Ga naar inhoud

Dodo20 : 6 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Dodo20:

Oo wanneer ben jij aan de beurt? 

Mijn maten zijn: cup aa, 60kg, 1,70m en breedte onder de borst 76cm. Jij dan?? En ben je er al zeker van dat het 390 wordt? Ik nog niet! :wacko:

 

Ik ben pas 25 april aan de beurt! Kom ook van een 65aa/70a. Ik ben 1.78 en 61 kilo. Ik ben 90 % zeker van de anatomische high profile 390cc. Toch wil ik op de dag zelf dokter Straten nog een keer om zijn advies vragen. Maar meer om  me gerust te stellen denk ik. Ik was meteen verliefd op deze dus ik denk dat ik het gewoon moet doen!:blush: Ik ga je absoluut volgen! Ben heel nieuwsgierig hoe het gaat worden. Het komt vast goed meid! Liefs!xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B-boob:

Nog een paar dagen voor jou zie ik! 

Ik heb ook 390 gekregen bij dr. Straten. Je bent in goede handen bij hem!!

Oo echt! Heb je een album waar ik in mag kijken? Ben benieuwd! Fijn je stelt me gerust! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Mrs.:

Ik ben pas 25 april aan de beurt! Kom ook van een 65aa/70a. Ik ben 1.78 en 61 kilo. Ik ben 90 % zeker van de anatomische high profile 390cc. Toch wil ik op de dag zelf dokter Straten nog een keer om zijn advies vragen. Maar meer om  me gerust te stellen denk ik. Ik was meteen verliefd op deze dus ik denk dat ik het gewoon moet doen!:blush: Ik ga je absoluut volgen! Ben heel nieuwsgierig hoe het gaat worden. Het komt vast goed meid! Liefs!xoxo

Oke nog eventjes wachten voor jou dus! Ja, ik was er ook wel zeker van.. Maar door de foto’s hier ga ik toch iets twijfelen! Soms lijkt bijv 300cc ook al groot, maarja. Ik zie het dinadag zelf wel.. Leuk dat je me gaat volgen! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Dodo20:

Oke nog eventjes wachten voor jou dus! Ja, ik was er ook wel zeker van.. Maar door de foto’s hier ga ik toch iets twijfelen! Soms lijkt bijv 300cc ook al groot, maarja. Ik zie het dinadag zelf wel.. Leuk dat je me gaat volgen! :rolleyes:

Ja precies! Wil echt niet dat ik opeens megatieten heb terwijl ik van niks kom. Wil het heel graag in verhouding en niet té. Dus soms ga je wel twijfelen door de foto's inderdaad! Maar vaak zijn die foto's dan van meiden die veel minder lang zijn of ze hadden al meer. Ik kom echt van niks dus dokter Straten zei dat ik een volle B, subtiele C krijg dus dat is dan helemaal niet overdreven groot maar om daar naartoe te gaan heb je natuurlijk wel veel nodig haha!:blush:

Ben heel benieuwd hoe je het dinsdag gaat ervaren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mrs.:

Ja precies! Wil echt niet dat ik opeens megatieten heb terwijl ik van niks kom. Wil het heel graag in verhouding en niet té. Dus soms ga je wel twijfelen door de foto's inderdaad! Maar vaak zijn die foto's dan van meiden die veel minder lang zijn of ze hadden al meer. Ik kom echt van niks dus dokter Straten zei dat ik een volle B, subtiele C krijg dus dat is dan helemaal niet overdreven groot maar om daar naartoe te gaan heb je natuurlijk wel veel nodig haha!:blush:

Ben heel benieuwd hoe je het dinsdag gaat ervaren!

Ja precies. Ik kom ook van niks hoor.. ik ben ook heel benieuwd en vind het heel spannend! Ik hoop niet dat ik te veel pijn heb! Heb 2 weken vrij van werk. We gaan het meemaken..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dodo20:

Ja precies. Ik kom ook van niks hoor.. ik ben ook heel benieuwd en vind het heel spannend! Ik hoop niet dat ik te veel pijn heb! Heb 2 weken vrij van werk. We gaan het meemaken..

 

Straten maakt vast prachtige borsten bij je meid! Komt zeker goed!! :63:  Ik snap heel goed dat je het spannend vind. Ik vind het ook knetterspannend!Maar volgens mij moet je het gewoon over je heen laten komen idd! Lekker twee weekjes om uit te rusten dus! Heb je iemand die voor je gaat zorgen? 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mrs.:

Straten maakt vast prachtige borsten bij je meid! Komt zeker goed!! :63:  Ik snap heel goed dat je het spannend vind. Ik vind het ook knetterspannend!Maar volgens mij moet je het gewoon over je heen laten komen idd! Lekker twee weekjes om uit te rusten dus! Heb je iemand die voor je gaat zorgen? 

xx

 

Ja ik heb ook vertrouwen in hem! 

