Ga naar inhoud

Yvie : 19 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Kleine tip meiden je sport bh wassen en drogen met de föhner is die binnen de 10 droog niet gekrompen! Heb dat vandaag ook gedaan, echt heb een week rond gelopen met mijn operatie bh:98: kon zo echt niet verder Ookal mocht het deze week nog niet die 20min kan echt geen kwaad! Heb een kort programma van 15min gekozen op 30graden en dan drogen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liana dank je wel voor de tip! Wil ook weer douchen morgen (euh vandaag), en dat ding moet ook echt even opgefrist worden!

 

Was iets lager gaan liggen in bed, maar de druk is nu weer veel meer, dus nu wakker geworden en hopen dat ik een prettigere houding kan vinden voor de komende 5 uur. 

Ik mis mn zij... mag daar wel op slapen, maar zou niet weten hoe haha!

 

Trusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Liana zei:

Kleine tip meiden je sport bh wassen en drogen met de föhner is die binnen de 10 droog niet gekrompen! Heb dat vandaag ook gedaan, echt heb een week rond gelopen met mijn operatie bh:98: kon zo echt niet verder Ookal mocht het deze week nog niet die 20min kan echt geen kwaad! Heb een kort programma van 15min gekozen op 30graden en dan drogen. 

O dat is n goed idee, mag dinsdag als t goed is na de controle douchen dan ga ik m ook meteen wassen en op deze manier drogen, is ook maar n dunne stof 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Yvie zei:

@Liana dank je wel voor de tip! Wil ook weer douchen morgen (euh vandaag), en dat ding moet ook echt even opgefrist worden!

 

Was iets lager gaan liggen in bed, maar de druk is nu weer veel meer, dus nu wakker geworden en hopen dat ik een prettigere houding kan vinden voor de komende 5 uur. 

Ik mis mn zij... mag daar wel op slapen, maar zou niet weten hoe haha!

 

Trusten!

Heb je nog kunnen slapen? De druk neemt idd toe hè als j platter ligt, toch kan ik dan beter in slaap vallen en ben ik zonder hoofdpijn wakker geworden.

 

hoop dat je nog hebt kunnen slapen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, DoubleD zei:

Heb je nog kunnen slapen? De druk neemt idd toe hè als j platter ligt, toch kan ik dan beter in slaap vallen en ben ik zonder hoofdpijn wakker geworden.

 

hoop dat je nog hebt kunnen slapen! 

Ben nog wel in slaap gevallen gelukkig. Heb mezelf eerst uit bed getakeld en ben toen rechterop gaan zitten/hangen. De  druk nam toen weer wat af, maar had last van mn stuitje ofzo, kon toen mn draai even niet vinden, maar uiteindelijk gelukt tot 7 uur.

 

Fijn dat je zonder hoofdpijn wakker bent geworden da's ook veel waard! Ik wil vandaag proberen iets actiever te zijn en ook heel graag weer douchen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

O lekker geniet v j douche kijk er ook zo naar uit :12:

 

onze rug heeft t te verduren hè maar we komen er wel!

ga zo nog even terug, sliep pas rond half een en half zeven was iedereen wakker (mocht hun schoen zetten)

smiddags blijf ik op tot bedtijd (uur of elf) zodat ik avonds/snachts wel kan slapen.. maar ben nog te moe om er uit te blijven heel de dag en ml moet hier zo veel doen loop dan toch maar in de weg :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD nou zou nu ook wel kunnen slapen, maar helaas... kind thuis die in een driftige mood is vandaag...

 

Ik slaap overdag niet, maar ga er na de laatste medicijnen van 22.00 wel weer in. 

Vriendlief is tot een uur of 14.00 aan het werk vandaag en komt dan naar huis.  Ben het nu al zat om zo afhankelijk te zijn, hij doet het allemaal prima, maar het is toch jammer dat je moet vragen of hij even wil stofzuigen.  Dat doet ie dan wel, maar dat vragen vind ik dan vervelend. En ik zou ook allang een was hebben gedraaid, maar ik zeg maar niks...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 4 PO

 

Vannacht niet zo heel lekker geslapen,  ik was wat platter gaan liggen, maar werd wakker met een drukkend gevoel. Toen opgestaan  en mezelf opnieuw, wat hoger,  geïnstalleerd. Maar wil zo graag liggen hoe ik wil liggen, maar dat lukt helaas nog niet.

 

De dag gaat wel aardig, krijg nu meer last van de wonden. De zwelling voelt wat minder, maar heb niet echt meer gekeken na dag 2 PO.

 

En de irritatie van dat je beperkt bent in je kunnen begint toe te slaan. Ik ben niet het type er voor om om hulp te moeten vragen, maar als ik dat niet doe ga ik me er aan irriteren dat de stofzuiger wel eens door het huis mag/de bende opgeruimd mag worden. Mn vriend helpt echt wel, maar sommige dingen zien mannen gewoon niet denk ik.. 

