Ga naar inhoud

Daniena : 25 juli 2018 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei SN_90:

Ik heb net even je profiel bekeken. We zijn dezelfde dag geopereerd. Ik heb ook echt nog veel pijn in de 'hoge' borst. Die arm tillen, me afduwen om recht te geraken, een fles opendoen... doet allemaal echt pijn. Dat heb ik aan de linkse kant niet. Natuurlijk voel ik er nog wel wat maar echt een heel stuk minder dan rechts.  Volgens de kliniek helemaal normaal en moet ik me geen zorgen maken, dus hoop ik dat ze gelijk hebben.

Ik kan wel flessen openen als ze al eerder geopend zijn. Duwen mag nog niet met je armen ivm met die borstspieren. Dus ik doe alles vanuit mn buikspieren. Armen optillen gaat ook nog niet.  Rechts doet idd meer pijn dan links. Overdag is de pijn minder. Als ik slaap en wakker word is alles stijf, omdat ik zo rechtop in 1 houding slaap. Hoe slaap jij in bed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Chel1977:

Ja vanuit mn borsten. Die zijn echt heel erg gespannen. Pijn aan de zijkant van mn borsten ook. Mm rug zit ook helemaal vast door dat ik bang ben om te bewegen. Mm vriend heeft mij aln2x lekker gemasseerd. Dat helpt ook. Ja heb voldoende pijnstillers. Net weer ingenomen. Als ik ze nu bekijk vind ik ze eerlijk gezegd nog niet zo mooi. Hoog en gespannen. Als ze wat gezakt zijn zullen ze mooier zijn. Moet nu nog even geduld hebben.

Mijn borsten zijn indd ook flink gespannen...! En mn rug herken ik ook, ik kan nu eindelijk weer een beetje normaal lopen maar gister voelde ik me net een bodybuilder, zo breed liep ik met mn armen. Ik vind ze nu ook nog niet mooi..maar ze moeten hun plek nog vinden dus heb het vertrouwen dat het nog helemaal goed komt! Heb alleen zo weinig geduld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Daniena:

Mijn borsten zijn indd ook flink gespannen...! En mn rug herken ik ook, ik kan nu eindelijk weer een beetje normaal lopen maar gister voelde ik me net een bodybuilder, zo breed liep ik met mn armen. Ik vind ze nu ook nog niet mooi..maar ze moeten hun plek nog vinden dus heb het vertrouwen dat het nog helemaal goed komt! Heb alleen zo weinig geduld...

Hahahahahahaha ja juist!!! Ben ineens breed van boven hahahahaha terwijl ik toch echt mn borsten heb vergroot hahahahah ja laat mij lachen!! 

 

Ja laten ze maar gauw hun plekje vinden.  Heb ook geen geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Chel1977:

Hahahahahahaha ja juist!!! Ben ineens breed van boven hahahahaha terwijl ik toch echt mn borsten heb vergroot hahahahah ja laat mij lachen!! 

 

Ja laten ze maar gauw hun plekje vinden.  Heb ook geen geduld.

Hahaha echt zo voelde ik me! Whhhaha goeie...vroeg me echt af of ik niet in ene mn schouders en armen had laten vergroten hahaha! 

 

Nee ik heb ook geen geduld maar dat moeten we dus echt wel hebben....helaas! Hoeveel cc is er ook alweer bij jou in gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Daniena:

Hahaha echt zo voelde ik me! Whhhaha goeie...vroeg me echt af of ik niet in ene mn schouders en armen had laten vergroten hahaha! 

 

Nee ik heb ook geen geduld maar dat moeten we dus echt wel hebben....helaas! Hoeveel cc is er ook alweer bij jou in gegaan?

Hahahaha niet te veel lachen Hahhaa ook dat doet pijn. Mn vriend lacht mij uit hoe ik lach... Ik heb 245CC 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Chel1977:

Ik kan wel flessen openen als ze al eerder geopend zijn. Duwen mag nog niet met je armen ivm met die borstspieren. Dus ik doe alles vanuit mn buikspieren. Armen optillen gaat ook nog niet.  Rechts doet idd meer pijn dan links. Overdag is de pijn minder. Als ik slaap en wakker word is alles stijf, omdat ik zo rechtop in 1 houding slaap. Hoe slaap jij in bed? 

Buikspieren probeer ik wel te gebruiken maar ik heb er niet veel. :154: Ik slaap dus ook half rechtop. Rechtkomen uit bed duurt wel een eeuwigheid zonder hulp. Vannacht heb ik geprobeerd om iets platter te liggen dan de nachten ervoor omdat ik toen wakker werd van de pijn in mijn rug. Vannacht ook niet goed geslapen, minder van de pijn deze keer maar vooral van de warmte denk ik.

 

Overdag is het best te doen maar 's morgens, wauw pijnlijk! We kunnen beter niet slapen he. Dat is minder pijnlijk. De rechterkant zit voor mijn gevoel ook onder mn oksel en nek ipv in mn borst :45: Elke dag wordt wel wat beter voor mijn gevoel. :71:

 

Spoedig herstel nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Daniena:

Nee dat lachen is geen succes. Kreeg woensdagavond, paar uur na de operatie, de slappe lach...dat was geen succes ;-)! Denk dat de spanning er gewoon even uitkwam...

