Ga naar inhoud

Raquelreed : 19 december 2017 : Dr. Peters : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hi meiden.

 

Ik zal me eerst even voorstellen,

Ik ben een jonge moeder van 23 jaar en 19 december staat mijn operatie eindelijk op de planning bij dr Peters in Oisterwijk, kijk hier erg naar uit al vind ik het hartstikke spannend! :blush: (vooral onder narcose gaan en eventuele complicaties die zomaar kunnen optreden)

 

En wat ben ik blij dat ik dit forum tegen kwam, waar zoveel informatie en persoonlijke ervaringen te vinden zijn!

 

 

 

Tijdens mijn eerste consult bij DG had ik verschillende maten aangehad en vond 500/550 het mooist staan in verhouding met mijn lichaam (ik heb namelijk best volle heupen/benen) 

ik wist dat ik niet van het eerste consult uit moest gaan en de chirurg uiteindelijk definitief beslist maar had hier toch stiekem op gehoopt.

Bij mijn tweede consult die plaats vond bij dr Peters inderdaad toch anders te horen gekregen en dat er dus max 450 cc in zou passen.

Nu ben ik bang dat ik dit te klein zal vinden (ook omdat ik vaak hoor dat het vaak toch wat kleiner uitvalt) en ben eigenlijk benieuwd naar bv resultaten met 450cc en een soort gelijke voor situatie.

Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar jullie ervaringen bij dr Peters:D

 

 

Ik ben 1.68cm heb een kleine B cup met een omvang van 75 en ik weeg rond de 60kg.

De proteses zullen 450cc rond HP dual plane geplaatst worden.

 

alvast bedankt! Xxxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Ik ben 18 December aan de beurt bij een andere arts, maar dan zitten we dicht bij elkaar kwa ons herstel!

 

Ik ben 1.70, ongeveer 60 kg en volgens mijn laatste meting vorige week een 75A/B. Ik krijg 400 en 450cc wegens het verschil in mijn borsten, ronde Mentor Implantaten, HP Dual plane. Groter zou ook niet passen bij mij.

 

Welk merk krijg jij? Het aantal cc's oogt namelijk niet bij ieder merk hetzelfde.

 

Als je zoekt op dr. Peters hier op het forum kom je vast genoeg ervaringen van andere dames tegen!

 

Aftellen nu :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Aloysa,

 

bedankt voor je berichtje!

wat toevallig dat we rond dezelfde periode onze bv krijgen en ongeveer dezelfde voorsituatie hebben! Wel

fijn dat er iemand in hetzelfde "schuitje" zit, kunnen we inderdaad samen aftellen haha:P

 

Mag ik vragen door welke chirurg jij het laat doen?

 

Nooit gedacht dat er verschil in zou zitten kwa merk al klinkt dat wel logisch! Ik krijg van het merk Mentor cohesive 2 dus ik ben benieuwd.

 

thanks voor de tip, ik ben nog niet zo lang lid dus weet ook nog niet zo goed hoe het allemaal werkt maar ik zal eens even kijken:D

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Raquelreed,

 

Ja inderdaad, fijn om met mensen te kunnen praten die dan ook net de operatie achter de rug hebben! 

 

Ik ga naar Dr. Straten, kliniek Heyendael :) Mijn operatie is in Bosch en Duin en ik krijg ook Mentor coh 2! Ik heb in mijn album en voorsteltopic wat pasfoto’s staan. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raquelreed

Haii meid, ik ben 3.5 week geleden door dr Peters geholpen. Bij mij is ook mn max erin gegaan, 375&400cc (klein borstverschil) ben van een a naar een e cup gegaan. 

 

Snap dat je wel ff moest slikken Toen je je max hoorde van dr peters. 

Ik ben super tevreden, dr Peters is een topper!! Hij heeft mij mn droom boobies gegeven!! Ik heb zelf geen pijn gehad, herstel heel goed.

Vooral niet bang zijn voor de narcose, als je rustig je narcose in gaat, kom je er ook weer goed uit. 

