Ga naar inhoud

Daniena : 25 juli 2018 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@Daniena, heel herkenbaar dat het zo moeilijk is om het aan mensen te vertellen. Ik heb er bewust voor gekozen om het bij een paar goede vrienden te houden. Voor mij voelt het niet fijn om het aan de grote klok te hangen ondanks dat ik het echt wel heel graag wil. Voor iedereen anders, denk ik! Heb je wel hulp de eerste dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 19-7-2018 om 22:46 zei Brew:

@Daniena, heel herkenbaar dat het zo moeilijk is om het aan mensen te vertellen. Ik heb er bewust voor gekozen om het bij een paar goede vrienden te houden. Voor mij voelt het niet fijn om het aan de grote klok te hangen ondanks dat ik het echt wel heel graag wil. Voor iedereen anders, denk ik! Heb je wel hulp de eerste dagen?

Hoi Brew! Ik heb het nu indd tegen een paar vriendinnen gezegd, moest wel echt een drempel over maar nu voelt het wel fijn dat ik het gezegd heb. En het is en blijft uiteindelijk mijn keus! Sn heb ze verzocht om het onder ons te houden, dus ga er vanuit dat ze dat ook doen. 

Slaap de eerste nacht bij mn ouders, daarna weer terug naar mn eigen huisje. Mn moeder doet mn boodschappen, gister alles nog even aan kant gemaakt en gestofzogen, dan morgen de laatste dingen en dan woensdagochtend om 10 uur os het zover....zo spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-7-2018 om 19:45 zei Yvonne1977:

Hallo dames,

Ik vind het leuk om te lezen dat iedereen zo naar zijn operatie uitkijkt. Ik heb dat juist totaal niet. In het kort, ik mama van een 2 jarige heb een toffe vriend, ben 41 jaar en heb de knoop doorgehakt. Ik krijg 17 september 2 nieuwe vriendinnen. Twijfelen over de maat doe ik niet meer. Bij de eerste passessie 2 maten gepast en wilde voor de grootste gaan. Mijn pc raadde het af, ik wil juist niet te groot. Ik krijg nu motiva 380 cc demi dual plane. Ik ben nu wel alles aan het regelen betreft mijn werk, vrij vragen, dochter naar opa rn oma maar om te zeggen dat ik me er op verheug... nee ik zie er vreselijk tegenop. Maar goed ik denk maar zo, een bevalling overleefd dit moet me ook lukken en in beide gevallen iets moois wat je er aan over houdt... 

Wel spannend voor ons allemaal, we volgen elkaar wat op!

Ik ga het een beetje volgen als dat mag.

 

Hi Yvonne... Ik dacht precies t zelfde! Ik heb 2 kids en dacht als ik de bevalling heb doorstaan kan ik dit ook. Maar geloof me dit is voor mij 10x erger... de pijn is voor een ieder anders natuurlijk. Kan niet voor jou spreken straks, missc ervaar jij t anders. Ik kom van 75A en heb nu 245CC demi dual plane gekregen gisteren. Alles staat onwijs strak. En weet even niet hoe ik het heb. Neem trouw mijn pijnstillers in. Ga ze later even bellen want had gisteravond om 2200u de laatste ingenomen en moest vanochtend om 8u weer innemen. Vragen of ik in de nacht ook een mag innemen want had echt veel pijn vanochtend. 

 

Maar ik snap je gevoel. Ik keek er ook niet naar uit en was er ook niet zo mee bezig.was ook helemaal niet nerveus ofzo gisteren. Vond het wel spannend. En nu weet ik waarom hahahaha

 

Succes de komende dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daniena:

Nu gaat het bijna gebeuren, moet me om 9 uur melden. De spanning stijgt!

Hi Daniena,

Succes straks. Ik ben gisteren geopereerd. Denk eerlijk dat je misschien de hele week wel bij je ouders kan blijven slapen. Ik heb echt veel pijn. En moest het de 1e nacht even alleen doen. Vandaag slaapt mn vriend gelukkig bij mij. Kan zijn dat jij de pijn anders ervaart maar missc toch verstandig om lekker  bij je ouders te blijven deze week als het kan als je thuis niemand hebt om je de dag door te helpen. Plassen deed al pijn dus kan he nagaan... 

 

Ik hoop dat jij het anders ervaart. Ik dacht er heel licht over... dat ik al 2 bevallingen heb doorstaan en dat dit ook wel zou meevallen... 