Mijn ouders zijn de eerste dagen voor mij thuis (Woon nog thuis). En mijn vriend kan ook vaak langs komen om me te helpen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Aloysa:

@Dodo20 Yay het is bijna zover voor jou! :D Ik was erg bang of het niet te groot zou worden, totdat dr. Straten mij weer geruststelde tijdens het aftekenen. Je gaat vast en zeker hele mooie boobies krijgen die perfect bij je lichaam passen :43: 

Oah lief! Ja het gaat goedkomen!! Hoe gaat het met jou? Heb je nog pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Dodo20:

Oah lief! Ja het gaat goedkomen!! Hoe gaat het met jou? Heb je nog pijn?

Ja gaat goed! Vrijwel geen pijn meer hoor, af en toe eens een klein steekje of ongemakkelijk gevoel. Woensdag ben ik 6 weken po :43: Kan niet wachten om die band af te doen en een normale bh te dragen :blush: Ook wat makkelijker kwa kledingkeuze als je die band niet meer hoeft te verbergen :45: Deze week alvast mijn eerste bh gekocht, zit nu op een 75E :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Aloysa:

Ja gaat goed! Vrijwel geen pijn meer hoor, af en toe eens een klein steekje of ongemakkelijk gevoel. Woensdag ben ik 6 weken po :43: Kan niet wachten om die band af te doen en een normale bh te dragen :blush: Ook wat makkelijker kwa kledingkeuze als je die band niet meer hoeft te verbergen :45: Deze week alvast mijn eerste bh gekocht, zit nu op een 75E :) 

O fijn zeg!! Ja lekker shoppen! Ik kijk daar nu ook al naar uit:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dreamcatcher:

Hey meis,

 

Nog maar 2 daagjes! Wat spannend, hè?

Wat gaat het mooi worden! :2:

 

Ik zal aan je denken dinsdag.

 

Liefs, 

Dreamcatcher

Ja de tijd vliegt voorbij! Kan het ook niet geloven dat het echt gaat gebeuren! En spanning heb ik nu nog niet echt, ik weet niet wat ik voel.. 

 

lief dat je een berichtje stuurt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dodo20 Hai Meis. Na deze dag nog een kruisje in je kalender en dan is het boob-day!! :tatice_04: vind het spannend voor je!! Dr. Straten gaat jou ook een stel prachtige tieten geven :119: ik hoop dat de pijn wat meevalt en dat je heel blij gaat zijn. Ben ook benieuwd naar je resultaten, maar ik twijfel er niet aan dat het goed gaat zijn. Hij is immers de boobiekoning :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lavelle:

@Dodo20 Hai Meis. Na deze dag nog een kruisje in je kalender en dan is het boob-day!! :tatice_04: vind het spannend voor je!! Dr. Straten gaat jou ook een stel prachtige tieten geven :119: ik hoop dat de pijn wat meevalt en dat je heel blij gaat zijn. Ben ook benieuwd naar je resultaten, maar ik twijfel er niet aan dat het goed gaat zijn. Hij is immers de boobiekoning :105:

@Lavelle Ja omg! Ja, heb heel veel vertrouwen in hem door alle positieve ervaringen hier! :D Kan het alleen nog niet geloven hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Lavelle:

Haha herken ik. Je gaat ze zien en je gaat het nog niet geloven. Ik sta elke dag ook nog versteld hoor :lol:

Haha wat stom is dat! Je bent er elke dag mee bezig en dan is het eindelijk zover :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

oke.. de spanning begint te komen:blink: 

Overmorgen is het al zover, het moment waar ik zolang naar uit heb gekeken! Ik kan het bijna niet geloven, en besef ook niet dat ik echt borsten ga krijgen:blush:

Morgen nog de laatste dingen voorbereiden..

Nog wel twijfel ik over de 345cc en 390cc, wat is dat vervelend die twijfel! Ik ga Straten dinsdag nogmaals om zijn advies vragen en dan zien we het wel.

 

iemand nog handige tips? 

Let me know!:D

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Dodo20:

Hoi meiden!

oke.. de spanning begint te komen:blink: 

Overmorgen is het al zover, het moment waar ik zolang naar uit heb gekeken! Ik kan het bijna niet geloven, en besef ook niet dat ik echt borsten ga krijgen:blush:

Morgen nog de laatste dingen voorbereiden..

Nog wel twijfel ik over de 345cc en 390cc, wat is dat vervelend die twijfel! Ik ga Straten dinsdag nogmaals om zijn advies vragen en dan zien we het wel.

 

iemand nog handige tips? 

Let me know!:D

 

 

 

Babypoeder, helpt soms je huid een beetje te kalmeren als de borstband irriteert :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.