Ga naar inhoud

Yvie : 19 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Peanut82:

@Yvie Ik vind het zo ontzettend balen voor je! Ik hoop dat een andere anesthesist het wel met je aandurft. En anders misschien bij een hele andere kliniek. Heel veel sterkte!

Knuffels! Xx

Thnx voor je berichtje!

Ik hoop het ook. Veldhuis deed er niet zo moeilijk over (ergens weer te nakkelijk) maar ik heb een go dus misschien toch daar maar weer contact meezoeken. Ik wacht mijn eigen arts nog even af.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Yvie:

Thnx voor je berichtje!

Ik hoop het ook. Veldhuis deed er niet zo moeilijk over (ergens weer te nakkelijk) maar ik heb een go dus misschien toch daar maar weer contact meezoeken. Ik wacht mijn eigen arts nog even af.

Xxx

Ik ben afgelopen maandag geopereerd bij de Velthuis kliniek. Echt een superfijn team en een hele fijne anesthesist, ik ben nl allergisch voor bepaalde medicatie en werd echt wel serieus genomen. Dus mocht het met je eigen arts niet lukken, is dat misschien een optie voor je. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Peanut82:

Ik ben afgelopen maandag geopereerd bij de Velthuis kliniek. Echt een superfijn team en een hele fijne anesthesist, ik ben nl allergisch voor bepaalde medicatie en werd echt wel serieus genomen. Dus mocht het met je eigen arts niet lukken, is dat misschien een optie voor je. 

Xx

Thnx meis! Ben daar toen ook op consult geweest en was ook prettig daar. Maar ze zijn wel echt een stuk duurder. Nu moet ik het daar niet vanaf laten hangen natuurlijk.  

Je krijgt daar al wel gelijk een hele lijst met recepten voor medicatie mee! Heb jij die allemaal gehaald en genomen? Of kon dat niet door je allergie ervoor? Ik kan nl geen pillen slikken, ik weet t, zit tussen mn oren haha, maar altijd blij als ik medicijnen mag oplossen in water.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Yvie:

Thnx meis! Ben daar toen ook op consult geweest en was ook prettig daar. Maar ze zijn wel echt een stuk duurder. Nu moet ik het daar niet vanaf laten hangen natuurlijk.  

Je krijgt daar al wel gelijk een hele lijst met recepten voor medicatie mee! Heb jij die allemaal gehaald en genomen? Of kon dat niet door je allergie ervoor? Ik kan nl geen pillen slikken, ik weet t, zit tussen mn oren haha, maar altijd blij als ik medicijnen mag oplossen in water.

 

Xxx

Ik heb op de dag van de operatie 2 uur van te voren genomen wat ik moest nemen en heb vanaf gisteren geen diclofinac en pantoprazol meer genomen, alleen paracetemol. En vandaag heb ik afgebouwd met de paracetemol. Maar ik heb dus niet zoveel last en heb ze voor de spier, vraag me af of je eventueel aspro bruis 500 Mg zou mogen nemen. Maar dat kan je altijd overleggen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie; Ohh meis, wat een ontzettende tegenslag zeg :\ Ik snap dat er nu hele lastige keuzes op je pad komen! Ik ben overigens ook niet zo goed met pillen slikken - nu geeft Bergman enkel als advies om para + ibu achtig in te nemen-, en ik neem wat betreft para oplosbare (Citrosan bv., zit meteen vitamine C in). Velthuis is, net als Bergman, niet de goedkoopste maar hé het gaat wel om je boobs he. Dus wat voor jou zwaarder weegt; meer geld uitgeven maar wel sneller boobs, of langer wachten en geld besparen. Jouw keuze! Maar nogmaals, superkut dat het zo onverwachts komt zeg. Hoe zijn je gedachtes vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yvie, wat vervelend allemaal!

 

Ikzelf heb ook een stollingsprobleem en heb vier jaar geleden een trombose gehad.

Vorige week op consult geweest bij dr. Verdonck in de Belgian Breast Clinic, en ze kijken mijn dossier ivm de trombose nog eens na. Maar in principe zou de operatie wel doorgaan volgens Verdonck.

 

De prijzen zijn ook niet erg hoog, dus eventueel dat ze je daar wel verder kunnen helpen?

 

Ik weet nu natuurlijk wel niet of België haalbaar is voor jou?

 

Veel succes met de verdere zoektocht in ieder geval! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Charlotte94:

Hey Yvie, wat vervelend allemaal!

 

Ikzelf heb ook een stollingsprobleem en heb vier jaar geleden een trombose gehad.

Vorige week op consult geweest bij dr. Verdonck in de Belgian Breast Clinic, en ze kijken mijn dossier ivm de trombose nog eens na. Maar in principe zou de operatie wel doorgaan volgens Verdonck.

 

De prijzen zijn ook niet erg hoog, dus eventueel dat ze je daar wel verder kunnen helpen?

 

Ik weet nu natuurlijk wel niet of België haalbaar is voor jou?

