Ga naar inhoud

Mariannev : 3 november 2009 : Dr. Luijendijk : Bergmankliniek


Gast mariannev

Aanbevolen berichten

Hey hey,

Zelf had ik ook gigantisch veel twijfels. Ik heb zelfs een eerdere operatie afgezegd, maar nu ben ik zoooooooo blij dat ik het heb doorgezet. Net kwam de nieuwe H&M catalogus ook binnen en daar zag ik gelijk bh's in staan die ik waarschijnlijk over een weken wel aan kan ;). Je wordt ook geholpen in één van de beste klinieken en ze weten daar zeker wel hoe ze het mooiste resultaat moeten krijgen. Geloof me, er zijn meer voordelen dan nadelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

zo herkenbaar die twijfel

heb ook al eens eerder op de lijst gestaan voor een bvk

maar nu zet ik door en word begin sept.geopereerd.

ben twintig kilo lichter maar geen cup maat kleiner.hangen dat wel.last van mijn schouders nek en rug.ook met het sporten vind ik het verschrikkelijk,en werk in een kleding winkel nou vind alles lelijk staan door die grootte borsten.

en dan al die mensen die maar roepen dat het meevalt.de pc schat dat er bij mij een pond per borst af gaat en flink moet worden gelift.dus een ander kan wel roepen dat het wel wat mee valt maar hoeven het niet mee te slepen.

dan maar een paar littekkens zit nog altijd onder de kleding en als ik dan van mijn klachten af ben maakt het me niet uit.

maar begrijp je twijfel heel goed hoor

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Meiden,

De foto's staan in de link onder mijn handtekening. En nu ik ze op foto heb gezien zie ik echt weer waarom ik het wilde. :blush:

Ze hangen en die tepels hahaha.

En natuurlijk niet te vergeten de ergenissen en klachten.

O ja hoe kan ik de foto's zometeen met een link neerzetten waar een ww gevraagd moet worden?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marianne,

Als ik zo je foto's bekijk denk ik dat je heeeeeel erg blij gaat zijn met een borstverkleining ;). Maar, je hebt natuurlijk nog wel even om erover na te denken....

Groetjes!

p.s. Wat is dat caloriedagboek.nl een leuke site! Ga ik me zo ook gelijk ff op aanmelden hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fotalbum: Als je naar mijn albums gaat dan kun je onder het kopje "Mijn fotopagina", waar "mijn webadres" al ingevuld staat, een titel opgeven en daaronder een wachtwoord. Dat is het wachtwoord dat anderen nodig hebben om jouw foto's te bekijken.

Nu kun je zo bij je foto's, zonder ww op te geven.

Twijfel: en weet je wat ook zo leuk is? Je blijkt straks weer een taille te hebben! Die zit nu achter je borsten verstopt, maar komt straks weer in beeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

@Setteh, Thanks voor je reactie! Ik moet je bekennen dat ik nog geen idee heb hoe die site eruit uitziet, hahaha.

Ik vond die ticker wel grappig.

@Annca bedankt voor de uitleg ik ga het morgen even proberen. En inderdaad als ik mijn borsten al optil zie je alweer taille.

Wat zal dat een ander gezicht zijn. En ik moet zeggen dat als ze straks niet meer hangen en mijn tepels omhoog zijn gehaald en meer in het midden zitten ben ik helemaal happy! :43:

Het is ook de angst die af en toe toeslaat.

En het grappige aan de ene kant twijfel je en aan de andere kant denk was het al maar 3 november.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Hoi Marianne,

Ook ik heb getwijfeld. Ben van ziekenhuis overgestapt en uiteindelijk een datum gekozen waarop het mij het beste uitkwam.

Ik ben afgelopen maandag geopereerd en het is me echt 100 % meegevallen! Ben gisteravond voor het eerst wezen douchen (met mijn nieuwe borsten ;))

en wat een verschil!! Ik was net op vakantie geweest en onder mijn borst was ik aardig wit gebleven (daar hingen mijn borsten voor) nu kan ik het witte gewoon weer zien.

