Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Yvie

Yvie : 19 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Alice 0509 zei:

Ik heb van die smalle stripjes erover. Ze zijn semi transparant. Wat ik zie van mijn hechtingen ziet het er goed uit.  Een smal streepje en op het uiteinde de knoopjes. Volgende week dinsdag gaan de hechtingen eruit. Ben dan inderdaad benieuwd, hoe het er dan uitziet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Alice 0509 zei:

Let niet op de charmante dubbel kin:huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
25 minuten geleden, Alice 0509 zei:

@yvie.... misschien wat vaker de bh ff uit, om de huid wat meer te laten rusten. Natuurlijk dan wel als je thuis rustig op de bank zit......Op je werk, zullen ze dat toch gek vinden:154:

:45: gelukkig werk ik maar 3 dagen in de week, dat scheelt! Maar thuis doe je ongemerkt ook meer dan handig is... Vriendlief doet de was wel, maar het vouwen is een dingetje. Stonden 2 manden met schone was klaar op de overloop. Die heb ik maar op staan vouwen,  maar pff was gesloopt daarna! Maar uit een wasmand leven als ik een schone slip nodig heb, dat werkt niet voor mij haha!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 minuten geleden, Mona zei:

Ja ik zou dat ook echt niet durven nu nee 

ik vind het ook wel lastig dat Ik niet kan zien hoe het met de wonden gaat, de steripleister zit daarover heen dus heb geen zicht 

jullie ook niet? 

Straaks trekken ze over 10 dagen die pleister eraf en god weet wat er ervoor schijn komt..

Bij mij zijn eergister de pleisters verwijderd. Had aan beide kanten 1 hele grote doorzichtige.  Kon weinig zien. Mn oudste vond het net of er modder onder mn borsten zat haha! 

Het ziet er echt heel netjes uit, echt al roze en niet bloederig. Bij jou vast ook netjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ziet er idd rustig uit @Alice 0509 

bij mij kijkt het nog wat rommelig kan het niet goed zien ook 

@yvie jij zal ook blij zijn als bh voort uit mag wat een onding 

de mijne zit wel goed maar het drukt natuurlijk wel op de wonden 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Mona zo écht! Op zich gaan mn boobies goed en de pijn is reuze meegevallen,  maar die beha is echt een pain in the ass!

Heb ze nu weer ff los in de trui haha!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou heerlijk Hoelang ben je nu po?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

17 dagen PO

Nog 2 weken 24/7 met sportbeha. Daarna hoef ik m alleen nog 2 weken 's nachts om, of langer als ik wil.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gek inderdaad al die verschillende adviezen! 

@Mona, rot dat je de wondjes niet kan zien, kun je ze inderdaad niet lekker in de gaten houden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com