 

Veel succes met de verdere zoektocht in ieder geval! x

Dank je wel voor je berichtje! België is wel haalbaar, maar wel ver rijden voor als je ook nog op nacontrole moet komen enzo. Ik woon in het midden van Nederland, dus het is wat minder handig, maar lief dat je het laat weten! Ik heb inmiddels wel contact gehad met een andere kliniek in NL die mij waarschijnlijk wel wilt helpen. Ik moet alleen bij mijn arts een verslag opvragen van mijn laatste consult bij haar met betrekking tot mijn stollingsprobleem. Dus fingers crossed!

 

Heb jij al een datum of ben je nog aan het oriënteren?  En slik jij ook nog bloedverdunners? (azcal) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Yvie:

Dank je wel voor je berichtje! België is wel haalbaar, maar wel ver rijden voor als je ook nog op nacontrole moet komen enzo. Ik woon in het midden van Nederland, dus het is wat minder handig, maar lief dat je het laat weten! Ik heb inmiddels wel contact gehad met een andere kliniek in NL die mij waarschijnlijk wel wilt helpen. Ik moet alleen bij mijn arts een verslag opvragen van mijn laatste consult bij haar met betrekking tot mijn stollingsprobleem. Dus fingers crossed!

 

Heb jij al een datum of ben je nog aan het oriënteren?  En slik jij ook nog bloedverdunners? (azcal) x

Ik woon zelf ook niet erg dicht bij dr. Verdonck, en vind het ook wel een nadeel voor de nazorg. Dus inderdaad ideaal mocht je wat dichter bij huis geholpen kunnen worden! :D

 

Mijn trombose was nogal gecompliceerd en had meerdere oorzaken. Ik heb dikker bloed dan gemiddeld en daarbovenop duwde één van mijn aders in mijn bovenbenen een andere ader dicht, waardoor geen bloed meer door kon. Ik heb daarna nog een jaar bloedverdunners moeten nemen (Xarelto bij mij). Dus niet echt een heel vergelijkbare situatie waarschijnlijk. Maar die ene ader hebben ze dus weer opengezet, dat gevaar is dus volledig weg. Voor het dikkere bloed mag ik nu geen bloedverdunners meer nemen omdat de kans groter was door dat ik zou sterven tijdens een ongeval door het grote bloedverlies dan door een trombose. Vreemde uitleg, maar het was dus blijkbaar een zware bloedverdunner, dus vandaar waarschijnlijk :P

 

Ik heb al een datum, 9 november wordt normaal mijn operatiedag. Hopelijk kan jij ook nog ergens in november terecht voor een operatie. Ideaal dat we dan wat hersteld zijn voor de feestdagen enzo!

 

Laat eens weten of jij speciale medicatie of iets dergelijks moet nemen voor je stollingsprobeem als je een dokter gevonden hebt! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-10-2018 om 21:30 zei Charlotte94:

Ik woon zelf ook niet erg dicht bij dr. Verdonck, en vind het ook wel een nadeel voor de nazorg. Dus inderdaad ideaal mocht je wat dichter bij huis geholpen kunnen worden! :D

 

Mijn trombose was nogal gecompliceerd en had meerdere oorzaken. Ik heb dikker bloed dan gemiddeld en daarbovenop duwde één van mijn aders in mijn bovenbenen een andere ader dicht, waardoor geen bloed meer door kon. Ik heb daarna nog een jaar bloedverdunners moeten nemen (Xarelto bij mij). Dus niet echt een heel vergelijkbare situatie waarschijnlijk. Maar die ene ader hebben ze dus weer opengezet, dat gevaar is dus volledig weg. Voor het dikkere bloed mag ik nu geen bloedverdunners meer nemen omdat de kans groter was door dat ik zou sterven tijdens een ongeval door het grote bloedverlies dan door een trombose. Vreemde uitleg, maar het was dus blijkbaar een zware bloedverdunner, dus vandaar waarschijnlijk :P

 

Ik heb al een datum, 9 november wordt normaal mijn operatiedag. Hopelijk kan jij ook nog ergens in november terecht voor een operatie. Ideaal dat we dan wat hersteld zijn voor de feestdagen enzo!

 

Laat eens weten of jij speciale medicatie of iets dergelijks moet nemen voor je stollingsprobeem als je een dokter gevonden hebt! x

Oh idd wel weer een andere situatie.  Ikheb nog nooit trombose gehad, alleen verhoogde kans op. Bij toeval achtergekomen.

Oh leuk 9 november! Ik zat dus eigenlijk 2 dagen voor je, maar nu weet ik het nog even niet helaas...

 

Ik moet een week van tevoren stoppen met de bloedverdunners en dan binnen 24 uur na de ingreep weer starten ermee. Dus de week vooraf veel bewegen! Denk niet ik verder andere medicatie krijg, maar ik houd je op de hoogte! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Yvie:

Oh idd wel weer een andere situatie.  Ikheb nog nooit trombose gehad, alleen verhoogde kans op. Bij toeval achtergekomen.