Ik snap je twijfel en je moet het echt doen wanneer jij er klaar voor bent.

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Het is jouw keuze, jij bent de enige die hierover kan beslissen, maar je bent al zo goed op weg, ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere dames die al iets erover hebben gezegd.. Twijfel is gezond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Laura, Inderdaad dat witte herken ik ook onder mijn borsten. De schaduw plekken zijn goed te zien zeg maar :126:

Wat fijn dat jij het ook achter de rug hebt. Geniet er maar lekker van! Ga je nog foto's plaatsen?

Daantje, Inderdaad iedereen heeft getwijfeld als ik het zo lees. Ik laat het ook gewoon doorgaan hoor.

Ik ben 3 jaar geleden ook al bij Dr. Laban geweest en toen had ik nog twijfel of er nog een tweede kindje zou komen. Maar achteraf was ik er waarschijnlijk ook nog niet klaar voor.

Nu wel hoor, Ik ga er voor en hoop straks net zo blij als jullie allemaal te wezen. Ga jij nog nieuwe foto's plaatsten?

Ook voor de meiden die al iets langer geopereerd zijn, gaan jullie ook weer nieuwe foto's plaatsten?

Ik ben gek op foto's :125:

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hihi, ik word ook nooit erg bruin, maar zag toch altijd wel een witte schaduw aan de onderkant (zeg maar nog witter dan de rest ;))

Ik ga volgende week weer nieuwe foto's maken, dus dan komen ze erop :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Meiden,

Even of topic, maar ik moet even klagen.

Wat kan een kleuter toch vermoeiend zijn zeg. Ze haalt op het moment het bloed onder mijn nagels vandaan.

Al dagen eigenlijk.

En dan ik ben ik eerlijk gezegd toch wel blij dat ik er maar 1 hebt.

Wat een ergenis vandaag, alleen maar zeurderig praten, echt binnen een minuut mama, mama, mama, mama.

Ik wordt er echt gek van. Snel janken om echt alles. Vanmiddag haar naar bed gedaan want ik was het echt zat. Het was een strijd om haar te laten slapen, maar ik heb gewonnen gelukkig.

Hopen dat ze morgen wat vrolijker is, want anders word het weer een gezellig dagje maar niet heus.

Gelukkig komt mijn moeder morgenmiddag op visite dus dan kan zij lekker met haar bemoeien.

Groeten,

van een inmiddels uitgeputten en chagerijnige moeder Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Setteh,

Bedankt voor je berichtje.

Helaas niet volgens mij zit ze in een groeispurt een of andere fase.

Ik weet het niet, maar Mama is bekaf <_<

Straks denk lekker vroeg mijn bedje in.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Meiden,

Ik heb inmiddels de papieren gekregen voor de operatie. Nu zaten er een aantal recepten bij voor de Apotheek.

O.a. medicijn tegen de misselijkheid na de narcose, preop van Nutricia om het lege gevoel in de maag tegen te gaan. Arnicadruppels voor de blauwe plekken en de zwelling en Vitamine C 1000mg schijnt goed te wezen voor de wondgenezing. Wat een lijst zeg.

Persoonlijk vindt ik het wel heel goed dat je dat allemaal voorgeschreven krijgt.

Nu was ik eigenlijk wel nieuwsgierig of jullie ook Movicox voorgeschreven hebben gekregen?

Dit is een soort onsteking remmende pijnstiller.

Mag je vanaf de dag na de ingreep innemen.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marianne,

Die movicox heb ik ook gehad ;). Dat zijn vijf pilletjes die je mag gaan slikken na je operatie...

Heb je de menulijst ook al gezien :P?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook movicox. Verpleegkundige raadde mij aan om ze net als de paracetamol twee dagen preventief in te nemen (ik had nl helemaal geen pijn, dus vond het zelf niet zo nodig) en dat heb ik braaf gedaan. Daarnaa heb ik alle pijnstillers fijn laten liggen ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marianne,

Nav je PB op borstenforum .nl ben ik ook hier eens gaan kijken. Vind het iets overzichtelijker eigenlijk.

