Ga naar inhoud

BV. Help welke Pc en Kliniek


Sjors_93

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal

 

Ik ben nieuw hier meisje 24 jaar oud. Altijd een dubbel push aan 70 C en nu de knoop eindelijk doorgehakt voor een Borstvergroting. Ik kan alleen totaal niet kiezen welke kliniek en welke PC. Help!!!!! 

ik heb een consult staan bij dkt Nelissen maar heb mindere ervaringen gelezen over hem.Heb goede dingen gelezen over dktr Nio echter is voor mij Rotterdam 1.5 a 2 uur tijden of meer met file dus wil het dan wel zeker weten!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Sjors_93:

hallo Claudiat

 

Dankjewel voor je reactie super fijn!! Oh gister pas wat kort! Hoe voel je je? viel het mee de operatie.??

Ja het viel en valt reuze mee.  Ondanks dat ik ze dual plane geplaatst heb gekregen heb ik gisteren vrijwel helemaal geen pijn gehad en vandaag eigenlijk voornamelijk alleen een soort hele erge spierpijn bij mijn borstbeen.  Me borsten zelf heb ik totaal geen last van eigenlijk. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk en hoop dat ik echt mazzel heb. En als de rest van het herstel inderdaad zo doorzet waar ik gewoon vanuit ga hihu hoor je mij niet klagen.

 

Het gevaar hierbij is wel dat ik nu al veels te veel dingen wil doen, hier moet ik echt voor waken en mezelf eraan herinneren dat ik die dingen echt niet mag. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Claudiat:

Ik denk en hoop dat ik echt mazzel heb. En als de rest van het herstel inderdaad zo doorzet waar ik gewoon vanuit ga hihu hoor je mij niet klagen.

 

Het gevaar hierbij is wel dat ik nu al veels te veel dingen wil doen, hier moet ik echt voor waken en mezelf eraan herinneren dat ik die dingen echt niet mag. 

 

:140:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Wat spannend en leuk dat je de knoop doorgehakt hebt! Zelf ben ik 21 februari door Dr. Straten in Kliniek Heyendael geopereerd.

 

Hele fijne mensen en ik ben intens gelukkig met het resultaat! Ondanka de pijn in de eerste week zou ik het dankzij zijn team en het hele traject naar en rondom mijn operatie zo nog een keer doen!

 

Je kunt via de zoekbalk hierboven vast veel meer vinden over hem op dit forum. Dankzij dit forum ben ik ook terecht gekomen bij hem. 

 

Succes :)

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jo78:

Ik zie op dit forum ook heel veel over dr Nio. Ben zelf bij de Velthuis kliniek geweest bij dr Zaal. Heel tevreden over. Zij gaat voor natuurlijk. Welke maat wil je naar toe?

Hoi Jo78

Velthuis Kliniek heb ik ook al veel positieve dingen gelezen! Er is zo veel keus hihi. ik zou denk ik graag naar een volle C willen ik ben vrij slank van mezelf 1.75 lang en ongeveer 60 kilo dus een D is te vol voor mijn postuur denk ik!. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Sjors_93 welke pc is ook een deel persoonlijk vind ik. 

Ik vond het belangrijk dat ik een klik met de arts had en hij mij kon geven wat ik wilde. Het beste kun je meerdere consulten plannen zodat je ook wat kunt vergelijken. Zijn de adviezen hetzelfde wat voor gevoel heb je erbij etc. 

 

Je ziet vaak wel dezelfde namen voorbij komen maar dat wil niet altijd iets zeggen. Misschien heb je al een idee welk merk je wilt en rond/anatomisch? Wil je grote borsten of natuurlijk. Dat zou ook je keuze voor arts kunnen beïnvloeden.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Sjors_93:

Hoi Jo78

Velthuis Kliniek heb ik ook al veel positieve dingen gelezen! Er is zo veel keus hihi. ik zou denk ik graag naar een volle C willen ik ben vrij slank van mezelf 1.75 lang en ongeveer 60 kilo dus een D is te vol voor mijn postuur denk ik!. 