 

Succes!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Aloysa,

wat spannend allemaal! Over dr. Straten heb ik ook veel goeds voorbij zien komen, zal vast helemaal goed komen en super mooi worden! Weet jij of mentor groter oogt dan andere merken of zit daar niet zoveel verschil in:68:

sorry ik weet nog niet zo goed hoe het werkt en weet niet hoe ik je pasfoto's kan bekijken maar vind het er op je profielfoto kwa formaat het er erg mooi uit zien!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Loumi

thanks voor je reactie! Fijn om te horen dat het allemaal zo goed is gegaan (en pijnloos, wat een geluk!) en je zo tevreden bent over dr. Peters:3: 

ben ik zo toch een beetje gerustgesteld, ziet er ook echt prachtig uit op je profielfoto! Hopelijk gaat het bij mij ook zo, kan nu echt niet wachten hihi:57:

misschien een gekke vraag maar zie er niet zoveel over voorbij komen nog of ik zoek verkeerd haha maar

hoe ging het trouwens de eerste twee weken met het herstel? Kon je al veel zelf zoals kleding aantrekken en koken etc? Lukte het om zelf je haren al te wassen en evt op te maken? 

Gelukkig heeft mijn vriend 3 weken vrij kunnen nemen om ons zoontje en mij te kunnen verzorgen. Maar wil er met de feestdagen wel een beetje knap bij zitten en als ik dat aan hem moet overlaten...haha:4:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Raquelreed spannend hoor! Ik ben zelf 3.5 week geleden geopereerd en heb 450cc high profile dual plane gekregen. Ik ben 173 cm en 64 kilo en omvang 70. Ik zal je aan mijn album toegevoegen. Ik denk zelf dat 450 cc bij jou postuur heel mooi zou staan. Ik vind die 450 cc bij mij niet mega groot maar ook zeker niet klein haha ( ben van een B naar wat ik ongeveer gepast ben naar een F gegeaan) en omdat jij iets kleiner bent dan ik denk ik dat 450cc super mooi bij je staat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Raquelreed:

Hi @Loumi

thanks voor je reactie! Fijn om te horen dat het allemaal zo goed is gegaan (en pijnloos, wat een geluk!) en je zo tevreden bent over dr. Peters:3: 

ben ik zo toch een beetje gerustgesteld, ziet er ook echt prachtig uit op je profielfoto! Hopelijk gaat het bij mij ook zo, kan nu echt niet wachten hihi:57:

misschien een gekke vraag maar zie er niet zoveel over voorbij komen nog of ik zoek verkeerd haha maar

hoe ging het trouwens de eerste twee weken met het herstel? Kon je al veel zelf zoals kleding aantrekken en koken etc? Lukte het om zelf je haren al te wassen en evt op te maken? 

Gelukkig heeft mijn vriend 3 weken vrij kunnen nemen om ons zoontje en mij te kunnen verzorgen. Maar wil er met de feestdagen wel een beetje knap bij zitten en als ik dat aan hem moet overlaten...haha:4:

 

Dank je wel meid!!

De eerste week had ik hulp van mn moeder en schoonmoeder, mn man savonds  (eigen zaak, super druk) er werd voor ons gekookt en schoongemaakt.

De tweede week kon ik zelf weer mn haar wassen, maar wel een beetje onhandig. Zittend om mn knieën op de grond hoofd voorover. Maar het lukte wel. Aankleden heb ik de eerste paar dagen hulp mee gehad. Met kleding over mn hoofd. Maar dat ging al snel goed dat ik het zelf kon.

 

Je kunt in de zoekbalk dr. Peters/ k. Peters zoeken. Zo ben ik ook achter veel info gekomen. 

 

Je kunt op mijn profiel ook mn fotoalbum bekijken, daar heb ik foto's vanaf de 2de dag. Dan zie je al heel snel dat de borsten zo enorm veranderen.

 

Wat heerlijk dat je vriend lekker vrij heeft en jullie kan verzorgen! Je lekker laten verwennen hoor!! En vooral rustig aan doen. Ik ben as dinsdag 4 weken p.o. En als ik nog te veel doe merk ik dat de borsten zich erg gaan spannen. Dan word je dus heel snel terug gefloten.

