Ga naar inhoud

Daniena : 25 juli 2018 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames, 

 

ik zal me even voorstellen, ik ben Danielle, 36 jaar en heb woensdag 25 juli as de datum voor mijn borstvergroting. Super spannend! Kijk er naar uit maar merk dat ik ook steeds nerveuzer wordt: wordt het wel mooi, ben ik straks blij, worden ze niet te groot / klein, wat gaat iedereen er van vinden (stom want daar moet ik al helemaal niet mee bezig zijn. 

Heb nu AA (of zeg eigenlijk maar niks) en krijg mentor 330 cc dual plane. Herkennen jullie deze gedachten voordat het allemaal gaat plaatsvinden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey!

Ik ben 19 dagen geleden geopereerd van niks naar 245cc. Ik had ze echt niet groter willen hebben. Heb de gedachte ook gehad zal dit niet te klein zijn etc. Maar het lijkt nu al zo natuurlijk dat ik echt heel erg tevreden ben!

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Del93:

Hey!

Ik ben 19 dagen geleden geopereerd van niks naar 245cc. Ik had ze echt niet groter willen hebben. Heb de gedachte ook gehad zal dit niet te klein zijn etc. Maar het lijkt nu al zo natuurlijk dat ik echt heel erg tevreden ben!

 

liefs!

Wat goed om te horen! Ik ben wat dat betreft ook altijd te druk bezig met de meningen van anderen...en wil dit echt voor mezelf! Hoe is het gegaan bij je, meegevallen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Daniena:

Wat goed om te horen! Ik ben wat dat betreft ook altijd te druk bezig met de meningen van anderen...en wil dit echt voor mezelf! Hoe is het gegaan bij je, meegevallen? 

Ja het viel me echt mee. Tja de eerste week is echt heel pittig maar daarna zal het een stuk beter gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Brew:

Goed om te horen, @Del93! Fijn dat het is meegevallen.

 

@Daniena, ik twijfel ook, hoor. Ik wil ook niet dat iemand in m’n omgeving het weet. Dus ik hoop vooral dat ze niet te groot worden!

Wanneer en hoeveel cc krijg / neem jij dan? 

Laat maar, lezen is ook een ding...

 

heb wel foto’s genomen, toen vond ik het hartstikke mooi, maar hoe dichterbij het komt hoe meer ik ga twijfelen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Del93:

Hey!

Ik ben 19 dagen geleden geopereerd van niks naar 245cc. Ik had ze echt niet groter willen hebben. Heb de gedachte ook gehad zal dit niet te klein zijn etc. Maar het lijkt nu al zo natuurlijk dat ik echt heel erg tevreden ben!

 

liefs!

 

Hoihoi, 

 

Ik word 24 Sept geopereerd. Ik krijg dan 285 cc. Bij mij gaan er ook allerlei gedachtes door me heen of het niet te klein zal zijn. Del93 heb jij foto's? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Isabeau-12:

 

Hoihoi, 

 

Ik word 24 Sept geopereerd. Ik krijg dan 285 cc. Bij mij gaan er ook allerlei gedachtes door me heen of het niet te klein zal zijn. Del93 heb jij foto's? 

 

Xx

Grappig, ik denk alleen maar; ze zullen toch niet te groot worden hè 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Daniena:

Grappig, ik denk alleen maar; ze zullen toch niet te groot worden hè 

 

Haha idd. 

Maar ik vind het bij anderen soms ook lastig te vergelijken als ik naar de foto's kijk. Soms lijken die aantal cc's bij iedereen weer anders. Ben zo benieuwd hoe het dan bij mijzelf eruit komt te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Isabeau-12:

 

Haha idd. 

Maar ik vind het bij anderen soms ook lastig te vergelijken als ik naar de foto's kijk. Soms lijken die aantal cc's bij iedereen weer anders. Ben zo benieuwd hoe het dan bij mijzelf eruit komt te zien. 

Ja dat is ook zeker zo! En dat maakt het ook gewoon niet te vergelijken. Dat is ook wel wat mijn arts zei; ga niet op internet zoeken want bij iedereen is het anders. En dat is ook echt zo! Maar blijf het spannend vinden of ik wel de goede keus heb gemaakt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 4 augustus geopereerd. Heb nu een hele kleine a cup maar als ik andere mensen die die ook zeggen dat ze een a cup hebben denk ik eerder dat ik aa heb :(

Ik twijfel ook heel erg over aantal cc dus ga morgen nog passen had eerst 400 maar vind dit te klein dus ga kijken voor 450 of misschien zelfs groter. Zie ook bij iedereen zoveel verschillend kwa cc bij de een is 300 al groot en de ander heeft 500 en denk ik huh hoe dan?! 

