Ga naar inhoud

Kimmik : 21 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

hoi!!! jou datum komt er snel aan, en je bent zeker in goede handen bij straten. ben echt 100% tevreden met mijn boobies (ze hadden groter gemogen) maar ze passen geweldig bij mijn lichaam en geen 1 die het opmerkt dat het valse zijn. :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kimmik:

Jaaa :D

 

Hoe gaat het met jou?

Best goed eigenlijk, donderdagmiddag de knoopjes van de hechtingen verwijderen. En eindelijk die grote pleisters eraf. 

Super spannend voor je meid! Het wordt de eerste paar dagen misschien een beetje af zien maar het is zó de moeite waard!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lavelle:

@Kimmik superspannend!!! Heb je je goed voorbereid? De eerste dagen zijn best pittig maar daarna gaat het snel beter :D x

Jaaa nou en of! Ja, voedingskussen (en extra kussens) al in huis. Bio-oil etc ook. Fijne kleding uitgezocht en gewassen. Komend weekend nog een grote schoonmaak, extra vitamientjes en eea aan supplementen nam ik al (want veel krachtsport). Kom maar op met die boobs! :tatice_04:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Auks:

Best goed eigenlijk, donderdagmiddag de knoopjes van de hechtingen verwijderen. En eindelijk die grote pleisters eraf. 

Super spannend voor je meid! Het wordt de eerste paar dagen misschien een beetje af zien maar het is zó de moeite waard!! 

Fijn om te horen! Ja, i'm ready :) ik laat het allemaal op mij afkomen, dat is denk ik de beste manier

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jeetje wat een rollercoaster meiden! Ik ben intens gelukkig; eindelijk borsten! 

 

Niets meer dan lof voor Straten en zijn fantastische team! De eerste nacht was erg zwaar maar het gaat nu steeds beter. Ik merk dat mijn rechterborst iets pijnlijker is en ook iets hoger staat. Ik denk dat dit normaal is aangezien ik rechts ben? 

 

Ben echt super trots op mezelf ook, i did it! Ik word heel goed verzorgd en de pijn is echt wel te doen :) ben zo benieuwd hoe mijn borsten er over een aantal weken uitzien! Kan nu al niet wachten :blush: en het moment dat mijn spieren weer zullen gaan ontspannen zal ik ook HEAVEN zijn haha!

 

Een uitgebreid verslag komt er nog aan! 

 

Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-2-2018 om 15:11 zei Lavelle:

@Kimmik superspannend!!! Heb je je goed voorbereid? De eerste dagen zijn best pittig maar daarna gaat het snel beter :D x

Dat mag je zeggen idd! Jeetje... maar het is wel te handelen. Ik merk dat ik sneller onzeker ben over bepaalde dingen. Terwijl ik allang gelezen heb dat het er allemaal bij hoort haha! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-1-2018 om 15:07 zei oopsnewboobs:

Super leuk dat je dan nu de knoop hebt doorgehakt! Ben je al op consult geweest? Ik zie dat je naar Straten gaat, goede keuze! Ik ben 20 november door hem geopereerd (heb ook jaaaren getwijfeld) en ik ben heeel erg blij met m'n Straten boobs. Als je nog voorbeelden zoekt, kan ik je wel even toevoegen aan mijn album? :) 

Zo leuk om dit allemaal terug te lezen! Zat in een heel andere fase toen en nu heb ik gewoon Straten boobs! Hoe gaat het met je ondertussen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2018 om 15:30 zei Boobs2015:

:tatice_04: gefeliciteerd met je boobies!!! Benieuwd hoe het met je gaat..... spoedig herstel gewenst meid -xxx-

Lief! Dankjewel! De eerste nacht was de hel maar het gaat nu steeds beter en ben elke dag een stukje blijer :) zit wel echt in een rollercoaster nog.. xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimmik fijn te lezen dat alles goed gegaan is!!! Ben heel benieuwd naar je resultaat en hoe het er straks uit gaat zien, wat geweldig toch dat je eindelijk je lang gewenste borsten hebt!

Ik ben dinsdag aan de beurt, kijk er echt naar uit maar vind het ook onwijs spannend!!! (Krijg tegelijkertijd een buikwandcorrectie dus nog iets extra's om naar uit te kijken )

 

Rustig aan nog en een goed herstel nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-2-2018 om 20:34 zei Kimmik:

Zo leuk om dit allemaal terug te lezen! Zat in een heel andere fase toen en nu heb ik gewoon Straten boobs! Hoe gaat het met je ondertussen?

Hihi, ja gek he! Ik lees dat het goed is gegaan!! Gefeliciteerd met je boobies :43: Het is even pittig, maar vooral achteraf gezien is alles het waard! Zie je al verandering met de eerste dag? 

 

Met mij gaat het goed! Ik ben gister voor het eerst wezen zwemmen :67: Eindelijk niet meer onzeker over of mijn borsten wel aansloten in mijn bikini en dat ik ze te klein vond voor mijn lichaam. Wel nog best onwennig omdat kleine borsten toch nog wel in je hoofd zitten dan en voor je gevoel iedereen kijkt. Maar het was leuk!

 

Ga je nog foto's op het forum zetten van je borsten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.