Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Sjors_93

BV. Help welke Pc en Kliniek

Recommended Posts

@Sjors_93  ik ben door dr nio geholpen 3 jaar geleden ben nog steeds super tevreden. Ook ik moest een uur rijden. Ik kom uit Rotterdam en ben in slaz in Amsterdam geopereerd. De terug reis vond ik echt geen ramp. En gewoon goed te doen ,ik zou me ook niet laten afschrikken door de reistijd. Het is toch je lichaam en je wilt natuurlijk de beste arts Suc6. Met je keuze. 

Xx jenette 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
On 16-3-2018 at 8:01 PM, Jolly83 said:

@Sjors_93

mij heb 330cc anatomisch van Mentor gekregen. Ben van een 75aa naar een 75c-75d gegaan, afhankelijk van het merk bh. Het ziet er heel natuurlijk uit, al zeg ik t zelf, haha. 

Gaat heel goed. Ik heb geen last meer. Ze zijn nog wel een beetje hard, maar dat is normaal. Ik ben elke dag weer blij dat ik t heb gedaan.

ook blij met Velthuis, is voor mij 15 min rijden (woon in Waalre). Ik mocht meerdere keren op consult komen om te passen. En toen ik me zorgen maakte om een gezwollen klier in mijn oksel, mocht ik ook gelijk langskomen. Ze bellen af en toe ook om te vragen hoe het met je gaat. Misschien zijn ze wat duurder dan sommige anderen, maar is het geld dubbel en dwars waard. Ik voelde me meteen goed bij de kliniek en bij de arts!

Heb je trouwens toegevoegd aan mijn album, mocht je het leuk vinden om te kijken. Dinsdag ben ik 6 weken po, dus dan upload ik weer een nieuwe foto. 

Xxx

Zou ik mischien bij je in het album

mogen kijken? Ik kom nl ook van 75AA en ben benieuwd wat 330 doet voor iemand met een kleine voorsituatie! Heb je getwijfeld tussen 2 maten? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Annefleurx:

Zou ik mischien bij je in het album

mogen kijken? Ik kom nl ook van 75AA en ben benieuwd wat 330 doet voor iemand met een kleine voorsituatie! Heb je getwijfeld tussen 2 maten? 

Hoi hoi, ik heb geen album (meer), dus kan je wel in een pb wat foto’s sturen. 

Mij heb getwijfeld tussen 295 en 330. 375 vond ik echt te groot bij mezelf. 

Heb jij al consults gehad? En over welke maten twijfel je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minute ago, Jolly83 said:

Hoi hoi, ik heb geen album (meer), dus kan je wel in een pb wat foto’s sturen. 

Mij heb getwijfeld tussen 295 en 330. 375 vond ik echt te groot bij mezelf. 

Heb jij al consults gehad? En over welke maten twijfel je?

Ik ontvang graag een pb! 

Mij is 270 aangeraden, ik heb ook 330 gepast en dat leek wat groot tijdens het passen maar ik ben beetje bang dat 270 niet het gewenste effect gaat geven. 

Ik word 8 mei geopereerd bij Velthuis Kliniek! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Annefleurx:

Ik ontvang graag een pb! 

Mij is 270 aangeraden, ik heb ook 330 gepast en dat leek wat groot tijdens het passen maar ik ben beetje bang dat 270 niet het gewenste effect gaat geven. 

Ik word 8 mei geopereerd bij Velthuis Kliniek! 

Spannend! Ik lees hier veel; bij twijfel voor de grootste gaan. Het went snel en ze ogen vaak wat kleiner. Je kunt altijd nog n keer gaan passen!

ook kun je je afvragen of je het erger vindt dat ze te groot zijn of dat je het erger vindt dat ze te klein zijn. 

Je hebt een pb in je inbox!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com