Ga naar inhoud

Kimmik : 21 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

ZO Spannend! En ZO leuk om al jullie verhalen te lezen. Bij deze dat van mij;

 

Mijn naam is Kim, ben 29 jaar en woonachtig in omgeving Amsterdam! 

Als de dag van gisteren herinner ik me nog dat ik bij mijn moeder op bed zat te huilen. Want ik moest naar de Brugklas, zonder borsten. En mijn zusje van 2 jaar jonger had ze al WEL.  Van gepest worden tot heel erg onzeker zijn (heb zelfs dubbele BH's gedragen tijdens mijn middelbare schooltijd) naar een super zelfverzekerde vrouw van nu bijna 29 jaar. Ik sport graag en veel, altijd al gedaan. Ik ben ''slechts'' 1.61 cm en weeg 53 KG. Ik ben mega trots op mijn billen! Net als de rest van mijn lijf behalve.. ja.... mijn borsten. Het is namelijk echt niet meer dan een 70 AA (daarom ook groot fan van die mooie superpush up BH's van de H&M:P) 

Na jaren proberen te accepteren met de gedachten; ik ben zoals ik ben, ik heb de borsten die bij mij passen, ik hoef geen borstvergroting enz enz enz. Kan ik het gewoon echt NIET loslaten. Dus heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ga het gewoon doen, ik wil dit! AL jullie verhalen en ervaringen hebben me echt over de streep getrokken. Ik wist ook niet waar ik moest beginnen met zoeken naar bijvoorbeeld een PC. En door dit forum gaat mijn voorkeur sterk uit naar Dr. Straten of Dr. Nio. Zojuist heb ik met klamme handjes en een bonkend hart het formulier ingevuld op de website van Kliniek Heyendael!

Zijn er meiden met mijn achtergrond/huidige situatie? Ik ben zo benieuwd naar voor en na foto's! Ik speur het internet af naar foto's van vrouwen met mijn postuur, vrij klein, strak, laag vetpercentage etc, alleen om een beeld te krijgen. Zelf zou ik heel graag een mooie volle C (of zal dat te groot zijn?) willen hebben omdat ik denk dat het dan perfect in verhouding is met de rest en ook mijn billen. Hoe zijn bij ervaringen bij Dr. Straten mocht je daar geweest zijn? Ik lees zo veel ontzettend positieve berichten! 

 

X

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Kimmik,

 

 

Welkom op het forum:viannen_01: Wat fijn dat je ook de stap hebt gezet. Hier op het forum wat ronddolen is alvast een goed begin :). Ik heb net zoals jij een goede kont, maar helaas is ons bovenlijf niet van hetzelfde he -_-. Ik heb hier ook wat zitten rondneuzen alvorens ik de stap heb gemaakt. Uiteindelijk heb ik beslist mij te laten opereren binnen twee weekjes door Dr. Straten van kliniek Heyendael. Zeer keurige man en toppie assistentes :D. Ze nemen echt de tijd om alles netjes uit te leggen en te passen. 

 

Ik heb nog geen album aangemaakt. Maar ik kan je wel dit al meegeven. Ik ben 29j, 1m60, 50kg. Ik heb heb ook niet veel vet. Ik sport redelijk veel. Ik heb nu een kleine B70 en wilde graag naar een volle C/ D cup (op het zicht) gaan. Ik krijg 350cc mentor rond dual plane geplaatst. Hopelijk heb je hier al iets aan. Ik zou zeker eens gaan. Je zal hier op het forum ook ontzettend veel mooie resultaten zien van hem, alsook de website van Heyendael :) .

 

Nog veel plezier met de oriëntatie en de zoektocht meid :101: 

 

liefs

xxx

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @Kimmik

 

Ik ben 27 december door dr. Straten geopereerd en ben tot nu toe heel tevreden. Ik ben pas heel kort PO dus ze zijn nog heel strak en gezwollen, maar ik denk dat dr. Straten het aantal cc heel goed geadviseerd heeft kijkend naar mijn lichaam en mijn wensen. Kan niet wachten tot ze wat meer zakken :D Ik heb hele andere afmetingen dan jij, maar ik kan je toevoegen aan mijn album en in mijn topic kun je mijn verslag lezen over mijn ervaring tijdens het consult en de operatie, misschien heb je er wat aan! Ik vind zowel dr. Straten als dr. Nio prachtige borsten maken, dus succes met je keuze!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik ben 4 december geopereerd Door hem erg tevreden een wissel van 300 naar 550 cc rond achter me borstspier 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Aloysa:

Welkom @Kimmik

 

Ik ben 27 december door dr. Straten geopereerd en ben tot nu toe heel tevreden. Ik ben pas heel kort PO dus ze zijn nog heel strak en gezwollen, maar ik denk dat dr. Straten het aantal cc heel goed geadviseerd heeft kijkend naar mijn lichaam en mijn wensen. Kan niet wachten tot ze wat meer zakken :D Ik heb hele andere afmetingen dan jij, maar ik kan je toevoegen aan mijn album en in mijn topic kun je mijn verslag lezen over mijn ervaring tijdens het consult en de operatie, misschien heb je er wat aan! Ik vind zowel dr. Straten als dr. Nio prachtige borsten maken, dus succes met je keuze!

 

 

Hey @Aloysa, mag ik ook ff meekijken in je album? Ik krijg wel kleiner maar ben benieuwd naar het resultaat :11:

 

Groetjes

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lavelle @Kimmik Ik heb jullie toegevoegd! Ben pas 6 dagen po dus heb nog niet veel foto's, maar ga proberen regelmatig update foto's te plaatsen.

 

Ik ken mensen die bij dr. Koeijers zijn geweest die ook heel tevreden zijn ja! Ik had ook een consult bij hem gepland staan, maar het voelde zo goed bij dr. Straten dat ik het consult met Koeijers gecancelled heb. Ik zou zeggen plan meerdere consulten in en kijk bij wie je je het beste voelt :) 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa Dankjewel! Ik ben wel een newbie, zal even kijken hoe ik dan bij jouw album kom :-)

 

Op de een of andere manier (door verhalen ook) kom ik ook elke keer weer terug op Straten. Dat zou op zich al wel wat moeten zeggen qua gevoel denk ik. Wellicht inderdaad beide even op consult. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Aloysa:

@Lavelle @Kimmik Ik heb jullie toegevoegd! Ben pas 6 dagen po dus heb nog niet veel foto's, maar ga proberen regelmatig update foto's te plaatsen.

 

Ik ken mensen die bij dr. Koeijers zijn geweest die ook heel tevreden zijn ja! Ik had ook een consult bij hem gepland staan, maar het voelde zo goed bij dr. Straten dat ik het consult met Koeijers gecancelled heb. Ik zou zeggen plan meerdere consulten in en kijk bij wie je je het beste voelt :) 

He, 

 

Bedankt zeg. Ik heb net even gekeken. Ik vind ze echt best al goed uitzien voor nog maar enkele dagen PO. Dit gaat een stel prachttieten worden :136:. Wat ga jij het leuk hebben binnen enkele maanden als je bikini's gaat kopen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LavelleOhh spannend! Ik ben benieuwd naar jouw resultaten :-) En inderdaad, dit forum helpt me echt enorm bij mijn zoektocht! 

 

Gelukkig zijn we wel gezegend met goeie billen. Daar kunnen we enigszins wat mee compenseren:lol:. Straks dus helemaal perfect! Ik zit dus elke keer met anatomisch in mijn hoofd omdat ik en weinig eigen vet heb en echt zo natuurlijk mogelijk wil zeg maar. Waarom heb jij voor rond gekozen?  

 

x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een mooie decolleté echt het eeeeeeinde :01: Ik gaf dit ook aan en toen werd mij een ronde prothese geadviseerd. Ik heb nu helemaal niks bovenin zitten. Het zullen ook niet twee opgeplakte meloenen zijn want doordat ze dual plane worden geplaatst zullen mijn borstspieren een beetje op de bovenzijde van de prothese drukken. Ik heb ook tal van foto's bekeken van rond en anatomisch. Rond sprak mij telkens ook meer aan :1big_boobs:. Ik heb ook niet veel vet. Ik werd zelfs een tandenprikkertje genoemd haha :45: Daardoor werd mij wel het gel type cohesieve II geadviseerd. Is beetje steviger dan de cohesieve I waardoor er minder kans is op rimpeling. 