 

Heb je al een datum? 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2017 om 13:11 zei Vriesje:

Hey @Raquelreed spannend hoor! Ik ben zelf 3.5 week geleden geopereerd en heb 450cc high profile dual plane gekregen. Ik ben 173 cm en 64 kilo en omvang 70. Ik zal je aan mijn album toegevoegen. Ik denk zelf dat 450 cc bij jou postuur heel mooi zou staan. Ik vind die 450 cc bij mij niet mega groot maar ook zeker niet klein haha ( ben van een B naar wat ik ongeveer gepast ben naar een F gegeaan) en omdat jij iets kleiner bent dan ik denk ik dat 450cc super mooi bij je staat :)

Hi @Vriesje, ja blijft super spannend! Bedankt voor je bericht! Heb er al meer vertrouwen in gekregen dat het mooi zal staan (en alles is sowieso beter dan wat ik nu nog heb haha) Ben jij toevallig ook door dr.Peters geholpen? Het resultaat ziet er prachtig uit op de foto's! Hoop dat ik ook uit zal komen op een D/F:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2017 om 13:57 zei Loumi:

Dank je wel meid!!

De eerste week had ik hulp van mn moeder en schoonmoeder, mn man savonds  (eigen zaak, super druk) er werd voor ons gekookt en schoongemaakt.

De tweede week kon ik zelf weer mn haar wassen, maar wel een beetje onhandig. Zittend om mn knieën op de grond hoofd voorover. Maar het lukte wel. Aankleden heb ik de eerste paar dagen hulp mee gehad. Met kleding over mn hoofd. Maar dat ging al snel goed dat ik het zelf kon.

 

Je kunt in de zoekbalk dr. Peters/ k. Peters zoeken. Zo ben ik ook achter veel info gekomen. 

 

Je kunt op mijn profiel ook mn fotoalbum bekijken, daar heb ik foto's vanaf de 2de dag. Dan zie je al heel snel dat de borsten zo enorm veranderen.

 

Wat heerlijk dat je vriend lekker vrij heeft en jullie kan verzorgen! Je lekker laten verwennen hoor!! En vooral rustig aan doen. Ik ben as dinsdag 4 weken p.o. En als ik nog te veel doe merk ik dat de borsten zich erg gaan spannen. Dan word je dus heel snel terug gefloten.

 

Heb je al een datum? 

Xxxx

Oh wat fijn dat je zoveel hulp had! En wat een luxe dat er gekookt en schoongemaakt werd, kijken of ik ook zoiets kan regelen haha!

Ik ben benieuwd hoe het douchen etc er bij mij aan toe zal gaan, maar inderdaad wel handig om het voorovend zittend te proberen in het begin.

 

Ik ben visagiste en heb drie weken vrij kunnen nemen, begin te twijfelen of drie weken eigenlijk wel genoeg is en ik niet beter vier weken vrij had kunnen plannen. Even aankijken.

Ben je al bh's wezen shoppen, dat kan al na vier weken toch?:123:

 

 

19 december wordt ik geopereerd in Oisterwijk, schiet al op:3:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Raquelreed:

Oh wat fijn dat je zoveel hulp had! En wat een luxe dat er gekookt en schoongemaakt werd, kijken of ik ook zoiets kan regelen haha!

Ik ben benieuwd hoe het douchen etc er bij mij aan toe zal gaan, maar inderdaad wel handig om het voorovend zittend te proberen in het begin.

 

Ik ben visagiste en heb drie weken vrij kunnen nemen, begin te twijfelen of drie weken eigenlijk wel genoeg is en ik niet beter vier weken vrij had kunnen plannen. Even aankijken.

Ben je al bh's wezen shoppen, dat kan al na vier weken toch?:123:

 

 

19 december wordt ik geopereerd in Oisterwijk, schiet al op:3:

 

Hi meid!! 

 

Heel toevallig ben ook visagiste (& haarstyliste) hihihi... 

