Ga naar inhoud

Yvie : 19 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Zit er nog niet echt op te wachten dinsdag nee.. Maar we gaan het zien.

 

Wil straks heel veel shoppen! Sowieso mn hele kledingkast weer eens doornemen, dingen weggooien en heb ik kleding die ik niet leuk vond staan omdat ik er nog platter van werd, die nu wel mooi staat! Maar dat allemaal later natuurlijk. 

 

Hoe gaat het met jou @DoubleD? Was je gisteravond nog een rondje wezen lopen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ben ik gwn vergeten hoe vind je die! Nu jij er zo over schreef dacht ik ... gwn vergeten haha

naja miss straks even, en anders gwn dinsdag met de controle. 

 

Heb voor de operatie Mn kast helemaal doorlopen en veel nieuwe kleding besteld wat enerzijds wat verhuld in de eerste weken ivm die bh n band maar wel zo dat ik er wel enigzins leuk en hip uitzie en tegelijkertijd ook lekker accentuerende colletjes ingeslagen voor straks wanneer ik weer een gewone bh of alleen sport bh aanhoef maar ook gwn f lekker wat nieuwe broeken en leggings met leuke warmere jurkjes, shirtjes en vestjes waardoor ik deze winter wel vooruit kan en oude kleding weer een boost kan geven door lekker erop los te combineren 

Heb ook nieuwe enkel laarsjes en veter boots en nieuwe jas dus kijk er wel naar uit me weer aan te kleden

deze week leef ik lekker in pyama en joggers

heb mezelf dus eens even goed verwend maar was ook al lang geleden dat ik voor mezelf iets kocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD haha vergeten!! Slimpie! Ben ook benieuwd naar de controle morgen! Mogen bij je ogen de hechtingen er al uit?

 

Ik doe het nu nog maar even met mn huidige kleding. En ik mag pas los van mezelf als ik 6 weken verder ben (of pietsje eerder haha)

Succes morgen!

 

@Marg23 ik vond het de eerste dagen doodeng om mn beha uit te doen, dus een bikini passen durfde ik al helemaal niet!

 

Ben die beha van de kliniek wel al zat, zit zo strak bij mn borstbeen nu. Dat had ik normaal ook met" simpele " beha's of bikini's.  Maar kocht de laatste jaren beha's en bikini's bij een luxere lingeriezaak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus al mijn oude bh’s in een vlaag van euforie  weg gegooid! Zit ik nu met heleboel onderbroeken zonder bovenstuk :45: mijn kleerkast moet ik ook eens uitpluizen! Moet donderdag terug een dag gaan werken, moet eigenlijk eens gaan zien wat ik kan dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Die beha's heb ik nog wel, denk dat ik er 1 bewaar.

Ik moet morgen weer aan de slag.... En woensdag en dan ben ik donderdag en vrijdag  weer vrij (werk 3 dagen in de week) 

Had liever deze week ook rustig aan gedaan, maar door mn vakantiedagen heen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 7 PO

 

Vanaf vandaag alleen nog aan de paracetemol en zonder diclofenac. Pijn is er niet echt, alleen dat drukkende gevoel is vervelend. Ben de druk van die beha nu al zat, drukt nu erg op mn borstbeen (zit geen vet op), maar zonder beha voelt weer of ze er van af vallen! Nog 3 weken doorzetten, dan hoef ik m niet meer te dragen, mag wel. 

 

En al wandel ik maar een klein stukje, ik krijg direct "harde ballen" (zo kan ik het het beste omschrijven). Zodra ik weer ga zitten trekt dat wel weer weg, maar vervelend is het wel. Ik stond niet erg op mn gemak op het schoolplein vanmiddag!

 

Morgenochtend 1e controle bij de kliniek en daarna door naar mn werk. Benieuwd hoe dat gaat! Zie er een klein beetje tegenop eerlijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Yvie zei:

Update dag 7 PO

 

Vanaf vandaag alleen nog aan de paracetemol en zonder diclofenac. Pijn is er niet echt, alleen dat drukkende gevoel is vervelend. Ben de druk van die beha nu al zat, drukt nu erg op mn borstbeen (zit geen vet op), maar zonder beha voelt weer of ze er van af vallen! Nog 3 weken doorzetten, dan hoef ik m niet meer te dragen, mag wel. 

 

En al wandel ik maar een klein stukje, ik krijg direct "harde ballen" (zo kan ik het het beste omschrijven). Zodra ik weer ga zitten trekt dat wel weer weg, maar vervelend is het wel. Ik stond niet erg op mn gemak op het schoolplein vanmiddag!

 

Morgenochtend 1e controle bij de kliniek en daarna door naar mn werk. Benieuwd hoe dat gaat! Zie er een klein beetje tegenop eerlijk gezegd.

Strijd met je bh zo hè! Begrijp wel dat je nog niet helemaal staat te trappelen om weer te werken, zeker als je snel harde borsten krijgt na een klein blokje om. 

Heel veel succes morgen, ook op je controle. Hopelijk valt t je heel erg mee! Dikke knuffel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel @DoubleD en @Corry! Hopelijk niet al te druk op het werk, maar aangezien ik natuurlijk ook een week niet geweest is, zal er best wel wat zijn blijven liggen...:blink:

 

En @DoubleD jij ook succes met je controle morgen! Hopelijk mag je na morgen weer gewoon in de make up en je lenzen weer in (je had lenzen toch, dacht ik ergens gelezen te hebben!)

 

Heb net wat aardappels staan schillen, dit was echt mn record-tijd qua hoe lang ik daar over heb gedaan haha! Vriendlief is wel onderweg, maar anders eten we zo laat en voor de kindjes dan weer in bed liggen...

