Ga naar inhoud

Chelsea : 4 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei sannnnnnne:

Mijn buik is ook helemaal opgezet vind t verschrikkelijk.... moet wel zeggen dat me borsten aan de zijkant al wat zachter worden aan de bovenkant zijn ze overigens wel nog heeeel hard en ze staan best ver nog naar buiten en vooral van de zijkant lijken ze puntig... is dat ook herkenbaar bij jullie? 

Ja heel herkenbaar vooral heel hoog en hard aan de bovenkant en van de zijkant lijken ze echt puntig ja, ik had erover gebeld en ze zeiden dat dat heel normaal is en alles moet zakken. Word er ook best nerveus van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei Chelsea:

Je kan salvia druppels van a vogel halen, was een tip van mijn Kraamzorg, twee keer per dag tien druppels in een beetje water spoelen in je mond een minuut en dan doorslikken is gemaakt van salie en is een vochtafdrijver ik gebruik het nu ook ik was toen binnen een aantal dagen van de stuwing af ermee!

Oh thanks! Ga ernaar op zoek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, hoe gaat het bij jullie?

Bij mij echt verassend goed kan zeggen dat ik al zo goed als geen pijn meer heb moet wel echt opletten dat ik daardoor niet te veel doe.. haha

Maar even een vraagje aangezien jij op dezelfde dag als mij geopereerd ben , moet jij ook al zo snel op 1e controle? Ik moet 12 juli al en ben 4 juli geopereerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei sannnnnnne:

Hoi meiden, hoe gaat het bij jullie?

Bij mij echt verassend goed kan zeggen dat ik al zo goed als geen pijn meer heb moet wel echt opletten dat ik daardoor niet te veel doe.. haha

Maar even een vraagje aangezien jij op dezelfde dag als mij geopereerd ben , moet jij ook al zo snel op 1e controle? Ik moet 12 juli al en ben 4 juli geopereerd

Hey! Fijn dat het zo goed gaat! Ik heb in mijn rechterborst nog wel veel pijn, die is ook harder en hoger dan de ander maar was ook kleiner om te beginnen en er is meer cc ingegaan dus volgens de kliniek geen zorgen. Ja ik moet donderdag ook op controle om 10:15, kijk er wel heel erg naar uit moet ik zeggen toch even de bevestiging dat het allemaal is zoals het hoort te zijn! Zitten bij jou de pleisters er nog goed op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt ik moet om 10.30 dus ben na jou aan de beurt! Haha jaa bij mij zitten de pleisters er nog goed op maar vind t wel erg spannend moet ik zeggen day ze dat eraf gaan halen en die hechtingen enzo ben wel echt al heel tevreden over het resultaat ook al zit t nu nog allemaal erg strak 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei sannnnnnne:

Oh echt ik moet om 10.30 dus ben na jou aan de beurt! Haha jaa bij mij zitten de pleisters er nog goed op maar vind t wel erg spannend moet ik zeggen day ze dat eraf gaan halen en die hechtingen enzo ben wel echt al heel tevreden over het resultaat ook al zit t nu nog allemaal erg strak 

Oh wat een toeval! Ja ik vind het ook spannend ben heel benieuwd hoe het eruit ziet zonder pleisters! In de nazorg ‘regels’ staan niks over rug slapen, weet jij of wij dit moeten doen of dat je wanneer het kan weer op je zij mag slapen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

In mijn papieren staat dat ik minimaal 1 week "half zittend" moet slapen. Ik mag dus niet plat op mn rug slapen, maar moet half zittend / half liggend slapen.

Merk aan mijzelf dat als ik platter ga liggen, ik moeilijker overeind kan komen.

Iedere kliniek heeft andere adviezen dus ik zou voornamelijk naar je lichaam luisteren... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chelsea @sannnnnnne Ik kreeg tijdens mijn eerste controle bij Heyendael te horen dat ik vanaf die dag voorzichtig mocht beginnen met op mijn zij slapen, als ik dat wilde. Mijn controle was echter wel verplaatst en was dus pas met 13 dagen po. 

 

Anders moet je Heyendael even een mailtje sturen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Fems:

Hoi dames,

In mijn papieren staat dat ik minimaal 1 week "half zittend" moet slapen. Ik mag dus niet plat op mn rug slapen, maar moet half zittend / half liggend slapen.

Merk aan mijzelf dat als ik platter ga liggen, ik moeilijker overeind kan komen.

Iedere kliniek heeft andere adviezen dus ik zou voornamelijk naar je lichaam luisteren... 

ik ben naar 9 dagen op controle geweest bij de kliniek en mocht vanaf dat moment op mijn zij slapen.

vanaf 5 en halve week ben ik langzaam en niet te vaak op mijn buik gaan liggen gewoon om te proberen.

 

geen hele nachten maar gewoon paar minuutjes tussendoor. ( werd toch 4828 x wakker op me rug) nu 8 weken verder zonder moeite op mijn buik!!!

