Ga naar inhoud

TracyVDK : 6 juli 2011: Dr. Casaer : Jan Yperman Ziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

hey Tracy,

Dat is toch wel niet leuk he zoiets ,

Ik ging in uw plaats ook zoiets gedaan hebben hoor.

Je keek er toch enorm naar uit ,

Ben toch blij dat ik niet zo ver heeft laten doormaken om hier iedereen te overtuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor zender wordt het uitgezonden Tracy? Ik heb verschillende belgische zenders hier.

Heel lullig hoe Marieke jou behandeld heeft! Ben benieuwd of je een mail reactie terug krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, niets meer dan we al wisten he, pijnlijke schouders, bekeken worden, zowat alles wat je hier ook kan lezen he... Ik heb nog geen tijd gehad om het op te nemen voor youtube, maar morgen ben ik eens een dagje thuis, als ik een gaatje vind zet ik het online.

Bedankt Vangnaard

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tracy

het was wel een mooie uitzending he , van Telefacts

en morgen naar de adviserende geneesheer, veel succes.

en als je je 2de consult hebt dan mag ik terug op controle na mijn 2de operatie ben benieuwd.

echt kijk er al naar uit.

grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik ben terug thuis van de adviseur, en man wat ben ik blij!! Pffff, plezant was anders hoor zeg!

Ik moest er op 15u zijn, ben binnen gemogen om 16u.

Er zat een man achter een bureautje, hij deed de moeite niet om te kijken en vroeg gewoon "naam? Wat komt u hier doen?"

Vermelde dat ik papieren gekregen had om mij te komen tonen voor een borstreductie... Toen keek hij me eindelijk es aan.

"Oké" zei ie, "trek maar alles uit"... : :wacko:

Dus, ik deed mijn jasje uit en mijn t-shirt, dacht jah, met BH aan zal hij wel genoeg zien zeker, maar nee, moest mijn BH ook uit doen. :unsure:

Hij keek er ff naar en begon dan een en ander op zijn pc te tokkelen, en daar stond ik dan met mijn :1bouncingboobs: bloot.

Dan vroeg hij wanneer ik geopereerd moest worden, toen ik zei dat ik het nog niet wist, dat ik pas volgende week mocht gaan en dat p.c. gezegt had dat ik eerst moets gaan voor controle, begon hij nog viezer te kijken dan hij al vooraf deed, dan zei hij dat ik me weer mocht aankleden.

Hij vroeg of het nog voor juli ging zijn, toen ik zei dat ik niet wist hoe lang de wachttijd precies was zei hij met een snak en een beet dat ik mocht vertrekken.

Ik vroeg of ik nu de goedkeuring gekregen had en daarop zei hij dat ik wel de nodige papieren thuis ging opgestuurd krijgen dus dat het in orde was.

Hij heeft dus niet gevraagd of ik fysische of psychische klachten had ofzo.

Het enige wat hij nog vroeg net toen ik de deur buitenliep was wat ik deed van beroep, heb hem nog toegeroepen dat ik thuisverpleegster was en heb dan de deur achter me dicht getrokken.

Pff, wat was ik blij dat ik daar buiten was!!!!

Nuja, eind goed, al goed, ik heb de goedkeuring en volgende week vrijdag een datum!!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

Waar ben je moeten gaan naar de adviserende geneesheer

en is het bij CM of Bond Moyson.

Van mij deed hij in Bond Moyson, gelijk hij mijn dossier niet mee had en ook nog moest

wachten eer het werd doorgefaxt niet zo moeilijk.

Dacht ook eerst ze, ja, ik ben eraan voor de moeite.

Maar toch niet , na een 10 min wachten bij hem in de bureau had hij zijn papieren, ( alle de mijne dan )

En dan las hij het , en moest ik me uitkleden. Keek en mat ook eens.

En dan mocht ik me weer aankleden.

Hij zei me dan ook dat ik binnen de 2w een schrijven ervan ging krijgen en vroeg hem kan ik het nu weten

zo ik 3d later weer na de pc moest. Hij zei oke is inorde.

er is geen probleem.

Zo wist ik dan toch ook al iets en krijg ik het schrijven ter bevestiging.

Nu op naar een datum voor je bvk

Alvast proficiat met je goedkeuring , en nu succes he ,

Grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, 't was bij de liberale mut. in Roeselare.

Jij hebt blijkbaar meer uitleg gekregen dan ik :) Mss dat het ook maar iets van 2 weken gaat duren eer ik er papieren van krijg.

'k vind het toch raar dat hij niet naar mijn klachten enzo gevraagt heeft.

Nuja, ik heb ze binnen en da's het belangrijkste, ga me er verder geen vragen meer bij stellen, op naar volgende vrijdag!! :136: Whooooohoooooo! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd...nu ben je een stap dichterbij kleinere borsten...ik hoop dat je snel geholpen kan worden :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyla,

alles super gelopen! Het eerst wat hij zei was "dju, nu hebben we ons televisieoptreden gemist" :) Hij ging ook meewerken aan de opnames, maar heeft er dan ook nix meer van gehoord van Marieke.

