Ga naar inhoud

C-her : 21 februari 2018 : Dr. Koeijers : A-klinieken


Aanbevolen berichten

Op ‎16‎-‎2‎-‎2018 om 14:34 zei C-her:

Waarom was die hydrogel voor jou een must, als ik vragen mag?

 Ik was erg bang voor de gelbleeding en het asiasyndroom. Bovendien vind ik wat sommigen een nadeel vinden juist een voordeel van de hydrogels. Als er een lekkage komt weet je het meteen en loop je niet nog jaren rond terwijl er een grotere uitwisseling is van silliconen in je lijf. Ik weet dat doodat het nu een gel is dat er minder in je lijd kan komen omdat het in de kapsel blijft, maar het zat me niet lekker. En toen zag ik de hydrogels en was ik verkocht! Nio zei ook dat ze heel gebruiksvriendelijk zijn. Ik hoef geen controles te doen behalve de borstkanker controle. Ik weet namelijk meteen als er een lekkage inzit in tegenstelling tot de silliconen prothese. Maar zoveel mensen zoveel wensen. Dit is wat ik belangrijk vind en er is tegenwoordig geen slechte keuze meer hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei C-her:

Ik ga trouwens nogal graag naar (hardstyle)feestjes, dat is ook denk ik pas weer aan te raden na een week of 6 zeker? :P Ben ik wel lekker op tijd voor het festival seizoen iig :')

Ik was met de carnaval 7 weken, maar vond het best nog eng hoor! Ik had mijn shock absorber aangedaan maar ben niet gaan staan springen omdat ik dat niet prettig vond! Ik ben dan wel van de zeer voorzichtige kant :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2018 om 17:23 zei pnllg044:

Wow, volgende week al terecht eventueel?! Dat is al snel zeg meis, super spannend allemaal! Ik ben iets langer dan 4 weken geleden geopereerd en heb ook 400CC gekregen, dual plane. Heb wel ronde implantaten van Mentor, dus geen druppelvormige/anatomische vorm. Ben er zelf al enorm blij mee en heb er alle vertrouwen in dat het bij jou ook prachtig gaat worden. Lief trouwens dat je vader een deel mee betaalt! xx

Zou ik in je album.mogen kijken? Ik ga voor dezelfde implantaten, heel benieuwd!

Op 15-2-2018 om 09:44 zei Aloysa:

@C-her zo dat gaat allemaal snel zeg! Ik heb inderdaad ook hele mooie resultaten van Koeijers gezien, zowel online als in mijn directe omgeving. Ik had in eerste instantie ook een consult gepland met hem via kliniek Veldhoven. Ik belde in september en kon echter via hun pas in november op consult bij hem. Het was mijn doel om de operatie net voor de kerst te plannen, maar dat zou dan waarschijnlijk niet lukken vertelde de kliniek. In de tussentijd door het rondneuzen op dit forum ook nog ergens anders een consult ingepland, dat voelde ze goed dat ik mijn andere consulten gecancelled heb. 

 

Ik ben ook 27, ook vrij brede schouders en heb 400 en 450 cc rond gekregen. Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt? :) Bij welke pc zou je volgende week dan al terecht kunnen?

 

succes met je keuze!

 

 

Mag ik bij jou ook kijken?? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei C-her:

Jaa moet nog ff wachten en verveel me :D

pfff voelt wel echt uitgerekt en een flinke druk, geen idee hoe ik op moet staan straks! Maar pijn valt echt mee!

Gefeliciteerd en succes met je herstel. Doe voorzichtig want herstellen doe je maar  keer. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei C-her:

Jaa moet nog ff wachten en verveel me :D

pfff voelt wel echt uitgerekt en een flinke druk, geen idee hoe ik op moet staan straks! Maar pijn valt echt mee!

Ben nieuw hier en me aan het verdiepen. Zit ik bijna direct live bij een bv ;-) Sterkte aankomende dagen en hopelijk geniet je helemaal van je nieuwe boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag :D 

 

Om 10:50 was ik aanwezig in de kliniek en kreeg ik te horen dat ik tussen kwart voor 12 en 12 uur zou worden opgehaald. Het liep uiteindelijk wat uit, maar om 12:20 ongeveer mocht ik meelopen met de assistente. Ik kwam in een ruimte waar kluisjes waren en ik al mijn spullen uit mocht trekken en erin mocht doen, en ik kreeg de welbekende operatiekleding aan. 

Toen gingen we door naar de volgende ruimte waar ik mocht wachten met een lekker warm dekentje. Eerst kwam dhr Koeijers (na ong een kwartiertje) om me af te tekenen, en nog geen 10 minuten later kwam een anasthesist om nog het een en ander door te nemen :D Haar heb ik verteld over mijn emetofobie en ze garandeerde me voor 100% dat ik niet misselijk zou gaan worden. Toen ze dat eenmaal had gezegd was bij mij eigenlijk gelijk alle spanning weg.

Ik mocht meelopen naar de OK en daar op een lekker warm bedje gaan liggen. Gelijk was iedereen om me heen bezig met plakkertjes, bloeddruk meten en kreeg ik uiteindelijk het time-out gesprekje.

Daarna voelde ik me al heel snel heel licht worden in mijn hoofd en voor dat ik het wist was ik in dromenland.

 

Ik weet nog dat ik heel even wakker ben geweest omdat ze mijn bed niet omhoog kregen aan de hoofdkant, maar pas een paar minuten daarna werd ik echt goed wakker en begon al gelijk te kletsen. Ik heb volgensmij iedereen wel duizend keer bedankt :D Ik hoorde later ook dat toen ik al eerder wakker was, dat ik een beetje bozig reageerde want ik lag net lekker te slapen en was verontwaardigd dat ze me al wakker maakten. :P

Heb denk ik wel 10 keer de deken van me afgedaan om te kijken hoe ze eruit zagen, maar van bovenaf leken ze nog aardig klein. Vind ik trouwens helemaal niet erg, want ik wilde ook echt geen grote boobies, al had ik dat dus ergens een beetje verwacht!

 

Al snel kreeg ik wat te drinken en een broodje met kaas. Het ging eigenlijk al heel snel heel goed, was ook niet misselijk! Mocht daarom ook al ietsje eerder weg, uiteraard nadat ik ook geplast had. Heb toen ik ging plassen ook al in de spiegel kunnen kijken en wat zijn ze al prachtig! Was echt bang dat iets scheef zou zijn of lelijke tepels of dus te groot, maar het is werkelijk perfect. Nu al! Kan niet wachten tot ik een paar maanden verder ben en ze gezakt + zachter zijn (voelt nu nog een beetje als een te hard opgeblazen luchtbed :P )..

 

Rond half 4 werd ik aangekleed en met de rolstoel naar buiten gebracht en pas toen ik in de rolstoel zat voelde ik me een beetje lichter/misselijker worden. Dus de hele autorit even mijn ogen dichtgedaan en weinig gepraat, thuis even een paar slokjes cola gedronken en sindsdien gaat het echt helemaal prima :D 

De pijn begint nu een beetje op te zetten, maar wil toch nog heeel even wachten met de medicatie. 

 

Hoelang na de operatie namen jullie medicatie?

Ik moet nu echt de heletijd plassen trouwens :')

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.