Ik heb vandaag voor het eerst weer iets van werk gedaan.. paar uurtjes en dat ging heel goed. Wel nu 4.5 weken p.o.

 

Het zou heel fijn zijn als je ook wat hulp regelen kan, al is het maar voor de eerste paar dagen. Scheelt echt hoor. 

 

Ik heb zeker al geshopt!!! En wil alleen maar meer kopen:wub: heb nog nooit met plezier lingerie geshopt maar nu ben ik niet meer te stoppen :)

 

Meid de tijd vliegt voorbij, voor je het weet is het al achter de rug. Spannend He!! 

 

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raquelreed ik word 2 november door dr. Peters geopereerd. Ik krijg rond 350 en 375 cc ivm borstverschil. Ik heb zelf 2 kleine kindjes van 1,5 en 3,5..mijn man is anderhalve week vrij en daarna komt mijn oom mij helpen met de kinderen..heb 6 weken vrij kunnen regelen, ik werk in de zorg.

De tijd vliegt dus we zijn zo aan de beurt :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Raquelreed:

Hi @Vriesje, ja blijft super spannend! Bedankt voor je bericht! Heb er al meer vertrouwen in gekregen dat het mooi zal staan (en alles is sowieso beter dan wat ik nu nog heb haha) Ben jij toevallig ook door dr.Peters geholpen? Het resultaat ziet er prachtig uit op de foto's! Hoop dat ik ook uit zal komen op een D/F:wub:

Haha ja die twijfels blijf je houden tot de dag van de operatie hoor. Maar ik weet zeker dat 450 cc je prachtig zal staan!  

Ik ben niet door dr Peters geholpen maar door dr Stevens bij Bergman Clinics.

Succes en heel veel plezier straks met je nieuwe boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lovefamily
Op 19-10-2017 om 11:30 zei Raquelreed:

Hi meiden.

 

Ik zal me eerst even voorstellen,

Ik ben een jonge moeder van 23 jaar en 19 december staat mijn operatie eindelijk op de planning bij dr Peters in Oisterwijk, kijk hier erg naar uit al vind ik het hartstikke spannend! :blush: (vooral onder narcose gaan en eventuele complicaties die zomaar kunnen optreden)

 

En wat ben ik blij dat ik dit forum tegen kwam, waar zoveel informatie en persoonlijke ervaringen te vinden zijn!

 

 

 

Tijdens mijn eerste consult bij DG had ik verschillende maten aangehad en vond 500/550 het mooist staan in verhouding met mijn lichaam (ik heb namelijk best volle heupen/benen) 

ik wist dat ik niet van het eerste consult uit moest gaan en de chirurg uiteindelijk definitief beslist maar had hier toch stiekem op gehoopt.

Bij mijn tweede consult die plaats vond bij dr Peters inderdaad toch anders te horen gekregen en dat er dus max 450 cc in zou passen.

Nu ben ik bang dat ik dit te klein zal vinden (ook omdat ik vaak hoor dat het vaak toch wat kleiner uitvalt) en ben eigenlijk benieuwd naar bv resultaten met 450cc en een soort gelijke voor situatie.

Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar jullie ervaringen bij dr Peters:D

 

 

Ik ben 1.68cm heb een kleine B cup met een omvang van 75 en ik weeg rond de 60kg.

De proteses zullen 450cc rond HP dual plane geplaatst worden.

 

alvast bedankt! Xxxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi 

 

Ik heb 9 jaar geleden mentor high profile 450 cc voor de spier laten plaatsen. Ben 1.65 en woog toen 53 kilo omvang was 65, kleine B. Heb flinke borsten maar zeker nooit te groot gevonden. Zag er nog steeds natuurlijk uit. Denk dat het heel mooi gaat staan! 

 

Ik zelf heb nu twee zwangerschappen achter de rug en ga een wissel laten doen. Krijg nu de 600cc high profile. Dus ben ook heel benieuwd. Weeg nu 58 kilo en omvang is 75.

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi meiden,

 

as. dinsdag is het eindelijk zo ver en krijg ik als alles goed verloopt 450cc mentor Hp dual plane door Dr.K.Peters geplaatst.

