Ga naar inhoud

C-her : 21 februari 2018 : Dr. Koeijers : A-klinieken


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :D

 

Ik ben C-her, 27 jaar en ik twijfel eigenlijk al jaren over een borstvergroting. Momenteel heb ik een a-cupje en dat past echt niet bij mijn lijf (ik ben vrij breed).

Hierdoor voel ik mij soms wel onzeker en overweeg ik dus een borstvergroting.
De reden dat ik twijfel is omdat ik borsten na een vergroting vaak erg onnatuurlijk uit vind zien en hoewel ik begrijp dat dat vaak nog "zakt" en juist mooier wordt met de tijd, ben ik bang dat het bij mij bijv. mislukt en dus lelijk gaat blijven. Ik wil gewoon echt graag een zo meest mogelijk natuurlijk effect.

Heb begrepen dat ik dan iig voor druppelvormig moet gaan? Iemand tips of voorbeelden?


Ook ben ik bang dat ik na de ingreep erg misselijk ben of bij mensen op de kamer lig die moeten overgeven. Ik heb namelijk een fobie voor overgeven, hoewel ik het zelf doen niet heel erg meer vind. Hoe hebben jullie dit ervaren?


Ik heb zondag een consult staan bij Diana Gabriels, maar ik hoor daar toch vrij veel negatieve verhalen over. Door kennissen werd Faceland aangeraden, daar wil ik sowieso ook op consult, dan kan ik ook vergelijken natuurlijk. Mijn vader is mijn gepieker iig zo zat dat hij een gedeelte van de operatie wel wilt betalen, dus vandaar dat ik nu toch maar eens actie ga ondernemen. :D

 

Verder ga ik hier eens rondneuzen naar ervaringen en resultaten, waardoor ik hopelijk ook iets sneller tot een beslissing ga komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo C-her, 

 

Het lijkt me inderdaad verstandig om bij meerdere klinieken te kijken. Het is natuurlijk ook waar jij je het beste bij voelt. Wat betreft het overgeven, dit kun je wellicht aangeven waar je wellicht ooit in de toekomst geopereerd gaat worden. Hier kan misschien wel rekening mee gehouden worden als je aangeeft dat je er een fobie voor hebt. 

Als je meer wil weten over mijn ervaring met Diana Gabriels staat er een verhaal over online. Wellicht heb je hier iets aan, maar ook hierbij is dat het voor iedereen anders is hoe ze zich ergens bij voelen. 

In ieder geval heel veel succes!

 

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal! Het consult bij Diana had ik gecanceld, maar inmiddels heb ik vandaag een Intake gehad bij A Klinieken. Ik voelde me er erg goed bij, maar wil het echt zsm gedaan hebben. Nou bleken ze volgende week al een plekje vrij te hebben, alleen dan wel bij een andere chirurg van hun dus daar moet ik morgen even langs voor een tweede meting om te kijken of hij ook vind dat het gaat passen!
Het wordt 400CC wss en dan dual plane. Klinkt groot/veel, maar ben van mezelf vrij grof gebouwd dus het oogt uiteindelijk als een D-cup. Ik vond het iig echt heel mooi staan met het passen en had, toen ik in de spiegel keek, eindelijk het gevoel dat ik compleet was. Heel bizar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, volgende week al terecht eventueel?! Dat is al snel zeg meis, super spannend allemaal! Ik ben iets langer dan 4 weken geleden geopereerd en heb ook 400CC gekregen, dual plane. Heb wel ronde implantaten van Mentor, dus geen druppelvormige/anatomische vorm. Ben er zelf al enorm blij mee en heb er alle vertrouwen in dat het bij jou ook prachtig gaat worden. Lief trouwens dat je vader een deel mee betaalt! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg steeds een “Results not found” als ik iets kies :(

15 uur geleden zei BRST:

Als je mooie natuurlijk uitziende borsten wilt die bij je lichaam passen moet je echt even hiernaar kijken...

https://foto.beautiful.nl

 

Dit is het werk van Dr. van der Weij van Boerhaave.

 

Sowieso gaat mijn voorkeur dus uit naar Koeijers, daar heb ik vandaag consult bij via A klinieken, want wat grappig was is dat ik een foto hier op het forum zoooo geweldig mooi vond. Blijkt dus ook zijn werk te zijn geweest! Inmiddels nog meer resultaten bekeken en het is allemaal echt heel mooi en natuurlijk werk wat hij levert!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @C-her 

 

Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik kan je dr Nio ook aanraden! Ik heb ook voor de natuurlijke look gekozen. En hij is 1 van de weinigen die met de hydrogel van monoblock werkt. dat was voor mij ook een must! Ik vind al die verhalen over silliconen maar eng en bij hydrogel heb je geen sillicone vulling. 