Ik ben ookal zo een stresskip:blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Ellen1997:

Ik word 4 augustus geopereerd. Heb nu een hele kleine a cup maar als ik andere mensen die die ook zeggen dat ze een a cup hebben denk ik eerder dat ik aa heb :(

Ik twijfel ook heel erg over aantal cc dus ga morgen nog passen had eerst 400 maar vind dit te klein dus ga kijken voor 450 of misschien zelfs groter. Zie ook bij iedereen zoveel verschillend kwa cc bij de een is 300 al groot en de ander heeft 500 en denk ik huh hoe dan?! 

Ik ben ookal zo een stresskip:blush:

 

Dit herken ik, ik denk dat ik ook indd AA heb..

 

de cc’s Kan je volgens mij indd totaal niet vergelijken, is vAn zoveel factoren afhankelijk. Herken helemaal wat je zegt...en ook qua Stresskip, hier nog een ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daniena:

Dit herken ik, ik denk dat ik ook indd AA heb..

 

de cc’s Kan je volgens mij indd totaal niet vergelijken, is vAn zoveel factoren afhankelijk. Herken helemaal wat je zegt...en ook qua Stresskip, hier nog een ☺️

Maar Aftellen is begonnen voor jou echt spannend !!! Ben benieuwd naar het resultaat :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Daniena:

Jaaa gaat opschieten, ben zo benieuwd! En als ik ben geweest, gaat t voor jou ook echt opschieten :-)

Ja nog 4 weken nu ongeveer jippie, dit is voor mij echt een droom die uit komt. De tijd kan niet snel genoeg gaan als alleen al aan denk dat het werkelijkheid word krijg ik al over kriebels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Ellen1997:

Ja nog 4 weken nu ongeveer jippie, dit is voor mij echt een droom die uit komt. De tijd kan niet snel genoeg gaan als alleen al aan denk dat het werkelijkheid word krijg ik al over kriebels.

Dat heb ik ook, denk er non stop aan, vind het zo spannend en kijk er ook naar uit, ondanks sommige stemmetjes in mn hoofd ;-)! Wordt super mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Daniena:

Dat heb ik ook, denk er non stop aan, vind het zo spannend en kijk er ook naar uit, ondanks sommige stemmetjes in mn hoofd ;-)! Wordt super mooi!

Ja ik ben bang dat het te klein ga vinden en teleurgesteld ga zijn. Ik maak mezelf te gek door naar alle andere te kijken. 

Dacht dat het aan mij lag maar ben gelukkig niet de enige die zo denkt.

mooi word het zeker kan alleen maar beter worden als dat het nu is ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ellen1997:

Ja ik ben bang dat het te klein ga vinden en teleurgesteld ga zijn. Ik maak mezelf te gek door naar alle andere te kijken. 

Dacht dat het aan mij lag maar ben gelukkig niet de enige die zo denkt.

mooi word het zeker kan alleen maar beter worden als dat het nu is ! 

Ik mag van mezelf niet meer naar andere kijken, bij de een schrik ik en bij de ander denk ik; Ow dat valt heel erg mee...wacht gewoon af...hoewel dat wachten dan wel lang duurt ;-)! Maar nee je bent echt niet de enige hoor, ik ben je bondgenoot in deze. En wat je zegr; het kan alleen maar beter worden, veel beter!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee om niet meer te kijken. Ik ga ook proberen me geen zorgen te maken over het aantal cc’s, dat geeft toch bij iedereen een ander resultaat.

Bij de passessie stond het me heel mooi. Daar maar aan denken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Brew:

Goed idee om niet meer te kijken. Ik ga ook proberen me geen zorgen te maken over het aantal cc’s, dat geeft toch bij iedereen een ander resultaat.

Bij de passessie stond het me heel mooi. Daar maar aan denken!!

Dat hou ik ook voor ogen! Bij de passessie was ik heel blij en jij ook, dus dan wordt het straks ook mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen1997:

Ja ik ben bang dat het te klein ga vinden en teleurgesteld ga zijn. Ik maak mezelf te gek door naar alle andere te kijken. 

Dacht dat het aan mij lag maar ben gelukkig niet de enige die zo denkt.

mooi word het zeker kan alleen maar beter worden als dat het nu is ! 

 

Haha hier nog eentje. Ben ook elke keer aan het vergelijken met andere. Maarja iedereen is anders. Dus zal toch moeten wachten op het eindresultaat. Hopelijk wordt het niet te klein. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.