Ga naar inhoud

Chelsea : 4 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw hier, ik ben een mama van twee prachtige kids, 5 jaar en 6 maanden. Ben 25 jaar oud en wil al jaren een borstvergroting, nu gaat het eindelijk gebeuren. 4 juli bij dokter Straten kliniek heyendael. 400 en 425 cc. Ben heel zenuwachtig en heel benieuwd, ik hoop dat ik de goede keuze heb gemaakt wat cc betreft! Heb van mezelf een A cup en hoop op mooie flinke borsten! Zou heel graag van iemand anders horen wat het resultaat was in een vergelijkbare situatie!

 

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Chelsea

 

Spannend! Nog maar twee weekjes! Ik ben afgelopen december door dr. Straten geopereerd en heel tevreden. Mijn ene borst was volgens hem meer een A en de ander een B cup, ik heb 450 en 400 cc gekregen. Ik was ontzettend bang of het niet te groot ging worden, maar achteraf had ik ze niet groter of kleiner gewild en ben ik heel blij dat ik op het advies van dr.  Straten heb vertrouwd! 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album, succes met aftellen! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Chelsea:

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw hier, ik ben een mama van twee prachtige kids, 5 jaar en 6 maanden. Ben 25 jaar oud en wil al jaren een borstvergroting, nu gaat het eindelijk gebeuren. 4 juli bij dokter Straten kliniek heyendael. 400 en 425 cc. Ben heel zenuwachtig en heel benieuwd, ik hoop dat ik de goede keuze heb gemaakt wat cc betreft! Heb van mezelf een A cup en hoop op mooie flinke borsten! Zou heel graag van iemand anders horen wat het resultaat was in een vergelijkbare situatie!

 

groetjes!!

@Chelsea

 

Leuk hoor, en spannend!

Met 400cc ga je mooie volle borsten krijgen hoor!

 

Ik had ook n A cup en met mn eerste bv 320 cc gekregen en n mooie volle c.

 

Nu met 550cc op nu nog n 75F cup. Ben pas 3 weken po dus kan nog wel wat veranderen. Kijk gerust in mijn album, staat openbaar.

 

Op naar 4 juli!

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor jullie reacties, wat een prachtige resultaten hebben jullie! Ja ik ben heel zenuwachtig, bij de een zie ik 300cc en denk ik wooooow dat is echt groot en bij de ander zie ik 500 en denk ik dan valt 400 best mee.. ik moet denk ik gewoon vertrouwen op dokter Straten en proberen niet meer die twijfels toe te laten! Die zal iedereen wel hebben denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Chelsea:

Dankjulliewel voor jullie reacties, wat een prachtige resultaten hebben jullie! Ja ik ben heel zenuwachtig, bij de een zie ik 300cc en denk ik wooooow dat is echt groot en bij de ander zie ik 500 en denk ik dan valt 400 best mee.. ik moet denk ik gewoon vertrouwen op dokter Straten en proberen niet meer die twijfels toe te laten! Die zal iedereen wel hebben denk ik!

Hahah ja dat is soms zo moeilijk vergelijken. Ene cc valt bij iemand heel groot uit en bij andere denk je weer hmm dat oogt stuk kleiner.

 

Ene merk prothese is de andere ook niet. Valt ook allemaal weer anders.

 

Maaar 400cc is gwn n mooie maat. Ga je heel blij mee zijn! En dr straten staat heel goed aangeschreven meis, dat komt helemaal goed!

 

Keep us posted!

 

Ennuh lekker aftellen naar boobieday!

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik word 2 juli geopereerd, krijg ook 400cc. Rond en achter de spier, kom nu van een kleine b af. Bij iedereen valt het weer totaal anders, daarom is het lastig om te zien wat je ongeveer zal gaan krijgen. Veel plezier met aftellen en alvast succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat spannend! Ja minder dan twee weken en dan heb je het al achter de rug! Ik heb voor de eerste vier dagen de hele dag hulp gelukkig, heb natuurlijk een kleine van zes maanden dus dat zal ook echt wel nodig zijn, ben heel benieuwd hoe beperkt je daadwerkelijk bent in je dagelijkse dingen, na de bevallingen stond ik ook binnen een half uur zelf te douchen dus hoop dat dit vergelijkbaar is Haha. Iemand die weet of het gevoel vergelijkbaar is met erge stuwing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chelsea:

Oh wat spannend! Ja minder dan twee weken en dan heb je het al achter de rug! Ik heb voor de eerste vier dagen de hele dag hulp gelukkig, heb natuurlijk een kleine van zes maanden dus dat zal ook echt wel nodig zijn, ben heel benieuwd hoe beperkt je daadwerkelijk bent in je dagelijkse dingen, na de bevallingen stond ik ook binnen een half uur zelf te douchen dus hoop dat dit vergelijkbaar is Haha. Iemand die weet of het gevoel vergelijkbaar is met erge stuwing?

