Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Theezakje34

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

@Kelly_E

ja dat is zeker spannend!! Ook leuk te weten straks wat ze beide adviseren!

wanneer wil je geopereerd worden en heb je al wat in je hoofd over een maat enz?

ja valt me best mee nog geen 2 weken po. Nu hopen dat alles heel erg mooi gaat worden nog :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben toch wel heel benieuwd naar het resultaat zeg!:43:

Hoe jij je voelt is echt wel ok hoor hihi. Ik denk dat je met je borsten voorzichtiger moet zijn dan met je buik. De pijn in je buik remt je onmiddelijk af. De pijn in je borsten minder. Vind ik iig:blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Theezakje34:

@Kelly_E

ja dat is zeker spannend!! Ook leuk te weten straks wat ze beide adviseren!

wanneer wil je geopereerd worden en heb je al wat in je hoofd over een maat enz?

ja valt me best mee nog geen 2 weken po. Nu hopen dat alles heel erg mooi gaat worden nog :) 

@Theezakje34

Wil mijn operatie ergens in november plannen maar nog geen idee over hoeveelheid cc. Vind dat je dat ook heel moeilijk kan inschatten en vergelijken met anderen want iedereen is anders gebouwd. Dus mijn missie is gewoon passen en kijken wat ik het mooiste vind en waar ik me vooral het gemakkelijkst mee voel.

Zowel de angst van te groot ALS te klein te gaan houdt me wakker 's nachts dus wil maximum op een C uitkomen (heb altijd grote B gehad, soms C in BH's met padding). Groter dan C gaan zal bij mij al snel heel onnatuurlijk overkomen met mijn lichaamsbouw dus ik hoop wel dat ik de juiste beslissing neem omdat ik hier toch iedereen hoor zeggen dat ze ook lang twijfelen tussen meer of minder cc en dat ze allemaal blij zijn dat ze de grotere maat gekozen hebben uiteindelijk.

Deze kennis ga ik wel meenemen in mijn keuze ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Snap het helemaal meid. Ik wilde ook niet te klein maar zeker niet te groot.. het blijft toch een beetje een gok vind ik. Ik hoopte op een goede D en volgens mij heb ik dat. Hoop dat ze natuurlijk nog zachter worden maar niet kleiner :)

spannend hoor volgende week, mag je lekker passen! Doe een shirtje aan waar je goed de vorm door kunt zien!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Theezakje34:

Snap het helemaal meid. Ik wilde ook niet te klein maar zeker niet te groot.. het blijft toch een beetje een gok vind ik. Ik hoopte op een goede D en volgens mij heb ik dat. Hoop dat ze natuurlijk nog zachter worden maar niet kleiner :)

spannend hoor volgende week, mag je lekker passen! Doe een shirtje aan waar je goed de vorm door kunt zien!

@Theezakje34 het is inderdaad wel een gok maar heb vertrouwen in de arts. De cup maat is voor mij eigenlijk niet zo belangrijk, dat is maar een letter. Zolang ik maar hou van wat ik in de spiegel zie vind ik het allemaal prima :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad, ik had ook geen speciaal iets in mijn hoofd maar wat ik mooi vond staan was rond de D cup dus:)

@Jolene nou van mijn buik voel ik een pijn dus wordt daar helemaal niet door tegen gehouden :) borsten deden meer zeer maar ook dat haat nu goed! Alles met beleid doen en dan gaat het best :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-9-2018 om 13:29 zei Theezakje34:

Inderdaad, ik had ook geen speciaal iets in mijn hoofd maar wat ik mooi vond staan was rond de D cup dus:)

@Jolene nou van mijn buik voel ik een pijn dus wordt daar helemaal niet door tegen gehouden :) borsten deden meer zeer maar ook dat haat nu goed! Alles met beleid doen en dan gaat het best :)

Fijn om te horen :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com