Oogkleppen maar even op doen,  maar valt niet mee.

 

Wil vandaag ook nog heel graag douchen,  maar dat zal vanavond wel worden. 

Hopelijk morgen een wat positievere dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb niet meer geslapen. Voel me niet zo lekker, zweet brak me uit toen ik ging liggen en ook wat hoofdpijn. De verkoudheid, daar heb ik nou egt t meeste last van .. heel vervelend want van Mn ogen en borsten heb ik nagenoeg geen last. Wel iets meer van de wonden met name rechts, af en toe een steek, en ook wat je zegt met platter liggen wel meer druk.

 

Ik begrijp je frustratie rondom het huishouden. Vorige x zat ik me enorm op te vreten omdat alles anders ging dan hoe ik het zelf deed  en bleef er ook een en ander liggen maar nu valt het me alles mee. Hij kan zelf ook niet zo goed tegen rommel en rotzooi en is gewend wanneer hij thuis is mee te helpen. Dus alles is dan ook elke dag aan kant en gestofzuigd en gedweild en zelfs de wassen worden gedraaid gedroogd en weggevouwen! Verbaas me enorm maar vind het erg fijn. Neemt nie weg dat Mn handen jeuken en er tuurlijk dingen zijn die ik graag zelf zou willen doen. Tegelijkertijd na het heel lang alleen te hebben gedaan ivm zn werk is het stiekum ook wel fijn even Niks te mogen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat je echt niet fit bent.. kun je nu ook echt niet gebruiken.. 

Zou idd bijna vergeten dat je ook nog aan je ogen geholpen bent! Ziet dat er al mooi uit?

 

Ik ook op rechts last van de wond. Straks maar even kijken met douchen.

 

Tja vriendlief is dan wel regelmatig thuis, maar zit dan thuis te werken en kan zich dan niet druk maken over bende in huis. Heerlijk dat die van jou ook niet tegen rotzooi kan! Die van mij heeft zo af en toe die fase haha!

 

Lag net wel heel lief een lingeriebon door de brievenbus van een vriendinnetje,  dat maakt de dag dan weer beter! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk gedoucht! Onder de douche kwamen ook even de tranen,  heb echt mn dag niet vandaag en vind mn borsten echt enorm en 2 ballen. Ik weet dat het de tijd nodig heeft.. maar ik schrik er nog wel van zo. Vriendlief vind ze al wel heel mooi (hij staat nu mn gewassen beha droog te föhnen!)

 

Blijf het een raar gevoel vinden zonder beha en de littekens trekken ook flink.

 

Gelukkig weer lekker fris!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke knuffel Meis, huil maar even lekker uit dat lucht op! Morgen is vast een betere dag, zie bij iedereen die off days in t herstel voorbij komen en ook de onzekerheden over de boobies.. 

volkomen normaal, nog maar weinig vrouwen gezien die de eerste week al verliefd op hun boobies zijn, want meestal zijn ze ook nog niet gelijk mooi.. 

maar dat j partner ze nu al mooi vind is veel belovend! T komt goed, egt :53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Yvie said:

Eindelijk gedoucht! Onder de douche kwamen ook even de tranen,  heb echt mn dag niet vandaag en vind mn borsten echt enorm en 2 ballen. Ik weet dat het de tijd nodig heeft.. maar ik schrik er nog wel van zo. Vriendlief vind ze al wel heel mooi (hij staat nu mn gewassen beha droog te föhnen!)

 

Blijf het een raar gevoel vinden zonder beha en de littekens trekken ook flink.

 

Gelukkig weer lekker fris!

Oh zo herkenbaar! Bij mij was het inderdaad ook op dag 2 dat ik wel 100x spijt heb gehad. Maar op dag 4 was ik dat allemaal alweer vergeten! Geloof me, het komt helemaal goed :D Als je je straks weer wat beter voelt en niet meer zo afhankelijk bent kun je echt gaan genieten. 

Super fijn trouwens dat je vriend je boobies al heel mooi vindt, zo'n steun heb je echt even nodig in het begin. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja dat huilen heeft uiteindelijk iedereen. Wat je schrijft over dat aanhankelijke en moeten vragen voor stofzuigen en opruimen etc, daar heb ik ook heel erg last van. Mn vriend doet enorm zijn best en vindt het ook helemaal niet erg dat ik die dingen niet mag doen, maar hij vindt het allemaal gewoon niet zo belangrijk als ik haha. Het blijven toch mannen he. Het wordt wel wat beter hoor! Ik kan de was bv gewoon zelf doen sinds 2 weken PO, dus dat is alweer 1 taak minder voor hem. En ja verder moeten we maar gewoon proberen het los te laten en te accepteren dat het even 6 weken way minder netjes is in huis en niet helemaal gaat zoals we gewend zijn. 