 

nog even bikkelen dames.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-7-2018 om 23:04 zei sannnnnnne:

Oh echt ik moet om 10.30 dus ben na jou aan de beurt! Haha jaa bij mij zitten de pleisters er nog goed op maar vind t wel erg spannend moet ik zeggen day ze dat eraf gaan halen en die hechtingen enzo ben wel echt al heel tevreden over het resultaat ook al zit t nu nog allemaal erg strak 

Hey! Hoe ging je controle afspraak en hoe gaat het nu met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2018 om 21:18 zei Zomerwens:

Hallo Chelsea, wat spannend het komt nu al snel dichterbij. Ik krijg 18 juli 440/495 cc bij dr Straten. Denk alleen maar steeds, straks is het veeeeel te groot. Maar hoor en lees overal dat je niet te klein moet doen door twijfel omdat je dan snel spijt krijt. Nou heb ik wel een omvang van 85 dus daar mogen ook wel flink cc’s op haha. Die twijfel zal wel blijven tot de 18e ben ik bang. Voor jou is het nu aftellen!! 

 

Leuk als je je ook aan meld voor de juli club

 Mag ik vragen hoe je je aanmeldt voor de juli club? Ben hier net te vinden en word 25 juli geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Daniena:

 Mag ik vragen hoe je je aanmeldt voor de juli club? Ben hier net te vinden en word 25 juli geopereerd. 

@Daniena welkom en wat spannend de 25e al. Bij wie laat je het doen??

 

Als je rechtsboven op de drie streepjes drukt dan krijg je een menu. Onderaan staat club. Als je daar op klikt kan je de juli club vinden en je aanmelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/13/2018 at 3:35 PM, Chelsea said:

Hey! Hoe ging je controle afspraak en hoe gaat het nu met jou?

Jaa ging heel goed zag er allemaal netjes uit , vind me littekens er ook al mooi uit zien. Het is allemaal nog wel wat hard maarja dat is ook logisch natuurlijk ze zei ook day het er heel netjes al uitzag. Lukt me ook al weer aardig om op me zij te slapen, heb ook al korte stukjes auto gereden dat gaat soms wel zwaar met schakelen haha. Maarja ik mag niet klagen al met al gaat het heel goed en hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2018 om 19:25 zei Fems:

In eerste instantie wilde ik ook graag anatomisch, dacht ik. Maar na een aantal gesprekken met de PC toch voor rond gekozen om meerdere redenen. Ik denk er al een hele lange tijd over na, meerdere jaren eigenlijk al. Echter ben ik pas 18 en mag het ook pas vanaf je 18e haha maar mijn wens is er al langer.

Maar gaat helemaal goed komen ook bij jou! Voor je het weet zitten ze erin :1bouncingboobs:

 

Wat zijn de redenen dat je toch voor rond hebt gekozen? 

 

Mag ik foto’s zien van boobs die dr. Straten heeft geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei essie85:

 

Wat zijn de redenen dat je toch voor rond hebt gekozen? 

 

Mag ik foto’s zien van boobs die dr. Straten heeft geopereerd?

Hoi hoi, als anatomische protheses gaan draaien zie je dat, bij rond maakt dat niet uit wat het aanzicht betreft. Ronde protheses konden via een incisie via de oksel geplaatst worden en anatomisch niet. Ronde protheses blijven, als je gaat staan/liggen hun vorm behouden en anatomisch gaat wat meer hangen. Ik ben niet door dr. Straten geopereerd maar als je dames die wel door hem geopereerd zijn een pb stuurt zal je vast mee mogen kijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Fems:

Hoi hoi, als anatomische protheses gaan draaien zie je dat, bij rond maakt dat niet uit wat het aanzicht betreft. Ronde protheses konden via een incisie via de oksel geplaatst worden en anatomisch niet. Ronde protheses blijven, als je gaat staan/liggen hun vorm behouden en anatomisch gaat wat meer hangen. Ik ben niet door dr. Straten geopereerd maar als je dames die wel door hem geopereerd zijn een pb stuurt zal je vast mee mogen kijken :)

 

Bedankt voor je reactie!

Ik heb in juni twee consulten gehad bij verschillende klinieken. Heb begrepen dat anatomische protheses alleen kunnen draaien als ze de pocket te groot maken. Een goede arts doet dus precies maatwerk en dan kunnen ze niet draaien. 

Sowieso wil ik een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Ik ga wel voor anatomisch en dan voor de spier. Dan bewegen ze het meest natuurlijk mee. Maar ga eerst nog volop sparen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei essie85:

 

Bedankt voor je reactie!

Ik heb in juni twee consulten gehad bij verschillende klinieken. Heb begrepen dat anatomische protheses alleen kunnen draaien als ze de pocket te groot maken. Een goede arts doet dus precies maatwerk en dan kunnen ze niet draaien. 

Sowieso wil ik een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Ik ga wel voor anatomisch en dan voor de spier. Dan bewegen ze het meest natuurlijk mee. Maar ga eerst nog volop sparen! 

Over dat draaien weet ik verders niet hoe dat zit met de pocket. Weet alleen dat alle protheses kunnen gaan draaien. Anatomisch is ook wat duurder dan rond. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.