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Liana said:

Ik heb dus al mijn oude bh’s in een vlaag van euforie  weg gegooid! Zit ik nu met heleboel onderbroeken zonder bovenstuk :45: mijn kleerkast moet ik ook eens uitpluizen! Moet donderdag terug een dag gaan werken, moet eigenlijk eens gaan zien wat ik kan dragen.

Ik heb al mn super-push ups aan een vriendinnetje gegeven. Wij hadden eigenlijk precies dezelfde cupmaat, dus ze vroeg al voorzichtig wat ik met mn oude bh’s ging doen. Toen ik vroeg of ze ze wilde hebben, was ze echt mega blij haha :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Yvie said:

Update dag 7 PO

 

Vanaf vandaag alleen nog aan de paracetemol en zonder diclofenac. Pijn is er niet echt, alleen dat drukkende gevoel is vervelend. Ben de druk van die beha nu al zat, drukt nu erg op mn borstbeen (zit geen vet op), maar zonder beha voelt weer of ze er van af vallen! Nog 3 weken doorzetten, dan hoef ik m niet meer te dragen, mag wel. 

 

En al wandel ik maar een klein stukje, ik krijg direct "harde ballen" (zo kan ik het het beste omschrijven). Zodra ik weer ga zitten trekt dat wel weer weg, maar vervelend is het wel. Ik stond niet erg op mn gemak op het schoolplein vanmiddag!

 

Morgenochtend 1e controle bij de kliniek en daarna door naar mn werk. Benieuwd hoe dat gaat! Zie er een klein beetje tegenop eerlijk gezegd.

Die druk op mn borstbeen had ik in het begin ook echt heel erg! Werd na een tijdje wel minder, omdat het vocht toen langzaamaan verdween. Heb inmiddels evht helemaal veen last meer van de bh, vind m zelfs wel lekker zitten eigenlijk Haha :p

 

even volhouden dus nog, t wordt beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 8 PO

 

Waardeloos geslapen, maar waarschijnlijk spanning voor controle en 1e dag weer werken..

 

Op naar de kliniek.  Verpleegkundige vond ze er goed uit zien, zoals het hoort na een week. Nog wel gezwollen en het moet echt nog wel gaan zakken. Volgens haar gaan mn tepels nog veel gevoeliger worden de komende week:blink:

Wat betreft dat strakke gevoel en de bowlingballen tijdens het lopen, allemaal heel normaal (wist ik inmiddels dankzij jullie) 

Verder mag ik mijn armen weer boven mijn hoofd uit steken, zelf haren wassen en officieel weer op mn zij slapen:43:

Vanavond maar eens proberen. 

 

Pijnstillers hoef ik alleen te nemen indien nodig, of alleen voor het slapen gaan. Heb vandaag pas 3 paracetemol op, dus gaat prima!

En ik mag ze ook best een uurtje per dag even laten "luchten", even die beha uit! 

Volgende week weer terug, dan halen ze de pleisters er af en knippen ze de draadjes van de hechtingen los. Verder zijn ze oplosbaar.

 

Toch fijn om even bevestiging te krijgen dat alles er uit ziet volgens het boekje :rolleyes:

 

Daarna door naar mn werk. Ook dat ging prima, was beetje moe,  maar was te doen. 1 collega weet er van, de rest allemaal niet, dus merkte wel dat ik steeds mn vest goed zat te trekken. Omdat je zelf constant die druk voelt, heb je het idee dat ze enorm zijn en iedereen het dus ziet! Maar dat was niet zo.

Morgen nog een dagje werken en dan weer lekker weekend.

 

Al met al allemaal meegevallen en ik raak weer meer in de positieve flow:2:

 

Wat betreft mn boobies, ik vind ze nog erg groot en ballerig, maar geduld, geduld, geduld...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Yvie zei:

Update dag 8 PO

 

Waardeloos geslapen, maar waarschijnlijk spanning voor controle en 1e dag weer werken..

 

Op naar de kliniek.  Verpleegkundige vond ze er goed uit zien, zoals het hoort na een week. Nog wel gezwollen en het moet echt nog wel gaan zakken. Volgens haar gaan mn tepels nog veel gevoeliger worden de komende week:blink:

Wat betreft dat strakke gevoel en de bowlingballen tijdens het lopen, allemaal heel normaal (wist ik inmiddels dankzij jullie) 

Verder mag ik mijn armen weer boven mijn hoofd uit steken, zelf haren wassen en officieel weer op mn zij slapen:43:

Vanavond maar eens proberen. 

 

Pijnstillers hoef ik alleen te nemen indien nodig, of alleen voor het slapen gaan. Heb vandaag pas 3 paracetemol op, dus gaat prima!

En ik mag ze ook best een uurtje per dag even laten "luchten", even die beha uit! 

Volgende week weer terug, dan halen ze de pleisters er af en knippen ze de draadjes van de hechtingen los. Verder zijn ze oplosbaar.

 

Toch fijn om even bevestiging te krijgen dat alles er uit ziet volgens het boekje :rolleyes:

 

Daarna door naar mn werk. Ook dat ging prima, was beetje moe,  maar was te doen. 1 collega weet er van, de rest allemaal niet, dus merkte wel dat ik steeds mn vest goed zat te trekken. Omdat je zelf constant die druk voelt, heb je het idee dat ze enorm zijn en iedereen het dus ziet! Maar dat was niet zo.

Morgen nog een dagje werken en dan weer lekker weekend.

 

Al met al allemaal meegevallen en ik raak weer meer in de positieve flow:2:

 

Wat betreft mn boobies, ik vind ze nog erg groot en ballerig, maar geduld, geduld, geduld...

X

Mooie berichten meid! Lekker genieten :) x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.