Dit zal gebeuren in de kliniek van dr.Janssen in Oisterwijk.

Ben echt enorm zenuwachtig maar kijk er ook erg naar uit!

 

Alleen kwam ik onlangs een beetje enge verhalen tegen over Dr.Janssen kliniek, dat deze een tijd terug op een zwarte lijst heeft gestaan, en er zelfs een patiënt is overleden wegens een bacteriële infectie. Echt vreselijk en mijn enorme medeleven voor de nabestaanden.

 

Ik vroeg me af of er vrouwen zijn die (recente) ervaringen hebben met deze kliniek? En deze met mij zou willen delen, positief/negatief.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Raquelreed:

Hi meiden,

 

as. dinsdag is het eindelijk zo ver en krijg ik als alles goed verloopt 450cc mentor Hp dual plane door Dr.K.Peters geplaatst.

Dit zal gebeuren in de kliniek van dr.Janssen in Oisterwijk.

Ben echt enorm zenuwachtig maar kijk er ook erg naar uit!

 

Alleen kwam ik onlangs een beetje enge verhalen tegen over Dr.Janssen kliniek, dat deze een tijd terug op een zwarte lijst heeft gestaan, en er zelfs een patiënt is overleden wegens een bacteriële infectie. Echt vreselijk en mijn enorme medeleven voor de nabestaanden.

 

Ik vroeg me af of er vrouwen zijn die (recente) ervaringen hebben met deze kliniek? En deze met mij zou willen delen, positief/negatief.

 

 

Hoi hoi

Dr. Peters werkt alleen maar daar omdat er een operatiezaal gehuurd wordt in deze kliniek. Hij heeft dus verder niets te maken met Dr. Janssen. Het is niet zijn werkgever.. Tenminste.. Ik neem aan dat je elders op consult geweest bent.

Idd.. Over dr. Janssen zijn slechte dingen bekend, maar je wordt niet door hem geopereerd he :)

Rechtsboven is een zoekbalk, je kunt daar zoeken op de naam van de pc die je gaat opereren, dan kom je de topics tegen waarin hij genoemd wordt :)
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh trouwens, ik zie dat je dus bijna aan de beurt bent. Ik ga dit topic even samenvoegen met je voorsteltopic, dan heb je alles bij elkaar staan. Ik verhuis het ook naar de categorie operatieverslagen borstvergroting, dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie. 
Je kunt er dan je operatieverslag en alle verdere updates en vragen in kwijt :)
Pas ik ook meteen ff je titel aan.

Als je je eigen topic volgt (zie optie) dan krijg je een melding als er reacties zijn, zonder dat je getagd of geciteerd wordt ;) 

En maak je nou maar geen zorgen om die kliniek, daar hoef je alleen maar geopereerd te worden door de arts van je eigen keuze ;) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

 

Sorry ik schrok zo erg toen ik de negatieve berichten las, terwijl ik dacht dat ik mijn research wel goed gedaan had. Vandaar dat ik benieuwd was naar recente ervaringen.

Maar inderdaad een geruststelling dat hij hier verder niets mee te maken zal hebben en ik enkel door mijn gekozen chirurg (dr. Peters) geholpen zal worden.

Ben ook nooit eerder geopereerd vind het allemaal waarschijnlijk daarom ook extra spannend allemaal:blush:

 

bedankt voor je reactie en het samenvoegen van mijn topic!

:41:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Raquelreed:

@best_boobie

 

Sorry ik schrok zo erg toen ik de negatieve berichten las, terwijl ik dacht dat ik mijn research wel goed gedaan had. Vandaar dat ik benieuwd was naar recente ervaringen.

Maar inderdaad een geruststelling dat hij hier verder niets mee te maken zal hebben en ik enkel door mijn gekozen chirurg (dr. Peters) geholpen zal worden.

Ben ook nooit eerder geopereerd vind het allemaal waarschijnlijk daarom ook extra spannend allemaal:blush:

 

bedankt voor je reactie en het samenvoegen van mijn topic!

