Ga naar inhoud

Kimmik : 21 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik heb ook een platte borst. Geen idee welke AA ik heb. Klungel altijd wat met bh.s en zit nooit echt goed. Nu was het weer tijd voor nieuwe en wil niet op jacht voor die dingen die eigenlijk niet nodig zijn voor borsten maar wel voor mijn tepels niet door de kleding te laten zien. Dus heb ik in het najaar maar een afspraak genaakt bij de pc. Hihi

Lachen er maar om hè. Jaren van treuren zijn geweest nu op naar de jaren met een mooie boezem. 

 

Ik heb tot nu toe ook nog geen ervaring gevonden van een aa naar gemiddelde borsten. Maar ik heb er alle bertrouwen in en zelf wil ik liever naar iets dan (gelijk )groot. 

 

Ik herken je verhaal van het verdrietig zijn in je tienerjaren. Ik was jaloers en keek vaak naar andere meiden hun voorgevel. Toen kwam er soort van acceptatie, ik keek er niet meer wekelijks/dagelijks naar. Ik had genoeg aandacht van mannen, en het belemmerde mij niet echt, Zal dan vast wel goed zitten. Nou nee, vorige jaar zakte ik weer in zo periode. Ik wil ervaren hoe borsten zijn. "Maar het is nep en een gezond lukt...'

Nee, dit houd mij al bijna 13 jaar bezig. Vaak dagelijks, soms Paar weken niet, nu, nu ga ik er voor, op naar de tietjes. Ik hoef niet met een platte borst door het leven, ik mag ook ballen hebben. Vandaar dat ik dus in oktober de stap echt heb gezet. Zat als jou ook trillend de afspraak te maken hihi

 

Hoop dat je consulten fijn verlopen en dat je mooie boobs krijgt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2018 om 14:49 zei Kimmik:

ZO Spannend! En ZO leuk om al jullie verhalen te lezen. Bij deze dat van mij;

 

Mijn naam is Kim, ben 29 jaar en woonachtig in omgeving Amsterdam! 

Als de dag van gisteren herinner ik me nog dat ik bij mijn moeder op bed zat te huilen. Want ik moest naar de Brugklas, zonder borsten. En mijn zusje van 2 jaar jonger had ze al WEL.  Van gepest worden tot heel erg onzeker zijn (heb zelfs dubbele BH's gedragen tijdens mijn middelbare schooltijd) naar een super zelfverzekerde vrouw van nu bijna 29 jaar. Ik sport graag en veel, altijd al gedaan. Ik ben ''slechts'' 1.61 cm en weeg 53 KG. Ik ben mega trots op mijn billen! Net als de rest van mijn lijf behalve.. ja.... mijn borsten. Het is namelijk echt niet meer dan een 70 AA (daarom ook groot fan van die mooie superpush up BH's van de H&M:P) 

Na jaren proberen te accepteren met de gedachten; ik ben zoals ik ben, ik heb de borsten die bij mij passen, ik hoef geen borstvergroting enz enz enz. Kan ik het gewoon echt NIET loslaten. Dus heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ga het gewoon doen, ik wil dit! AL jullie verhalen en ervaringen hebben me echt over de streep getrokken. Ik wist ook niet waar ik moest beginnen met zoeken naar bijvoorbeeld een PC. En door dit forum gaat mijn voorkeur sterk uit naar Dr. Straten of Dr. Nio. Zojuist heb ik met klamme handjes en een bonkend hart het formulier ingevuld op de website van Kliniek Heyendael!

Zijn er meiden met mijn achtergrond/huidige situatie? Ik ben zo benieuwd naar voor en na foto's! Ik speur het internet af naar foto's van vrouwen met mijn postuur, vrij klein, strak, laag vetpercentage etc, alleen om een beeld te krijgen. Zelf zou ik heel graag een mooie volle C (of zal dat te groot zijn?) willen hebben omdat ik denk dat het dan perfect in verhouding is met de rest en ook mijn billen. Hoe zijn bij ervaringen bij Dr. Straten mocht je daar geweest zijn? Ik lees zo veel ontzettend positieve berichten! 