 

Succes en voor je t weet ben je 2 boobies rijker! Kijk uit naar je operatie verslag. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Daniena:

Dank je wel voor je tip! Lig nu in mn bed te wachten. Ga het indd even aankijken of en wanneer ik naar huis ga...! Hopelijk herstel je snel, en wordt de pijn snel minder! Sterkte en je lees me later! 

Spannend meid!!! Straks wordt je de OK ingerold... Heb je al infuus enzo? 

 

Narcose geeft een brandend gevoel in je hand... Dus geen paniek. En als ze dat toedienen ben je binnen 1 minuut weg. 

 

Spannend!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Daniena:

Dank je wel voor je tip! Lig nu in mn bed te wachten. Ga het indd even aankijken of en wanneer ik naar huis ga...! Hopelijk herstel je snel, en wordt de pijn snel minder! Sterkte en je lees me later! 

Heel veel succes meid, ik leef met je mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chel1977:

Hi Yvonne... Ik dacht precies t zelfde! Ik heb 2 kids en dacht als ik de bevalling heb doorstaan kan ik dit ook. Maar geloof me dit is voor mij 10x erger... de pijn is voor een ieder anders natuurlijk. Kan niet voor jou spreken straks, missc ervaar jij t anders. Ik kom van 75A en heb nu 245CC demi dual plane gekregen gisteren. Alles staat onwijs strak. En weet even niet hoe ik het heb. Neem trouw mijn pijnstillers in. Ga ze later even bellen want had gisteravond om 2200u de laatste ingenomen en moest vanochtend om 8u weer innemen. Vragen of ik in de nacht ook een mag innemen want had echt veel pijn vanochtend. 

 

Maar ik snap je gevoel. Ik keek er ook niet naar uit en was er ook niet zo mee bezig.was ook helemaal niet nerveus ofzo gisteren. Vond het wel spannend. En nu weet ik waarom hahahaha

 

Succes de komende dagen

Ohhh ik ben zo benieuwd hoe het eruit ziet bij je. En idd die pijn is precies waar ik ook zo tegenop zie. Hoe ziet het eruit? Groot, niet te bol van boven? Ik ben in 1 keer aan het twijfelen over het type prothese, wellicht toch die ergonomix omdat ie wat natuurlijker valt. Ik wil liever niet te bol van boven, maar bij een demi ronde prothese achter de spier is dit blijkbaar vergelijkbaar. Ohhh moeilijk moeilijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

OPERATIEVERSLAG:

 

Vanmorgen was het zover, de dag van mijn borstvergroting. Heb nog aardig goed gedlapen en had mn zenuwen nog wel onder controle. Om 7 uur mijn medicijnen ingenomen. Werd om 8.15 uur opgehaald door mijn schoonzus, we moesten ons om 9.00 uur melden bij de Velthuis kliniek in Amsterdam. Werd daar zo vriendelijk ontvangen en werd om 8.45 uur al geroepen om meegenomen te worden om me om te kleden. Toen mee de uitslaapkamer in, daar heerlijk in een bed gaan liggen. Liepen daar zulke lieve en gezellige verpleegsters. Je voelde je meteen helemaal op je gemak! Mn infuus werd er rond 9 uur ingedaan en toen beetje in mn bed blijven liggen op mn telefoon. Om 9.45 uur kwam de anesthesist nog wat doornemen en om 10 uur stond dr Smits bij me voor het aftekenen. Daarna werd ik opgehaald en mocht ik mee wandelen naar de OK! Al wandelend werden er nog leuke grappen gemaakt waardoor je je helemaal op je gemak voelt. Toen gaan liggen in de OK op een bed, waar de radio gezellig aan stond, en moest denken aan iets leuks en weg was ik. Om vervolgens om 11.50 uur wakker te worden met nieuwe boobies! En wat ben ik blij! Ik had zoveel angst dat ik ze te groot zou gaan vinden en als een Pamela Anderson in de rondte zou lopen...(terwijl ik ze natuurlijk van te voren heb gepast en gezien)...! Toen even blijven liggen om bij tr trekken, 2 koppen thee op, ene ontbijtkoek en een yoghurtje. Om 13 uur mocht ik de kliniek verlaten!  Pijn valt mij tot nu toe zo mee! Voelt gewoon als een flinke spierpijn....hoop dat het hier bij blijft!! Om 18 uur weer mn volgende shot paracetamol naar binnen. Nu rustig aan doen en straks rustig aan starten met oefeningen! Ben zo happy!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Yvonne1977:

Ohhh ik ben zo benieuwd hoe het eruit ziet bij je. En idd die pijn is precies waar ik ook zo tegenop zie. Hoe ziet het eruit? Groot, niet te bol van boven? Ik ben in 1 keer aan het twijfelen over het type prothese, wellicht toch die ergonomix omdat ie wat natuurlijker valt. Ik wil liever niet te bol van boven, maar bij een demi ronde prothese achter de spier is dit blijkbaar vergelijkbaar. Ohhh moeilijk moeilijk

Nou op dit moment ziet het er heel hoog uit van boven en wijzen mn tepels naar beneden. Dus ik hoop echt dat het mooi zal zakken. Zit te twijfelen of ik zo een borstband moet kopen. Het hoefde volgens de pc niet. Maar omdat het zo hoog is aan de bovenkant..  Ik zat ook te twijfelen om die anatomische proteses te nemen, maar ze zeiden dat stel dat ze gaan draaien dat het er dan niet meer uitziet. Bij ronde proteses valt het niet op als ze draaien omdat ze rond zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daniena:

OPERATIEVERSLAG:

 

Vanmorgen was het zover, de dag van mijn borstvergroting. Heb nog aardig goed gedlapen en had mn zenuwen nog wel onder controle. Om 7 uur mijn medicijnen ingenomen. Werd om 8.15 uur opgehaald door mijn schoonzus, we moesten ons om 9.00 uur melden bij de Velthuis kliniek in Amsterdam. Werd daar zo vriendelijk ontvangen en werd om 8.45 uur al geroepen om meegenomen te worden om me om te kleden. Toen mee de uitslaapkamer in, daar heerlijk in een bed gaan liggen. Liepen daar zulke lieve en gezellige verpleegsters. Je voelde je meteen helemaal op je gemak! Mn infuus werd er rond 9 uur ingedaan en toen beetje in mn bed blijven liggen op mn telefoon. Om 9.45 uur kwam de anesthesist nog wat doornemen en om 10 uur stond dr Smits bij me voor het aftekenen. Daarna werd ik opgehaald en mocht ik mee wandelen naar de OK! Al wandelend werden er nog leuke grappen gemaakt waardoor je je helemaal op je gemak voelt. Toen gaan liggen in de OK op een bed, waar de radio gezellig aan stond, en moest denken aan iets leuks en weg was ik. Om vervolgens om 11.50 uur wakker te worden met nieuwe boobies! En wat ben ik blij! Ik had zoveel angst dat ik ze te groot zou gaan vinden en als een Pamela Anderson in de rondte zou lopen...(terwijl ik ze natuurlijk van te voren heb gepast en gezien)...! Toen even blijven liggen om bij tr trekken, 2 koppen thee op, ene ontbijtkoek en een yoghurtje. Om 13 uur mocht ik de kliniek verlaten!  Pijn valt mij tot nu toe zo mee! Voelt gewoon als een flinke spierpijn....hoop dat het hier bij blijft!! Om 18 uur weer mn volgende shot paracetamol naar binnen. Nu rustig aan doen en straks rustig aan starten met oefeningen! Ben zo happy!!!!

Hey! Je hebt ze! Gefeliciteerd hahaha... blij te lezen dat alles goed is gegaan. Hopelijk voel je je over een paar Uur nog zo opgewekt. Succes met het herstel. En doe rustig aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Chel1977:

Hey! Je hebt ze! Gefeliciteerd hahaha... blij te lezen dat alles goed is gegaan. Hopelijk voel je je over een paar Uur nog zo opgewekt. Succes met het herstel. En doe rustig aan. 

Dank je wel! Super leuk vind ik ze nu al ;-)! En qua maat helemaal goed...ben zo happy! Doe zeker nog rustig aan, Vandaag gaat het goed maar dat zegt nog niks over morgen ;-)! Maar till so far heb ik (nog) niks te klagen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Brew:

Hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen! Wat fijn dat het allemaal ook zo goed is verlopen. Nu lekker herstellen.

Hi Brew, de nacht ging wel goed, wel veel wakker geweest maar verder prima. En tot nu toe ook prima, neem wel mn paracetamol maar geen diclofenac. Vanmiddag even lekker douchen. Ze voelen wel helemaal opgezet aan maar moet vast goedkomen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2018 om 11:06 zei Daniena:

Hi Brew, de nacht ging wel goed, wel veel wakker geweest maar verder prima. En tot nu toe ook prima, neem wel mn paracetamol maar geen diclofenac. Vanmiddag even lekker douchen. Ze voelen wel helemaal opgezet aan maar moet vast goedkomen 

Hi Daniena! Hoe gaat het vandaag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Chel1977:

Hi Daniena! Hoe gaat het vandaag? 