 

Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 @rtx ben vanmorgen mn bed weer ingedoken. Ga me zo maar eens aankleden en opmaken,  dan voel je je vaak ook wat fijner. 

Wel fijn om te lezen dat iedereen wel een dip heeft. Het staat allemaal zo strak, niet fijn..

 

Vind het gewoon  heel vervelend als ik moet vragen of hij wil wassen of stofzuigen,  maar goed toch maar doen.

2 kids om je heen werkt ook niet mee. Vriendlief had er 1 mee genomen met boodschappen doen en de oudste zit naast me al veels te lang op de IPad, oops! 

 

Moet dinsdag ook weer werken,  zit ik ook nog niet bepaald op te wachten...

Goed weekend meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wat kunnen rusten? Hier ook terug gegaan! 

 

Zou het kunnen meespelen in je dip dat je dinsdag weer moet werken maar je er nog niet klaar voor voelt?

wat doe je voor werk?

 

als t egt niet gaat, kun je het dan nog even uitstellen of rustig aan doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel even lekker gelegen @doubled 

 

Ik heb gewoon een kantoorbaan, dus zou wel moeten kunnen, maar vraag me dan ook af of men het gaat zien enzo (1 collega weet het) 

 

Als het echt niet gaat dan moet ik me ziek melden, maar dat doe ik liever niet. Gelukkig werk ik vlakbij, dus mocht het echt niet lukken dan ben ik zo thuis.

 

Wanneer moet jij weer aan de slag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu nog full time mama maar sinds april heb ik twee kids op school(groep1&2) en een van bijna twee dus zit er over na te denken dat wanneer hij ook naar school ga of miss eerder als ml op vrije dagen en evt 1 dag oma opa het kunnen opvangen eerder, weer iets te gaan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 5 PO

 

Niet heel lekker geslapen,  wordt standaard wakker en moet dan echt weer even een andere houding zien te vinden. Was vanmorgen ook nog niet lekker uit mn dip, dus mn bed weer ingedoken. Ook ongesteld geworden, werkt ook niet mee:mellow:

 

In de middag weer aangekleed, spijkerbroek dit x. Na de lunch een klein stukje gaan lopen, was echt maar 20 min. ofzo, maar pff het voelde alsof ik bowlingballlen in mn beha had liggen,  niet fijn! Daarna weer lekker op de bank geploft en met de kids een filmpje gekeken. Ze zijn nu naar Sinterklaas, dus even rust voor mij.

 

Mentaal iets beter dan gistermiddag en vanmorgen. Gelukkig nog 2 dagen vrij. Dan dinsdag eerst voor controle en daarna werken. 

Morgen maar weer een stukje buiten lopen. Hoop dat dat strakke gevoel een beetje snel weg gaat trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte hoor yvie, ik leef met je mee! Lees hier heel veel en heb veel filmpjes op you tube gezien en zie bij iedereen dat ze wel even last van een dip hebben. Dus het zal er helaas wel bij horen. En dat afhankelijk zijn en zelf niets kunnen doen zit ik ook enorm tegen op, ook met de kids. En bang dat ik ze ook te groot ga vinden. Maar andere kant is weer dat bijna iedereen zegt dat ze het veel eerder hadden willen doen en na een tijd super blij zijn en het zo weer zouden doen..dus hou vol!!! Het komt allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry dank je wel!

Sinds vanmiddag gaat het weer wat beter, maar het slechter slapen en 2 stuiterballen in huis werkt ook niet mee.

 

Het heeft gewoon echt tijd nodig. En het scheelt idd dat je leest dat de meeste wel een x een dip hebben. Vind ze ook echt nog niet heel mooi. Beetje er op geplakt. Maar geduld...

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 6 PO

 

Slechte nacht gehad, maar dat kwam ook door 2 onrustige kids. Als ik wakker wordt kan ik slecht opnieuw mn draai vinden.  Krijg ook last bij mn stuitje van het steeds hetzelfde liggen. 

 

Vanmorgen na het ontbijt toch weer even mn bed ingedoken.

Vanmiddag weer lekker even gedoucht en mn oude bikini gepast! Bizar om te zien! Alles kon er nog wel in, maar voor het mooie is ie echt te klein.

 

Verder een hele rustige dag gehouden,  net buiten hetzelfde rondje gelopen als gister, ging iets beter, het zware gevoel leek iets minder, maar nog niet fantastisch. 

Morgen nog 1 dagje vrij en dan dinsdag na mn controle bij de kliniek weer aan het werk :(

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O herkenbaar, als ik wakker wordt val ik ook moeilijk weer in slaap’

goed dat je nog even terug bent gegaan! 

Nog even opladen tot dinsdag. Zit je er tegenop?

 

leuk dat je f je bikini aan hebt gedaan! Dat wordt niet alleen bh’s maar ook bikini’s shoppen straks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.