden en volgens Myny heb ik recht nu een C :mellow:

Ook zei hij eerst dat er 1 cupmaat verschil tussen mijn borsten is, dus een E en een F, maar dan zouden er 3 cupmaten verschil in zitten als het een C is hé. Pffffffff :124:

Verder heb ik bijna de tijd niet gehad om vragen te stellen, hij zei dat hij onmiddelijk een aanvraag naar de mutualiteit ging sturen en dat we daarna wel verder zouden zien.

Hij stond al recht om me buiten te laten en had nog eens de tijd niet gehad om mijn vragen te stellen, heb er nog in de rapte de kostprijs kunnen uitsleuren, 2500€, de duurste dus van allemaal.

Alles samengevat had ik dus het id dat ik de man zijn tijd maar heb zitten verspillen.

No Myny for me... Ik zal kiezen tussen Casaer en Heintz.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hellaba,

Ja, het binnen gaan de eerste keer is niet eenvoudig,

en ja, dat was bij ons ook een probleem die parking. Moest het u ook nog

gezegd hebben.

Alle zo ziek, niet leuk he!

Dacht al er is iets gebeurt zeker.

Alle, dat je zolang hebt moeten wachten.

Dat heb ik niet meegemaakt , zowel bij de eerste

als 2de consultatie. een goeie 5min ja, maar niet langer.

Dat hij zo kortaf was in zijn praten alle dat heb ik ook niet meegemaakt.

Is mss. een andere manier geweest of da de andere pc's zeiden van ja, je moet nog

6m wachten na het geven van borstvoeding ? ja, k weet het niet he.

Was die 2500€ de eigenlijk opleg of zou het , het totaal geweest zijn

dat hij bedoelde???

daar hij er ook van uit ging dat het in Gent in het ziekenhuis zou zijn geweest.

dat zijn ook maar bedenkingen van mij he!

ik weet het ook niet .

Want ik had er geen enkel probleem mee, had hij zo moeten doen

tegen mij , dan ging ik hem u niet aangeprezen hebben.

echt niet , want had bij mijn eerst pc. ook zo een slechte ervaring.

zo ik wel weet wat het met u kan doen , en hoe je dan ook eigenlijk wel

kan beginnen twijfelen vind ik dan toch.

Nu , ik ga je laten

HOE IS HET NU MET U ? AL WAT BETER?

GROETJES.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tracy

Wat een verhaal... en dan nog doodziek zijn ook! Meiske toch!

Dat is inderdaad wel een afknakker! Jammer voor jou dat het zo moeten lopen is :(

Ik hoop dat je toch het goede gevoel van de andere 2 pc overgehouden hebt!

Ikzelf ben enkel bij Dr. Heintz geweest, en had er direct zo'n goed gevoel bij, dat ik geen nood had om nog een tweede pc op te zoeken. En binnen 3 weken is het al zover :D . Ik zal zeker een verslagje schrijven hoe het evolueert, verloopt, ... misschien kan dat ook bij je keuze helpen (ik vermoed dat je nog niet onmiddellijk hoeft een beslissing te nemen?).

Ik wens je in alle geval véél beterschap nu en laat je maar goed verzorgen ;)

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tracy,

Wat een rot verhaal!

Dat die pc zo onaardig was!

Dat je zo lang moest wachten!

Dat je zo'n koorts had!

Nou die zal het idd niet worden.

Hoe kom je aan die koorts meid, je hebt toch geen borstontsteking hè!

Goed voor je (laten) zorgen, kan iemand je helpen met je baby'tje?

Veel beterschap en liefs, Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, hier zijn we weer, bijna helemaal genezen, buiten het snot en het slijm dan :P

@Suzan,

nee, gelukkig geen borstontsteking, was ik ook al bang voor, het was een keelontsteking, ga kijken om mijn amandels er toch te laten uithalen, dat was al mijn 5e op 1 jaar tijd :(

Mijn ventje is ook thuis gebleven van zijn werk om voor de kleine te zorgen.

@Prutseke,

Ik weet ook niet wat zijn probleem was, bij het binnenkomen was hij echt vriendelijk, maar daarna kon hij me precies niet snel genoeg buiten werken.

Mss omdat hij ook al zoveel over tijd was, ik weet het niet, maar 'k vond het echt ongepast.

Hij heeft me zelfs geen uitleg gegeven over de techniek die hij gebruikt of over het feit dat er littekens zullen achter blijven, waar die 2 andere dan wel een kwartier uitleg aan gaven.