Oh leuk 9 november! Ik zat dus eigenlijk 2 dagen voor je, maar nu weet ik het nog even niet helaas...

 

Ik moet een week van tevoren stoppen met de bloedverdunners en dan binnen 24 uur na de ingreep weer starten ermee. Dus de week vooraf veel bewegen! Denk niet ik verder andere medicatie krijg, maar ik houd je op de hoogte! X

Wel wat vreemd, dat je voor je operatie even moet stoppen met je medicatie, terwijl ik er waarschijnlijk net wel zal moeten nemen. Had gebeld naar mijn huisarts of hij mijn 'trombosedossier' wil overmaken aan de chirurg. Die wil me nu eerst zien voor hij dit doet, omdat er in mijn dossier staat dat ik bij operaties zeker bloedverdunners zal nodig hebben. Ik ga dus vanavond bij hem langs omdat hij me bloedverdunnende spuitjes zal voorschrijven die ik volgens hem dan nodig zal hebben vanaf een aantal dagen voor de operatie. Ik wacht wel nog even af wat de anesthesist hierover zal zeggen.

 

Hou me op de hoogte hoe alles bij verloopt en wanneer je operatie kan doorgaan! X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Yvie:

Yeahhhh ik heb accoord gekregen vandaag!! Ik krijg op 19 november mijn borstvergroting bij Dr. Zaal van de Velthuis Kliniek! Ben blij, opgelucht, vind het heel spannend, alles tegelijk!!!

 

@Desert-Rose zou je mijn topic aan kunnen passen :-)

 

 

He meis, wat fijn dat het bij deze kliniek wel gewoon door kan gaan, wat een opluchting.

Heb de titel aangepast voor je.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Yvie:

Yeahhhh ik heb accoord gekregen vandaag!! Ik krijg op 19 november mijn borstvergroting bij Dr. Zaal van de Velthuis Kliniek! Ben blij, opgelucht, vind het heel spannend, alles tegelijk!!!

 

@Desert-Rose zou je mijn topic aan kunnen passen :-)

Joehoeoeoe dat is nog eens geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Echt super super fijn voor je! Was haar advies qua maat vergelijkbaar?  Geniet van de voorpret :) xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn yvie!!! Geweldig nieuws! 

 

Door jou bericht kwamen bij mij ook de twijfels. Ik had bij mijn consult niet aangegeven dat ik een trombose arm heb gehad 5 jaar geleden. 

Dit is opgelost en gebruik geen medicatie meer. Maar toch... 

 

Gekukkig heeft de kliniek (DG), chirurg (Hupkens) en anesthesist aangegeven dat zij geen probleem zien. Dus ik ben ook weer wat wijzer geworden. 

 

Lekker genieten van je nieuwe datum! Wat een opluchting zal dit voor je zijn :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jesssi:

Joehoeoeoe dat is nog eens geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Echt super super fijn voor je! Was haar advies qua maat vergelijkbaar?  Geniet van de voorpret :) xxXx

Ja bij haar kwam ik uit op 245 of 295, bij de andere 255 of 295, dus prima! Het suffe is dat ik wel weer twijfels krijg over de maat haha! Ik had voor 295 gekozen, maar als ik soms foto's zie van 245 bij een ander dan denk ik al, jemig is dat niet te groot voor mij :rolleyes:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei nickyworld:

Wat fijn yvie!!! Geweldig nieuws! 

 

Door jou bericht kwamen bij mij ook de twijfels. Ik had bij mijn consult niet aangegeven dat ik een trombose arm heb gehad 5 jaar geleden. 

Dit is opgelost en gebruik geen medicatie meer. Maar toch... 

 

Gekukkig heeft de kliniek (DG), chirurg (Hupkens) en anesthesist aangegeven dat zij geen probleem zien. Dus ik ben ook weer wat wijzer geworden. 

 

Lekker genieten van je nieuwe datum! Wat een opluchting zal dit voor je zijn :wub:

Goed he!

 

Oh joh, maar als dat idd 5 jaar geleden is en je geen medicatie gebruikt zal dat geen probleem zijn.  Maar goed dat je het hebt aangegeven en dat het geen probleem is verder!

 

Ja stond al op aftellen naar 7 november, maar moet nu 12 dagen langer tellen haha! Naja allang blij dat ik nog in november terecht kan!

 

Merk wel dat mn hele lijf gespannen is door al dat gepieker en gedoe, mn armen zijn helemaal stijf... hopelijk trekt dat nu snel bij, al vind ik het allemaal rete-eng haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Yvie:

Ja bij haar kwam ik uit op 245 of 295, bij de andere 255 of 295, dus prima! Het suffe is dat ik wel weer twijfels krijg over de maat haha! Ik had voor 295 gekozen, maar als ik soms foto's zie van 245 bij een ander dan denk ik al, jemig is dat niet te groot voor mij :rolleyes:

X

Niet doen! Niet vergelijken en ga voor de grootste! :)  

Komt goed! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.