Ik mocht zelf de datum kiezen en zat al met de week van 4 juli in mijn gedachten, 4 weken later ga ik dan in verlof, dus ik zou dan 6 weken thuis zijn na de operatie, hij heeft gekeken in zijn agenda en had de 6e juli nog vrij, dus heb ik die maar snel laten vast zetten :) :) :) Oh wat verlang ik al naar die datum!

Verder heeft hij nog eens de dag overlopen, en mocht ik nog wat vragen stellen. Ik voel me echt goed bij hem!

Mijn kamer is ondertussen al besproken, mijn dossier is opgemaakt, de foto's zijn genomen, moet enkel nog een mammografie laten doen en alles is ready.

Aftellen maar!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tracy,

Gefeliciteerd met je datum! :64: Zal je titel alvast aanpassen en je topic verplaatsen naar de operatieverslagen! Aftellen maar, zal er al gauw zijn hoor 6 juli!!! :136:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, zal er idd wel snel zijn, ik moet heel de maand juni vollenbak werken, ben maar 1 normale dag thuis, dus de tijd zal dan ook wel snel voorbij gaan! 'k ga niet veel tijd hebben om er te zitten aan denken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG tracy op dezelfde dag zoals ik...haha geweldig dat je nu een datum hebt :136: ...wel raar dat onze tellers niet gelijk staan ik heb 38dagen en jij 37...lol ergens klopt er iets niet mr tis erg leuk dat je snel moet nu net zoals ik :5::7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG tracy op dezelfde dag zoals ik...haha geweldig dat je nu een datum hebt :136: ...wel raar dat onze tellers niet gelijk staan ik heb 38dagen en jij 37...lol ergens klopt er iets niet mr tis erg leuk dat je snel moet nu net zoals ik :5::7:

Hey, zie dat onze tellers nu wel gelijk staan, scheelt een uurtje :) Kunnen eens aan elkaar denken als we daar klaar liggen om onder het mes te gaan :P

Ben vandaag naar de Patersmarkt in Izegem geweest, al die mooie zomerjurkjes!!!! Oh wat verlang ik tot ik die kleedjes kan aanpassen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah mij teller tikte een paar uurtjes teveel haha.. dus heb ik em aangepast.

jah ik verlang daar ook zooo naar...kan bijna niet meer wachten :136:

Ik zou ook graag eens een strapless topje aan willen en een strapless bh...das pas mijn droom :blush:

Wohoo nog maar 17 daagjes :64:

Haha ik heb al tegen suzan gezegd ik smsje elke stap totdat ik knock out ben op de OK ..haha noujah of totdat ik mijn telefoon achter moet laten :46:

Ben het vooral beu dat mensen mij nu vragen ben je zwanger omdat ze er vanuit gaan...grote borsten is zwanger...pfff klote zeg..en heb ik meegemaakt van het weekend weer dat 2 omatjes aan het roddelen waren en ik hoorde alles..."kijk die is zwanger, wel een mooi meisje...en de ander mr ze heeft nog geen buikje"...ik daarzo nou pardon dames ik heb geen buikje omdat ik niet zwanger ben...gelijk stil in de tram...ik zat er tegen over...zo zie je maar weer hoe ongegeneerd mensen over je lullen... er kon niet eens "sorry meer uit komen" uit die dames....pff ben zooo klaar met deze borsten...ben toe aan nieuwe :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfffffff al weer bejaarden!

wat zijn die toch ongemanierd zeg!

een nadeel is ook dat ze vaak zo hard lullen omdat ze doof zijn :angry:

:159::153:

straks lekker geen last meer van

:01:

misschien ga jij hun dan wel lastig vallen

:46::45:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha,

had ook eens een patiënt, hij vond het niet leuker dan ze eens vast te pakken, "eens voelen of ze echt zijn" zei hij :mad: Grrr.

'k zei hem dat hij geen manieren had en dat je zoiets gewoon niet doet, "geen nood" zei hij, "ik ga nix meer doen hoor :141: "

heb hem dan maar schoon duidelijk gemaakt dat hij met zijn kleine verschrompelde lul al zeker helemaal nix meer kon doen :159: Katje mie, katje were!! Heb mijn boeltje gepakt en hem in zijne bloten laten staan.

Wat denken die wel da??? Gelukkig heb'k veel van mijn patiënten die mij begrijpen (vrouwen natuurlijk, de mannen vinden een borstverkleining zever, we pakken hun speelgoed af).

We zouden die venten beter eens 2 kg suiker rond hun nek binden en ze er een hele dag mee laten rondlopen. ze zouden wel anders piepen!!!

NOG 34 DAGEN!!! Whiiii :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh verschrikkelijk he die opmerkingen. Een mannelijke collega zei oh meissie wat zonde joh maar ik snap het wel als je er last van hebt.

Boobs zijn nou eenmaal een mannending ook haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.