Het was puur papieren en dossier opmaken en buiten, de rest volgt later dan wel zei hij, hé gemakkelijk geld verdient zo. En dan ook zoveel geld dat hij vroeg voor de ingreep, die €2500 is de eigenlijke opleg, ik ging het grootste gedeelte terugkrijgen na de operatie omdat hij het niet op voorhand vroeg, blijkbaar is dit ook geen waar :s

Ik heb nogmaals een mail gezonden naar mijn hospitalisatieverzekering en die zeiden dat het om het even is of je nu voor of na de operatie betaald. In sommige gevallen krijg je terug, bij andere niet. Dit werd dan nog eens bevestigd door de 2 andere pc's die wel hun bedrag op voorhand betaald willen.

Al mijn andere vragen wimpelde hij gewoon weg, voor de volgende keer, alsof ik al direct beslist had om het bij hem door te laten gaan :s

Ik geloof wel dat het een goede p.c. is, anders zou hij zeker zoveel werk niet hebben, maar qua resultaat weet ik ook nix, die andere hebben foto's getoond, hij niet, qua techniek kan ik ook niet vergelijken.

Ik verlang dus om je operatieverslagje te kunnen lezen en wat foto's te zien van het eindresultaat.

@Dolfijn,

voor jou begint het ook in te korten hé, nog een 14tal dagen! :)

Ik heb nog een mail gezonden naar zowel Dr.Heintz als Dr.Casaer

Was wel een grappige mail die ik terug kreeg van Heintz :152:

Dit was mijn mail naar beiden:

Als ik me goed herinner zou de ingreep (borstverkleining) op zo’n €1500 (€1800 voor Casaer) komen en dit moet een week op voorhand gestort worden. Ik heb verschillende chirurgen gecontacteerd om wat te vergelijken en de prijzen lopen enorm uiteen, gaande van €1500 tot €2500. Hoe komt dit? En klopt het ook als het bedrag op voorhand gestort moet worden dat de hospitalisatieverzekering niet tussen komt maar wel als het pas na de ingreep moet betaald worden?

Ik heb ook al verschillende foto’s gezien van borstverkleiningen, bij sommige vrouwen zijn de borsten mooi rond, bij anderen hebben ze eerder een vierkante vorm, hoe komt dit?

Antwoord van Heitz:

Beste,

1. De erelonen mogen zelf bepaald worden. We zijn niet geconventioneerd. De ene vindt dat hij 1500 moet vragen; de andere een stuk meer (misschien wil hij sneller rijk worden ;-), of heeft hij gewoon meer kosten (mooi centrum, veel personeel,...)

2. Het tijdstip van betaling heeft geen enkele invloed op de terugbetaling. Zowiezo krijg je van het ziekenhuis een eindfactuur, een maand of wat langer na de ingreep, waarbij dat bedrag vermeld staat.

3. Hangt af van techniek van ingreep, maar voornamelijk ook van de beginsituatie van de borsten.

Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord,

Met vriendelijke groeten,

Dr. Frederic Heintz

Antwoord van Casaer:

Beste,

Alle "Esthetische" betalingen dienen in de meeste ziekenhuizen op voorhand betaald te worden. De prijsverschillen die je hebt gehoord ligt voornamelijk aan verschillen in de prijs van de anesthesie en ziekenhuiskost. Hospitalisatieverzekeringen komen nooit tussen voor dergelijke 'esthetische supplementen', of ze nu op voorhand betaald zijn of niet, al moet ik toegeven dat ik al enkele keren heb meegemaakt dat het supplement achteraf is terugbetaald door de hospitalisatieverzekering, ik vermoed per ongeluk.

De eerste maanden na zo'n borstverkleining zijn de borsten heel vaak wat vierkant van vorm, afgeplat thv de onderpool. Dit is iets wat verdwijnt in de loop van het eerste half jaar. Als je dit niet doet, dan zakt de borst vaak te fel uit nadien. Dus afhankelijk of de foto's vroeger of later zijn getrokken kan dit het verschil maken.

mvg

bob casaer

Over de prijzen zijn ze het dus in grote lijnen met elkaar eens, ook wat de hospitalisatieverzekering betreft.

Wat de eerder vierkante borsten betreft ligt de uitleg toch eerder wat verder uiteen... Wie moeten we nu geloven :P???