Ja dan heb je idd wel wat hulp nodig, je mag niet (op)tillen enzo.. De eerste 2/3 dagen schijnen het ergste te zijn. Sommige vrouwen vergelijken het met hele erge stuwing (zelf geen ervaring mee). Het pakt bij iedereen anders uit hoor, de een heeft er heel veel last van en de ander niet. Gelukkig krijgen we goede medicatie haha. Hoe worden ze bij jou geplaatst? Voor/achter de spier of dual plain? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chelsea:

Ze worden bij mij dual plane geplaatst, ronde protheses van Mentor. Wat krijg jij? Lastig he je moet zo veel keuzes maken!

Ik krijg ronde, 400cc van Eurosiliconen achter de spier. Word geopereerd via een incisie via de oksel. Ik heb eigenlijk niet echt een keuze kunnen maken haha ik heb bij de PC mijn wens uitgesproken en hij heeft de 400cc geadviseerd. De rest heeft de PC eigenlijk voor mij bepaald. Scheelt voor mij een hoop moeilijke keuzes om te maken haha ben benieuwd :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat scheelt inderdaad! Ik heb ook het advies van de chirurg opgevolgd, alleen de keuze rond of anatomisch heb ik zelf gemaakt op wat ik persoonlijk het mooist vind. Zo spannend allemaal, denk dat het hier voor iedereen geldt dat de wens er al zo lang is en het dan eindelijk gaat gebeuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chelsea

 

Hoi hoi 

 

Aangezien ik een datum zie heb ik gelijk de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes op 1 plek bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Chelsea:

Ja dat scheelt inderdaad! Ik heb ook het advies van de chirurg opgevolgd, alleen de keuze rond of anatomisch heb ik zelf gemaakt op wat ik persoonlijk het mooist vind. Zo spannend allemaal, denk dat het hier voor iedereen geldt dat de wens er al zo lang is en het dan eindelijk gaat gebeuren!

In eerste instantie wilde ik ook graag anatomisch, dacht ik. Maar na een aantal gesprekken met de PC toch voor rond gekozen om meerdere redenen. Ik denk er al een hele lange tijd over na, meerdere jaren eigenlijk al. Echter ben ik pas 18 en mag het ook pas vanaf je 18e haha maar mijn wens is er al langer.

Maar gaat helemaal goed komen ook bij jou! Voor je het weet zitten ze erin :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Chelsea, wat spannend het komt nu al snel dichterbij. Ik krijg 18 juli 440/495 cc bij dr Straten. Denk alleen maar steeds, straks is het veeeeel te groot. Maar hoor en lees overal dat je niet te klein moet doen door twijfel omdat je dan snel spijt krijt. Nou heb ik wel een omvang van 85 dus daar mogen ook wel flink cc’s op haha. Die twijfel zal wel blijven tot de 18e ben ik bang. Voor jou is het nu aftellen!! 

 

Leuk als je je ook aan meld voor de juli club

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bent in goede handen bij Frans.

ik ben 15mei bij hem geweest en ze staan er mooi op al zeg ik zelf;)

 

ik had ooit een volle D/E tot ik mijn dochter kreeg, het was een uitgezakte C.

heb 325 cc rond gehad, geen high profile omdat ik ze niet opzichtig wilde hebben.

De eerste 3 dagen had ik wel wat pijn maar het was te doen. het aller moeilijkste vond ik dat ik mijn dochter niet kon optillen en ik haar bedje leggen.

 

hier moet je zelf echt rekening mee houden dat je dit echt 6 weken niet kan! ik ben aankomende dinsdag 6 weken en til haar sinds deze week af en toe op. ik til haar niet op de "armen" op, maar ik zak door me knie en ik duw haar tegen me aan en dan sta ik op. ik duw haar als waren tegen mijn lijf. gelukkig klemt ze dan zelf haar benen om me heen en haar armen, ik hoef haar dan alleen nog maar te ondersteunen maar kan haar eigenlijk los laten.

 

heel veel succes de aankomende tijd, en voor je het weet lig je daar en kom je terug met 2 bobbels op je boven lichaam :43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de reacties!

 

super Sanne! Ja ik heb ook mijn tijd, 13;45 melden!

 

ja mijn kinderen niet op kunnen tillen wordt heel zwaar en ik voel me ergens ook wel schuldig tegenover hen, maar op deze manier hebben ze ook geen mama die lekker mee gaat zwemmen of naar het strand. Gelukkig is het tijdelijk en heb ik veel lieve mensen om me heen om te helpen! 

 

Blijf me druk maken over het aantal cc’s De ene keer denk ik wordt het niet te klein de andere keer wordt het niet te groot maar zoals ik al lees is dat best normaal

 

wat een leuk forum en wat zijn er veel vrouwen die hetzelfde meemaken en deze stap hebben gezet! Bedankt voor jullie berichtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoe gaat het met je? Zie je dat je ook in de middag geopereerd word. Lees dat je twijfelt over het aantal cc's. Waartussen twijfel je? En is idd heel normaal, heeft bijna iedereen hoor..

Nog een paar daagjes en dan krijg je eindelijk je droom boobies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.