 

X

Hee @Kimmik 6feb is mijn grote dag. Ik heb ook voor Straten gekozen en ik krijg 390cc anatomisch. Ik kon ook kiezen voor 345cc, maar ik ben bang dat ik later spijt krijg dat het misschien te klein wordt dan. Mijn situatie nu is ook een cup aa. Ik ben zo blij dat het bijna zover is, ik denk er elke dag aan! Ook vind ik het enorm spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dodo20:

Hee @Kimmik 6feb is mijn grote dag. Ik heb ook voor Straten gekozen en ik krijg 390cc anatomisch. Ik kon ook kiezen voor 345cc, maar ik ben bang dat ik later spijt krijg dat het misschien te klein wordt dan. Mijn situatie nu is ook een cup aa. Ik ben zo blij dat het bijna zover is, ik denk er elke dag aan! Ook vind ik het enorm spannend! 

@Dodo20 Hey! Wauw wat spannend! We hebben dezelfde voorsituatie dus :-) ik stuur je even een PB! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kimmik:

@Maree Wat leuk! Hoe beviel het je bij Straten? Ik kan ook echt niet wachten!

 

En wat een power heb jij, 20 kilo afvallen vergt een berg discipline en doorzettingsvermogen! Echt iets om ontzettend trots op te zijn! :136:

@Kimmik 

Ik vond het een fijn gesprek met dr Straten en zijn assistentes. 

Heb vanmiddag nog een gesprek bij een andere arts, ben benieuwd wat die ervan zegt!

 

Ben inmiddels ook een soort van 'verslaafd' aan sporten, dus ben echt blij met mijn veranderde lichaam, maar mijn buik en borsten hebben dus wat hulp nodig om in shape te komen...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Kimmik:

@Maree Ja fijn he! Het brengt je zo veel nieuwe energie. Respect voor jou! :136:   Welke arts ga je nog naartoe?

@Kimmik ik zit nu in de wachtkamer bij dr. Fabré in het CWZ ziekenhuis... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Kimmik Ik ben 22 december geholpen door dr Nio. Ik heb 370 cc monoblock hydrogel gekregen. Hij is echt een fijne arts die heel duidelijk uitlegt wat wel en niet kan. Je krijgt bij hem pasprotheses in een bh en dan kun je zelf kiezen wat je mooi staat. Hij bemoeid zich er niet mee maar als je hem vraagt geeft hij zijn eerlijke mening. 

Ik ben nu al enorm blij met mijn boobies!!

Voor de hydrogel heb ik gekozen ivm alle verhalen over silliconen. Dit geeft mij toch een veiliger gevoel. Dr Nio zei ook dat de hydrogel steeds vaker geplaatst word en waarschijnlijk steeds meer gekozen gaat worden dan de silliconen. Ze zijn echter wel iets duurder over het algemeen en aangezien je weinig verpercentage hebt dual plane geplaatst worden. 

Heel veel succes alvast!!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2018 om 17:20 zei Karin1985:

Ik heb dat dus ook. Pcies zelfde zoals jij. Ook qua model Misschien is het wel de handtekening die Staten erop drukt ;)  zo herken je straten boobies. Hahaha

Mijn vriendin het zelfde  dus zal wel een handtekening zijn B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na jaaaren twijfelen en onzekerheid ga ik het eindelijk doen; een borstvergroting :43:

Ik kan echt niet wachten om mijn kleine A cupje gedag te zeggen ^_^ 

 

Mochten er meiden zijn die waardevolle tips hebben die handig zijn van te voren of bijvoorbeeld na de operatie, daar ben ik heel blij mee!

 

X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk dat je dan nu de knoop hebt doorgehakt! Ben je al op consult geweest? Ik zie dat je naar Straten gaat, goede keuze! Ik ben 20 november door hem geopereerd (heb ook jaaaren getwijfeld) en ik ben heeel erg blij met m'n Straten boobs. Als je nog voorbeelden zoekt, kan ik je wel even toevoegen aan mijn album? :) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei oopsnewboobs:

Super leuk dat je dan nu de knoop hebt doorgehakt! Ben je al op consult geweest? Ik zie dat je naar Straten gaat, goede keuze! Ik ben 20 november door hem geopereerd (heb ook jaaaren getwijfeld) en ik ben heeel erg blij met m'n Straten boobs. Als je nog voorbeelden zoekt, kan ik je wel even toevoegen aan mijn album? :) 

Ja graag! Volgens mij ben ik ook in goede handen als ik alles zo lees omtrent Straten. Kan echt niet wachten! Ik heb mijn consult 22 januari en optie op operatie 21 februari. Heb een heel goed gevoel over hem en de kliniek (en nazorg etc) aan de hand van verhalen. Dus i'll go for it! Wil je mij toevoegen? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissM:

super gefeliciteerd!! voor hoeveel ga je? en welke soort?

