Ga naar inhoud

500cc


Aanbevolen berichten

Ikke 550cc high profile rond daarmee 75E gekrege. Wel pas 4 weken po dus kan nog alle kanten op

 

Maar wat rocker al zegt meid t ligt ook aan je bouw. Dat heeft hele grote invloed op het eindresultaat.

 

En de breedte van je eige borst bepaald hoe breed je kan gaan kwa prothese en dus ook kwa cc.

 

 

T zit iets ingewikkelder in elkaar hihi

 

Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk ook aan het zicht. Ik draag 75d maar vind ze echt een b cup lijken. En lees hier vaak dat neptietjes een grotere bh nodig hebben dan dezelfde hoeveelheid borst van nature. Blijf mij nog verbazen over die verschillen. Soms zelfs met dezelfde situatie. Maar het ligt vooral aan de protheses(merk,maten breedte en projectie en de vulling) en je eigen borst van nature. De pc kijkt vaak naar je bouw en huid. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Op 3-7-2018 om 19:58, Vonnepon zei:

@Petra69 Ik had 75A en heb nu met 340cc maat 75E. Ik heb je toegevoegd aan m’n album, kun je even spieken.

Hallo ik ben nieuw hier dus weet biet precies hoe het allemaal werkt, maar ik moet nu gaan kijken en meten wat ik wil. Volgens de arts heb ik een A/kleine B zei die en nu wil ik misschien 350cc.

ik ben benieuwd hoe dat er ongeveer uit komt te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Petra69

 

Welkom hier op het forum 

Ik heb zelf moenenteel ook nog a maar word vrijdag geopereerd en krijg motiva 500 cc  ben heel benieuwd en beginnen nu toch wel meer zenuwen te komen maar de aantal cc heeft te maken met je borstbreedte en dus bij iedereen verschillend 🙂 je kan zelf foto's meenemen wat je mooi vind en je wensen door geven dan kan de arts je helpen

 

Succes met je keuze en veel kletsplezier hier

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.