Ga naar inhoud

Chelsea : 4 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ja jij ook al bijna! Niet voor te stellen he? Eindelijk boobies!! Ik ben gewoon in alles een beetje een twijfelkont, ik ben vooral bang om spijt te hebben van de gekozen maat vind het zo bizar om te zien dat wat bij de een heel groot wordt bij de ander nog klein lijkt zeg maar. Hou jij de spanning een beetje uit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Chelsea:

Ja jij ook al bijna! Niet voor te stellen he? Eindelijk boobies!! Ik ben gewoon in alles een beetje een twijfelkont, ik ben vooral bang om spijt te hebben van de gekozen maat vind het zo bizar om te zien dat wat bij de een heel groot wordt bij de ander nog klein lijkt zeg maar. Hou jij de spanning een beetje uit? 

Pff maandag al, nog maar 3 dagen.. Echt heel gek idd, dat ik dan ineens borsten heb.. Welke maat heb je uiteindelijk gekozen? Het is per persoon heel erg verschillend, heeft met van alles te maken.. Je pc weet vast en zeker wat mooi bij je lichaam past en wat jouw wensen zijn! 

Ik ben erg afwezig omdat ik met van alles in mn hoofd bezig ben, zo lastig uit te leggen aan andere mensen... 

Komt allemaal goed! Nog eventjes volhouden:tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Fems:

Pff maandag al, nog maar 3 dagen.. Echt heel gek idd, dat ik dan ineens borsten heb.. Welke maat heb je uiteindelijk gekozen? Het is per persoon heel erg verschillend, heeft met van alles te maken.. Je pc weet vast en zeker wat mooi bij je lichaam past en wat jouw wensen zijn! 

Ik ben erg afwezig omdat ik met van alles in mn hoofd bezig ben, zo lastig uit te leggen aan andere mensen... 

Komt allemaal goed! Nog eventjes volhouden:tatice_04:

Dat afwezig zijn herken ik ook ja denk er steeds aan, ook een gek idee dat deze ‘borsten’ over een paar dagen tot het verleden behoren. Merk ook dat ik veel bezig ben met het idee dat ik mijn kleintjes straks niet zo kan verzorgen en alles wat ik nu natuurlijk allemaal met ze doe, dit weekend lekker nog een dag weg met ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Chelsea:

Dat afwezig zijn herken ik ook ja denk er steeds aan, ook een gek idee dat deze ‘borsten’ over een paar dagen tot het verleden behoren. Merk ook dat ik veel bezig ben met het idee dat ik mijn kleintjes straks niet zo kan verzorgen en alles wat ik nu natuurlijk allemaal met ze doe, dit weekend lekker nog een dag weg met ze!

Ja echt heel raar als je straks ineens borsten hebt, al die kleine oude bh's weg en nieuwe kopen haha. Ja dat snap ik wel dat je daar mee zit, is ook lastig. Veel plezier dit weekend met de kids, gaat helemaal goed komen! Als je wat hulp krijgt komt het allemaal goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn operatie verslag, ik hoop dat iemand er wat aan heeft ik vond het ook fijn om die van anderen te lezen;

 

Gisteren moest ik mij om 13:45 melden, we waren wat vroeg en kregen meteen te horen dat er een flinke uitloop was, we mochten wachten in de wachtkamer waar mijn vriend koffie kon pakken, het nuchter blijven was ik inmiddels best zat maar ach, wat moet dat moet. 

Om 15:30 werd ik gehaald door de verpleegkundige, gaf mijn vriend nog een dikke kus en liep met haar mee. Ik een kamer kreeg ik een jasje een mutsje sokken en slofjes om aan te trekken en een bak om mijn spullen in te doen die later in een kluis gingen. Toen mocht ik mee naar de ruimte met de bedden en hier werd alles besproken kreeg ik een infuus en kwam Frans om mij af te tekenen. Om 16:00 werd ik gehaald door twee mannen van de anesthesie en ging ik naar de ok, hier werd weer alles gecheckt mocht ik de protheses zien en voor ik het wist sliep ik. Net voor 17:00 werd ik wakker en kreeg ik een ijsje en mocht ik even spieken met de spiegel, ik voelde me best goed, Frans kwam nog even kijken en vertellen dat alles goed was gegaan, en werd toen naar de andere ruimte gereden, ik was de laatste van de dag en enige nog daar in de kamer. Hier kreeg ik de sport bh aan en mocht ik mijn vriend bellen, eten drinken en plassen ging goed en wonder boven wonder zat ik om 18:00 al in de auto, de terugrit ging prima ik had vooral pijn in de spier van mijn borst naar mijn oksel en het gevoel dat er een bankschroef gespannen was tussen mijn borsten op het borstbeen en tussen mijn schouderbladen, mijn borsten zelf deden niet zo veel pijn. Thuis een rustige avond op de bank gehad en netjes de pijnstilling genomen. Eenmaal in bed werd het een ander verhaal, op mijn rug slapen leek onmogelijk en de pijn op mijn borstbeen is erger geworden, het voelt alsof er een kerel van 100kg met twee vingers tussen mijn borsten drukt met alles wat het heeft, hierdoor was slapen vreselijk, het lukte me net na middernacht om in slaap te vallen maar helaas stond binnen een uur mijn meisje aan mijn bed met een nachtmerrie, daarna was slapen niet meer te doen en ben ik beneden geweest, ergens tussen 4:00 en 5:00 heb ik nog wat geslapen en nu zit ik weer beneden. Ik ben nu al blij met het voorlopige resultaat en de grootte, wel lijkt het nog of ze ontzettend hoog zitten maar ik weet dat dit niet zo blijft het begint ongeveer drie a vier vingers onder mijn sleutelbeen. Ik kan niet wachten om straks weer even te douchen! 