Je kan in de zoekbalk 'rond' of 'anatomisch' intypen en dan selecteren om in de albums/foto's te zoeken:kuzya_02:. Je zal wel gauw een idee krijgen van wat jou het meeste aanspreekt :49: 

Leuk hoor zeg dat je mag zoeken enzo en consults inboeken met chirurgen. Is op zich al een leuke ervaring. Zeker het passen van prothesen. Dan heb plots je instantboobs :118: hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lavelle Kan ook echt niet wachten om te passen! ik droom er al zo lang van. Zo onwerkelijk denk ik als ik dan wakker word MET boobies :wub: Heb een aantal foto's op mijn telefoon die ik als voorbeeld wil laten zien. Volgens mij zijn de meeste rond en inderdaad dual plane geplaatst. Op de een of andere manier denk ik dat dat het van de geplakte ballonnen worden omdat ik zo weinig vetjes heb! Ik zou ook wel iets bolling willen aan de bovenkant. Maar niet dat je krijgt; hey daar heb je tieten! oh hey ook een vrouw(tje)! :118: Dus ik laat gewoon zien wat ik zelf mooi vind en dan hoor ik het advies wel :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kimmik:

Maar niet dat je krijgt; hey daar heb je tieten! oh hey ook een vrouw(tje)! :118: Dus ik laat gewoon zien wat ik zelf mooi vind en dan hoor ik het advies wel :1big_boobs:

:45::154:Haha

 

He, vergeet ons niet op de hoogte te houden meis. Good luck!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 2 jr geleden bij straten geweest en nog steeds tevreden. Ik heb 375 en 400cc. Wel is bij een klein verschil in grote te zien wat ik jammer vind maar wat op voorhand niet te voorspellen is. Een volgende vergroting wil ik gelijke cc’s. Als je me ff een pb doet wil ik je wel een foto sturen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ik was 1 november 1 jaar po was ook bij straten ik ben 1.60 en weeg 52 kilo 

heb 375 cc hp mentor 

ze zien er heel natuurlijk uit

jammer genoeg een kant ietsjes kleiner dan de andere kant dit had ik voor de operatie ook al 

ben zeer tevreden met het resultaat en zou het liefst nog wel ietsjes groter hebben gewild

wie weet ooit nog een keer 

succes met je keuze 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Mandy85:

Hi ik was 1 november 1 jaar po was ook bij straten ik ben 1.60 en weeg 52 kilo 

heb 375 cc hp mentor 

ze zien er heel natuurlijk uit

jammer genoeg een kant ietsjes kleiner dan de andere kant dit had ik voor de operatie ook al 

ben zeer tevreden met het resultaat en zou het liefst nog wel ietsjes groter hebben gewild

wie weet ooit nog een keer 

succes met je keuze 

Ik heb dat dus ook. Pcies zelfde zoals jij. Ook qua model Misschien is het wel de handtekening die Staten erop drukt ;)  zo herken je straten boobies. Hahaha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kimmik:

Yeay! 22 januari mijn consult bij Straten! :43:

 

Jeeeej wat leuk!! Ik ben afgelopen woensdag door hem geopereerd. Ik vind hem een geweldige PC, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld :45: laat je weten hoe het consult is gegaan??

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Oh, wat leuk om dit te lezen!

Ik ben 28 december bij dr. Straten geweest en vorige week bij dr. Doornaert, morgen heb ik nog een afspraak bij dr. Fabré in het CWZ ziekenhuis. 

Moet zeggen dat dr. Straten mij gelijk al aansprak, ook zijn fijne assistenten. 

Ik wacht het gesprek morgen nog af en ga dan een keuze maken!! Heb er zo'n zin in!

 

Ik heb nu door ruim 20 kilo afgevallen te zijn en veel sporten een lege, slappe C cup over die ik graag weer op wil laten vullen. Heb altijd 80E/F gehad. Zo groot hoeft niet meer, ik ben tenslotte zelf ook niet meer zo groot... maar een volle D, kleine E zou wel weer fijn zijn!

Dr. Straten denkt dat mentor anatomisch (omdat ik vooral aan de bovenkant veel volume mis) 350 of 400 cc mij goed zal staan. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.