:41:

 

 

Begrijp ik hoor! Is ook allemaal spannend en dan ga je googlen en nog meer googlen en kom je altijd wel iets tegen waarvan je denkt: :help: 

Nog 3 nachtjes slapen 35: en dan is het gewoon al zover!!
Al gestopt met die zelfbruinercreme? ;)

 

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobieHaha ja zo gaat het er inderdaad aan toe, slechtste wat je kan doen eigenlijk! :44: Ga tot aan de operatie voorlopig proberen even niets meer erover te google-en en het allemaal maar op me af laten komen.

En ben al een tijdje gestopt met de zelfbruiner crème voor de zekerheid, ben nog nooit zo bleek geweest haha:4:

 

xxxRR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was het dan eindelijk zo ver en kreeg ik mijn nieuwe boobies!

 

Samen met mijn vriend waren we al maandag avond vertrokken richting Oisterwijk vanaf Amsterdam waar we een hotel dichtbij de kliniek hadden gepakt zodat we zeker wisten dat we er op tijd zouden zijn en een beetje rustig aan konden doen volgende ochtend.

Echt een aanrader, mocht je van ver komen!

 

Om half 11 waren we al aanwezig op de kliniek en ik zou om half 12 geholpen worden. Dit liep alleen een beetje uit, het verbaasde me eerlijk gezegd ook hoe druk het was!

Ik was al weken lang zenuwachtig (en onterecht ook een beetje bang) en hierdoor ook slecht geslapen. Vriend lief had gelukkig de iPad mee waarop we een serie konden kijken tijdens het wachten en ik even mijn mindset op 0 kon zetten.

Uiteindelijk mocht ik rond half 1 mee naar de kleed kamer waar alles nog doorspreken werd met dr Peters en alles goed afgetekend. Na afscheid te hebben genomen van mijn vriend en mezelf nog eventjes gewogen te hebben mocht ik in mijn mooie blauwe jurkje mee naar de operatie kamer.

Gek genoeg was ik op dat moment totaal niet zenuwachtig meer, heb ik me al die tijd voor niks zo gek gemaakt haha.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam en het voelde gelijk erg vertrouwd.

Mijn grootste angst was eigenlijk onder narcose gaan, was ook nooit eerder geopereerd dus wist niet zo goed wat ik er allemaal van kon verwachten, dus meer angst voor het onbekende.

Maar ook dit was erg meegevallen en voordat ik het wist werd ik wakker ik een heerlijk warm bed met.. mn nieuwe kerstballen!

 

Ik werd erg vrolijk wakker en voelde me eigenlijk al gelijk wel fit, niet misselijk in ieder geval. Na wat eten en gedronken te hebben mocht ik naar de wc en wat viel de pijn toen tegen zeg bij het opstaan!

Ik had toen nog wat extra pijnstillers gekregen en toen ging het gelukkig alweer.

Nadat dr Peters nog even was komen kijken en vragen hoe het ging en het er verder allemaal goed uitzag, werd ik na een uurtje klaar gemaakt om naar huis te mogen.

 

De rit duurde voor mijn gevoel erg lang en ik merkte dat ik moeite had met praten en ademen van de pijn, maar dit zal er wel bij horen is ook niet niks zo een operatie.

 

Thuis aangekomen gelijk pijnstillers genomen en lekker niets gedaan (kan nu eerlijk gezegd ook nog niet zo veel)

De eerste nacht ging redelijk, had nog voor het slapen gaan paracetamol genomen en werd om 6 uur wakker van de pijn, toen ook weer medicatie genomen en sindsdien ben ik wakker.

 

Zijn er meer meiden die meer last hadden van hun linker borst?

 

Deze voelt heel strak en gespannen aan met flinke pijnsteken. Zodra ik mijn hoofd draai of praat schiet de pijn gelijk door naar mijn linker borst.

 

ook hebben mijn handen een continu tintelend en verdoven gevoel, alsof ze slapen.