Ik hoop dat iemand hier iets aan zal hebben! Ik kan niet anders zeggen dan dat het een hele fijne kliniek is met alleen maar lieve mensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chelsea mijn ervaring is wel vergelijkbaar aan de jouwe ik had het geluk dat ik de eerste was en al om 8 uur geholpen werd, toen ik wakker werd dacht ik eigenlijk van nou prima die pjjn is goed te doen alleen naarmate de dag vorderde begon ik daar toch wel anders over te denken. Ik kan gelukkig inprincipe alles zelf waar ik heel blij mee ben alleen zijn er maar weinig houdingen waarin ik "lekker" kan zitten. Toen dacht ik al hoe ga ik dit doen vannacht?! Had als tip van een vriendin gekregen om op de bank te slapen ook omdat ik een vrij laag bed heb waar ik dna evht niet uit zou kunnen komen, op de bank heb ik nu een aantal kussens in me rug zodat ik half zit en 2 kussens naast me om me armen een beetje op te steunen dit is opzich wel te doen maar alsnog ben ik vaak wakker geworden en was het een korte nacht alles staat gespannen en het lijkt wel of er een blok beton aan hangt , heb jij trouwens ook zo last van je rug? Ik had altijd al snel rugpijn en doordat ik niet goed kan zitten en liggen heb uk daar nu ook zo last van vind uk misschien nog wel erger dan de pijn aan de voorkant haha. Al met al ben ik echt super tevreden hoe alles is gelopen en nu al super blij voor frans straten te hebben gekozen ondanks dat alles nig op ze plekkie moet zakken vinf ik het er al goed uit zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook heel erg pijn in mijn rug en tussen mijn schouderbladen, maar de pijn tussen mijn Borsten is echt het ergst, kan daardoor niet goed diep inademen voelt alsof er honderd kilo op drukt. Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad! Zitten ze bij jou aan de voorkant ook nog zo ontzettend hoog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Aloysa said:

@Chelsea @sannnnnnne Gefeliciteerd met jullie boobies! :43: Succes met het herstel:71:

 Dankjewel!! :)

 

1 hour ago, Chelsea said:

Ja ik heb ook heel erg pijn in mijn rug en tussen mijn schouderbladen, maar de pijn tussen mijn Borsten is echt het ergst, kan daardoor niet goed diep inademen voelt alsof er honderd kilo op drukt. Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad! Zitten ze bij jou aan de voorkant ook nog zo ontzettend hoog?

 Ze zitten opzich wel wat hoog maar niet te het is niet storend zeg maar het wel keihard aan de bovenkant maar moet zeggen dat de rest van me borst al ietsje zachter voelt. Het voelt bij mij vooral als hele heftige spierpijn en in het midden tussen me borsten is t erg gevoelig maar dat komt denk omdat de huis daar zo strak staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sannnnnnne:

Hoi Chelsea mijn ervaring is wel vergelijkbaar aan de jouwe ik had het geluk dat ik de eerste was en al om 8 uur geholpen werd, toen ik wakker werd dacht ik eigenlijk van nou prima die pjjn is goed te doen alleen naarmate de dag vorderde begon ik daar toch wel anders over te denken. Ik kan gelukkig inprincipe alles zelf waar ik heel blij mee ben alleen zijn er maar weinig houdingen waarin ik "lekker" kan zitten. Toen dacht ik al hoe ga ik dit doen vannacht?! Had als tip van een vriendin gekregen om op de bank te slapen ook omdat ik een vrij laag bed heb waar ik dna evht niet uit zou kunnen komen, op de bank heb ik nu een aantal kussens in me rug zodat ik half zit en 2 kussens naast me om me armen een beetje op te steunen dit is opzich wel te doen maar alsnog ben ik vaak wakker geworden en was het een korte nacht alles staat gespannen en het lijkt wel of er een blok beton aan hangt , heb jij trouwens ook zo last van je rug? Ik had altijd al snel rugpijn en doordat ik niet goed kan zitten en liggen heb uk daar nu ook zo last van vind uk misschien nog wel erger dan de pijn aan de voorkant haha. Al met al ben ik echt super tevreden hoe alles is gelopen en nu al super blij voor frans straten te hebben gekozen ondanks dat alles nig op ze plekkie moet zakken vinf ik het er al goed uit zien!

Heb vannacht ook op de bank geslapen (maandagmiddag geopereerd en de twee nachten die erop volgden alleen maar wakker gelegen en gehuild van de combi vermoeidheid/pijn) en wonder boven wonder vannacht dus maar 3x hulpvragend wakker geworden. Uiteindelijk zelfs geswitcht naar het bed omdat ik op dat moment echt even iets ‘zachters’ in mijn rug nodig had. Dus inderdaad een tip! Voelt als meer grip ofzo :huh:

 

Benieuwd ook hoe jullie erop terugkijken? Ik merk namelijk dat ik echt al veel zelf doe en wil doen. Dus geneigd ben te denken van ‘Oh, was dit het? Valt me reuze mee!’ Loop nu al wasjes te draaien (kliniek bh begon door warmte te ruiken) Maar voel dan wel van alles ‘kraken’ en pruttelen achter mijn borst (geen pijn) waardoor ik denk ‘oh Fem, doe nou maar rustig aan en overschat jezelf niet.’  De nachten zijn een hel maar overdag, op de vermoeidheid na voel ik me wel erg fit voor iemand die drie dagen terug op de operatietafel lag. Voelt erg dubbel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chelsea:

Ja ik heb ook heel erg pijn in mijn rug en tussen mijn schouderbladen, maar de pijn tussen mijn Borsten is echt het ergst, kan daardoor niet goed diep inademen voelt alsof er honderd kilo op drukt. Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad! Zitten ze bij jou aan de voorkant ook nog zo ontzettend hoog?

Hier ook zo hoog, ja. Alsof je een hele brede strook borst hebt die te hoog op je lichaam geplakt zit. En mijn tepels zijn door de spanning helemaal dik geworden waardoor het twee puntige kegels lijken. Moet ook wel weer weg trekken zeggen ze, dus maak me nog geen zorgen..

Merk wel dat ik steeds excuses maak naar mn vriend van ‘ze zakken nog hoor, die tepels blijven niet zo. Het wordt nog wel beter!’ 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja ik zeg dat ook steeds tegen mijn vriend en hele omgeving eigenlijk! Fijn dat het eigenlijk al zo goed gaat met je! Met mij verder ook ik ben niet van het hulp vragen en kan zelf ook aankleden opstaan zitten liggen etc. Heb alleen wel hulp voor de twee kleintjes (5 jaar en 6 maanden oud) maar als ik die niet had had ik het zelf ook allemaal wel gered. Dus aangezien het voor mij nog geen 18 uur geleden is valt het me wel mee. Hoop alleen dat die pijn op mijn borstbeen snel minder wordt dat is het enige wat echt niet te houden is. We moeten er wel voor waken niet te veel te doen dan worden die nachten misschien ook wat makkelijker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek he! Hier is dat pijn in de rug. Naarmate de dag vordert wordt dat wel minder en in de nacht piekt het. Zijn er momenten dat het minder is?  Fijn dat je je niet heel beperkt voelt! Al is dat met kinderen wel even afzien... scheelt dat je met zijn tweeen bent en je vriend het van je over kan nemen als het om fysieke inspanning vraagt.

 

De mijne laat zich opeens van een heel andere kant zien. Staat hier de chefkok uit te hangen en steeds een potje gevoelig te doen (niks voor hem, stoere vent) dus ook weleens leuk om de rollen noodgedwongen eens andersom te zien.