Ik had even een vraag. Je bent in mei bij de Bergman kliniek geweest. En je operatie staat in november gepland. Hoe komt het dat er zoveel tijd tussen zit? Heb je dat zelf gekozen of was er toen pas plek?

Sinds ik besloten heb dat ik het echt wil laten doen (na 12 jaar denken), wil ik het ook gedaan hebben zeg maar. Kan bijna niet wachten tot het vrije leven wat ik zal hebben als ik die zware dingen niet meer heb ;)

Gr. Adies147

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adies,

Leuk dat je hier ook even komt neuzen. Ach voor beide forum is wel wat te zeggen, maar ik vind dit persoonlijk ook overzichterlijker en omdat het nog niet zo lang bestaat is het ook heel goed te behappen met meelezen met de anderen. Het is nog niet zoveel zeg maar. En niet te vergeten is het heeeel gezellig met ons :D

Maar om even antwoord op je vraag te geven. Ik had inderdaad al veel eerder gekund, maar helaas door mijn man zijn werk. Kon hij dan pas zorgverlof krijgen. Is toch wel fijn iemand die je dan echt volop kan helpen met kind en honden etccc. Plus dat het op mijn werk ook een stuk rustiger is in november.

Maar als ik had mogen kiezen dan liever vandaag dan morgen.

Veel plezier hier op het forum!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je antwoord. Ja nu voor mezelf de 'go' er is, kan t me niet snel genoeg gebeuren. Ik heb 17 sept. mijn afspraak bij de Bergman kliniek dus hoop daarna wel binnen 2 maanden geholpen te worden, misschien komen we elkaar wel tegen ;) Zou grappig zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Even een vraagje nu ben ik echt lekker elke week 2x aan het sporten. Zumba, body pump en fitness.

Nu weet ik niet of jullie Zumba en Body pump kennen? Maar nu heb ik niet het gevoel dat ik dit na 6 weken weer zou kunnen of mogen?

Zumba is veel dansen, bewegen op muziek Salsa, Hiphop dus ook springen etccc

En Body Pump is met gewichten trainen ook veel met je armen en borstspieren zeg maar.

Hoe ervaren jullie het na 6 weken zou dat alweer kunnen of is het meer rustig aan een beetje sporten?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marianne, ik ben natuurlijk nog geen erv. deskundige, maar wel in bodypump ;) Weet niet of je na die 6 weken al echt met die stangen in de weer kunt. Lijkt mij ook best eng. Dus ben ook benieuwd naar de reacties van de meiden die al 6 weken na hun operatie zijn.

Nog even een vraagje aan jou: Waarom is bij jou gekozen voor de anker methode en niet sleutelgat?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adies,

Ik ben 3 jaar geleden bij Dr Laban geweest en toen zij dat de Sleutelgatmethode ook bij mij kon.

En 3 jaar later wilde ik ook wel eens een andere PC spreken in dit geval Dr. Luijendijk en die zij tegen mij dat hij met de ankermethode meer vel kon weghalen dan met de Sleutelgatmethode, waardoor ze ook meer gelift konden worden zeg maar.

Met veel wikken en wegen heb ik daarom, en ook omdat ik een prachtig resultaat van hem gezien had voor de ankermethode gekozen.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marianne,

Ik ben 7 weken na m'n operatie weer gaan sporten (vanaf 5 weken zwemde ik wel al weer), fitnessen in dit geval. Ik heb toen met mijn armen alleen een soort fietsapparaat voor je armen gedaan. Op zich niet heel zwaar, maar heb toen wel een week pijn in m'n borsten gehad. Ik ben ook bodypump ervaringsdeskundige en ik denk dat dat na 6 weken echt al iets te veel van het goede is. Zumba kan geen kwaad, ik heb vanaf 5,6 weken ook weer gerend en gesprongen en daar voel je niets van.

Uiteindelijk verschilt het per persoon wat je wel en niet kan, dat is gewoon een kwestie van voorzichtig uitproberen. Je merkt vanzelf wanneer je te ver gaat.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.