Hi! Ook vandaag gaat het goed. Net even naar de Hunkemöller geweest voor een nieuwe sportbh met ritssluiting aan de voorkant...maar verder gaat het echt goed! Had het zoveel erger verwacht. Wel fijn dat ik hulp heb van mn moeder, dat is ook wel echt nodig! Vanmorgen ook even lekker gedoucht en ze even bewonderd. Moet nog wel even wennen als ii zo naakt sta...van niks naar 80C...een hele overgang

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Daniena:

Hi! Ook vandaag gaat het goed. Net even naar de Hunkemöller geweest voor een nieuwe sportbh met ritssluiting aan de voorkant...maar verder gaat het echt goed! Had het zoveel erger verwacht. Wel fijn dat ik hulp heb van mn moeder, dat is ook wel echt nodig! Vanmorgen ook even lekker gedoucht en ze even bewonderd. Moet nog wel even wennen als ii zo naakt sta...van niks naar 80C...een hele overgang

Wat goed om te horen. Ik heb nog wel veel pijn. Zelf van de bank omhoog lukt nu wel zonder dat het pijn doet. Maar moet het wel heel langzaam doen. Van bed gaat nog wat pijnlijker. Armen bewegen gaat nog niet helemaal...doet ook Pijn. Ik heb vandaag een sportbh binnen gekregen die ik online besteld had. Hopelijk zit het goed. Zal het later passen.  Laat je lekker verwennen en helpen door je moeder. Ik heb nog geen idee wat voor cupmaat ik ga hebben. Ben half gedoucht vandaag hahaha.. mn vriend heeft mij boven schoongeveegd en onder heb ik mij gewassen. Durf het nog niet nat te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je veel pijn hebt, is dat echt in je borsten zelf? Uit mn bed stappen gaat ook nog wel moeizaam, dan heb ik echt even mn moeder nodig. Heb je wel voldoende pijnstillers?

heerlijk is het om even fris te zijn hè, vind het douchen echt even een verademing. Hoe vind je het als je in de spiegel kijkt? Kan je er al aan wennen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Chel1977:

Wat goed om te horen. Ik heb nog wel veel pijn. Zelf van de bank omhoog lukt nu wel zonder dat het pijn doet. Maar moet het wel heel langzaam doen. Van bed gaat nog wat pijnlijker. Armen bewegen gaat nog niet helemaal...doet ook Pijn. Ik heb vandaag een sportbh binnen gekregen die ik online besteld had. Hopelijk zit het goed. Zal het later passen.  Laat je lekker verwennen en helpen door je moeder. Ik heb nog geen idee wat voor cupmaat ik ga hebben. Ben half gedoucht vandaag hahaha.. mn vriend heeft mij boven schoongeveegd en onder heb ik mij gewassen. Durf het nog niet nat te maken. 

Ik heb net even je profiel bekeken. We zijn dezelfde dag geopereerd. Ik heb ook echt nog veel pijn in de 'hoge' borst. Die arm tillen, me afduwen om recht te geraken, een fles opendoen... doet allemaal echt pijn. Dat heb ik aan de linkse kant niet. Natuurlijk voel ik er nog wel wat maar echt een heel stuk minder dan rechts.  Volgens de kliniek helemaal normaal en moet ik me geen zorgen maken, dus hoop ik dat ze gelijk hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Daniena:

Wat vervelend dat je veel pijn hebt, is dat echt in je borsten zelf? Uit mn bed stappen gaat ook nog wel moeizaam, dan heb ik echt even mn moeder nodig. Heb je wel voldoende pijnstillers?

heerlijk is het om even fris te zijn hè, vind het douchen echt even een verademing. Hoe vind je het als je in de spiegel kijkt? Kan je er al aan wennen? 

Ja vanuit mn borsten. Die zijn echt heel erg gespannen. Pijn aan de zijkant van mn borsten ook. Mm rug zit ook helemaal vast door dat ik bang ben om te bewegen. Mm vriend heeft mij aln2x lekker gemasseerd. Dat helpt ook. Ja heb voldoende pijnstillers. Net weer ingenomen. Als ik ze nu bekijk vind ik ze eerlijk gezegd nog niet zo mooi. Hoog en gespannen. Als ze wat gezakt zijn zullen ze mooier zijn. Moet nu nog even geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.