Ga naar inhoud

Rosalynn_ : 12 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei oopsnewboobs:

@Desi3 Ik heb net je verhaal hier gelezen. Wat ontzettend balen voor je zeg. Niet netjes hoe het gegaan is! Vandaag heb je gesprek met je pc toch? Heel veel succes!! Neem je iemand mee? Dan voel je je denk ik wel wat gesterkt. Ik zou proberen zo rustig mogelijk te blijven (voor zover dat mogelijk is) en de nadruk leggen op hoe het gegaan is, niet zozeer over hoe het er nu uitziet, want dan gaat hij waarschijnlijk zeggen  (en zich verschuilen) dat het nu echt nog te vroeg is om te oordelen over de grootte en het resultaat. Wanneer jij de nadruk legt op hoe dit proces ging en dat jij de klant bent die in een soort afhankelijkheidspositie zat, dan zal hij misschien wel inzien dat dit echt niet is zoals het hoort te gaan. Nouja dat is wat ik zou doen! Heel spannend, maar voor hem is het z'n werk en voor jou is het je lichaam/leven! Niemand zal voor je opkomen in deze behalve jijzelf. 

 

Verder moet ik zeggen dat bij mij m'n boobs echt al heel veel geslonken zijn. Vind wel dat het nu genoeg geslonken is haha :12: Maar het scheelt heel veel. Mijn twee bh's zitten nu ook wat wijder. Dus het zal wel wat beter worden bij je! Misschien net genoeg om er niet zo super verdrietig van te zijn de komende maanden.. 

 

Sterkte en succes vandaag! 

bedankt voor je berichtje :blush:

Ja ik heb vanavond om 20:00 gesprek met de PC. Mijn moeder gaat mee en heb al het eeen en ander op papier gezet.. we gaan idd proberen het gewoon rustig uit te leggen en voornamelijk erop gooien dat ik het gevoel heb gehad dat ik geen keuze had, het te snel ging en duidelijk heb aangegeven dat ik bang was en twijfelde. 

Ik ben echt nu al heel zenuwachtig...

Hij is heel kundig maar ben toch bang dat hij weinig inlevingsvermogen kan tonen...

 

Fijn om toch van veel vrouwen te horen dat ze nog flink slinken (niet leuk voor de vrouwen die dat heel jammer vinden hihi). ze staan nu zo ver naar voren!

 

Hoop voor jou dat ze niet nog kleiner worden! Wanneer ben jij geopereerd? En bedoel je met BH je sportbh? Die van mij zit zo strak, heb t idee dat ze er elk moment uit kunnen knallen Haha

 

 Xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeee iedereen, 

Morgen word ik om 09:45 verwacht bij de praktijk.. Voel me gek genoeg best wel kalm al de hele dag en ik heb er best wel zin in eigenlijk. Vond het best wel grappig dat ik na morgen mn kleine bhtjes nooit meer aan ga doen, klinkt misschien raar. En ik ben zo benieuwd hoe ik er in hemelsnaam uit zal zien met borsten haha.. Hoop echt dat alles goed zal gaan. I’ll keep you guys posted! 

Bedankt voor al jullie steun xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Rosalynn_:

Heeee iedereen, 

Morgen word ik om 09:45 verwacht bij de praktijk.. Voel me gek genoeg best wel kalm al de hele dag en ik heb er best wel zin in eigenlijk. Vond het best wel grappig dat ik na morgen mn kleine bhtjes nooit meer aan ga doen, klinkt misschien raar. En ik ben zo benieuwd hoe ik er in hemelsnaam uit zal zien met borsten haha.. Hoop echt dat alles goed zal gaan. I’ll keep you guys posted! 

Bedankt voor al jullie steun xxxx

 

Heel veel succes morgen! kan je het laten weten hoe het gegaan is? Ik heb de 16e een consult gesprek bij boerhaave kliniek. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2017 om 11:38 zei Desi3:

bedankt voor je berichtje :blush:

Ja ik heb vanavond om 20:00 gesprek met de PC. Mijn moeder gaat mee en heb al het eeen en ander op papier gezet.. we gaan idd proberen het gewoon rustig uit te leggen en voornamelijk erop gooien dat ik het gevoel heb gehad dat ik geen keuze had, het te snel ging en duidelijk heb aangegeven dat ik bang was en twijfelde. 

Ik ben echt nu al heel zenuwachtig...

Hij is heel kundig maar ben toch bang dat hij weinig inlevingsvermogen kan tonen...

 

Fijn om toch van veel vrouwen te horen dat ze nog flink slinken (niet leuk voor de vrouwen die dat heel jammer vinden hihi). ze staan nu zo ver naar voren!

 

Hoop voor jou dat ze niet nog kleiner worden! Wanneer ben jij geopereerd? En bedoel je met BH je sportbh? Die van mij zit zo strak, heb t idee dat ze er elk moment uit kunnen knallen Haha

 

 Xxx

 

 

 

Hoe is je gesprek gegaan gister?! Ben benieuwd of hij zich in je kon verplaatsen. 