Voor de rest komen al mijn vragen bij alle 2 overeen, dus de keuze zal moeilijk worden.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohoh, nu moet je kiezen!

Gelukkig heb je nog even :)

Wat een gedoe zeg, met die erelonen, ik ben blij dat we dat hier niet hebben.

Goedgekeurd is goedgekeurd.

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Tracy

Goed dat u nu toch bijna genezen bent.

Heb met veel plezier gans je verslagje gelezen.

Nu daar heb je gelijk in.

Dat je nog eens pro en contra tegen elkaar afweegt van de betreffende pc's.

Nu ik zal zeker foto's plaatsen van voor en na

zo je kan zien.

Ik vond het echt balen dat het bij u niet goed verlopen was

maar is gelijk u misschien zei,dat hij het te druk of zo had.

Nu in prijsverschillen wist ik al dat dit is ; dat elk kan vragen eigenlijk wat hij wilt.

Daar het esthetisch is.

Nu ik zal het nadien ook weten , eens ik de faktuur krijg.

Nu ik ben nog altijd aan het aftellen en de ene

dag wat nerveus

en de andere dag weer wa beter.

Morgen nog 1maand te gaan.

dan zal het denk ik wel vlot gaan.

Nu het zal wel niet geven .

want het is zo al een lange tijd dat ik wacht. nl gestart met aftellen aan 72d

dus kan het gaan he nu nog 32d

Ben nu al 40d bezig dus die dagen kunnen er nu ook nog bij.

zo nog het beste en tot later he .

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tracy

Blij te horen dat je je al een heel stuk beter voelt!

Hun uitleg komt inderdaad ver overeen. En wat de vraag over de vorm betreft... het zal wellicht een combinatie van beide commentaren zijn. Uiteraard beginnen de pc's bij elke operatie aan een andere borst, ik denk dat je jezelf nooit echt kan vergelijken met een voorganger, gewoon omdat elke borst toch zijn vorm, grootte, breedte,... heeft. Wellicht is het voor de pc op de operatiedag zelf, steeds een beetje denk- en puzzelwerk ;)

Ik ben blij voor jou dat je je toch goed voelt bij beide pc's. Kiezen wordt niet gemakkelijk...

Ik heb alvast contact opgenomen met de hospitalisatieverzekering ivm terugbetaling van de kosten. Ik heb dan een vragenlijst naar de pc moeten doorsturen. Ik heb deze vragenlijst ingevuld teruggestuurd naar hospitalisatieverzekering... en nu is het nog even afwachten. Ben benieuwd wat ze gaan doen?!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tracy

Blij te horen dat je je al een heel stuk beter voelt!

Hun uitleg komt inderdaad ver overeen. En wat de vraag over de vorm betreft... het zal wellicht een combinatie van beide commentaren zijn. Uiteraard beginnen de pc's bij elke operatie aan een andere borst, ik denk dat je jezelf nooit echt kan vergelijken met een voorganger, gewoon omdat elke borst toch zijn vorm, grootte, breedte,... heeft. Wellicht is het voor de pc op de operatiedag zelf, steeds een beetje denk- en puzzelwerk ;)

Ik ben blij voor jou dat je je toch goed voelt bij beide pc's. Kiezen wordt niet gemakkelijk...

Ik heb alvast contact opgenomen met de hospitalisatieverzekering ivm terugbetaling van de kosten. Ik heb dan een vragenlijst naar de pc moeten doorsturen. Ik heb deze vragenlijst ingevuld teruggestuurd naar hospitalisatieverzekering... en nu is het nog even afwachten. Ben benieuwd wat ze gaan doen?!

Groetjes

Dolfijn

Bij welke hospitalisatieverzekering ben jij Dolfijn?

Ik ben bij Van Breeda, Medilink. Beide p.c.'s zeggen dat het een zeer goede verzekering is en dat ze niet zo moeilijk doen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij welke hospitalisatieverzekering ben jij Dolfijn?

Ik ben bij Van Breeda, Medilink. Beide p.c.'s zeggen dat het een zeer goede verzekering is en dat ze niet zo moeilijk doen.

xxx

Hey Tracy

Bij DKV. Heel goeie en uitgebreide verzekering, maar ik weet niet of ze zo vrijgevig zijn :(

Ben benieuwd...

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, vanavond heb ik definitief een keuze gemaakt, zoals hierboven al duidelijk was ging het tussen Dr. Heintz en Dr. Casaer.