Dr Nio is ook een hele leuke chirurg! Hij is ook heel kundig. Ik ben helemaal verlieft op mijn boobies nu en mijn man vind het ook super mooi.

 

veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@C-her zo dat gaat allemaal snel zeg! Ik heb inderdaad ook hele mooie resultaten van Koeijers gezien, zowel online als in mijn directe omgeving. Ik had in eerste instantie ook een consult gepland met hem via kliniek Veldhoven. Ik belde in september en kon echter via hun pas in november op consult bij hem. Het was mijn doel om de operatie net voor de kerst te plannen, maar dat zou dan waarschijnlijk niet lukken vertelde de kliniek. In de tussentijd door het rondneuzen op dit forum ook nog ergens anders een consult ingepland, dat voelde ze goed dat ik mijn andere consulten gecancelled heb. 

 

Ik ben ook 27, ook vrij brede schouders en heb 400 en 450 cc rond gekregen. Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt? :) Bij welke pc zou je volgende week dan al terecht kunnen?

 

succes met je keuze!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Aloysa:

@C-her zo dat gaat allemaal snel zeg! Ik heb inderdaad ook hele mooie resultaten van Koeijers gezien, zowel online als in mijn directe omgeving. Ik had in eerste instantie ook een consult gepland met hem via kliniek Veldhoven. Ik belde in september en kon echter via hun pas in november op consult bij hem. Het was mijn doel om de operatie net voor de kerst te plannen, maar dat zou dan waarschijnlijk niet lukken vertelde de kliniek. In de tussentijd door het rondneuzen op dit forum ook nog ergens anders een consult ingepland, dat voelde ze goed dat ik mijn andere consulten gecancelled heb. 

 

Ik ben ook 27, ook vrij brede schouders en heb 400 en 450 cc rond gekregen. Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt? :) Bij welke pc zou je volgende week dan al terecht kunnen?

 

succes met je keuze!

 

 

 

Heel graag, ben erg benieuwd naar jouw resultaten! Bij wie ben jij geweest?

 

pc word dan dus Koeijers en zou daar woensdag al terecht kunnen als ik vandaag beslis (want ga daar vanmiddag dus naartoe via a klinieken) of ik ook echt een klik met heb en we dus over de maat eens worden. 

De 400cc’s die ik zie zijn toch wel heel groot, ben benieuwd wat hij gaat aanraden. Maar ik durf hem, voor zover ik de resultaten heb gezien, iig echt wel te vertrouwen op zijn advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De datum staat vast! 21 februari bij dhr Koeijers, nog maar 6 dagen wachten dus :) Ben zo blij!

Wordt tussen de 4 en 500cc, dat bepaald hij dan pas.

 

Hier alvast het verschil tussen niks en 430cc bij mij:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@C-her Ik zal even je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. 
Ik ga je ook even een pb sturen, nav je aanvraag voor de club :)

In dit topic kun je dus al je updates en je operatieverslag blijven plaatsen. Kijk even goed of je niet af en toe een berichtje mist, want het lijkt erop dat je niet alles gelezen hebt, hierboven :)

Als je je topic 'volgt' (staat boven of onder aan het topic, als keuze, afhankelijk van of je op computer of gsm werkt) krijg je ook een melding als iemand reageert zonder je te citeren of te taggen.
Als je op het sterretje (of bolletje) van een topic klikt, ipv op de titel, kom je uit bij het door jou laatst gelezen bericht in dat topic. 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-1-2018 om 17:09 zei BV_JM:

Hallo C-her, 

 

Het lijkt me inderdaad verstandig om bij meerdere klinieken te kijken. Het is natuurlijk ook waar jij je het beste bij voelt. Wat betreft het overgeven, dit kun je wellicht aangeven waar je wellicht ooit in de toekomst geopereerd gaat worden. Hier kan misschien wel rekening mee gehouden worden als je aangeeft dat je er een fobie voor hebt. 

Als je meer wil weten over mijn ervaring met Diana Gabriels staat er een verhaal over online. Wellicht heb je hier iets aan, maar ook hierbij is dat het voor iedereen anders is hoe ze zich ergens bij voelen. 

In ieder geval heel veel succes!

 

Liefs, 

Bedankt voor de tip en je berichtje, ik heb hetgeen over het overgeven aangegeven en ze zeggen dat het vrijwel nooit voor komt (ik lees hier soms wel anders alleen, maar oke). Ik zal het voor de operatie nog eens aangeven, wellicht kunnen ze me dan een middeltje geven dat ik iig zelf niet zou hoeven over te geven! 