Hoi @MissM! Dankjewel :D Ik heb een goed beeld van wat ik wil en laat me 21 januari adviseren door Straten :) Heb momenteel een mini A en zou graag voor een zo natuurlijk mogelijk resultaat - richting C! Ben benieuwd wat hij zal zeggen :lol: Wat heb jij? en waar ben je geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jasmijn_:

@Kimmik Welkom!! Tof dat je dat knoop hebt doorgehakt en voor een borstvergroting gaat! Ik sluit me aan bij @oopsnewboobs. Ik heb zelf sinds vorige week woensdag ook Straten boobies en ik ben er super blij meel!! Weet je al wat je precies gaat doen qua maat, soort prothesen etc.?

Hey @Jasmijn_! Dankjewel. Wij hadden elkaar al even gesproken via PB's :43: Ik weet goed wat ik wil en heb ook foto's enzo. Die laat ik zien aan hem en dan hoor ik graag wat hij adviseren zou. Dan kan ik eindelijk DOEI zeggen tegen de mini's :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Kimmik:

Hey @Jasmijn_! Dankjewel. Wij hadden elkaar al even gesproken via PB's :43: Ik weet goed wat ik wil en heb ook foto's enzo. Die laat ik zien aan hem en dan hoor ik graag wat hij adviseren zou. Dan kan ik eindelijk DOEI zeggen tegen de mini's :43:

 

Ohh jeetje wat blond :45: duizendmaal sorry, had even de naam niet herkend :blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Kimmik:

Hoi @MissM! Dankjewel :D Ik heb een goed beeld van wat ik wil en laat me 21 januari adviseren door Straten :) Heb momenteel een mini A en zou graag voor een zo natuurlijk mogelijk resultaat - richting C! Ben benieuwd wat hij zal zeggen :lol: Wat heb jij? en waar ben je geweest?

 

hij zal je zeker goed adviseren, alle vertrouwen in.

ik ben ook bij straten geweest en heb zelf 450cc ronde protheses. heel tevreden mee,zijn enorm mooi maar mocht voor mij persoonlijk nog iets groter maar dan zouden de protheses te breed voor men lichaam geweest zijn.

maar mag niet klagen hoor, zeker niet!

en idd qua nazorg kan je echt altijd terecht in heyendael.

voor een eventuele wissel later ga ik zeker weer bij straten

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Kimmik:

Ja graag! Volgens mij ben ik ook in goede handen als ik alles zo lees omtrent Straten. Kan echt niet wachten! Ik heb mijn consult 22 januari en optie op operatie 21 februari. Heb een heel goed gevoel over hem en de kliniek (en nazorg etc) aan de hand van verhalen. Dus i'll go for it! Wil je mij toevoegen? 

X

 

Nou super spannend!! Heel leuk. Ga je alleen naar Straten? Ikzelf ben alleen bij hem geweest, omdat ik er zo'n goed gevoel bij had. Nog eventjes geduld dus! Ik heb je toegevoegd! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei MissM:

 

hij zal je zeker goed adviseren, alle vertrouwen in.

ik ben ook bij straten geweest en heb zelf 450cc ronde protheses. heel tevreden mee,zijn enorm mooi maar mocht voor mij persoonlijk nog iets groter maar dan zouden de protheses te breed voor men lichaam geweest zijn.

maar mag niet klagen hoor, zeker niet!

en idd qua nazorg kan je echt altijd terecht in heyendael.

voor een eventuele wissel later ga ik zeker weer bij straten

Ja, dat lees ik echt veel! Dat het wel groter had gemogen achteraf. Maar het mooiste is (vind ik persoonlijk) als het bij je lichaam past natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei oopsnewboobs:

 

Nou super spannend!! Heel leuk. Ga je alleen naar Straten? Ikzelf ben alleen bij hem geweest, omdat ik er zo'n goed gevoel bij had. Nog eventjes geduld dus! Ik heb je toegevoegd! X

Ja, dat doe ik bewust omdat ik anders bang ben dat ik ga twijfelen. Ben al een twijfelkont! Haha. En als het niet goed (genoeg) voelt, ga ik weer verder. Maar voor nu nog steeds 100% Straten :) Net als jij eigenlijk. Ik ga even kijken! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
2 minuten geleden zei Kimmik:

Woehoe, ik heb mijn tijd gekregen; 13:15 aanwezig zijn :tatice_04:

Aftellen kon natuurlijk al, maar nu helemaal!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.