Hahahaha ohjee... dat moet pijn hebben gedaan. Voelde jij ook zo een druk op je borstbeen? Daar had ik t meeste last van na de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei SN_90:

Buikspieren probeer ik wel te gebruiken maar ik heb er niet veel. :154: Ik slaap dus ook half rechtop. Rechtkomen uit bed duurt wel een eeuwigheid zonder hulp. Vannacht heb ik geprobeerd om iets platter te liggen dan de nachten ervoor omdat ik toen wakker werd van de pijn in mijn rug. Vannacht ook niet goed geslapen, minder van de pijn deze keer maar vooral van de warmte denk ik.

 

Overdag is het best te doen maar 's morgens, wauw pijnlijk! We kunnen beter niet slapen he. Dat is minder pijnlijk. De rechterkant zit voor mijn gevoel ook onder mn oksel en nek ipv in mn borst :45: Elke dag wordt wel wat beter voor mijn gevoel. :71:

 

Spoedig herstel nog!

Ja ik ook half rechtop met een voedingskussen in mn rug en voor mn armen zodat die niet losbungelen langs mijn lichaam. Als ik slaap slaap ik goed gelukkig. Maar t moment dat ik even beweeg voelt alles zo stijf en pijnlijk. Wat slik jij tegen de pijn? Ik moet 4x pd 2 paracetamols van 500 mg slikken en 2x pd meloxicam.  Dat is een ontstekingsremmerde en koortsverlagende tablet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Chel1977:

Hahahaha ohjee... dat moet pijn hebben gedaan. Voelde jij ook zo een druk op je borstbeen? Daar had ik t meeste last van na de operatie. 

Nee daar heb ik geen last van gehad...maar van de druk op mn borsten. Merk wel dat, omdat ik het allemaal goed te doen vind, te snel teveel wil doen. Ben nu even verplicht aan het rusten met Netflix, vandaag veel inspanning gehad en dat merk ik toch wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Chel1977:

Ja ik ook half rechtop met een voedingskussen in mn rug en voor mn armen zodat die niet losbungelen langs mijn lichaam. Als ik slaap slaap ik goed gelukkig. Maar t moment dat ik even beweeg voelt alles zo stijf en pijnlijk. Wat slik jij tegen de pijn? Ik moet 4x pd 2 paracetamols van 500 mg slikken en 2x pd meloxicam.  Dat is een ontstekingsremmerde en koortsverlagende tablet. 

Ik had eerst Zaldiar als pijnstiller, daar werd ik zo misselijk van. Nu alleen paracetamol 3x per dag 1000mg.  Ik moest ook 3dagen lang 1x antobiotica slikken om ontstekingen en infecties te voorkomen maar dat was vandaag dus de laatste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Brew:

Ik mag donderdag, dus ga heel nieuwsgierig jullie herstel volgen. Dan weet ik wat ik straks kan verwachten :D. In ieder geval niet lachen dus!!!!

Ow zo spannnend Brew! Super leuk! Hoop dat je ook een heel goed herstel hebt...lachen is leuk maar best pijnlijk ;-)! Weet je al hoe laat je mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brew:

Ik mag donderdag, dus ga heel nieuwsgierig jullie herstel volgen. Dan weet ik wat ik straks kan verwachten :D. In ieder geval niet lachen dus!!!!

Oh zo spannend!! Ben je nerveus? Wat is je cup nu? En hoeveel CC krijg je? 

 

Ja lachen doet pijn... En heb een stijve rug en schouders. Lekker laten masseren als je iemand hebt om het voor je te doen. En goed uitrusten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brew:

Ik mag donderdag, dus ga heel nieuwsgierig jullie herstel volgen. Dan weet ik wat ik straks kan verwachten :D. In ieder geval niet lachen dus!!!!

Heel veel succes dan, en hopelijk niet te zenuwachtig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brew:

Nog niet! Bij jou gaat het herstel wel echt supergoed, zeg. Echt heel fijn!!!!

Ja ben er ook zo blij mee! Hoop dat het bij jou ook zo gaat, zou zo fijn zijn! Heb indd ook stijve rug en schouders...dus als je een masseur in de buurt hebt ;-)! En verder niet te druk maken, het valt echt mee zolang je rustig aan doet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Chel1977 said:

Oh zo spannend!! Ben je nerveus? Wat is je cup nu? En hoeveel CC krijg je? 

 

Ja lachen doet pijn... En heb een stijve rug en schouders. Lekker laten masseren als je iemand hebt om het voor je te doen. En goed uitrusten. 

Nu geen enkele cup. 330 cc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Daniena said:

Ja ben er ook zo blij mee! Hoop dat het bij jou ook zo gaat, zou zo fijn zijn! Heb indd ook stijve rug en schouders...dus als je een masseur in de buurt hebt ;-)! En verder niet te druk maken, het valt echt mee zolang je rustig aan doet! 

Echt fijn hoor, zo’n goed herstel. Hopelijk kom je ook deze (warme) nacht goed door. Maar alsmhet nu al zo goed gaat, dan vast het verdere herstel ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Brew:

Echt fijn hoor, zo’n goed herstel. Hopelijk kom je ook deze (warme) nacht goed door. Maar alsmhet nu al zo goed gaat, dan vast het verdere herstel ook!

J dit gun ik jou (en ieder ander) ook hoor!! Zo fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.