Ik heb heb ook zelfde lengte en gewicht. Ben vrij smal aan de bovenkant soms 65 soms 70. Ik had vrijwel niks aa cup. Heb eerst 240cc gehad en nu sinds 2,5 week 325cc hp. Heb nu een 70c sportbh die heel goed gevuld is. Kan misschien nog een d worden zei de pc. Had niet grote gewild ben er erg blij mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sjors_93,

 

Ik ben net als @Kimmik door dr. Straten via Kliniek Heyendael geopereerd. Ontzettend tevreden :) 

 

Ik ben 1.70 and 62 kg, en droeg altijd maximizers in 70B/70C. Ik wilde ook dat het in verhouding zou zijn met mijn lichaam, niet dat je eerst de boobs ziet en dan pas de rest :P Ik was erg bang dat het te groot ging worden, maar achteraf had ik ze niet groter of kleiner gewild! Ik denk dat dr. Straten mij erg goed geadviseerd heeft kijkend naar mijn lichaamsbouw. Als je benieuwd bent dan kan ik je toevoegen aan mijn album. Ik had verschil in mijn borsten, dus ik heb 400 en 450 cc, High Profile, Dual plane gekregen. 

 

Je kunt inderdaad altijd meerdere consulten plannen en kijken bij welke pc en welk advies je je het fijnst voelt! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sjors_93:

@Jo78Heb je ronde of anatomische siliconen? Wat jij hebt klinkt inderdaad super ik wil wel dat het allemaal in verhouding is zeg maar ;) heb je foto's ?

Ik heb ronde dual plane geplaatst met een projectie van 4,8. Ik heb nog geen fotoos, doe ik vd week wel even. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Sjors_93:

Hallo Allemaal

 

Ik ben nieuw hier meisje 24 jaar oud. Altijd een dubbel push aan 70 C en nu de knoop eindelijk doorgehakt voor een Borstvergroting. Ik kan alleen totaal niet kiezen welke kliniek en welke PC. Help!!!!! 

ik heb een consult staan bij dkt Nelissen maar heb mindere ervaringen gelezen over hem.Heb goede dingen gelezen over dktr Nio echter is voor mij Rotterdam 1.5 a 2 uur tijden of meer met file dus wil het dan wel zeker weten!!

 

Welkom!

Wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt! Succes met het oriënteren naar een arts die bij jou past. 

Ikzelf ben 2 weken geleden geholpen door dr. Straten van kliniek Heyendael. Net zoals Kimmik en Aloysa. En ook zeer tevreden! 

Ben bij meerdere artsen op gesprek geweest om me te oriënteren en had het beste gevoel bij dr. Straten. 

 

Heel veel succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Maree:

Welkom!

Wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt! Succes met het oriënteren naar een arts die bij jou past. 

Ikzelf ben 2 weken geleden geholpen door dr. Straten van kliniek Heyendael. Net zoals Kimmik en Aloysa. En ook zeer tevreden! 

Ben bij meerdere artsen op gesprek geweest om me te oriënteren en had het beste gevoel bij dr. Straten. 

 

Heel veel succes meid!

Hoi Maree

 

Thx voor je berichtje!! Ik begin toch steeds meer berichten te zien over kliniek heyendael misschien toch maar eens naar kijken dit is ook niet zo ver weg voor mij als Rotterdam. Vond je de consultatie ook fijn en de na controle? Hoe gaat het nu met je 2 weken na de operatie? Viel het mee of tegen? wat een vragen heb ik he hihi!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2018 om 20:01 zei Ellen125:

Hey @Sjors_93 welke pc is ook een deel persoonlijk vind ik. 

Ik vond het belangrijk dat ik een klik met de arts had en hij mij kon geven wat ik wilde. Het beste kun je meerdere consulten plannen zodat je ook wat kunt vergelijken. Zijn de adviezen hetzelfde wat voor gevoel heb je erbij etc. 

 

Je ziet vaak wel dezelfde namen voorbij komen maar dat wil niet altijd iets zeggen. Misschien heb je al een idee welk merk je wilt en rond/anatomisch? Wil je grote borsten of natuurlijk. Dat zou ook je keuze voor arts kunnen beïnvloeden.

 

xx

 

Hoi Ellen

Ik was ook van plan meerdere consulten in te plannen inderdaad het gevoel is ook echt super belangrijk maar er zijn er zoveel om uit te kiezen hihi!. ik heb zelf een lichte voorkeur voor rond en groot hoeft niet maar wel mooi bij mijn lichaam passend en groter dan nu natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Sjors_93:

Ben heel benieuwd!! 