 

Ik werd de dag na de operatie gebeld door de verpleegkundige hoe het ging en gister nogmaals door de PC. Hij zei wel dat ik gewoon mijn dagelijkse dingetjes moest oppakken maar dit wel met enige voorzichtigheid natuurlijk. Toch moeilijk om dan een grens te trekken. Voor vandaag een avondje bios op de planning. Eens zien hoe dat gaat. Wil me ook gewoon weer even opmaken en ‘mens’ voelen :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, FJBM said:

Heb vannacht ook op de bank geslapen (maandagmiddag geopereerd en de twee nachten die erop volgden alleen maar wakker gelegen en gehuild van de combi vermoeidheid/pijn) en wonder boven wonder vannacht dus maar 3x hulpvragend wakker geworden. Uiteindelijk zelfs geswitcht naar het bed omdat ik op dat moment echt even iets ‘zachters’ in mijn rug nodig had. Dus inderdaad een tip! Voelt als meer grip ofzo :huh:

 

Benieuwd ook hoe jullie erop terugkijken? Ik merk namelijk dat ik echt al veel zelf doe en wil doen. Dus geneigd ben te denken van ‘Oh, was dit het? Valt me reuze mee!’ Loop nu al wasjes te draaien (kliniek bh begon door warmte te ruiken) Maar voel dan wel van alles ‘kraken’ en pruttelen achter mijn borst (geen pijn) waardoor ik denk ‘oh Fem, doe nou maar rustig aan en overschat jezelf niet.’  De nachten zijn een hel maar overdag, op de vermoeidheid na voel ik me wel erg fit voor iemand die drie dagen terug op de operatietafel lag. Voelt erg dubbel. 

Dat gekraak en gepruttel had ik vanacht ook toen ik het kussen achter me hoofd wilde verplaatsen toen dacht ik wel ff van hoo wat is dit.. haha vind het wel irritand idd ook om om hulp te vragen maar probeer t sons toch wel te doen omdat ik het ook weer niet wil over belasten hoop dat ik vannacht wel wat beter kan slapen maar ben er bang voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Chelsea:

Hoe gaat het met jou Fems? Is het ergste ongeveer al voorbij of nog niet?

Hey voor mn gevoel is het ergste nog niet voorbij.. Slapen gaat niet zo goed, beland na een paar uurtjes al op de bank.

Ben de hele dag kapot moe en gesloopt. Doe de hele dag niks anders als bankhangen.

Hoe gaat het nu met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houden jullie ook vocht vast? Mijn god wat erg. Heb me afgelopen dagen wel beetje laten gaan met eten onder het mom ‘beetje sterk alles doorkomen’ (want ben anders altijd maar bezig met eten en dieten) maar zo stevig als ik nu ben komt vast niet daarvan? Kreeg mijn sandalen amper om mijn varkens enkeltjes en mijn rokje die anders gewoon wat ruimte over had wilde met moeite dicht. Voel me ook echt een tientonner op moment en heb het gevoel dat ik me niet soepel bewegen kan in dit dikke pak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei FJBM:

Houden jullie ook vocht vast? Mijn god wat erg. Heb me afgelopen dagen wel beetje laten gaan met eten onder het mom ‘beetje sterk alles doorkomen’ (want ben anders altijd maar bezig met eten en dieten) maar zo stevig als ik nu ben komt vast niet daarvan? Kreeg mijn sandalen amper om mijn varkens enkeltjes en mijn rokje die anders gewoon wat ruimte over had wilde met moeite dicht. Voel me ook echt een tientonner op moment en heb het gevoel dat ik me niet soepel bewegen kan in dit dikke pak.

Welkom bij de club haha. Jep heb er ook last van, zo erg dat anderen het ook zien, dan is t wel heel duidelijk... Schijnt erbij te horen, veel drinken en geduld hebben.. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn buik is ook helemaal opgezet vind t verschrikkelijk.... moet wel zeggen dat me borsten aan de zijkant al wat zachter worden aan de bovenkant zijn ze overigens wel nog heeeel hard en ze staan best ver nog naar buiten en vooral van de zijkant lijken ze puntig... is dat ook herkenbaar bij jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei FJBM:

Houden jullie ook vocht vast? Mijn god wat erg. Heb me afgelopen dagen wel beetje laten gaan met eten onder het mom ‘beetje sterk alles doorkomen’ (want ben anders altijd maar bezig met eten en dieten) maar zo stevig als ik nu ben komt vast niet daarvan? Kreeg mijn sandalen amper om mijn varkens enkeltjes en mijn rokje die anders gewoon wat ruimte over had wilde met moeite dicht. Voel me ook echt een tientonner op moment en heb het gevoel dat ik me niet soepel bewegen kan in dit dikke pak.

Je kan salvia druppels van a vogel halen, was een tip van mijn Kraamzorg, twee keer per dag tien druppels in een beetje water spoelen in je mond een minuut en dan doorslikken is gemaakt van salie en is een vochtafdrijver ik gebruik het nu ook ik was toen binnen een aantal dagen van de stuwing af ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.