 

Hihi ja wel fijn voor jou in ieder geval! Ik ben 20 november geopereerd. Ja, ik bedoel de sportbh! Hahaha ik had in het begin het gevoel dat als ik die bh uit zou doen, ze eraf zouden vallen. Zal steeds iets minder strak gaan zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei oopsnewboobs:

 

Hoe is je gesprek gegaan gister?! Ben benieuwd of hij zich in je kon verplaatsen. 

 

Hihi ja wel fijn voor jou in ieder geval! Ik ben 20 november geopereerd. Ja, ik bedoel de sportbh! Hahaha ik had in het begin het gevoel dat als ik die bh uit zou doen, ze eraf zouden vallen. Zal steeds iets minder strak gaan zitten!

Mijn gesprek ging helaas niet door, we wren ingesneeuwd hihi dus gaan nu morgenavond. Hij heeft me wel al even gebeld gisteravond en weet nu van de situatie af. Had wel het idee dat hij het begreep maar blijkbaar is er qua communicatie wat fout gegaan. Heb in mijn verslag wat uitgebreider verteld! 

Ohh gelukkig , ik dacht nog zes weken met dit strakke ding.. als ik hem uit doe heb ik echt mega afdrukken in mijn huid staan. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iedereen!! 

 

Alles is goed gegaan, hier even een verslagje van de operatie: 

 

Ik werd na wat formulieren ingevult te hebben meegenomen door de verpleegster. Vervolgens werd ik in een lekker warm bedje gelegd, ik had gevraagd om nog wat kalmeringspillen en ik moest nog wat paracetamol slikken. Ik voelde me heel lekker en rustig. Op een gegeven moment kwam de anestesioloog nog wat laatste informatie geven en dr. Van der Weij om een mooie tekening op mijn borsten te maken. 

Niet veel later werd ik meegenomen naar de OK. Het infuus werd ingebracht (Echt dit viel reuuuze mee!! Ging echt helemaal nergens over) vervolgens stelde de assistent nog wat vraagjes over watvoor werk ik deed etc en dat was het laatste wat ik me kan herrineren. Het eerste uur dat ik wakker werd kan ik me ook niet herrineren, ik heb blijkbaar 2x gevraagd of ik mn borsten mag zien en nog lopen janken. Na 2 uur mocht ik weer naar huis toe, heb best wel pijn. Voel het vooral heel erg branden overal en het is raar dat je ineens gewicht aan je borst hebt. Verder heb ik net even in de spieg gekeken en het ziet er nu al heeeeeel mooi uit! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, wat fijn! Klinkt heel goed. Blij dat je vanaf dag 1 kan genieten. 

Niet schrikken als je morgen opstaat ;-) Ik heb 1,5 week elke ochtend jij het opstaan even pijn gehad. Gelukkig trekt het snel weer weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Rosalynn_:

@Sophiee na hoelang voelde jij je weer beter? 

Ik heb me vanaf dag 1 niet slecht gevoeld. Het slapen op mijn rug ging prima en de pijn was er wel maar goed te verdragen.

Tijdens het slapen heb ik links en rechts naast mij een kussen liggen. Ik lig wel op mijn rug maar kantel mijn benen af en toe naar links of rechts op het kussen.

Op de dag van de operatie nam ik voor het slapen gaan nog twee paracetamols maar daarna helemaal niet meer.

De dag na de operatie heb ik af en toe even een uurtje op bed gelegen maar ik heb ook veel door het huis gelopen. Na 6 dagen ging ik weer aan het werk en na anderhalve week ook geen pijn meer bij opstaan. 

Ik doe natuurlijk nog wel voorzichtig met bepaalde bewegingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Rosalynn_:

Hi iedereen!! 

 

Alles is goed gegaan, hier even een verslagje van de operatie: 

 

Ik werd na wat formulieren ingevult te hebben meegenomen door de verpleegster. Vervolgens werd ik in een lekker warm bedje gelegd, ik had gevraagd om nog wat kalmeringspillen en ik moest nog wat paracetamol slikken. Ik voelde me heel lekker en rustig. Op een gegeven moment kwam de anestesioloog nog wat laatste informatie geven en dr. Van der Weij om een mooie tekening op mijn borsten te maken. 

Niet veel later werd ik meegenomen naar de OK. Het infuus werd ingebracht (Echt dit viel reuuuze mee!! Ging echt helemaal nergens over) vervolgens stelde de assistent nog wat vraagjes over watvoor werk ik deed etc en dat was het laatste wat ik me kan herrineren. Het eerste uur dat ik wakker werd kan ik me ook niet herrineren, ik heb blijkbaar 2x gevraagd of ik mn borsten mag zien en nog lopen janken. Na 2 uur mocht ik weer naar huis toe, heb best wel pijn. Voel het vooral heel erg branden overal en het is raar dat je ineens gewicht aan je borst hebt. Verder heb ik net even in de spieg gekeken en het ziet er nu al heeeeeel mooi uit! 