Het was moeilijk kiezen, over de grote lijnen waren ze erg gewaagd aan elkaar. (amai, precies een wedstrijd :154:)

Voordelen Heintz:

Goedkoper

Losser in omgang

Voordelen Casaer:

jonger (dubbelzinnig, minder ervaring vs. iets jongere hantering van technieken????)

betere ligging van het ZH voor ons

Ik heb dan maar besloten om voor Dr.Casaer te gaan, ik heb nog steeds dat tikkeltje beter gevoel bij hem.

Ook vind je nog nix terug over hem hier op dit forum, mss de perfect timing om een verslagje over hem te maken :)

Begin april stop ik met de borstvoeding, ik begin dan terug te werken en lijkt me het ideale moment, de diepvries zit vol met afgekolfde melk, dus daar kan ik nog een paar maand mee doorgaan. Ten vroegste zou ik dus begin juli geopereerd kunnen worden, perfecte timing :( dan kan ik in een topje rondlopen zodat alle blauwe plekken zichtbaar zijn en een spannende sportbh aandoen die plakt en trekt en wringt aan alle kanten, waar ik dan nog eens moet mee slapen, goed om doorweekt van het zweet wakker te worden, gezellig, zie er al naar uit :P (sarcasme hé)

Nuja, we zullen wel zien hoe alles verder verloopt he, mss is het wel niet zo'n hete zomer :152:

Aan de andere kant moeten we het ook positief bekijken :76: tegen het einde van de zomer kan ik mss al een nieuwe mooie bikini dragen :125:

xxx

***HAPPY***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tracy

Super!!! Je hebt je beslissing al genomen! :136:

Nu heb je iets waar je naar kan uitkijken!

In juli kan het inderdaad al een warme zomer zijn, maar niets is zeker hieromtrent :) Voordeel is dat je alles rustig kan regelen, nu al een datum kan afspreken... en er nergens haast bij is.

Ben reuzeblij voor jou!

Ik las ook dat je zou willen meewerken aan het programma van vmma... Succes ermee! Laat alvast weten wanneer we je verhaal op de tv gaan te zien krijgen!

En ik blijf ook aftellen... nog 11 dagen...

Groetjes en veel liefs

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Tracy,

fijn hoor, dat je nu een beslissing genomen hebt!

ik denk dat we rond de zelfde tijd geholpen kunnen worden, misschien ik nog wel later!

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy,

leuk dat je er naar vraagt!

We hebben het heel goed gesteld, we hebben eerst wat over het concept gesproken, en wat er allemaal aan bod zal komen.

Daarna heeft ze een kort filmpje van me gemaakt, een soort intervieuw als proef en ik bleef gelukkig plakken op het scherm :)

Ook hebben we gekeken voor een datum wanneer de opnames zouden kunnen doorgaan, wat er allemaal gefilmd zou worden (eerst bij mij thuis, dan bij dr.Casaer en daarna zouden we eventueel naar een lingeriewinkel gaan)

Alles samen zou ik een 5-tal min. in beeld komen om mijn boodschap over te brengen naar het publiek.

Ik zie het helemaal zitten en mijn ventje is na het gesprek gelukkig ook helemaal veranderd van mening, hij vind het oké dat ik het doe.

Ik heb het ook op mijn fb gezegt en ik krijg niet anders dan positieve reacties, doet me echt deugt :)

Jammer dat jij niet mocht van je man Cindy, ik heb gehoord van Marieke dat je dolgraag had meegewerkt...

De opnames zouden ergens volgende week doorgaan en de uitzending zou gepland zijn voor 31 maart, zeer snel dus.

groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey leuk dat alles goed is verlopen.

Amai, dat is idd. rap de uitzending.

en kanje bij dr. casaer op bezoek voor de opname?

Ja, ik had het wel graag gedaan. Ik had haar voorgesteld

dat ze wel mocht filmen tijdens de operatie van mij, maar

volledig discreeet.

Daar was ze wel voor te vinden,ze ging het bekijken

en me dan iets laten weten.

Ja ik was wel wat nieuwsgierig , daarmee dat ik er nu naar vroeg naar je toe.

He, ik zie dat je ook fb hebt. als ik mag wil ik je wel toevoegen als vriend hoor.

laat me iets weten

Groetjes

Cindy

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tracy hoe gaat het allemaal met de opnames?

Wanneer krijg je een definitieve datum of weet je dat nog niet?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.