Ga naar inhoud

Rosalynn_ : 12 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Heee iedereen, 

 

Ben eventjes van het forum afgeweest maar hierbij even een update van mijn herstel: 

 

Ik zit op mijn 3e dag po en het gaat eigenlijk heel goed. Gister was de heftigste dag, ik had heeel erg veel last van spierpijn, stekende pijn en mijn borsten voelde echt als 2 betonblokken aan m’n lichaam. Vandaag heb ik gek genoeg bijna geen last meer (ik slik geen paracetamol meer). 

Soms heb ik nog wel stekende pijn in mijn littekens en mijn borsten voelen echt keihard en zwaar aan.. wanneer word dit minder? 

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Rosalynn_:

Heee iedereen, 

 

Ben eventjes van het forum afgeweest maar hierbij even een update van mijn herstel: 

 

Ik zit op mijn 3e dag po en het gaat eigenlijk heel goed. Gister was de heftigste dag, ik had heeel erg veel last van spierpijn, stekende pijn en mijn borsten voelde echt als 2 betonblokken aan m’n lichaam. Vandaag heb ik gek genoeg bijna geen last meer (ik slik geen paracetamol meer). 

Soms heb ik nog wel stekende pijn in mijn littekens en mijn borsten voelen echt keihard en zwaar aan.. wanneer word dit minder? 

 

X

 

Ik denk dat het ergste dan achter de rug is!

Ik heb een kleine twee weken bij het opstaan een druk/pijn gevoeld die snel wegtrok. Nu, 17 dagen po, voelen ze nog steeds gezwollen maar dat gevoel wordt met de dag minder. Aan de littekens heb ik nooit pijn gehad dus wanneer dat minder wordt weet ik niet...

Ben je helemaal blij als je in de spiegel kijkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi everyone, 

korte update: 

Ik zit nu op 8 dagen po en het gaat echt super goed met de boobs. Ik ben echt zoooo blij met ze ik vind ze zooo mooi!!! 

Ik was bang dat ze te groot zouden zijn nou ik vind ze echt perfect zo, kleiner had ik echt niet gewilt!! 

Daarnaast ben ik gister nog voor controle bij mijn pc geweest, hij zei dat het niet mooier had kunnen hechten (hechting zat helemaal mooi dicht zonder korstjes etc)

Gister heb ik ook s’avonds mn verjaardag geviert en door al het regelen,stress, met tassen lopen en ietsjes teveel alcohol gebruik en sigaretten gerookt hebbende (na 9 dagen stoppen:(:() heb ik vandaag wel weer heel erg last. Vooral tijdens het lopen pijn in de tepels en littekens... moet ik dit even laten checken? Kan dit kwaad? Hebben jullie nog tips? Ben een beetje aan het balen dat ik onvoorzihtig ben geweest. 

Anyways, ik wil graag een foto posten van de boobs maar het lukt me steeds niet om het via Iphone te doen. Geen idee waarom niet...

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎-‎12‎-‎2017 om 21:19 zei Rosalynn_:

Hi everyone, 

korte update: 

Ik zit nu op 8 dagen po en het gaat echt super goed met de boobs. Ik ben echt zoooo blij met ze ik vind ze zooo mooi!!! 

Ik was bang dat ze te groot zouden zijn nou ik vind ze echt perfect zo, kleiner had ik echt niet gewilt!! 

Daarnaast ben ik gister nog voor controle bij mijn pc geweest, hij zei dat het niet mooier had kunnen hechten (hechting zat helemaal mooi dicht zonder korstjes etc)

Gister heb ik ook s’avonds mn verjaardag geviert en door al het regelen,stress, met tassen lopen en ietsjes teveel alcohol gebruik en sigaretten gerookt hebbende (na 9 dagen stoppen:(:() heb ik vandaag wel weer heel erg last. Vooral tijdens het lopen pijn in de tepels en littekens... moet ik dit even laten checken? Kan dit kwaad? Hebben jullie nog tips? Ben een beetje aan het balen dat ik onvoorzihtig ben geweest. 

Anyways, ik wil graag een foto posten van de boobs maar het lukt me steeds niet om het via Iphone te doen. Geen idee waarom niet...

 

xxx

Hoihoi! Goed om te lezen dat je ze niet meer te groot vindt! Ik had precies het zelfde hoor dus herkende je reactie. Nu vind ik ze zelfs aan de kleine kant :unsure: Tis ook nooit goed hé haha!

Niet slim inderdaad roken, alcohol, tillen etc. na 9 dagen. Echt even rustig aan doen nu! Wat betreft pijn met lopen, ik ben nu 2 weken PO en heb het ook nog steeds.. Dus denk dat dat wel normaal is.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2017 om 21:19 zei Rosalynn_:

Hi everyone, 

korte update: 

Ik zit nu op 8 dagen po en het gaat echt super goed met de boobs. Ik ben echt zoooo blij met ze ik vind ze zooo mooi!!! 

Ik was bang dat ze te groot zouden zijn nou ik vind ze echt perfect zo, kleiner had ik echt niet gewilt!! 

Daarnaast ben ik gister nog voor controle bij mijn pc geweest, hij zei dat het niet mooier had kunnen hechten (hechting zat helemaal mooi dicht zonder korstjes etc)

Gister heb ik ook s’avonds mn verjaardag geviert en door al het regelen,stress, met tassen lopen en ietsjes teveel alcohol gebruik en sigaretten gerookt hebbende (na 9 dagen stoppen:(:() heb ik vandaag wel weer heel erg last. Vooral tijdens het lopen pijn in de tepels en littekens... moet ik dit even laten checken? Kan dit kwaad? Hebben jullie nog tips? Ben een beetje aan het balen dat ik onvoorzihtig ben geweest. 

Anyways, ik wil graag een foto posten van de boobs maar het lukt me steeds niet om het via Iphone te doen. Geen idee waarom niet...

 

xxx

Hoe gaat het nu met je? En wat voor sportbh maar heb je aan nu? Ik ga 26 januari 265 cc mentor voor de spier.. spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.hoi..

Ik ben nieuw..nouja hier dan :-)

Kwam voor wat ervarings verhalen omdat ik zelf enorm moet wennen aan mijn nieuwe boobs  , nu 10dgn naar mijn wissel van 275cc achter naar 500cc voor de spier..bij de Boerhave.

Doet me goed om veel ervaringen te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.