 

Xx

Wat fijn zeg!! Voelt raar he.. ik had de eerste twee dagen best wel last hoor. Voornamelijk benauwdheid en je spieren nauwelijks kunnen bewegen. Daarna gaat het heel snel weer beter. Zit nu op dag 5 en denk nou.. ik wil wel weer aan het werk en verveel me best wel. Succes en sterkte met je herstel! 

 

Trouwens, gek he dat je niks meer kan herinneren van het wakker worden. Ik weet ook alleen nog dat ze me heel hard riepen en dat ik echt dacht van ahhh hou je mond ik wil slaaaapen Haha!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Rosalynn_

Ik heb tot nu toe alleen m'n consult bij Dhr Damen gehad, maar heb m'n operatie bij hem al wel gepland staan op 27 december. Ik heb in ieder geval het idee dat Dhr Damen onafhankelijk van het eerste advies van de consulente een eigen advies geeft. 

Ik zit zelf ook nog in de twijfel dat ik bang ben dat het te groot wordt (en rond/anatomisch), dus ik wil nog een extra gesprek met de chirurg maken om alles nog eens door te bespreken.

Ben benieuwd naar je consult 17 december! Heb je ook nog consults ergens anders staan? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosalynn_ Ik kwam nog een topic van jou tegen toen je ervaringen vroeg over een andere pc. Ik voeg dat heel even hier toe (komt dan in het begin van het topic te staan) zodat alles bij elkaar staat. 
Anders is dat een onafgesloten topic, dat ergens los rondzweeft :)

 

Gefeliciteerd met je boobs trouwens! Vandaag was jouw dag

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, lin87 said:

Hoi @Rosalynn_

Ik heb tot nu toe alleen m'n consult bij Dhr Damen gehad, maar heb m'n operatie bij hem al wel gepland staan op 27 december. Ik heb in ieder geval het idee dat Dhr Damen onafhankelijk van het eerste advies van de consulente een eigen advies geeft. 

Ik zit zelf ook nog in de twijfel dat ik bang ben dat het te groot wordt (en rond/anatomisch), dus ik wil nog een extra gesprek met de chirurg maken om alles nog eens door te bespreken.

Ben benieuwd naar je consult 17 december! Heb je ook nog consults ergens anders staan? 

Groetjes

Hee lin,

Als ik jou was zou ik nog verder kijken dan alleen het kliniek van DG. Ik ben blij dat ik er voor heb gekozen heb om me bij dr. Van der weij te laten opereren. Ik heb zelf vele slechte verhalen over hen gehoord en ik wilde net als jij ook natuurlijke boobs maar ik werd geadviseerd 350cc dual plane. Toen ik zei dat ik het te groot vond werd mij verteld dat kleiner niet mooi in verhouding zou passen :S. Terwijl dr. Van der weij 265cc aanraden en zei dat ik genoeg ruimte had om het voor de spier te plaatsen (dit is veel minder pijnlijk en de protheses zijn veel bewegelijker en voelen natuurlijker). Ook staan ze onder de plastische chirurgische klinieken slecht bekend. Ze doen aan hele grove marketing en geven korting aan klanten zodat ze goede recensies schrijven. 

Ik zou goed nadenken of je dit wilt en ik snap dat de lage prijs en afbetaling aantrekkelijk is maar het is voor de rest van je leven! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Rosalynn_:

Hee lin,

Als ik jou was zou ik nog verder kijken dan alleen het kliniek van DG. Ik ben blij dat ik er voor heb gekozen heb om me bij dr. Van der weij te laten opereren. Ik heb zelf vele slechte verhalen over hen gehoord en ik wilde net als jij ook natuurlijke boobs maar ik werd geadviseerd 350cc dual plane. Toen ik zei dat ik het te groot vond werd mij verteld dat kleiner niet mooi in verhouding zou passen :S. Terwijl dr. Van der weij 265cc aanraden en zei dat ik genoeg ruimte had om het voor de spier te plaatsen (dit is veel minder pijnlijk en de protheses zijn veel bewegelijker en voelen natuurlijker). Ook staan ze onder de plastische chirurgische klinieken slecht bekend. Ze doen aan hele grove marketing en geven korting aan klanten zodat ze goede recensies schrijven. 

Ik zou goed nadenken of je dit wilt en ik snap dat de lage prijs en afbetaling aantrekkelijk is maar het is voor de rest van je leven! 

 

X


Ik ben sowieso ook nog naar de ABC Clinic geweest in Breda en daar raadden ze juist een nog grotere maat aan. 360CC of zelfs naar de 410CC. Dus wat dat betreft is mijn ervaring tot nu toe dat Dr. Damen voor iets subtielers ging met 300CC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.