Ga naar inhoud

TracyVDK : 6 juli 2011: Dr. Casaer : Jan Yperman Ziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallokes allemaal,

3e keer goede keer (heb al 2 maal geprobeert van een reactie te plaatsen, maar telkens mislukt :()

Bibi heeft deze maand te veel gedownload met als gevolg dat we op smallband zitten en het massas lang duurt op een pagina te laden, laat staan om hier een bericht te posten :P vandaar dat ik niet zo actief meer ben voor het ogenblik, maar daar komt verandering in, donderdag komen ze van telenet om onze comfort-net om te zetten naar fiber-net :)

Maar ik volg jullie verhalen op de voet via e-mail!

De opnames voor telefacts zijn uitgesteld, ik wacht nog altijd op een berichtje van Marieke voor wanneer de opnames terug zouden doorgaan. Vanaf dat ik wat meer weet laat ik het zeker weten.

Jammer voor je Lesia dat je operatie uitgesteld is, anders was het morgen je grote dag, maar nog even op de tanden bijten en dan ben je van een grote "last" verlost!

Ik ben blij voor je Dolfijn dat je het zo goed stelt! het enthousiasme loopt van je berichten, het is een echt genot om je verlagen te lezen! :)

Zo, nu ff op "reageer" klikken en de pc 10 min geven om de pagina te laden.

groetjes! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah trage internet...kweet nog goed hoe irritant dat kan zijn hopelijk is het snel gefixed en ben je der weer :145:

Gaan ze ook je operatie zelfs nog filmen? of alleen ervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tracy,

Trage internet is zeer saai , als je dat gewoon bent he!

Nu ik heb ook al fibernet en het is zo dat er wel een verschil is hoor.

Ook hierbij heb ik een gans nieuwe modem gekregen. alles zit nu in 1

Nu dat de opname's zijn verlaterd , hoe komt het?

Nog niet genoeg info erover?

Of heeft Marieke niet gezegd daarover?

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tracy,

Zo te lezen verloopt eea met de verzekering in Belgie toch anders dan in NL.

Hier wordt het (voor zover ik weet) óf vergoed, óf niet.

Dus geen deel zelf etc.

Zit zelf ook nog in de orientatiefase, maar ik begin gewoon bij 1 chirurg.

Heb de kliniek gekozen, niet de chirurg, en kijk wel hoe het gesprek verloopt.

Iedereen heeft toch zijn eigen voorkeuren.

Maar jij gaat nu dus eerst met borstvoeding stoppen, hoe lang moet je daarna nog wachten?

Want je borsten kunnen natuurlijk weer kleiner worden.

(hoewel er bij mij bij ieder kind een cup bijkwam... :1bouncingboobs: )

Succes en we horen wel hoe het verder verloopt.

Liefs Hilde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

ondertussen met internet aan lichtsnelheid, maar zonder veel tijd om online bezig te zijn :P

De opnames voor telefacts gaan waarschijnlijk half april doorgaan, doordat Marieke in het buitenland zat voor een andere reportage.

Ondertussen ben ik ook aan het wachten op een datum van de mutualiteit.

yc-angel, de operatie gaan ze niet filmen, aangezien ik pas in juni/juli kan geopereerd worden, bij deze het antwoord op jou vraag, Hilde12, ik moet 3 maanden na de borstvoeding wachten, ben nu reeds 14 dagen gestopt (had bijna geen melk meer).

De operatie kan dus gepland worden vanaf ongeveer 20 juni.

Een cup is er niet bijgekomen, maar ze zijn wel nog meer gaan hangen dan van te voren :( ik heb echt totaal geen model meer... Pff, gisteren enkele kleerwinkels gedaan, de moed zakte me echt weer in de schoenen, al die mooie zomerjurkjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tracy

Blij je opnieuw eens te "horen" :)

De plannen beginnen vorm te krijgen, lees ik: gestopt met borstvoeding. Ja, zo kan je alvast een datum gaan vastzetten!

