Ga naar inhoud

Dodo20 : 6 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie
14 uur geleden zei dian85:

Komt goed @Dodo20. Ik had in mijn hoofd: eerst maar eens een week verder zijn. 

Beterschap. 

 

28 minuten geleden zei Zomerwens:

Hou vol meis!! Elke dag een beetje beter.. :71:

Ja nog even doorzetten! Hadden jullie ook last van een branderig gevoel tussen de borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update 10 dagen po

 

Gister voor controle geweest, alles zag er heel goed uit. Hechtingen lijken ook al heel mooi te genezen! Pleisters zijn eraf, binnenkort begin ik met smeren van het littekencremé. De pijn wordt ook elke dag iets minder, maar toch nog wel veel last van het borstbeen wat af en toe heel erg brand.. Ik slik alleen nog paracetamol en dat is prima te doen. Probeer nu zoveel mogelijk te bewegen, rondjes lopen even naar buiten en mijn schouders los te maken. Ben zo stijf als wat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, wat jammer dat je nog zoveel last hebt van branderig gevoel aan je borstbeen! Zou dat de spieraanhechting zijn of zo? Of spanning van de huid?

Bij mij branden beide borsten een beetje, maar gelukkig niet heel erg. Ik vind het vooral lastig dat ik ze de hele tijd voel zeg maar. Als opgeplakte borsten. We zullen gewoon geduld moeten hebben, haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jolly83:

Goh, wat jammer dat je nog zoveel last hebt van branderig gevoel aan je borstbeen! Zou dat de spieraanhechting zijn of zo? Of spanning van de huid?

Bij mij branden beide borsten een beetje, maar gelukkig niet heel erg. Ik vind het vooral lastig dat ik ze de hele tijd voel zeg maar. Als opgeplakte borsten. We zullen gewoon geduld moeten hebben, haha! 

Ja ze hebben daar een spiertje losgemaakt begreep ik! Echt vervelend. Bij mij voelt het indd ook als opgeplakte borsten haha. Hoop dat dat snel verdwijnd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Dodo20:

Even een kleine update 10 dagen po

 

Gister voor controle geweest, alles zag er heel goed uit. Hechtingen lijken ook al heel mooi te genezen! Pleisters zijn eraf, binnenkort begin ik met smeren van het littekencremé. De pijn wordt ook elke dag iets minder, maar toch nog wel veel last van het borstbeen wat af en toe heel erg brand.. Ik slik alleen nog paracetamol en dat is prima te doen. Probeer nu zoveel mogelijk te bewegen, rondjes lopen even naar buiten en mijn schouders los te maken. Ben zo stijf als wat! 

Wat goed om te horen dat alles er zo goed uit ziet!!

 

Ik snap helemaal wat je bedoelt. En dan moet je nog eens niezen ofzo :o dat is helemaal niet fijn aan je borstbeen. Mijn borstbeen is zelfs nog een beetje gelig van kleur ( als in van een blauwe plek ). Branden doet het heel af en toe een beetje, maar dat heb ik heel soms ook op steeds verschillende plekken in beide boobs.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Auks:

Wat goed om te horen dat alles er zo goed uit ziet!!

 

Ik snap helemaal wat je bedoelt. En dan moet je nog eens niezen ofzo :o dat is helemaal niet fijn aan je borstbeen. Mijn borstbeen is zelfs nog een beetje gelig van kleur ( als in van een blauwe plek ). Branden doet het heel af en toe een beetje, maar dat heb ik heel soms ook op steeds verschillende plekken in beide boobs.

 

x

@Auks Ooh ben gelukkig niet de enige met dat gevoel! Niezen, hoesten en lachen doet enorme pijn. Ik probeer dat ook allemaal zo weinig mogelijk te doen! Ik heb ook dat het af en toe ineenkeer gaat branden. Bij mij is het ook geel/blauw. Maar dat branderige gevoel is ook vooral als ik even heb gelopen bijv. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Monstrea:

Hoi @Dodo20 , 

 

Las net dat je ook aa hebt. Uhu, had! 

Schrik beetje van je verslag dat je zo.n pijn hebt. Werkt de medicatie niet goed? 

 

Hopelijk gaat de pijn heel snel weg. Sterkte nog met je herstel! 

Had ja!! Tsja.. Hoopte ook dat ik bij de meiden hoorde die een heel pijnloos herstel hadden! Mijn borsten zelf doen niet pijn, vooral eromheen en dus echt het borstbeen.. Daardoor kon ik zelf niet uit bed en doet een stukje lopen pijn! Kan nu wel zelf uit bed komen maar niet zonder pijn.. Het zal binnenkort wel overgaan. De celebrex heb ik een kleine week geslikt maar dat hielp niet zozeer voor het borstbeen, maar zal ongetwijfeld wel geholpen hebben bij de rest! En hoe zit het bij jou? Wordt je ook binnenkort geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Dodo20:

Even een kleine update 10 dagen po

 

Gister voor controle geweest, alles zag er heel goed uit. Hechtingen lijken ook al heel mooi te genezen! Pleisters zijn eraf, binnenkort begin ik met smeren van het littekencremé. De pijn wordt ook elke dag iets minder, maar toch nog wel veel last van het borstbeen wat af en toe heel erg brand.. Ik slik alleen nog paracetamol en dat is prima te doen. Probeer nu zoveel mogelijk te bewegen, rondjes lopen even naar buiten en mijn schouders los te maken. Ben zo stijf als wat! 

Fijn dat het al iets beter gaat en dat alles er goed uitziet! Geniet je er ook al een beetje van? :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Monstrea:

Balen zeg. Klinkt heel naar.

 

Ik word 1 maart geopereerd. Heb nu 70 aa en krijg straks hopelijk een volle C cup. Ben zo benieuwd hoe het is om borsten te hebben! Moet er wat voor over hebben zo te lezen. Slik

O spannend! Ook al bijna dus! Je moet er indd wat voor over hebben. Misschien valt het bij jou weer heel erg mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Zomerwens:

Fijn dat het al iets beter gaat en dat alles er goed uitziet! Geniet je er ook al een beetje van? :wub:

Nee genieten nog niet echt. Pijn en afhankelijk zijn overheerst dan echt.. maar ben er wel blij mee hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 16 dagen po:

 

Oke.. ik kan al zeker meer zelf dan vorige week maar ben nog niet aan het werk, de pijn op mijn borstbeen heb ik nog steeds.. De ene dag meer dan de andere. Wat vervelend is dat zeg! Ben er nu echt klaar mee, want het doet echt pijn.

Paracetamol slik ik, celebrex mee gestopt. Wie hebben nog meer een brandend gevoel op het borstbeen? Vooral heb ik pijn na een stukje lopen. Help! Tips?

 

Na de controle mocht ik wel weer een beetje op mijn zij slapen, maar dat durf ik nog niet echt. Ook omdat het dan heel gevoelig is. Hoop zo dat het straks beter gaat! Vind het herstel echt tegenvallen, had het nooit zo verwacht. Geduld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.