Daniena

Daniena : 25 juli 2018 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hoi dames, 

ik zal me even voorstellen, ik ben Danielle, 36 jaar en heb woensdag 25 juli as de datum voor mijn borstvergroting. Super spannend! Kijk er naar uit maar merk dat ik ook steeds nerveuzer wordt: wordt het wel mooi, ben ik straks blij, worden ze niet te groot / klein, wat gaat iedereen er van vinden (stom want daar moet ik al helemaal niet mee bezig zijn. 

Heb nu AA (of zeg eigenlijk maar niks) en krijg mentor 330 cc dual plane. Herkennen jullie deze gedachten voordat het allemaal gaat plaatsvinden? 

Hoi, welkom!! Zelf mag ik a.s. woensdag voor de bv en de gedachtes die jij noemt komen bij mij ook te vaak door mijn gedachten Haha. Hoort er allemaal bij denk ik. Nog maar heel even en dan kan je gaan genieten, succes met aftellen.

Heel spannend inderdaad!

Ik mag 2 augustus. Ook 330 cc en nu helemaal niks...

Zeker herkenbaar, hoor. Maar ik heb er vooral heel veel zin in. Ben echt de dagen aan het aftellen nu!

Ben blij dat jullie die gedachten ook hebben! Stom hè, door die gedachten ga ik twijfelen, en twijfelen! Maar goed, ik hou het eindresultaat voor ogen en kijk er zeker naar uit! 

Hey!

Ik ben 19 dagen geleden geopereerd van niks naar 245cc. Ik had ze echt niet groter willen hebben. Heb de gedachte ook gehad zal dit niet te klein zijn etc. Maar het lijkt nu al zo natuurlijk dat ik echt heel erg tevreden ben!

liefs!

Wat goed om te horen! Ik ben wat dat betreft ook altijd te druk bezig met de meningen van anderen...en wil dit echt voor mezelf! Hoe is het gegaan bij je, meegevallen? 

Ja het viel me echt mee. Tja de eerste week is echt heel pittig maar daarna zal het een stuk beter gaan! 

Goed om te horen, @Del93! Fijn dat het is meegevallen.

@Daniena, ik twijfel ook, hoor. Ik wil ook niet dat iemand in m’n omgeving het weet. Dus ik hoop vooral dat ze niet te groot worden!

Wanneer en hoeveel cc krijg / neem jij dan? 

Laat maar, lezen is ook een ding...

heb wel foto’s genomen, toen vond ik het hartstikke mooi, maar hoe dichterbij het komt hoe meer ik ga twijfelen 

Hoihoi, 

Ik word 24 Sept geopereerd. Ik krijg dan 285 cc. Bij mij gaan er ook allerlei gedachtes door me heen of het niet te klein zal zijn. Del93 heb jij foto's? 

Xx

Haha idd. 

Maar ik vind het bij anderen soms ook lastig te vergelijken als ik naar de foto's kijk. Soms lijken die aantal cc's bij iedereen weer anders. Ben zo benieuwd hoe het dan bij mijzelf eruit komt te zien. 

Ja dat is ook zeker zo! En dat maakt het ook gewoon niet te vergelijken. Dat is ook wel wat mijn arts zei; ga niet op internet zoeken want bij iedereen is het anders. En dat is ook echt zo! Maar blijf het spannend vinden of ik wel de goede keus heb gemaakt 

Ik word 4 augustus geopereerd. Heb nu een hele kleine a cup maar als ik andere mensen die die ook zeggen dat ze een a cup hebben denk ik eerder dat ik aa heb :(

Ik twijfel ook heel erg over aantal cc dus ga morgen nog passen had eerst 400 maar vind dit te klein dus ga kijken voor 450 of misschien zelfs groter. Zie ook bij iedereen zoveel verschillend kwa cc bij de een is 300 al groot en de ander heeft 500 en denk ik huh hoe dan?! 

Ik ben ookal zo een stresskip:blush:

Dit herken ik, ik denk dat ik ook indd AA heb..

de cc’s Kan je volgens mij indd totaal niet vergelijken, is vAn zoveel factoren afhankelijk. Herken helemaal wat je zegt...en ook qua Stresskip, hier nog een ☺️