Nou was even puzzelen maar ik heb een album aangemaakt. Als het goed is kan je mn album zien. Ben nu op dag 19 po. Nog niet ideaal dus, de onderkant is vrij recht omdat het op mijn ribweefsel is vastgehecht maar het is al een stuk minder dus ik vertrouw erop dat het helemaal goed komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Sjors_93:

Hoi Maree

 

Thx voor je berichtje!! Ik begin toch steeds meer berichten te zien over kliniek heyendael misschien toch maar eens naar kijken dit is ook niet zo ver weg voor mij als Rotterdam. Vond je de consultatie ook fijn en de na controle? Hoe gaat het nu met je 2 weken na de operatie? Viel het mee of tegen? wat een vragen heb ik he hihi!! 

Heel normaal al die vragen!! Je moet je goed informeren, het is een hele stap.

 

Maar ik vond het heel prettig bij dr. Frans Straten. Lief team heeft hij om zich heen, ik voelde me echt op mijn gemak. Ook ziet hij goed wat bij je lichaam past, echt een kundig man!

Ik heb vorige week mijn 1e controle gehad, de hechtingen uit mijn navel zijn toen verwijderd. De borsten gecontroleerd en alles zag er keurig uit. 

Nu heb ik sinds het weekend een wat dikkere buik, foto's gemaakt en maandag gelijk gebeld door de  assistente van Frans. Nu gisteren weer een telefoontje gehad om te vragen hoe het ging en omdat ik er zelf zo onzeker door ben mag ik vanmiddag even langs komen dan zal de arts er even naar kijken! Echt super, ik voel me echt gehoord!

 

Mijn protheses zijn duel plane geplaatst, daardoor wel wat pijn gehad de 2e en met name de 3e dag na de operatie. Maar met mijn pijnstillers op tijd in te nemen goed te doen. 

Ik heb een album gemaakt, ik zal je even toevoegen. 

 

Veel succes met oriënteren en mocht je nog vragen hebben, stel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2018 om 22:21 zei Jo78:

Nou was even puzzelen maar ik heb een album aangemaakt. Als het goed is kan je mn album zien. Ben nu op dag 19 po. Nog niet ideaal dus, de onderkant is vrij recht omdat het op mijn ribweefsel is vastgehecht maar het is al een stuk minder dus ik vertrouw erop dat het helemaal goed komt. 

Hoi Jo78 Ik vind het prachtig idd nog wat recht maar met tijd en geduld komt dat vast goed! je mag er heel fier op zijn hoor!!!! Dankjewel voor het toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Maree:

Heel normaal al die vragen!! Je moet je goed informeren, het is een hele stap.

 

Maar ik vond het heel prettig bij dr. Frans Straten. Lief team heeft hij om zich heen, ik voelde me echt op mijn gemak. Ook ziet hij goed wat bij je lichaam past, echt een kundig man!

Ik heb vorige week mijn 1e controle gehad, de hechtingen uit mijn navel zijn toen verwijderd. De borsten gecontroleerd en alles zag er keurig uit. 

Nu heb ik sinds het weekend een wat dikkere buik, foto's gemaakt en maandag gelijk gebeld door de  assistente van Frans. Nu gisteren weer een telefoontje gehad om te vragen hoe het ging en omdat ik er zelf zo onzeker door ben mag ik vanmiddag even langs komen dan zal de arts er even naar kijken! Echt super, ik voel me echt gehoord!

 

Mijn protheses zijn duel plane geplaatst, daardoor wel wat pijn gehad de 2e en met name de 3e dag na de operatie. Maar met mijn pijnstillers op tijd in te nemen goed te doen. 

Ik heb een album gemaakt, ik zal je even toevoegen. 

 

Veel succes met oriënteren en mocht je nog vragen hebben, stel!!

Hoi Maree. Thanks voor het toevoegen aan je album het is zo fijn om van mensen te zien en te horen hoe hun ervaringen waren! Je mommy make over is super. Kan me voorstellen dat je redelijk wat pijn hebt gehad inderdaad! Het is ook niet niks natuurlijk. Succes met de rest van je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.