 

Op 14-2-2018 om 17:23 zei pnllg044:

Wow, volgende week al terecht eventueel?! Dat is al snel zeg meis, super spannend allemaal! Ik ben iets langer dan 4 weken geleden geopereerd en heb ook 400CC gekregen, dual plane. Heb wel ronde implantaten van Mentor, dus geen druppelvormige/anatomische vorm. Ben er zelf al enorm blij mee en heb er alle vertrouwen in dat het bij jou ook prachtig gaat worden. Lief trouwens dat je vader een deel mee betaalt! xx

Hoe voel je je nu? Hoe gaat je herstel? Heb je misschien foto's, ben erg benieuwd naar hoe de ronde bij jou eruit zien! :D

 

Op 15-2-2018 om 09:40 zei gastmama:

Hoi @C-her 

 

Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik kan je dr Nio ook aanraden! Ik heb ook voor de natuurlijke look gekozen. En hij is 1 van de weinigen die met de hydrogel van monoblock werkt. dat was voor mij ook een must! Ik vind al die verhalen over silliconen maar eng en bij hydrogel heb je geen sillicone vulling. 

Dr Nio is ook een hele leuke chirurg! Hij is ook heel kundig. Ik ben helemaal verlieft op mijn boobies nu en mijn man vind het ook super mooi.

 

veel succes!!!

Ik heb idd ook echt veel goede verhalen gehoord over Nio, vriendin is ook bij hem geweest en ze zijn idd echt prachtig geworden. Heb nu dan alleen zelf al gekozen voor dr Koeijers haha.

Waarom was die hydrogel voor jou een must, als ik vragen mag?

18 uur geleden zei BRST:

Zo dat is snel! Spannend hoor. Dat ziet er al goed uit hè :D

Ja, gaaf he! Ben er nu al verliefd op! <3

 

18 uur geleden zei vanAnaarC:

@C-her ziet er super uit. je zou echt niet zeggen dat het 430 is.

ik heb 375 en dat oogt als meer (wel ronde protheses realiseer ik me nu)

Nog even geduld en dan whoop whoop

top hoor!

Ik heb een erg brede borstkast dus er is ook voor een vorm gezocht waarbij het ook echt in de breedte vult. Daarom zal het ook als minder ogen. Ik schrok wel toen hij zei dat het misschien zelfs 500cc werd, maar ik vertrouw hem volledig en hij weet wat mijn wensen zijn :D

Mag ik jouw foto's zien? 

 

15 uur geleden zei best_boobie:

@C-her Ik zal even je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. 
Ik ga je ook even een pb sturen, nav je aanvraag voor de club :)

In dit topic kun je dus al je updates en je operatieverslag blijven plaatsen. Kijk even goed of je niet af en toe een berichtje mist, want het lijkt erop dat je niet alles gelezen hebt, hierboven :)

Als je je topic 'volgt' (staat boven of onder aan het topic, als keuze, afhankelijk van of je op computer of gsm werkt) krijg je ook een melding als iemand reageert zonder je te citeren of te taggen.
Als je op het sterretje (of bolletje) van een topic klikt, ipv op de titel, kom je uit bij het door jou laatst gelezen bericht in dat topic. 

xx BB

 

Dankjewel, Best_boobie! <3 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei vanAnaarC:

net foto 3 toegevoegd

niet dat het wezelijk verschil maakt voor het zicht 

ze voelen wel wezelijk anders dan paar dagen terug

 

Heb het gezien, is al mooi hoor! :D Hierdoor krijg ik alleen maar meer zin in mijn hele avontuur, kan echt niet wachten. :D 

Hoe is jouw herstel tot nu toe verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nou je krijgt er geen spijt van !

nou ik mag echt niet mopperen.

de eerste dag uit bed komen.. fysiek onmogelijk zonder hulp verder prima

toen teveel gedaan dus daarna echt drie dagen even gemak moeten houden en toen had ik echt wel wat pijn aan de aanhechting spier ofzo althans zo voelde het.

na die eerste dagen gaat het prima.

niet tillen en geen huishouden (ach wat erg nou) verder kan ik al best wat en ben ik pijn vrij:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-2-2018 om 09:32 zei C-her:

Ik krijg steeds een “Results not found” als ik iets kies :(

 

Sowieso gaat mijn voorkeur dus uit naar Koeijers, daar heb ik vandaag consult bij via A klinieken, want wat grappig was is dat ik een foto hier op het forum zoooo geweldig mooi vond. Blijkt dus ook zijn werk te zijn geweest! Inmiddels nog meer resultaten bekeken en het is allemaal echt heel mooi en natuurlijk werk wat hij levert!

 

.. ik zag nu de tekst bovenaan pas. Je moet eigenlijk gewoon op borstvergroting klikken en dan niks aanklikken en naar beneden scrollen. Echt mooie voorbeelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.