Ga naar inhoud

Dodo20 : 6 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Dodo, 21 jaar en helaas amper borsten.

door ontzettend veel research te hebben gedaan wil ik op consult bij V. koeijers bij A klinieken. Heeft iemand ervaring met deze chirurg? Voor en na foto's?

Ik ga begin december op conuslt en wordt hopelijk in januarie geopereerd.

 

ik hoor graag jullie ervaring! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

@MissMagic96 @Toetje1993 Bedankt meiden voor het delen van jullie ervaringen en resultaat! Ik heb onwijs veel zin in het consult en hopelijk volgt daarna een operatie. Zelf ben ik bang dat ik te weinig vet heb om er de juiste grootte implantaten in de kunnen doen.. Ik heb namelijk echt amper borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi dames,

 

Eindelijk is ook mijn operatiedatum definitief!

Ik wordt 6 feb '18 geopereerd door dr. Straten!

Ik ben blij dat ik nu écht er naar toe kan leven wat ik vanaf mijn 16e al zo graag wil!

Ik denk er dag en nacht aan en nu is het eindelijk bijna zover! Toch vind ik het allemaal wel erg spannend, ik ben namelijk nog nooit geopereerd. Alle foto's en verhalen die ik hier zie en lees geeft mij heel veel hoop en geruststelling.

 

Ik ben blij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leen_ wat fijn zeg! Door wie ben je geopereerd? En hoe is jou alles bevallen? Heb je ook veel pijn? En wat was jouw voorsituatie? (Pff, veel vragen haha)

Ja ik vind het heel spannend, vooral de narcose..

 

Ik heb deze zomer eindelijk de stap durven nemen om het ook anderen te vertellen, zoals mij ouders. Ik schaamde me dood en heb me vanaf mijn 15/16e zo erg geschaamd en durfde er met niemand over te praten. Ik was er deze zomer klaar mee en moest en zou er nu wat aan gaan doen. Toen heb ik het uiteindelijk verteld en mijn ouders staan volledig achter mij!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dodo20 ik ben geopereerd door dr Bruekers bij Bergman clinics. Mijn voorsituatie was een 80A. Ik vind het herstel zwaar... ik heb echt veel pijn. Ik slik nu alleen paracetamol omdat ik van de naproxen continu moet overgeven. Pijn op de borst en overgeven samen is echt geen fijn pretje... maar goed ik heb het er voor over. Zometeen bel ik met de kliniek om te vragen of ik zwaardere medicatie kan krijgen. 

De eerste nacht was wel zwaar. De tweede nacht heb k wel lekkerder geslapen. Ik heb mn operatie verslag al geschreven dus wellicht als je zin hebt kun je die lezen! :D

ik ben vooral heel bang voor naalden dus dat was voor mij wel een dingetje. De narcose zelf viel heel erg mee vond ik. Het gaat ook allemaal heel snel.

 

Wel goed dat je voor je eigen geluk hebt gekozen! Ik heb echt precies het zelfde verhaal als jij. Alleen iedereen in mijn omgeving wist al wel dat ik ooit nog een borstvergroting zou ondergaan. 

Gelukkig heb je de steun van je ouders! Het zou wat zijn als ze het helemaal niks zouden vinden....

wat is jou voorsituatie? 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Leen_:

@Dodo20 ik ben geopereerd door dr Bruekers bij Bergman clinics. Mijn voorsituatie was een 80A. Ik vind het herstel zwaar... ik heb echt veel pijn. Ik slik nu alleen paracetamol omdat ik van de naproxen continu moet overgeven. Pijn op de borst en overgeven samen is echt geen fijn pretje... maar goed ik heb het er voor over. Zometeen bel ik met de kliniek om te vragen of ik zwaardere medicatie kan krijgen. 

De eerste nacht was wel zwaar. De tweede nacht heb k wel lekkerder geslapen. Ik heb mn operatie verslag al geschreven dus wellicht als je zin hebt kun je die lezen! :D

ik ben vooral heel bang voor naalden dus dat was voor mij wel een dingetje. De narcose zelf viel heel erg mee vond ik. Het gaat ook allemaal heel snel.

 

Wel goed dat je voor je eigen geluk hebt gekozen! Ik heb echt precies het zelfde verhaal als jij. Alleen iedereen in mijn omgeving wist al wel dat ik ooit nog een borstvergroting zou ondergaan. 

Gelukkig heb je de steun van je ouders! Het zou wat zijn als ze het helemaal niks zouden vinden....

wat is jou voorsituatie? 

 

:53:

@Leen_ ah, wat vervelend voor je! Wat kan dat dat verschillen per persoon hé? Fijn dat de narcose meevalt, ik ben heel benieuwd!

Ik heb eerst twee weken vrij gekregen van mijn werk, ik moet maar zien of ik na twee weken al weer aan de slag kan.

 

Ja ik ben blij dat ik eindelijk doorgezet heb! 

Mijn voorsituatie is 75aa. 

 

Heel veel sterkte en succes nog met je herstel! Ik ben benieuwd naar het resultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Dodo20:

@Leen_ ah, wat vervelend voor je! Wat kan dat dat verschillen per persoon hé? Fijn dat de narcose meevalt, ik ben heel benieuwd!

Ik heb eerst twee weken vrij gekregen van mijn werk, ik moet maar zien of ik na twee weken al weer aan de slag kan.

 

Ja ik ben blij dat ik eindelijk doorgezet heb! 

Mijn voorsituatie is 75aa. 

 

Heel veel sterkte en succes nog met je herstel! Ik ben benieuwd naar het resultaat! 

Precies. Een ander is na 3 dagen op de been en een ander pas na een week. Heeft gewoon tijd en rust nodig.

 

jij ook alvast mega veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Pfff, gisteren het resterende bedrag overgemaakt naar Heyendael. Nu is het écht! Eindelijk!! Ik heb verder trouwens niks meer gehoord van Heyendael na de aanbetaling etc. Jullie??

 

 Vandaag even wezen shoppen om wat "chill" kleding te kopen voor na de operatie! Basics zoals vesten, joggingbroeken, hempjes en shirtjes waar ik makkelijk in kan stappen zodat ik mezelf ook aan kan kleden straks! 

 

Heb er zoveel zin in! Nog 2,5 week en dan is het zover! Yay! :wub::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mrs.:

@Dodo20 Oh jij krijgt al bijna je Straten boobies:63:!! Wij krijgen precies dezelfde protheses!:68: Mag ik je vragen wat jouw maten zijn? Ik ben ontzettend benieuwd naar jouw resultaat!

Liefs Mrs.

Oo wanneer ben jij aan de beurt? 

Mijn maten zijn: cup aa, 60kg, 1,70m en breedte onder de borst 76cm. Jij dan?? En ben je er al zeker van dat het 390 wordt? Ik nog niet! :wacko:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.