 

Vandaag wordt ik als het goed is gebeld door Diana gabriels om een afspraak te maken voor een nacontrole. Ben nu al zo blij met het resultaat ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden en zal binnekort zodra de pijn ook hopelijk minder wordt een album aanmaken! ik blijf tegen mezelf zeggen wie mooi wilt zijn moet pijn lijden haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Raquelreed:

Gisteren was het dan eindelijk zo ver en kreeg ik mijn nieuwe boobies!

 

Samen met mijn vriend waren we al maandag avond vertrokken richting Oisterwijk vanaf Amsterdam waar we een hotel dichtbij de kliniek hadden gepakt zodat we zeker wisten dat we er op tijd zouden zijn en een beetje rustig aan konden doen volgende ochtend.

Echt een aanrader, mocht je van ver komen!

 

Om half 11 waren we al aanwezig op de kliniek en ik zou om half 12 geholpen worden. Dit liep alleen een beetje uit, het verbaasde me eerlijk gezegd ook hoe druk het was!

Ik was al weken lang zenuwachtig (en onterecht ook een beetje bang) en hierdoor ook slecht geslapen. Vriend lief had gelukkig de iPad mee waarop we een serie konden kijken tijdens het wachten en ik even mijn mindset op 0 kon zetten.

Uiteindelijk mocht ik rond half 1 mee naar de kleed kamer waar alles nog doorspreken werd met dr Peters en alles goed afgetekend. Na afscheid te hebben genomen van mijn vriend en mezelf nog eventjes gewogen te hebben mocht ik in mijn mooie blauwe jurkje mee naar de operatie kamer.

Gek genoeg was ik op dat moment totaal niet zenuwachtig meer, heb ik me al die tijd voor niks zo gek gemaakt haha.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam en het voelde gelijk erg vertrouwd.

Mijn grootste angst was eigenlijk onder narcose gaan, was ook nooit eerder geopereerd dus wist niet zo goed wat ik er allemaal van kon verwachten, dus meer angst voor het onbekende.

Maar ook dit was erg meegevallen en voordat ik het wist werd ik wakker ik een heerlijk warm bed met.. mn nieuwe kerstballen!

 

Ik werd erg vrolijk wakker en voelde me eigenlijk al gelijk wel fit, niet misselijk in ieder geval. Na wat eten en gedronken te hebben mocht ik naar de wc en wat viel de pijn toen tegen zeg bij het opstaan!

Ik had toen nog wat extra pijnstillers gekregen en toen ging het gelukkig alweer.

Nadat dr Peters nog even was komen kijken en vragen hoe het ging en het er verder allemaal goed uitzag, werd ik na een uurtje klaar gemaakt om naar huis te mogen.

 

De rit duurde voor mijn gevoel erg lang en ik merkte dat ik moeite had met praten en ademen van de pijn, maar dit zal er wel bij horen is ook niet niks zo een operatie.

 

Thuis aangekomen gelijk pijnstillers genomen en lekker niets gedaan (kan nu eerlijk gezegd ook nog niet zo veel)

De eerste nacht ging redelijk, had nog voor het slapen gaan paracetamol genomen en werd om 6 uur wakker van de pijn, toen ook weer medicatie genomen en sindsdien ben ik wakker.

 

Zijn er meer meiden die meer last hadden van hun linker borst?

 

Deze voelt heel strak en gespannen aan met flinke pijnsteken. Zodra ik mijn hoofd draai of praat schiet de pijn gelijk door naar mijn linker borst.

 

ook hebben mijn handen een continu tintelend en verdoven gevoel, alsof ze slapen.

 

Vandaag wordt ik als het goed is gebeld door Diana gabriels om een afspraak te maken voor een nacontrole. Ben nu al zo blij met het resultaat ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden en zal binnekort zodra de pijn ook hopelijk minder wordt een album aanmaken! ik blijf tegen mezelf zeggen wie mooi wilt zijn moet pijn lijden haha.

Dag @Raquelreed gefeliciteerd met je nieuwe boobies en wat een leuk verslag om te lezen. :tatice_04:

De meesten van ons komen tot de conclusie dat we voor niks hebben zitten stressen. Haha.

Veel succes met je herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.