Jammer dat de opnames uitgesteld zijn, alhoewel ja, het voor jou misschien niet zoveel uitmaakt. Ik vind het nog steeds super van jou, dat je het doet!

Ja, die kleding hé... ik wacht nog even voor nieuwe kleren, tot 6 weken na operatie. Dan zal de vorm wellicht ook (bijna) definitief gaan zijn. :)

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey allemaal,

nee,nog geen datum, ik moet enorm veel inspringen voor een collega die een operatie heeft ondergaan en voor het ogenblik is het moeilijk om ergens een gaatje te vinden om een afspraak met de pc te maken.

Ik ben ook nog steeds aan het wachten op nieuws van de ziekenbond, heb al 2x een aanvraag verstuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen, zal in de loop van volgende week eens bellen, want het begint me echt de keel uit te hangen.

Van Marieke hoor ik voor het ogenblik ook niets meer, ze zal wel weer ergens in het buitenland zitten om een reportage te maken, we wachten af.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo das balen dat je nog niks hebt gehoord...hopelijk als je belt krijg je goed nieuws. :5:

Ook raar dat marieke niks van zich laat horen...ze kan toch op zun minst een mailtje sturen ofzo -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Eindelijk is het zover, 19 mei mag ik naar de adviserende geneesheer! Ik moet er zijn tussen 13u30 en 14u30, zal er voor zorgen dat ik zeker om 13u30 aan zijn deur sta!! :P

Amai, 'k krijg al den bibber, 'k hoop echt dat ik de goedkeuring zal krijgen!!

Ondertussen ook al mailtje gezonden naar Dr. Casaer voor een volgend consult en om een operatiedatum vast te leggen.

Eindelijk schot in de zaak!! Joepie!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :136: ik hoop dat je snel je datum hebt en samen met ons allemaal kan aftellen naar de :1boobs: day :136: !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond de TELEFACTS uitzending over de grote borsten!!!!

Zonder mij dan weliswaar <_< want heb net op de radio gehoord dat het vanavond uitgezonden wordt terwijl ik nog steeds op een mailtje van Marieke zit te wachten wanneer de opnames zouden doorgaan :s

Haar laatste mail datteerd van 28 april waar o.a. dit in stond: We moeten wat beeld zoeken om het verhaal te illustreren dus ik denk na wat we nog kunnen doen en laat je zo snel mogelijk iets weten!

Leuk is dus echt wel anders, heb haar daarnet een vriendelijke mail gezonden:

Dag Marieke,

ik ben echt heel blij dat je me op de hoogte gehouden hebt in verband met de vorderingen van de reportage! Hoorde daarstraks op de radio dat de uitzending VANAVOND?? plaats vind!

Het zal wel iets te maken hebben met een deadline of whatever, maar je kon tenminste iets laten weten! Eerst belde je 2-3x per dag om af te spreken, kom je hier in mijn huis wat opnames van me maken en afspreken, spreek ik af met mijn lingeriewinkel of er gefilmd mag worden en zo en dan hoor ik er nix meer van, professioneel is anders dacht ik.

Echt bedankt, zag er heel erg naar uit, heb al de moeite gedaan om mijn man en ouders te overtuigen, en dan dit??

Geweldig, het gaat je goed, hoop dat je nog een geweldige carrière mag uitbouwen, maar de volgende die met een camera af komt krijgt in’t vervolg resoluut de deur tegen zijn neus!

Groeten Tracy

Zien vanavond wat het geeft... mss ga ik er nog geen spijt van hebben dat ik er toch niet aan meegewerkt heb als de uitwerking even professioneel gaat zijn als haar aanpak.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjah das echt naar om het zo te horen...houd je ons op de hoogt van hoe de uitzending was...ben dan toch benieuwd wat ze in elkaar hebben geflanst...jammer dat ik dat ik dat niet hier op tv kan zien vanavond.. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.