Ga naar inhoud

Daniena : 25 juli 2018 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Daniena:

Thankx voor het delen, heb het net gelezen! Hoop maar dat het helemaal goed gaat bij ons! Morgen heb ik contol, hoop dat ik dan de bevestiging krijg dat het allemaal goed gaat!

Succes morgen... Ik had nog gebeld of ik niet ook moest komen voor een tussentijdse controle en ze vertelde dat dat niet nodig is zolang ik zelf geen complicaties heb of extreme pijn ..is een controle na 6 weken na de operatie voldoende... want nu kunnen ze nog niks zeggen... Ik mag dinsdag de pleisters eraf halen... dan kan ik zien of mn incisies goed geheeld zijn... als ik ze kan zien Hahahaha...  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei Chel1977:

Succes morgen... Ik had nog gebeld of ik niet ook moest komen voor een tussentijdse controle en ze vertelde dat dat niet nodig is zolang ik zelf geen complicaties heb of extreme pijn ..is een controle na 6 weken na de operatie voldoende... want nu kunnen ze nog niks zeggen... Ik mag dinsdag de pleisters eraf halen... dan kan ik zien of mn incisies goed geheeld zijn... als ik ze kan zien Hahahaha...  

Toch apart hè dat verschil. Ben heel benieuwd wat ik morgen te horen krijg maar merk daf ik het ook wel prettig vind dat er even naar ze gekeken wordt door een ander dan mijzelf ;-)!

hahhahaha ben benieuwd of het je lukt met de pleisters en of je de incisies kan zien, te grappig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Daniena:

Toch apart hè dat verschil. Ben heel benieuwd wat ik morgen te horen krijg maar merk daf ik het ook wel prettig vind dat er even naar ze gekeken wordt door een ander dan mijzelf ;-)!

hahhahaha ben benieuwd of het je lukt met de pleisters en of je de incisies kan zien, te grappig!!

Ja dat had ik ook wel gewild... maar blijkbaar zijn ze heel zelfverzekerd over hun werk hahah laat ik t daar maar op houden I guess... 

 

Ja ben best bang om die pleisters er af te trekken... brrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Chel1977:

Ja dat had ik ook wel gewild... maar blijkbaar zijn ze heel zelfverzekerd over hun werk hahah laat ik t daar maar op houden I guess... 

 

Ja ben best bang om die pleisters er af te trekken... brrr

Nou ik zou lekker vast houden aan je eigen kliniek, zij weten wat ze doen! Dus no worries, het gaat allemaal goed mer je! 

 

Die pleisters eraf trekken lijkt me ook niks, hoop dat dar morgen of volgende week door hun wordt gedaan...ben veel te bang dat ik aan mn hechting blijf hangen en dan doortrek ofzo...(zal vast niet kunnen hoor, maar toch...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Daniena:

Nou ik zou lekker vast houden aan je eigen kliniek, zij weten wat ze doen! Dus no worries, het gaat allemaal goed mer je! 

 

Die pleisters eraf trekken lijkt me ook niks, hoop dat dar morgen of volgende week door hun wordt gedaan...ben veel te bang dat ik aan mn hechting blijf hangen en dan doortrek ofzo...(zal vast niet kunnen hoor, maar toch...)

Neeeee he want ze plakken zo goed! Ze raken niet eens al een beetje los aan de randjes ofzo! Lijkt wel super glue pleisters!! Brrrr... 

 

Ik heb oplosbare hechtingen dus als het goed issssss zullen ze niet plakken aan mn hechtingen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Chel1977:

Neeeee he want ze plakken zo goed! Ze raken niet eens al een beetje los aan de randjes ofzo! Lijkt wel super glue pleisters!! Brrrr... 

 

Ik heb oplosbare hechtingen dus als het goed issssss zullen ze niet plakken aan mn hechtingen... 

Hahahah daar lijken ze indd op, ze zitten zo ontzettend vast! Nou ja maar goed ook. 

 

Oww das een fijn vooruitzicht, kan je dat spookbeeld uit je hoofd halen, nu ik nog ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 10 dagen PO en mn eerste controle gehad! Verpleegkundige gaf aan dat het er goed en rustig uitziet en dat ze goed voelen. Van de fysio te horen gekregen dat ik weer boven mn hoofd mag met mn armen, dus heerlijk mn haren zelf wassen en weer wat van de bovenste plank kunnen pakken! Yeahh! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Daniena:

Vandaag 10 dagen PO en mn eerste controle gehad! Verpleegkundige gaf aan dat het er goed en rustig uitziet en dat ze goed voelen. Van de fysio te horen gekregen dat ik weer boven mn hoofd mag met mn armen, dus heerlijk mn haren zelf wassen en weer wat van de bovenste plank kunnen pakken! Yeahh! 

Super! Hoe voel je je verder? Gaat het herstel je goed af? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Michelle05:

Super! Hoe voel je je verder? Gaat het herstel je goed af? 

Herstel gaat me zeker goed af! Is me nu, 10 dagen later, zo meegevallen! En hopelijk blijft dat zo! Nu ook aan t afbouwen met de paracetamol, dus gaat helemaal de goede kant op! Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Daniena:

Herstel gaat me zeker goed af! Is me nu, 10 dagen later, zo meegevallen! En hopelijk blijft dat zo! Nu ook aan t afbouwen met de paracetamol, dus gaat helemaal de goede kant op! Hoe gaat het met jou? 

Oh wat fijn voor je! Je leest natuurlijk ook genoeg andere verhalen dus dan valt het bij jou allemaal gelukkig mee! 

Op hoeveel pcm zit je momenteel per dag? 

 

Ik word maandag geopereerd, nu bezig met voorbereidingen. Spullen naar mn ouders slepen zodat ik daar de eerste tijd kan blijven, pijn stillers inslaan en als het goed is komen mn sport bhs vandaag binnen! Laat die operatie maar komen woehoe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Michelle05:

Oh wat fijn voor je! Je leest natuurlijk ook genoeg andere verhalen dus dan valt het bij jou allemaal gelukkig mee! 

Op hoeveel pcm zit je momenteel per dag? 

 

Ik word maandag geopereerd, nu bezig met voorbereidingen. Spullen naar mn ouders slepen zodat ik daar de eerste tijd kan blijven, pijn stillers inslaan en als het goed is komen mn sport bhs vandaag binnen! Laat die operatie maar komen woehoe 

Ben er ook super blij mee hoe het verloopt en hoop dat het zo blijft. Zit nu op 4 ipv 8 PCM per dag, heerlijk! 

 

Zo spannend maandag! Goed daf je bij je ouders gaat slapen, heb ik ook de eerste 3 nachten gedaan! Was ook vooral blij met het bed dat verstelbaar was, eerste 2 nachten echt omhoog geslapen! Maar het klinkt alsof je al een hele goede voorbereiding hebt, heel goed!! Nu nog even je weekend doorkomen en dan gaat het gebeuren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.